złamanie krtani

Shrek

Złe pismaki znowu wenszo i mamy kolejne złamanie krtani przez
funkcjonariuszy:

Złamanie krtani podczas stosowania chwytu obezwładniającego i w
konsekwencji uduszenie się mężczyzny - to najbardziej prawdopodobna
przyczyna śmierci 42-latka podczas policyjnej interwencji w Radymnie na
Podkarpaciu. Jak się dowiedział dziennikarz RMF FM Krzysztof Zasada, to
wstępne ustalenia biegłych po sekcji zwłok. Dziś zapadła decyzja o
zawieszeniu dwóch funkcjonariuszy na okres trzech miesięcy. Wobec
mundurowych będzie wszczęte postępowanie dyscyplinarne. Ono będzie się
toczyło równolegle ze śledztwem"

Od poprzedniego różni się wieloma punktami.

- na tą chwilę wygląda na to że koleś był agresywny a nie zabity przez
pomyłkę, bo był do kogoś podobny. NIe rażono go również paralizatorem.

Ale:

- wygląda na to, że nikt nie kwestionuje złamania krtani jako przyczyny
(przynajmniej na razie),
- wszczęto postępowanie dyscyplinarne,
- policjantów zawieszona natychmiast.

Wychodzi na to, że kulsony zabijające ludzi w kiblach na kulsonariacie
są traktowani lepiej niż jak komuś w czasie prawdziwej interwencji coś
nie pójdzie.

--
Shrek

Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

RadoslawF

W dniu 15.09.2022 o 16:46, Shrek pisze:
Na komisariacie wykazywali się pewnie śledczy a tu problem dotyczy
zwykłych krawężników.

pozdrawiam

Marcin Debowski

Rózni się głownie tym, że tam był pierdylion możliwych powodów a tu jest
jeden. Podejrzewam też, że tam z tym złamaniem krtani to nie było takie
jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej
skazali.

--
Marcin

J.F

On Thu, 15 Sep 2022 16:46:04 +0200, Shrek wrote:
> [...]
>
> Ale:
>
> - wygląda na to, że nikt nie kwestionuje złamania krtani jako przyczyny

Juz kwestionuja. cos tam w radiu slyszalem ze "policjant uciskal tylko
70 sekund i trzeba sprawdzic czy nie bylo przyczyn towarzyszacych.

> [...]
>
> Wychodzi na to, że kulsony zabijające ludzi w kiblach na kulsonariacie
> są traktowani lepiej niż jak komuś w czasie prawdziwej interwencji coś

No bo jakze to - zawieszac niewinnych funkcjonariuszy?
Bo sie jakis narkoman przekrecil ?

Ale ale - Robercie - czego was tam ucza, ze co chwila jakas krtan
zlamana?
Policjant duszący ofiarę? Czy to prawidlowe postepowanie?

J.

J.F

A tu jest?
Bo cos dzis slyszalem, ze bezposrednią przyczyną było zatrzymanie
krążenia ... pewnie na skutek niedotlenienia.

P.S.
https://www.rmf24.pl/regiony/rzeszow/news-news-rmf-fm-zlamanie-krtani-najpewniej-przyczyna-smierci-42-,nId,6287379#crp_state=1

"Na pytanie, czy prokuratura będzie się zwracać o opinię do instytucji
innych niż policja, Starzecka mówi: "Nie ma innych biegłych niż
instytucja policyjna. My takowych nie znaleźliśmy".

Co te pismaki znow wymyslily ?

J.

Shrek

> Rózni się głownie tym, że tam był pierdylion możliwych powodów a tu jest
> jeden.

Nie pierdylion tylko dwa - duszenie i rażenie. To że nagle zmarł od
śladowej ilości narkotyków to opcja że moneta przy rzucie stanęła na sztorc.

> Podejrzewam też, że tam z tym złamaniem krtani to nie było takie
> jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej
> skazali.

Zobaczymy jak będzie tutaj. Na razie wstępnie ustalili, że złamanie
krtani było prawdopodobną przyczyną.

Shrek

W dniu 16.09.2022 o 05:16, J.F pisze:

> Juz kwestionuja. cos tam w radiu slyszalem ze "policjant uciskal tylko
> 70 sekund i trzeba sprawdzic czy nie bylo przyczyn towarzyszacych.

Tłumaczenie z grubsza takie jak - "od jakiego wykrwawienia? Ja mu kosę
wsadziłem tylko na kilka sekund. przecież człowiek nie może się
wykrwawić w 10 sekun - musiały być inne przyczyny"

Marcin Debowski

Jest też to: "W drugiej opinii biegły zaznaczył, że nie da się
wykluczyć, że do zgonu przyczyniły się inne również czynniki, co do
których obecnie nie mamy wiedzy" - zaznacza zastępca Prokuratora
Okręgowego w Przemyślu.

Znowu zacząłeś wstawiac spację :)

--
Marcin

Wiesiaczek

W dniu 16.09.2022 o 05:23, J.F pisze:
Powiem więcej: Wszystkie śmierci są spowodowane brakiem krążenia! :)

--
Wiesiaczek - Z podkarpackiej wsi.
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Olin

Dnia Thu, 15 Sep 2022 23:15:35 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> z tym złamaniem krtani to nie było takie
> jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej
> skazali.

Zdarzenie miało miejsce wczoraj, a tak szybko - mimo konsekwentnych reform
Mniej niż Zera - sądy jeszcze nie działają.

Organa są jeszcze zaskoczone dynamiką wydarzeń, więc niedługo może okazać
się, że Krystian S. zaatakował funkcjonariuszy krtanią.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Shrek

> [...]
> wykluczyć, że do zgonu przyczyniły się inne również czynniki, co do
> których obecnie nie mamy wiedzy" - zaznacza zastępca Prokuratora

Czyli zaczyna się robić standardowo:(

Shrek

W dniu 16.09.2022 o 09:05, Wiesiaczek pisze:

> Powiem więcej: Wszystkie śmierci są spowodowane brakiem krążenia! :)

Etam - może kogoś walec rozjechać, do wulkanu może wpaść, może wygrać (w
stanie nieco odaprowanym) zawody w skakaniu wieżą w zwyż na ukraine, w
końcu jednemu kacapowi wieżyczka od teciaka na łeb spadła.

Robert Tomasik

W dniu 16.09.2022 o 21:13, Shrek pisze:
> [...]
> (w stanie nieco odaprowanym) zawody w skakaniu wieżą w zwyż na
> ukraine, w końcu jednemu kacapowi wieżyczka od teciaka na łeb

Tu chodzi o prawną definicję śmierci. Na chwilę obecną uważa się, że
pacjent zmarł, jeśli zatrzymało się serce. Tak. Wiem, że można to
przywrócić, ale nikt nie bada fal mózgowych. Nawet, jeśli gościowi wieża
czołgu na głowę spadnie, to nadal o zgonie świadczy brak tętna.

--
Robert Tomasik

Animka

Takich biegłych ma Polska. Jak nie ma wiedzy to niech wyskoczy w
podskokach z tego udzielania się w sądach.

--
animka

Animka

W dniu 2022-09-16 o 06:14, Shrek pisze:

> [...]
> sztorc.

> Zobaczymy jak będzie tutaj. Na razie wstępnie ustalili, że złamanie

Czyli jakiś lekarz twierdzi, że ze złamaną krtanią można żyć.

--
animka

Shrek

> Tu chodzi o prawną definicję śmierci. Na chwilę obecną uważa się, że
> pacjent zmarł, jeśli zatrzymało się serce.

Jak zwykle się mylisz. Ani brak tętna nie świadczy o śmierci ani tętno o
jej braku.

> Nawet, jeśli gościowi wieża
> czołgu na głowę spadnie, to nadal o zgonie świadczy brak tętna.

Raczej słabo bo nie ma jak sprawdzić. Więc taki kacap szredingera.

Marcin Debowski

On 2022-09-16, Olin <ku...@adres.w.stopce> wrote:

> Zdarzenie miało miejsce wczoraj, a tak szybko - mimo konsekwentnych reform
> Mniej niż Zera - sądy jeszcze nie działają.

Powyzej to było odnośnie Stachowiaka. Jakby zamiast zgniecenia krtani
miał np. wbity 20cm nóż w poprzek głowy, być moze wierząc tu
niezmiernie naiwnie, mimo sladów amfy i pastwienia sie taserem, biegli
podaliby to jako przyczynę śmierci.

--
Marcin

Marcin Debowski

On 2022-09-16, Shrek <1...@wp.pl> wrote:

> Czyli zaczyna się robić standardowo:(

Może jest tak, że nie każde zgniecenie krtani prowadzi do uduszenia, a
nawet, że często nie prowadzi?

--
Marcin

Shrek

> Może jest tak, że nie każde zgniecenie krtani prowadzi do uduszenia, a
> nawet, że często nie prowadzi?

Zapewne. Jest też tak, że nie każde postrzelenie, jebnięcie samochodem
czy uderzenie czymś twardym w głowę kończy się śmiercią. Ale jak ktoś
wcześniej żyje a po zdarzeniu jak wyżej umiera, to raczej to jest
oczywistą przyczyną.

BTW - nie każdy seks kończy się ciążą, a jakoś domyślnie ojcem uznawany
jest mąż/partner;)

Shrek

> [...]
> miał np. wbity 20cm nóż w poprzek głowy, być moze wierząc tu
> niezmiernie naiwnie, mimo sladów amfy i pastwienia sie taserem, biegli

Z tym, że nie napewno:(

_Master_

Niech pismaki piszą a nygusy ;-) niech się boją że im się krtań złamie.

Marcin Debowski

On 2022-09-19, Shrek <1...@wp.pl> wrote:

> [...]
> czy uderzenie czymś twardym w głowę kończy się śmiercią. Ale jak ktoś
> wcześniej żyje a po zdarzeniu jak wyżej umiera, to raczej to jest

Jeśli w grę wchodzi n innych czynników i są one znane?

> BTW - nie każdy seks kończy się ciążą, a jakoś domyślnie ojcem uznawany
> jest mąż/partner;)

Względy praktyczne. Ale nieformalny partner to chyba nie.

--
Marcin

Shrek

> Jeśli w grę wchodzi n innych czynników i są one znane?

To wtedy śmierć wynika z połączonych czynników. Żeby estymować trzebaby
przypisać prawdopodobieństwa.

> Względy praktyczne. Ale nieformalny partner to chyba nie.

A tu względy praktyczne powodują, że robi się kurwę z logiki broniąc
kulsonów.