Na komendzie nie biją

Zbynek Ltd.

Tak tylko sobie żartuję. Wiem - głupi żart.

Radca prawny, pani Kubala, została pobita na komendzie. W korytarzu
monitoringu nie było. Kulsony nie wiedziały, że jest prawnikiem.
https://www.youtube.com/watch?v=hplMuuLUk5Q&t=288
Film ma niecałe 5 minut.

W sumie ludzkie pany. Przecież mogły zaciągnąć do kibla i zabić
paralizatorem. Albo chociaż ręce połamać.

Obecnie sprawą pobicia zajmuje się prokurator.

Jak proszą nas o dowód, to pierwsze co należy robić, ty wyciągnąć
telefon i włączyć nagrywanie. Choćby tylko głosu.

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Shrek

W dniu 07.01.2022 o 22:22, Zbynek Ltd. pisze:

> Obecnie sprawą pobicia zajmuje się prokurator.

Obecnie umorzeniem zajmuje się zerokurator. Poprawiłem - nie ma za co!

--
Shrek

Marcin Debowski

Napaść na kilku policjantów to jednak poważna sprawa.

--
Marcin

Shrek

> Napaść na kilku policjantów to jednak poważna sprawa.

W sumie racja. Jak babcia kasia spusciła wpierdol kulsonom, to odnieśli
takie obrażenia, że jeden do tej pory śmiertelnie obrażony. Koledzy z
niego łacha drą, że wpierdol od emerytki dostał. Żeby przynajmniej
niechcący od włodka to jakoś by przeszło a tak - szkoda gadać:P

--
Shrek

***** *** i konfederację.

alojzy nieborak

Zbynek Ltd. napisał(a):

> Radca prawny, pani Kubala, została pobita na komendzie.

Jakaś święta krowa bez zakrytego ryjka?

TSUE ratuj łamio moje prawa!

cyt.
... na komisariacie policji podczas podejmowanych przez nich czynności proceduralnych
oraz publikacji materiału na stronie internetowej. W dniu 14 lutego 2019 roku TSUE
uznał, że nagrywanie i publikowanie takich materiałów traktowane jest jako przetwarzanie
danych osobowych i podlega przepisom RODO.

A sorry, TSUE orzekło niedopuszczalność nagrywania na komendzie.