Taryfikator punktów karnych opublikowany

Krzysztof kw1618

Chyba nikt jeszcze nie publikował:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000195101.pdf

Monika Głowacka

W dniu 2022.09.16 o 20:07, Krzysztof kw1618 pisze:
> Chyba nikt jeszcze nie publikował:
> https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000195101.pdf

Czyli Strażnik Miejski będzie widział w swoim urządzeniu czy kierowca
już takie wykroczenie kiedyś popełnił ?
Chodzi mi na przykład o to:
D-18 „parking” lub D-18b „parking zadaszony”, z umieszczoną pod znakiem
tabliczką T-29, albo D-18a „parking – miejsce zastrzeżone”, z
umieszczoną pod znakiem tabliczką T-29

- 6 punktów

A do dziś nie widział tego ?

Robert Tomasik

W dniu 16.09.2022 o 20:14, Monika Głowacka pisze:

> [...]
> D-18 „parking” lub D-18b „parking zadaszony”, z umieszczoną pod znakiem
> tabliczką T-29, albo D-18a „parking – miejsce zastrzeżone”, z

O ile wiem, to nie widział i widzieć nadal nie będzie. Nie widzi, by nie
było pokusy, ze jeśli kierującemu brakuje 5 pkt., to "na siłę"
przypiszemy mu 6 - chyba, ze się "dogadamy". Policjant i reszta f-szy
widzi, że albo ktoś nie ma w ogóle punktów, albo "zbiera", albo zebrał i
trzeba mu zatrzymać prawo jazdy. Kieśli sam kierowca policjantowi nie
powie, ile ma punktów, to policjant wiedzieć nie będzie.

--
Robert Tomasik

Kris

piątek, 16 września 2022 o 22:40:36 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
> trzeba mu zatrzymać prawo jazdy. Kieśli sam kierowca policjantowi nie
> powie, ile ma punktów, to policjant wiedzieć nie będzie.

Pewien jesteś ze tak to działa?

Kwark

> [...]
> trzeba mu zatrzymać prawo jazdy. Kieśli sam kierowca policjantowi nie
> powie, ile ma punktów, to policjant wiedzieć nie będzie.

Uuuuu.
A mnie się jakoś zawsze wydawało, że widzi zarówno ilość, jak również
"za co" ?

Henryk Hajdan

W dniu 2022.09.17 o 19:44, Kwark pisze:
Na TVN Turbo Uwaga pirat, zawsze mówili, że nie widzi ile, ale widzi, że
zbiera. Sierżant Bagieta obiecał odcinek o terminalu co tam widzą.

Henryk Hajdan

W dniu 2022.09.16 o 20:14, Monika Głowacka pisze:

> Czyli Strażnik Miejski będzie widział

Straż Miejska nie ma dostępu i uprawnień do wpisywania punktów, wysyłają
to do policji i ci wpisują.

Shrek

W dniu 17.09.2022 o 21:33, Henryk Hajdan pisze:

> Na TVN Turbo Uwaga pirat, zawsze mówili, że nie widzi ile, ale widzi, że
> zbiera. Sierżant Bagieta obiecał odcinek o terminalu co tam widzą.

Sierżant bagieta jeszcze nadaje?

--
Shrek

Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

Jacek

W dniu 16.09.2022 o 20:07, Krzysztof kw1618 pisze:
> Chyba nikt jeszcze nie publikował:
> https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000195101.pdf

Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
wyszedł na ulice protestować? Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
"Suweren" to zwykła biomasa.

Jacek

Shrek

W dniu 17.09.2022 o 22:36, Jacek pisze:

> Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
> wyszedł na ulice protestować? Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
> "Suweren" to zwykła biomasa.

Nie wyjdzie. Kiedy ostatnio dostałeś mandat? Dawno? No właśnie. A znasz
kogoś kto dostał - no znasz. Zawsze pisałem, że jakby wydać dekret, że
co 1000 pisiora zastrzelić i majątek spalić (żeby było bez sensu), to
wśród pisorów poparcie tylko wzrośnie. 1 na 1000 to za mało żeby trafiło
w konkretnego psiora, a to somsiadowi skuwielowi dojebią i kurła dobrze.
Dobry żont - somsiada ujebał, a to zawsze pisiora cieszy.

Kviat

> Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
> wyszedł na ulice protestować?

Jak duże kary trzeba wymyślić, aby suweren zaczął jeździć zgodnie z
przepisami?

> Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
> "Suweren" to zwykła biomasa.

A na to co odpierdala pis wychodzą?

Różnica jest taka, że tych kar nie trzeba płacić.

Pozdrawiam
Piotr

Kwark

W dniu 17.09.2022 o 21:33, Henryk Hajdan pisze:
Dobra.
TVN mega turbo itd.
To skąd piesek będzie niby wiedział, że mam np na przekroczeniu
prędkości recydywę, skoro widzi "tylko" tyle, że nie widzi ?
O to mi chodzi :)

Tomasz

Kwark w

> To skąd piesek będzie niby wiedział, że mam np na przekroczeniu
> prędkości recydywę, skoro widzi "tylko" tyle, że nie widzi ?

y nie udawaj JFa, boś słaby merytorycznie!

> O to mi chodzi :)

Durniu jeden, tematem są punkty a nie wysokość grzywny...

Ale, żebyś mógł iść spać spokojnie -- przyjmie kierujący mandat, za jakiś
czas dostanie z US Opole prośbę o dopłatę.

Jasne jak drut i proste jak słońce, po najmniejszej linii oporu rozwiązanie
[]

--
Tomasz

Kwark

W dniu 20.09.2022 o 18:36, Tomasz pisze:
> Kwark w

> y nie udawaj JFa, boś słaby merytorycznie!

> Durniu jeden, tematem są punkty a nie wysokość grzywny...

Głąbie skończony. Masz pewnie prawko na motor albo na hujanogę.
W dupie mam twoje twierdzenia dot. punktów.
Jeżeli odstawisz cycek mamuni, to zrozumiesz powiązanie między jednym a
drugim.
O ile mamunia czegoś nie bierze. Na co wskazuje twoja bzdurna odpowiedź.
Tzw płaskie myślenie. To chyba jest jakaś forma niedorozwoju. Lecz się.

> [...]
> czas dostanie z US Opole prośbę o dopłatę.
>
> Jasne jak drut i proste jak słońce, po najmniejszej linii oporu rozwiązanie

Ty jesteś prosty jak drut. Owinięty wkoło dzbana.
Idź spać, a jak ci wóda wywietrzeje, to się na spokojnie wypowiedz. Ok ?

Tomasz

Kwark w

> Głąbie skończony. Masz pewnie prawko na motor albo na hujanogę.

Nie mam!

> W dupie mam twoje twierdzenia dot. punktów.

To nie moje, taki jest topic!

> Jeżeli odstawisz cycek mamuni, to zrozumiesz powiązanie między jednym a
> drugim. O ile mamunia czegoś nie bierze.

To się nazywa projekcja

FUT: pl.test
--
Tomasz

Kwark

To nie moje.
To się nazywa projekcja.
Ehhhhhh

Kwark

A ty wogole masz jakieś prawko ?
Ile masz kategorii ?
Karta rowerowa czy coś więcej ?
Bo wiesz. A może nie wiesz. Że za punkty traci się więcej kategorii niż na
hulajnogę.