BOA

Shrek

Jan 1, 2022, 6:50:11 AMJan 1
https://www.o2.pl/informacje/policjant-boa-zatrzymany-kariera-skonczona-za-5-zl-6710399485999712a

Robert - z opisu wynika, że powinieneś człowieka znać;)

W skrócie - oficer szkółki w legionowie (znany instruktor strzelectwa)
podmienia w supermarkecie wiertła z 43 na 38 PLN. Nakrywają go, na
miejsce zostaje wezwany zastępca komendanta i wygląda na to że sprawa
zamieciona. Ale nie - widocznie nasz strzelec komuś podpadł -
zabezpieczono monitoring, wydział wewnętrzny i boa (antyterrorysci).
Skąd boa? A bo się okazało, że nasz strzelec "nieodpowiednio zachowywał
się w stosunku do funkcjonariuszki" więc za karę... przenisiono go do
innej jednostki a od antyterrorystów w zamian przysłano "nielubianego w
jednostce kolegę".

Noż kurwa... normalnie jak w kościele - przenosiny do innej parafii. No
i okazuje się, że lepiej kolesia na kiblu zabić, bo koledzy przynajmniej
spróbują zamieść albo koleżankę zmolestować, bo nic nie grozi a
przynajmniej sobie ulży niż piątaka ukraść (swoją drogą strzelec też
nieźle pierdolnięty - przekręt na piątaka robić;)). Elita policji -
normalnie temat na film "W nowym roku "akademia policyjna legionowo
ediszion" tylko u wegi";)

--
Shrek

Jacek Maciejewski

Jan 1, 2022, 7:13:49 AMJan 1
Dnia Sat, 1 Jan 2022 12:50:10 +0100, Shrek napisał(a):

> W skrócie - oficer szkółki w legionowie (znany instruktor strzelectwa)
> podmienia w supermarkecie wiertła z 43 na 38 PLN.

Ludzie to gatunek społeczny w którym oszustwo bliźnich i współpraca z
nimi jednako stoją. Nie wolno mieć złudzeń. Więc nic dziwnego że i w
Policji się trafiają tacy którzy próbowali oszukać. Zresztą, kto bez
winy, niech pierwszy rzuci kamieniem. Ale, ale, w Policji jak i w kilku
innych zawodach zaufania publicznego powinny obowiązywać inne miary.
Oszustów należy wyp... na zbity pysk. Nawet takich za 5 zł.
--
Jacek
I hate haters.

Shrek

Jan 1, 2022, 7:53:47 AMJan 1

> Ludzie to gatunek społeczny w którym oszustwo bliźnich i współpraca z
> nimi jednako stoją. Nie wolno mieć złudzeń. Więc nic dziwnego że i w
> Policji się trafiają tacy którzy próbowali oszukać.

Ale ja temu nie przeczę (zresztą uważam, że przeciętny kulson, którego
na ulicy spotkasz stoi statystycznie poniżej średniej krajowej w tym
zakresie). Natomiast tu masz kulminację - elitarnego funkcjonariusza,
przekręt na 5PLN, wizytę wicekomendanta na miejscu który z jakiegoś
powodu postanawia udupić kolegę zamiast zamieść sprawę pod dywan (pewnie
temat na oddzielną historię), molestowanie, przeniesienie za karę do
elitarnej jednostki antyterrorystów;). Tak gdzieś zupełnie przy okazji
tychże antyterrorystów pałujących julki. Przecież to brzmi jak z
akademii policyjnej...

> Oszustów należy wyp... na zbity pysk. Nawet takich za 5 zł.

Normalnie bym powiedział, że zwłaszcza takich, bo trzeba być debilem
żeby takie rzeczy na 5 PLN robić. Z tym że... wygląda na to że deficyty
umysłowe są u nich... normą.

--
Shrek

Michał Jankowski

Jan 1, 2022, 4:10:03 PMJan 1
W dniu 01.01.2022 o 12:50, Shrek pisze:
> [...]
>
> W skrócie - oficer szkółki w legionowie (znany instruktor strzelectwa)
> podmienia w supermarkecie wiertła z 43 na 38 PLN. Nakrywają go,

Jakby zwyczajnie zajebał te wiertła do kieszeni, to kradzież 43 zł jest
wykroczeniem i w ogóle nie ma sprawy. Kraść też trzeba umieć.

MJ

RadoslawF

Jan 1, 2022, 4:11:53 PMJan 1
W dniu 2022-01-01 o 13:53, Shrek pisze:

> Normalnie bym powiedział, że zwłaszcza takich, bo trzeba być debilem
> żeby takie rzeczy na 5 PLN robić. Z tym że... wygląda na to że deficyty
> umysłowe są u nich... normą.

Znałem takiego który w spożywczym podkradał batoniki za 2,30 czy 3,20.
W rozmowie mówił że "ale jaka adrenalina".
Chyba go złapali bo nagle sklepowa adrenalina mu się znudziła.
Ale nie był policjantem.

pozdrawiam

Shrek

Jan 1, 2022, 4:36:00 PMJan 1
W dniu 01.01.2022 o 22:10, RadoslawF pisze:

> Znałem takiego który w spożywczym podkradał batoniki za 2,30 czy 3,20.
> W rozmowie mówił że "ale jaka adrenalina".

No to nie mógł kraść czegoś wartościowego? Kretyn:P

--
Shrek

Shrek

Jan 1, 2022, 4:36:26 PMJan 1
W dniu 01.01.2022 o 22:09, Michał Jankowski pisze:

> Jakby zwyczajnie zajebał te wiertła do kieszeni, to kradzież 43 zł jest
> wykroczeniem i w ogóle nie ma sprawy. Kraść też trzeba umieć.

A tak właściwie to po co podpada?

--
Shrek

Marcin Debowski

Jan 1, 2022, 6:57:29 PMJan 1
Oszustwo.

--
Marcin

Shrek

Jan 2, 2022, 2:51:08 AMJan 2

> Oszustwo.

No to rzeczywiście geniusz;) Normalnie bym powiedział, że go wrobiono
albo ktoś pomylił etykietki no bo przecież instruktor akademii
policyjnej nie może być aż tak głupi. No ale skoro był na miejscu
podkomendant i zabezpieczono monitoring... Pisałem już że moim zdaniem
średnia iq kulsonerii wypada poniżej średniej krajowej dla stanowisk
niefizycznych?

--
Shrek

Marcin Debowski

Jan 2, 2022, 7:05:54 PMJan 2
Zapewne wykoncypował, że nikt się nie skubnie, bo kasjer analizować
wierteł nie będzie. Natomiast jak miałby coś ekstra to już trudniej,
zapiszczy, albo cholera wie. Tyle, że pewnie trzeba jednak być lekkim
idiotą, aby spodziewac się, że przekładanie wierteł w hali pełnej kamer
nie wzbudzi niczyjego zainteresowania.

A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
czy też miała to być jakaś opcja?

--
Marcin

RadoslawF

Jan 2, 2022, 9:04:48 PMJan 2
W dniu 2022-01-01 o 22:35, Shrek pisze:

> No to nie mógł kraść czegoś wartościowego? Kretyn:P

Chodziło mu o adrenalinę a nie wartościowe przedmioty.
Co wartościowego wielkości batonika proponujesz zabrać
ze spożywczego?
Bardziej wartościowe towary jak flaszka czy kilogram szynki
zajmują więcej miejsca i na tyle ważą że mogą stać się widoczne.
Ale fakt, nie mam doświadczenia w wykradaniu towarów ze sklepów
może się jakoś da. :-)

Pozdrawiam

Shrek

Jan 3, 2022, 12:21:53 AMJan 3

> Zapewne wykoncypował, że nikt się nie skubnie, bo kasjer analizować
> wierteł nie będzie. Natomiast jak miałby coś ekstra to już trudniej,
> zapiszczy, albo cholera wie.

Żeby zapiszczało to musi być naklejka.

> A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
> czy też miała to być jakaś opcja?

Nie sądzę - czemu miałoby oficjalnie służyć wzywanie przełożonego?

--
Shrek

Marcin Debowski

Jan 3, 2022, 4:32:50 AMJan 3
Też do końca nie wiem. Tak to wygląda jakby chcieli mu pozostawić
decyzję :)

--
Marcin

Olin

Jan 3, 2022, 5:51:49 AMJan 3
Dnia Sat, 1 Jan 2022 12:50:10 +0100, Shrek napisał(a):

> Elita policji -
> normalnie temat na film "W nowym roku "akademia policyjna legionowo
> ediszion" tylko u wegi";)

No ale czego się właściwie spodziewać?
W sprawie wypadku Pasztetowej unisono łgali, że oni zawsze jadą z sygnałami
dźwiękowymi. To chyba taki etos w służbach. Sam pisałeś, że po zdjęciu
munduru trudno odróżnić ich od osiedlowych dresów.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

nadir

Jan 3, 2022, 10:09:08 AMJan 3

> A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
> czy też miała to być jakaś opcja?

No jak ktoś ze sklepu wezwał patrol policji, to pewnie pana
wylegitymowali i wyszło im, że to starszy stopniem i doświadczeniem
kolega z pracy. Etos służy nie pozwala żeby można było takiego, jak
pospolitego obywatela, na dołek zawinąć. Więc pewnie dlatego ten
podkomendant?

J.F

Jan 3, 2022, 10:17:57 AMJan 3
Za cos wiekszego moglby posiedziec.
A tak to tylko grzywna symboliczna :-)

J.

J.F

Jan 3, 2022, 11:58:31 AMJan 3
On Sat, 1 Jan 2022 13:53:34 +0100, Shrek wrote:

> [...]
> zakresie). Natomiast tu masz kulminację - elitarnego funkcjonariusza,
> przekręt na 5PLN, wizytę wicekomendanta na miejscu który z jakiegoś

Dobre i 5 zl :-)

A pamietasz tego sedziego, co pendrivy kradl, jakby nie mogl kupic lub
zamowic sluzbowo.

I zupelnie nie wiadomo dlaczego wybral sobie najdrozszy model w
sklepie, choc tej samej pojemnosci mozna kupic znacznie taniej ..

> powodu postanawia udupić kolegę zamiast zamieść sprawę pod dywan (pewnie
> temat na oddzielną historię),

Moze sie juz nie dalo, albo bal sie, ze to na niego pułapka ... albo z
szefem ochrony w sklepie ma na pienku :-)

> molestowanie, przeniesienie za karę do
> elitarnej jednostki antyterrorystów;).
> Tak gdzieś zupełnie przy okazji
> tychże antyterrorystów pałujących julki. Przecież to brzmi jak z
> akademii policyjnej...

Podpadl, to musiał julki pałować :-)

J.

Shrek

Jan 3, 2022, 12:55:07 PMJan 3
W dniu 03.01.2022 o 17:57, J.F pisze:

> Podpadl, to musiał julki pałować :-)

To nie ten:P

--
Shrek

Shrek

Jan 3, 2022, 12:56:44 PMJan 3

> Też do końca nie wiem. Tak to wygląda jakby chcieli mu pozostawić
> decyzję :)

Ale że tak oficjalnie przełożony decyduje czy zamieść sprawę czy jechać
oficjalnie? W sumie obecnie nic mnie już w kulsonerii nie zdziwi...

--
Shrek

Shrek

Jan 3, 2022, 12:57:44 PMJan 3
W dniu 03.01.2022 o 11:51, Olin pisze:

> No ale czego się właściwie spodziewać?

No czegoś mniej... idiotycznego.

> Sam pisałeś, że po zdjęciu
> munduru trudno odróżnić ich od osiedlowych dresów.

No więc właśnie się dlatego finezji tej sytuacji dziwę.

--
Shrek

Olin

Jan 4, 2022, 4:54:27 AMJan 4
Dnia Mon, 3 Jan 2022 18:57:34 +0100, Shrek napisał(a):

> No więc właśnie się dlatego finezji tej sytuacji dziwę.

Do BOA chyba nie biorą byle kogo, więc chłop kombinował z pudełkami.
Grupowy kulson po prostu schowałby wiertła pod kurtkę, a złapany
tłumaczyłby, że umieściły je tam służby obcego państwa, tylko nie wiadomo
którego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
za ich własne pieniądze”
Alexis de Tocqueville

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Shrek

Jan 4, 2022, 12:44:01 PMJan 4
W dniu 04.01.2022 o 10:54, Olin pisze:

> Do BOA chyba nie biorą byle kogo, więc chłop kombinował z pudełkami.

No właśnie wychodzi na to, że jego tam za karę wysłali. Za molestowanie.
Przypomina ci to coś?:) No i tak wykombinował, że za piątaka będzie miał
w chuj kłopoty (choć w sumie sądzę, że tak naprawdę to za co innego).

--
Shrek