Sąd w Kaliszu "oskarża" ziobroturę

A. Filip

https://www.rmf24.pl/regiony/poznan/news-4-lata-wiezienia-za-gwalt-na-8-latce-sad-tlumaczy-dlaczego,nId,6326458

--
A. Filip
| Lepiej być pięknym i bogatym, niż brzydkim i biednym.
| (Przysłowie polskie)

J.F

Hm, czy mi sie wydaje, czy sąd zawinil, a ziobre wieszają?
Bo w koncu wyrok zapał "sluszny" wedle prokuratury.

A dalej ... czy mi sie wydaje, czy 4 lata przy recydywie, a wczesniej
10 miesiecy, to sa jakies dziwnie małe wyroki jak za gwalt na dziecku?
Nawet jak na sąd rejonowy?
Czy byly jakies okolicznosci łagodzące ... tylko jakie, przy 8-latce?

A z kolei zakaz zajmowania stanowisk .. nie za krotki?
Licza na to, ze sie zresocjalizuje, czy zestarzeje?

J.

nie_ma...@onet.pl

"J.F" <jfox_x...@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Hm, czy mi sie wydaje, czy sąd zawinil, a ziobre wieszają?

Tak, wydaje ci się.

> Bo w koncu wyrok zapał "sluszny" wedle prokuratury.

Skoro prokuratura nie wniosła odwołania, to chyba zgodziła się z wyrokiem sądu.
Do sądu można mieć zastrzeżenie, ale widać wszystko było w porządku, skoro
ziobrotura nie odwołała się.

> A dalej ... czy mi sie wydaje, czy 4 lata przy recydywie, a wczesniej
> 10 miesiecy, to sa jakies dziwnie małe wyroki jak za gwalt na dziecku?
> Nawet jak na sąd rejonowy?

Mało, ale jak widać skierowano na leczenie.

> Czy byly jakies okolicznosci łagodzące ... tylko jakie, przy 8-latce?
>
> A z kolei zakaz zajmowania stanowisk .. nie za krotki?
> Licza na to, ze sie zresocjalizuje, czy zestarzeje?

Być może, ale patrz akapit nr 2.