Zna ktoś namiary na ekipę?

Shrek

Feb 10, 2024, 10:24:42 AMFeb 10
Witam,

Szukam namiarów na ekipę kulsonów, co gabinet komendanta po odjebaniu
blutufem za 17 tysi zrobiła.

Mam kawalerkę do zrobienia - tylko nie wiem czy trzeba najpierw coś w
środku odpalić, czy można się dogadać że nierozjebane też zrobio w tej
cenie:P

Gebelsukładapłytkiwpitublu.jpeg:)

--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

RadosławF

Feb 10, 2024, 12:02:22 PMFeb 10
W dniu 10.02.2024 o 16:24, Shrek pisze:
> [...]
>
> Mam kawalerkę do zrobienia - tylko nie wiem czy trzeba najpierw coś w
> środku odpalić, czy można się dogadać że nierozjebane też zrobio w tej

Zrezygnuj z kuchni, łazienki, toalety, przedpokoju i 17 tysi starczy.
No chyba że przegapiłem jakieś info że ten gabinet to jednak kawalerka była?

Pozdrawiam

Shrek

Feb 10, 2024, 12:14:06 PMFeb 10
W dniu 10.02.2024 o 18:02, RadosławF pisze:

> Zrezygnuj z kuchni, łazienki, toalety, przedpokoju i 17 tysi starczy.

Po tym jak podkręce bas w blutufie i wyjebię dziurę w podłodze? Nie sondze:P

> No chyba że przegapiłem jakieś info że ten gabinet to jednak kawalerka
> była?

Wygląda lepiej niż kawalerka:P

https://dziennikpolski24.pl/w-takim-gabinecie-pracuje-szef-wszystkich-policjantow-mamy-zdjecia-z-wnetrza-budynku-komendy-glownej-policji/ga/c1-15571309/zd/49090983

Dobrze że stacjonarnych głośników nie odpalił, bo wyglądają jakby takim
sprzętem to zabić można było;)

https://www.wnp.pl/parlamentarny/wydarzenia/wiceminister-jaroslaw-zielinski-kompleks-gabinetow-komendanta-glownego-policji-kosztowal-ponad-3-mln-zl,4188.html

I tak - on ma tam kibel własny kibel i chyba łazienkę - nie myślisz
chyba że sra z szeregowymi kulsonami?

Shrek

Feb 10, 2024, 12:24:19 PMFeb 10
W dniu 10.02.2024 o 18:14, Shrek pisze:

> I tak - on ma tam kibel własny kibel i chyba łazienkę - nie myślisz
> chyba że sra z szeregowymi kulsonami?

https://tvn24.pl/polska/nowy-szef-policji-oskarza-bizancjum-w-kgp-poprzednik-odpowiada-ra610774

Drugi filmik od góry możesz sobie łazienkę komendanta obejrzeć... Żeby
nie było - nie widzę w tym nic złego, że komendant do swojego gabinetu
ma przyklejoną małą "kawalerkę".

RadosławF

Feb 11, 2024, 12:41:47 PMFeb 11
W dniu 10.02.2024 o 18:24, Shrek pisze:

> [...]
>
> Drugi filmik od góry możesz sobie łazienkę komendanta obejrzeć... Żeby
> nie było - nie widzę w tym nic złego, że komendant do swojego gabinetu

Zniszczył tylko gabinet więc nawet jak ma łazienkę to nie widzę
powodu aby ją remontować jak i inne "przybudówki" tego gabinetu.

Pozdrawiam

Shrek

Feb 12, 2024, 12:46:20 AMFeb 12
W dniu 11.02.2024 o 18:41, RadosławF pisze:

> Zniszczył tylko gabinet więc nawet jak ma łazienkę to nie widzę
> powodu aby ją remontować jak i inne "przybudówki" tego gabinetu.

I pomieszczenie pod spodem. Sama wymiana podłogi będzie ponad 20k.

J.F

Feb 12, 2024, 3:31:55 AMFeb 12
On Sat, 10 Feb 2024 18:02:17 +0100, RadosławF wrote:

> Zrezygnuj z kuchni, łazienki, toalety, przedpokoju i 17 tysi starczy.
> No chyba że przegapiłem jakieś info że ten gabinet to jednak kawalerka była?

Łazienke ponoć miała.
No ale jej nie trzeba było remontować :-)

Swoją drogą ... nie jest ona z jakiegos słabego betonu?
Jaką predkość powinien mieć ten pocisk po 2-5 metrach?

W ogole opis jakis dziwny ...

P.S. a tu inne zdarzenie: przypadkowy strzał na komendzie
https://www.fakt.pl/wydarzenia/przypadkowy-wystrzal-na-komisariacie-w-radomiu-prokuratura-bada-sprawe/1y62tqh

Uszkodzona szyba, a postępowanie dyscyplinarne, prokurator prowadzi
śledztwo ... no ale przeciez od wieków wiadomo, ze co wolno wojewodzie

J.

RadosławF

Feb 12, 2024, 10:23:09 AMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 06:46, Shrek pisze:

> I pomieszczenie pod spodem. Sama wymiana podłogi będzie ponad 20k.

A są jakieś fotki to potwierdzające?
Ten remont pomieszczenia niżej.

Pozdrawiaj

Shrek

Feb 12, 2024, 11:26:35 AMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 16:23, RadosławF pisze:

> A są jakieś fotki to potwierdzające?
> Ten remont pomieszczenia niżej.

Myślisz że dziurę w suficie zostawili?

J.F

Feb 12, 2024, 12:20:45 PMFeb 12
On Mon, 12 Feb 2024 17:26:32 +0100, Shrek wrote:

> Myślisz że dziurę w suficie zostawili?

Regipsem zasłonili? :-)

Z dziurą stosunkowo najmniej roboty, przyłozyc jakąs płyte,
podeprzec, zalać betonem i po dziurze ...

J.

Shrek

Feb 12, 2024, 12:57:22 PMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 18:20, J.F pisze:

> Regipsem zasłonili? :-)
>
> Z dziurą stosunkowo najmniej roboty, przyłozyc jakąs płyte,
> podeprzec, zalać betonem i po dziurze ...

I wyszpachlować i na górze wylewkę, podłogę to raczej w całym gabinecie.
Sama ta dziura to więcej niż te 17k. Chyba że policja ma na stanie
budowlańców i parkieciarzy;)

Animka

Feb 12, 2024, 1:10:03 PMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 18:20, J.F pisze:
Jakiś cięższy chłop stanie na tym i wpadnie piętro niżej.

--
animka