Obrońca z urzędu

Shrek

Wie ktoś może jak wyznacza się obrońcę z urzędu? Znaczy kiedy i że
prezes to wiem. Chodzi o to czy losowo, według obłożenia, czy można
sobie wybrać konkretnego?;)

Pytam, bo okazało się że obwiniony (obecnie niepraktykujący prawnik) z
obrońcą są kolegami z pracy. Uprzedzając pytanie - pracowali wcześniej
razem w instytucjach niezwiązanych z sądem, ale w zawodzie o czym prezes
domyślnie wiedzieć raczej nie mógł. W sumie uważam, że to logiczne żeby
mu przydzielić "kolegę" tylko zastanawiam się czy każdy tak może, czy
tylko "wyjątkowa kasta";) No bo że pszypadeg to nie sondze;)

--
Shrek

Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

ąćęłńóśźż

moze wskazac jesli sie zgodzi

J.F

On Mon, 19 Sep 2022 20:35:06 +0200, Shrek wrote:
> [...]
> mu przydzielić "kolegę" tylko zastanawiam się czy każdy tak może, czy
> tylko "wyjątkowa kasta";) No bo że pszypadeg to nie sondze;)

Tych prawników w rejonie nie ma znow tak dużo, wiec kiedys dwóch może
na siebie przypadkiem trafic :-)

No jeszcze mogą sie znac ze studiów, choc jak jeden nie praktykuje ze
starosci, a drugi jeszcze praktykuje, to pr-stwo spada :-)
A potem np z izby adwokackiej, jesli obaj do adwokaci ...

A "kolega z pracy" ... różnie moze byc z uczuciami, moze to wcale nie
jest dobry przydział :-)

J.