Winni z andrychowa

Shrek

Feb 12, 2024, 11:19:51 AMFeb 12
Robert pisał, że coś ujawnią i że generalnie wina szreka.

So far - postępowania dyscyplinarne.

k.o.mendant jest chory i leży w łóżeczku, więc nie da się prowadzić
postępowania,

Dyżurny - winny niedopełnienia,

Przyjmujący zgłoszenie - umorzono - widać zrobił wszystko zgodnie z
procedurami,

Jednen kulson jeszcze trwa - zarzucają mu niedopełnienie i... odmowę
wykonania rozkazu,

Kulson z wadowickiej badający zachowanie tych z andychowa tez "źle
wykonywał czynności", ale odstąpiono odukarania.

Dwa pytania:

1 - rozumiem, że skoro postępowanie dyscyplinarne wykazało
niedopełnienie obowiązków to teraz sprawę będzie badał prokurator?

2 - który z uznanych za niedopełniających obowiązków klusonów ma ksywkę
szrek, bo robert pisał że winny jest szrek.

Tfu, pismaki pierdolone;)
--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

J.F

Feb 12, 2024, 12:28:05 PMFeb 12
On Mon, 12 Feb 2024 17:19:48 +0100, Shrek wrote:
> [...]
>
> 2 - który z uznanych za niedopełniających obowiązków klusonów ma ksywkę
> szrek, bo robert pisał że winny jest szrek.

Ale ale - pojawiło sie też nowe info

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/andrychow-smierc-14-letniej-natalii-sluzby-skupily-sie-na-innym-zaginieciu/8xwhwmr

Niedobór policjantów, którzy szukali innej kobiety?

Informacja, plotka, celowa dezinformacja ze strony policji ?

J.

J.

Shrek

Feb 12, 2024, 2:58:14 PMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 18:28, J.F pisze:

> [...]
>
> Niedobór policjantów, którzy szukali innej kobiety?
>
> Informacja, plotka, celowa dezinformacja ze strony policji ?

Dalej nie wiemy jak szrek był winny;) Poczekajmy na stanowisko Robera;)

Robert Tomasik

Feb 12, 2024, 5:53:00 PMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 20:58, Shrek pisze:

> Dalej nie wiemy jak szrek był winny;) Poczekajmy na stanowisko Robera;)

Więcej cierpliwości.
--
(~) Robert Tomasik

Shrek

Feb 13, 2024, 12:09:50 AMFeb 13

> Więcej cierpliwości.

Ad mortem defecatium;)

J.F

Feb 14, 2024, 7:47:04 AMFeb 14
> [...]
>
> Kulson z wadowickiej badający zachowanie tych z andychowa tez "źle
> wykonywał czynności", ale odstąpiono odukarania.

https://www.wprost.pl/kraj/11581309/smierc-14-latki-z-andrychowa-dwaj-funkcjonariusze-winni-w-sprawie.html

I jeszcze jeden z Kęt się załapał
https://www.wprost.pl/kraj/11567722/smierc-14-latki-z-andrychowa-nieoficjalnie-ukarano-jednego-z-policjantow.html

> Dwa pytania:
> 1 - rozumiem, że skoro postępowanie dyscyplinarne wykazało
> niedopełnienie obowiązków to teraz sprawę będzie badał prokurator?

Chyba niekoniecznie.
Ale bada, a przynajmniej powinna, bo ojciec złożył zawiadomienie.
Rezultaty jej badań mogą być chyba inne, a przekucie w akt oskarżenia
to chyba osobny temat.

Jakby tak prokurator miał opinie lekarza, ze już o 10-tej dziewczyny
nie udałoby się uratować ... to o co oskarzyć tego, co nie wykonał
rozkazu?
Usiłowanie zabójstwa to chyba byłoby przegięcie ...

krwotok i obrzęk mózgu ... a wiadomo, od czego ten krwotok?
Poślizgnęła sie, przewróciła i uderzyła w głowę?

> 2 - który z uznanych za niedopełniających obowiązków klusonów ma ksywkę
> szrek, bo robert pisał że winny jest szrek.

> Tfu, pismaki pierdolone;)

No, gdyby nie te media różne, to kto by się tam jednym ojcem
przejmował, nawet w roku wyborczym :-)

J.

Shrek

Feb 14, 2024, 11:27:00 AMFeb 14
W dniu 14.02.2024 o 13:47, J.F pisze:

> Chyba niekoniecznie.
> Ale bada, a przynajmniej powinna, bo ojciec złożył zawiadomienie.

Bez zawiadomienia chyba też powinien się zainteresować z urzędu. Bo
skoro zadecydowano o "niepełnej przydatności" to chyba niedopełnienie
nie polegało na tym że zrobił błąd ortograficzny w raporcie.

> [...]
> rozkazu?
> Usiłowanie zabójstwa to chyba byłoby przegięcie ...

Ovczywiście że nie o zabójstwo. Tu akurat rzeczywiście pasuje
niedopełnienie obowiązków.

> No, gdyby nie te media różne, to kto by się tam jednym ojcem
> przejmował, nawet w roku wyborczym :-)

Przecież Robert pisał, że tragedia się stała przez pismaków i szreków.
Gdyby nie oni nikt by nie wiedział i nie byłoby tragedii:P

J.F

Feb 15, 2024, 3:10:43 AMFeb 15
On Wed, 14 Feb 2024 17:26:59 +0100, Shrek wrote:

> Bez zawiadomienia chyba też powinien się zainteresować z urzędu. Bo
> skoro zadecydowano o "niepełnej przydatności" to chyba niedopełnienie
> nie polegało na tym że zrobił błąd ortograficzny w raporcie.

No ale to wewnętrzne postępowanie policji.

Normalnie ... nie wiem czy lekarze powinni wezwać policję/prokuratora,
bo to jakis dziwny zgon, czy żadnej tajemnicy tu nie ma - śmierc z
wychłodzenia, zgon prawie naturalny, ofiara w kurtce ...

Zakładając, że wymyśli jakiś zarzut i zacznie śledztwo, to ustali,
ze o 10:17 zgłoszono zaginięcie, policja zaczęła poszukiwania
- był patrol z psem, ok 13-tej dziewczynę odnaleziono - szybko poszło,
policjantom sie pochwała należy, a szukamy innego sprawcy :-)

> Ovczywiście że nie o zabójstwo. Tu akurat rzeczywiście pasuje
> niedopełnienie obowiązków.

Ze skutkiem śmiertelnym.
Jak jeszcze miał informacje o przypadku, można by dojść do wniosku,
że celowo nie chciał pomóc.
A to już zakrawa na usiłowanie zabójstwa, IMHO.

Ale przecież dokładnie tak jest :-(

J.

Marcin Debowski

Feb 15, 2024, 7:03:08 PMFeb 15
On 2024-02-15, J.F <jfox_x...@poczta.onet.pl> wrote:

> Ze skutkiem śmiertelnym.
> Jak jeszcze miał informacje o przypadku, można by dojść do wniosku,
> że celowo nie chciał pomóc.
> A to już zakrawa na usiłowanie zabójstwa, IMHO.

Nawet z zamiarem ewentualnym to MZ potrzebne by było przekonanie, że
dziwczynka jest faktycznie w stanie zagrażającym życiu, ale mimo takiego
przekonania policjant miał na to wywalone.

--
Marcin

Shrek

Feb 16, 2024, 12:35:12 AMFeb 16
W dniu 15.02.2024 o 09:10, J.F pisze:

> No ale to wewnętrzne postępowanie policji.

No i co z tego że wewnętrzne? Po pierwsze policjanci jak każdy obywatel
mają obowiązek powiadomić prokuratora o podejrzeniu popełnienia czynu
zabronionego, po drugie nie lećmy w chuja że prokurator o tym nie wie.

> [...]
> - był patrol z psem, ok 13-tej dziewczynę odnaleziono - szybko poszło,
> policjantom sie pochwała należy, a szukamy innego sprawcy :-)

To czemu policja uważa że jednak dali dupy, niedopełnili obowiązków,
dyżurny nie nadaje się na stanowisko, komendant się rozchorował, a
badający sprawę "robił to źle" (brzmi trochę jak ukrywanie fakapów;)).
No trochę się zebrało na standardowe "niedopełnienie obowiązków".

> Ale przecież dokładnie tak jest :-(

Czekam aż Robert ujawni sensację czym zawiniłem, że jestem winny śmierci
tej nastolatki...

J.F

Feb 16, 2024, 5:22:06 AMFeb 16
On Fri, 16 Feb 2024 06:35:11 +0100, Shrek wrote:

> No i co z tego że wewnętrzne? Po pierwsze policjanci jak każdy obywatel
> mają obowiązek powiadomić prokuratora o podejrzeniu popełnienia czynu
> zabronionego,

W tym przypadku raczej niepopełnieniu, czyli zaniechaniu :-)
Ale prokuratora, czy mogą np policję powiadomić ? :-)

> po drugie nie lećmy w chuja że prokurator o tym nie wie.

Moze nie wiedziec. Nie musi wszystkich stron internetowych czytać :-)

> [...]
> badający sprawę "robił to źle" (brzmi trochę jak ukrywanie fakapów;)).
> No trochę się zebrało na standardowe "niedopełnienie obowiązków".

Policja może sprawdzać pod innych kątem.
Co prawda prokurator w takiej sprawie powinien i zaniechania
sprawdzić.

> Czekam aż Robert ujawni sensację czym zawiniłem, że jestem winny śmierci
> tej nastolatki...

Ty to nie wiem, ale gdyby nie pismaki, to by się nikt nie dowiedział
i nie byłoby tragedii :-)

J.

Shrek

Feb 16, 2024, 3:22:27 PMFeb 16
W dniu 16.02.2024 o 11:22, J.F pisze:

> W tym przypadku raczej niepopełnieniu, czyli zaniechaniu :-)
> Ale prokuratora, czy mogą np policję powiadomić ? :-)

Chyba policja to proka:P

> Moze nie wiedziec. Nie musi wszystkich stron internetowych czytać :-)

Czyli lecimy w chuja:P

> Policja może sprawdzać pod innych kątem.
> Co prawda prokurator w takiej sprawie powinien i zaniechania
> sprawdzić.

No dokładnie.

> Ty to nie wiem, ale gdyby nie pismaki, to by się nikt nie dowiedział
> i nie byłoby tragedii :-)

Pewnie mojego moto szukali:P

J.F

Feb 19, 2024, 2:35:36 AMFeb 19
On Fri, 16 Feb 2024 21:22:25 +0100, Shrek wrote:

> Chyba policja to proka:P

A moze obowiazek jest "własciwy organ", i skoro policja juz wie, to
zadnego niedopełnienia nie ma :-)

> Czyli lecimy w chuja:P

No ale co - chcesz, zeby cały internet czytał?

> No dokładnie.

> Pewnie mojego moto szukali:P

A jakby wywiezli do Andrychowa? Nie chcesz, zeby w całym kraju
szukali?

J.

Shrek

Feb 19, 2024, 11:26:56 AMFeb 19
W dniu 19.02.2024 o 08:35, J.F pisze:

> A moze obowiazek jest "własciwy organ", i skoro policja juz wie, to
> zadnego niedopełnienia nie ma :-)

Incepcja w sensie:P No nie wydaje mnie się, ale kto wie...

> No ale co - chcesz, zeby cały internet czytał?

Od razu cały...

> A jakby wywiezli do Andrychowa? Nie chcesz, zeby w całym kraju
> szukali?

No właśnie. Na dodatek nie wiadomo czy motór nie miał delirium excited i
sam nie spierdolił:P