Jednorazowy przelew między znajomymi

Monika Głowacka

Czytam wątek regularnych przelewach, a jednorazowy przelew ?

1) Pożyczam koleżance kwote 2000 zł gotówką, a ona mi oddaje przelewem.
2) Mieszkam w Łodzi i koleżanka chce abym jej kupiła w sklepie który nie
prowadzi sprzedaży wysyłkowej.
Czy jeśli odda mi kase przelewem to jest to jakiś problem ?

Może to chodzi o limity ?
Jak KAS potraktuje kwote 7,50 zł, a jak kwotę 8965 zł ?

Dawid Rutkowski

Jak w ciągu 5 lat suma przelewów nie przekracza 4902zł (pinokio ma podobno zwiększyć)
to może wpisać w tytule "darowizna" i nikt się nie przyczepi.