Jak udowodnić, że nie jest się zaszczepionym?

Piotrek

Dec 31, 2021, 10:38:44 AM12/31/21
W odpowiedzi na doniesienia medialne o restauracjach, do których
wstęp mają mieć tylko osoby zaszczepione przeciw covid,
czasami ktoś deklaruje zamiar otwarcia restauracji lub innego
punktu usługowego dostępnego tylko dla osób niezaszczepionych.
Stąd moje pytanie: w jaki sposób klient takiego miejsca mógłby
udowodnić, że nie został zaszczepiony?

Shrek

Dec 31, 2021, 11:28:20 AM12/31/21
W dniu 31.12.2021 o 16:38, Piotrek pisze:
Oświadczeniem. Myślę, że pomysłodawcy wystarczy.

--
Shrek

Dawid Rutkowski

Dec 31, 2021, 11:57:51 AM12/31/21
A po co udowadniać? Wystarczy że tam przyszedł.

Ale to i tak tylko deklaracje - bo deklarują i deklarują, a póki co nikt nie otworzył.
A dlaczego? Bo przy 30% obłożenia i tak by splajtował.
Więc mogą sobie gadać zdrowi (albo chorzy na covid - do ew. stopnia worka) a postawiony problem jest czysto teoretyczny ;>

A. Filip

Dec 31, 2021, 12:03:02 PM12/31/21
Dawid Rutkowski <drut...@wp.pl> pisze:
Poseł Braun skumulował ponad 150_000 PLN w *siedmiu* karach za brak
maseczki => Więcej wiary w gotowość ludzi do kosztownych poświęceń :-)

Dosłownie parę takich lokali na całą Polskę nie ma żadnych szans się
wstrzelić w bardzo niszowy (ograniczony) rynek?

--
A. Filip
| Chcąc poznać wszystkie sprawy świata, czytajcie księgi starożytne.
| (Przysłowie chińskie)

Dawid Rutkowski

Dec 31, 2021, 12:25:28 PM12/31/21
piątek, 31 grudnia 2021 o 18:03:02 UTC+1 A. Filip napisał(a):

> [...]
>
> Dosłownie parę takich lokali na całą Polskę nie ma żadnych szans się
> wstrzelić w bardzo niszowy (ograniczony) rynek?

Poseł Braun już nie ma tych 150k które mógłby tam wydać ;>
A Ty, skoro chcesz mieć parę takich lokali na całą Polskę, jak daleko jesteś w stanie pojechać do takiego lokalu?
Przypominam, że wg przewodnika Michelin, dopiero 2 gwiazdki to knajpa warta objazdu, zaś tylko 3-gwiazdkowa warta jest osobnej podróży.
Czy może jednak planujesz jak z autobusem pośpiesznym - "proszę bardzo, byle tylko miał przystanek pod MOIM domem"?

Z drugiej strony taki wyjazd może być w pewnym sensie podobny do podróży naokoło świata, na którą środki zdobywa się ze sprzedaży domu po usłyszeniu diagnozy o nieuleczalnym raku...

_Master_

Jan 2, 2022, 12:29:00 AMJan 2
Świetny pomysł.
Jest dużo antyszczepionkowców w zachodniej Polsce (elektorat PO)
Tam mogliby utulić swoje żale w ostatnich dniach swojego życia ;-)

Olin

Jan 3, 2022, 5:41:36 AMJan 3
Dnia Fri, 31 Dec 2021 07:38:42 -0800 (PST), Piotrek napisał(a):

> w jaki sposób klient takiego miejsca mógłby
> udowodnić, że nie został zaszczepiony?

Niech właściciel lokalu pogada ze służbami San Escobar, to włamią się
Pegazusem do bazy paszportów kowidowych i problem z czaszki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
za ich własne pieniądze”
Alexis de Tocqueville

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

alojzy nieborak

Jan 7, 2022, 8:19:52 AMJan 7
piątek, 31 grudnia 2021 o 16:38:44 UTC+1 Piotrek napisał(a):
https://psnlin.pl/artykuly,nie-pozwolcie-sie-zaszczepic-dr-geert-vanden-bosse,17,166.html

:)

Naczelna rada odcina się od stanowiska lekarzy niezależnych.

Dawid Rutkowski

Jan 7, 2022, 8:32:59 AMJan 7
Nono, i chyba nawet cały świat - bo jak gość mógł nie dostać nobla za odkrycie "wrodzonej odporności" oraz "przeciwciał (tych wrodzonych) niszczących wiele chorób"?
Podobno nawet kierował czymś u Gatesa - pewnie wózkiem widłowym w magazynie, jak ten, już martwy (rzecz jasna na covid), naczelny włoski foliarz, mechanik samochodowy - czyli spec od immunologii...