urwali kotu ogon

Olin

<<10 stycznia 2022 r. miała miejsce 141. miesięcznica smoleńska.
Jarosław Kaczyński złożył wieniec pod pomnikiem Ofiar Tragedii Smoleńskiej.
Jak poinformowała „Gazeta Wyborcza”, wicepremierowi towarzyszyli urzędnicy
państwowi i politycy. W tym czasie plac Piłsudskiego jest otoczy kordonem
samochodów policyjnych i funkcjonariuszy, którzy nie pozwalają nikomu wejść
na teren.

Kolejny raz przeciwko takiej decyzji protestują aktywiści z Lotnej Brygady
Opozycji. W mediach społecznościowych zamieścili nagrania. Widać na nim,
jak przebrali się za postacie z bajek, m.in. za wilka, zająca, minionka,
psa, kota, kaczkę, pszczołę, anioła, biskupa, zakonnicę czy mikołaja.
Policjanci nie dopuścili, aby aktywiści weszli na plac Piłsudskiego i
zaczęli ich legitymować.

Funkcjonariusze mieli pogonić przebierańców i urwać ogon członkowi Lotnej
Brygady Opozycji, który założył strój kota.>>

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/aktywi%C5%9Bci-kolejny-raz-zak%C5%82%C3%B3cili-miesi%C4%99cznic%C4%99-smole%C5%84sk%C4%85-interweniowa%C5%82a-policja/ar-AASCX5a?li=BBr5MK7&?ocid=cpvrec

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

alojzy nieborak

Olin napisał(a):

> [...]
> psa, kota, kaczkę, pszczołę, anioła, biskupa, zakonnicę czy mikołaja.
> Policjanci nie dopuścili, aby aktywiści weszli na plac Piłsudskiego i

Skuteczne żebranie o uwagę/klikalność. Poza tym nic się nie zmieniło.

J.F

On Tue, 11 Jan 2022 14:05:30 +0100, Olin wrote:
> [...]
>
> Funkcjonariusze mieli pogonić przebierańców i urwać ogon członkowi Lotnej
> Brygady Opozycji, który założył strój kota.>>

A ilu tych aktywistow jest?
Nie znajdzie sie pare tysiecy?
I funkcjonariuszy do legitymowania zabraknie.

No chyba, ze kordonem otoczą i nie wpuszczą ... troche duzy ten
kordon, ale Policje pewnie stac. I wojsko :-)
Mozna by tez sukami otoczyc zderzak w zderzak.

Zaraz ...
https://goo.gl/maps/GBZXB76Dfcy45TFr6

widze tam barierki. To juz stala dekoracja, czy z okazji jakiegos
swieta?
Ale czy barierka ma moc prawną? :-)

No i ... mozna zrobic płot jak na granicy, 3m wysoki, z kolczastego
drutu :-)

J.

_Master_

A babcia kasia była? Za kogo się przebrała?

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 11 Jan 2022 05:17:20 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

> Skuteczne żebranie o uwagę/klikalność.

Ciekawe kogo masz na myśli, kaczora czy brygadę?
--
Jacek
I hate haters.

Olin

Dnia Tue, 11 Jan 2022 05:17:20 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

> Poza tym nic się nie zmieniło.

Trudno się nie zgodzić, że kulsony po raz kolejny zrobiły z siebie
pośmiewisko.
Nic się nie zmienia.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Shrek

W dniu 11.01.2022 o 14:35, J.F pisze:

> [...]

> kordon, ale Policje pewnie stac. I wojsko :-)
> Mozna by tez sukami otoczyc zderzak w zderzak.

Sam sobie odpowiedziałeś. A z tym wojskiem, to jest teren wojskowy:P

> Zaraz ...
> https://goo.gl/maps/GBZXB76Dfcy45TFr6

Zdaje się że rozkładają i składają i tak w kółko. Kiedyś jechałem sobie
rowerem i nie było. Ale chyba nie wolno, bo jakiś kulson coś tam
krzyczał w moją stronę - prawdę mówić nie wiem co chciał, bo go zlałem.

Na stałe już chyba to maja przed pałacem namiestnikowskim. (tam gdzie
prezio siedzi).

> No i ... mozna zrobic płot jak na granicy, 3m wysoki, z kolczastego
> drutu :-)

W końcu to poligon:P

--
Shrek

***** *** i konfederację.

Shrek

> A ilu tych aktywistow jest?
> Nie znajdzie sie pare tysiecy?

A po co? Przecież ich celem nie jest spuszczenie wpierdol kulsonom a ich
ośmieszenie. No i przyznasz, że robią to dobrze, a to wilka i zająca
kulsony gadają, a to szczurek przebrany za czołg spierdoli kulsonom na
wózku inwalidzkim;)
https://bi.im-g.pl/im/bd/47/1a/z27555261IBG,Aktywisci-Lotnej-Brygady-Opozycji-i-grupy-Cien-Mgl.jpg-
ale to jest kurwa majstersztyk;)

A. Filip

Olin <ku...@adres.w.stopce> pisze:
> [...]
>
> Funkcjonariusze mieli pogonić przebierańców i urwać ogon członkowi Lotnej
> Brygady Opozycji, który założył strój kota.>>

<ironia> W pełni się zgadzam że policjanci powinni odpowiedzieć za
okrucieństwo wobec zwierząt. </ironia>

--
A. Filip

J.F

On Tue, 11 Jan 2022 20:16:11 +0100, Shrek wrote:

> A po co? Przecież ich celem nie jest spuszczenie wpierdol kulsonom a ich
> ośmieszenie.

Ale kto mowi o wpierdolu ? (choc jak zasluza...)

czesc zajmie sie legitymowaniem finkcjonariuszy, a kto zatrzyma
reszte?

> No i przyznasz, że robią to dobrze, a to wilka i zająca

No ba, ja z miasta Pomaranczowej Alternatywy.

> kulsony gadają, a to szczurek przebrany za czołg spierdoli kulsonom na
> [...]

P.S.

https://www.youtube.com/watch?v=rnmwpFUsO2o
https://www.youtube.com/watch?v=qZLtrytBi1s
https://www.youtube.com/watch?v=_2pkXFeY_M8

Shrek

W dniu 11.01.2022 o 21:16, J.F pisze:

> Ale kto mowi o wpierdolu ? (choc jak zasluza...)
>
> czesc zajmie sie legitymowaniem finkcjonariuszy, a kto zatrzyma
> reszte?

No ale im chodzi o to, żeby kulsonów ośmiesyć. I to robią skutecznie;)

Jacek

Po rozprawie prokurator zataczając się ze śmiechu wchodzi do pokoju,
gdzie siedzą jego koledzy po fachu.
* Co cię tak rozbawiło? - pytają go.
* Genialny kawał polityczny!
* Opowiadaj!
* Nie mogę. Przed chwilą właśnie za ten dowcip zażądałem 10 lat!

Marcin Debowski

On 2022-01-11, Olin <ku...@adres.w.stopce> wrote:

> Trudno się nie zgodzić, że kulsony po raz kolejny zrobiły z siebie
> pośmiewisko.
> Nic się nie zmienia.

A tam, po prostu ludzkie pany. Jakoś niedawno myśliwy postrzelił zdaje
się rowerzystę myśląć, że to dzik. O ileż trudniej ocenić rzeczywistą
biologiczną formę w przypadku takiego kota. Jedyne co mi przychodzi do
głowy, pobrać próbke kota do zbadania. Albo też zabezpieczyć. Jak tę
krędę przed biurem pisu.

--
Marcin

Animka

W dniu 2022-01-11 o 20:31, A. Filip pisze:
> [...]

Gdzie ta demokracja, którą nam obiecywali.
Teren państwowy, czyli Nasz i obstawiany samochodami policyjnymi?
Taka kołtuneria, że aż strach pomysleć o tym co sie dzieje.

--
animka

Smok Eustachy

W dniu 11.01.2022 o 21:23, Shrek pisze:

> No ale im chodzi o to, żeby kulsonów ośmiesyć. I to robią skutecznie;)

Raczej ośmieszają opozycję, która tak Kaczora nie obali.