Siły policyjne w Warszawie

Monika Głowacka

Ileś set policjantów pilnowało Sejmu.
Posłanka co była na miejscu zapytała o coś policjanta, a ten powiedział,
że nie wie, bo jest z Łodzi i nie ma kontaktu z Warszawą.
nie ma też kontaktu z dowódcą.

To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on
odbiera rozkazy ?

Tomasz Kaczanowski

W dniu 19-11-2020 o 15:19, Monika Głowacka pisze:
Czy wtedy nie powinien mieć imiennika? Bo chyba nie podlegał wtedy pod
wyjątek, bycia w kierowanej zwartej grupie

--
http://kaczus.ppa.pl

rAzor

Monika Głowacka pisze:

> To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on
> odbiera rozkazy ?

Jak ja w Walbrzychu z TORUNIA antenka z gwoscia

--
Molim was bardzo

Shrek

> Czy wtedy nie powinien mieć imiennika? Bo chyba nie podlegał wtedy pod
> wyjątek, bycia w kierowanej zwartej grupie

Policjanci od dawna nie noszą w znakomitej większości imienników -
przynajmniej w warszawie. Robert tłumaczył, że nie muszą. Jest
wymienione jako część umundurowania, więc można nosić ale nie trzeba -
jak czapkę. Z drugiej strony gacie nie są, więc wynika z tego, że do
munduru nie wolno:P

--
Shrek

Tomasz Kaczanowski

W dniu 19-11-2020 o 16:36, Shrek pisze:
Rozumiem, ale skoro tak, to jest niewpełni umundurowany i przystępując
do czynności względem innej osoby chyba winien się wylegitymować?

--
http://zrzeda.pl

Kviat

W dniu 19.11.2020 o 15:19, Monika Głowacka pisze:
Ci, którzy bez rozkazów nie potrafią oddychać, rozkazy odbierają na
zebraniu przed: napierdalać lewackich zboczeńców. W trakcie rozkazy już
nie są potrzebne.
Część wysyłają bez rozkazów, bo sami wiedzą co mają robić i robią to z
entuzjazmem. To po co im dupę zawracać rozkazami w trakcie?

Pozostali dekują się na prowincjonalnych komisariatach jako dyżurni i
modlą się żeby ich nie wysłali do stolicy, bo będzie miał
nierozwiązywalny dylemat, czy napierdalać pałą kuzynkę, która mieszka w
Warszawie, czy zrezygnować z milicyjnej emerytury. Taka kuzynka później
może mu nawet zepsuć jakąś imprezę rodzinną, gdy mu to wypomni pokazując
obite nerki. To już lepiej siedzieć cicho, nie wychylać się i udawać, że
się nie wie, po co kolegów do Warszawy wysłano, może pominą i nie wyślą.

Pozdrawiam
Piotr

Shrek

> Rozumiem, ale skoro tak, to jest niewpełni umundurowany i przystępując
> do czynności względem innej osoby chyba winien się wylegitymować?

Kluczowe jest to, że mają to w pompie i mają poparcie przełożonych.
Państwo prawa w praktyce.

--
Shrek

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 19 Nov 2020 17:29:44 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
> obite nerki. To już lepiej siedzieć cicho, nie wychylać się i udawać, że
> się nie wie, po co kolegów do Warszawy wysłano, może pominą i nie wyślą.

Zawsze twierdziłem że szefowie Policji winni być mianowani przez
opozycję parlamentarną.
--
Jacek
-I hate haters-

J.F.

Użytkownik "Monika Głowacka" napisał w wiadomości grup
Normalnie - jest zbiorka, i rozkaz - pilnowac tej bramy i nikogo nie
wpuszczac do odwolania :-)

J.

Tomasz Kaczanowski

W dniu 19-11-2020 o 17:58, Shrek pisze:
zgadzam sie z małą poprawką: państwo bezprawia.

--
http://kaczus.ppa.pl

Shrek

W dniu 19.11.2020 o 18:01, J.F. pisze:

> Normalnie - jest zbiorka, i rozkaz - pilnowac tej bramy i nikogo nie
> wpuszczac do odwolania :-)

Ale oni się chyba dynamicznie przemieszczali wraz z protestem.

BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał? Bo jak widzę, to raczej
agresywni sami z siebie nie byli (zresztą poprzednim prostestom też
bliżej pikników było). Bo mi wychodzi że główną ich winą było... że
protestowali i się nie rozeszli (po tym zresztą jak ich otoczono). Jakoś
nie widziałem nagrań jak komuś mieszkanie podpalili, znak drogowy
wyrwali czy szturmowali schody za którymi stali kulosony.

Za to nagrało się jak bez wyrażnych powodów ludzie bez oznaczeń (nie
mówię o immiennikach - żadnych oznaczeń ze to policja) napierdają
pałkami teleskopowymi demonstrantów.

--
Shrek

Smok Eustachy

W dniu 20.11.2020 o 07:43, Shrek pisze:
/..../

> BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał? Bo jak widzę, to raczej
> agresywni sami z siebie nie byli (zresztą poprzednim prostestom też
> bliżej pikników było).

A co Ty tam wiesz. Masz tu montaż słowno-muzyczny:

https://youtu.be/W8nAWlnLUXI

Patologia teleskopowa była

Olin

Dnia Fri, 20 Nov 2020 07:43:37 +0100, Shrek napisał(a):

> BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał?

Media mętnego nurtu, że Cacescu od razu chciał jechać na ostro, ale
Jarosław Szymczyk (komendant główny) i Kamiński się postawili.
Szymczyk ma polecieć; na razie szukają zastępcy.

https://wyborcza.pl/7,75398,26492545,wyborcza-ujawnia-kaczynski-chcial-sila-rozpedzic-protesty.html#S.DT-K.C-B.1-L.1.duzy

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Tomasz Kaczanowski

Bo prezes kazał, dlatego. Zresztą ci z pałami, to ta sama ekipa, co
wznieciła zamieszki pod Empikiem podczas marszu niepodległości. Ponoć to
są antyterroryści z BOA.

--
http://zrzeda.pl

Shrek

> Bo prezes kazał, dlatego. Zresztą ci z pałami, to ta sama ekipa, co
> wznieciła zamieszki pod Empikiem podczas marszu niepodległości. Ponoć to
> są antyterroryści z BOA.

To że boa to wiem, ale rzeczywiście zaczynali pod empikiem? Bo że potem
się napierdalali z narodowcami to wiem - pytam tylko kto zaczął?

--
Shrek

Tomasz Kaczanowski

W dniu 20-11-2020 o 10:50, Shrek pisze:
Właśnie filmy, które widziałem, niejednoznacznie, ale tak by wskazywały,
jak zaczęły się zamieszki kamerzyści się przemieścili, ale nie wszystko
widać dokładnie na filmach, ale tak trochę wyglądało. Oficjalna kamera
policyjna na ten czas skierowana była gdzie indziej, powróciła, jak już
rwał szturm na bramę, jednak poszlaki oraz logika oraz informacje od
osób z marszu wskazują, że tak mogło być, rozpoczęli jakieś zamieszki, a
gdy kibole się wkurzyli uciekli do bramy, bo w bramie były oddziały
policji. Inaczej jaki sens miałby atak na bramę? Kibole mogą mieć rózne
głupie pomysły, to petardę gdzieś rzucić, to co innego, ale żeby dużą
ekipą bez przyczyny atakować bramę, to trochę nie wierzę, dlatego
przyjmuję wyjaśnienia i szczątkowe filmy jako teoretycznie spójną wersję.

--
http://zrzeda.pl

Shrek

> [...]
> ekipą bez przyczyny atakować bramę, to trochę nie wierzę, dlatego
> przyjmuję wyjaśnienia i szczątkowe filmy jako teoretycznie spójną wersję.

No to już do reszty słabo...

--
Shrek

J.F.

>Ale oni się chyba dynamicznie przemieszczali wraz z protestem.

Pytanie bylo o "pilnowali Sejmu" ..

> [...]
>Jakoś nie widziałem nagrań jak komuś mieszkanie podpalili, znak
>drogowy wyrwali czy szturmowali schody za którymi stali kulosony.

Sprawdzic jak to tam w tych kosciolach bylo ...

>Za to nagrało się jak bez wyrażnych powodów ludzie bez oznaczeń (nie
>mówię o immiennikach - żadnych oznaczeń ze to policja) napierdają
>pałkami teleskopowymi demonstrantów.

J.

J.F.

A jak w opozycji beda narodowcy ?

J.

Shrek

W dniu 20.11.2020 o 13:04, J.F. pisze:

> Pytanie bylo o "pilnowali Sejmu" ..

Ci z teleskopami to tvpis bronili chyba a nie sejm.

> Sprawdzic jak to tam w tych kosciolach bylo ...

Na tych demonstracjach w stolicy to chyba żaden nie ucierpiał. Mówię o
tych "głównych" demonstracjach. A już napewno nie na tej o której
rozmawiamy.

--
Shrek

_Master_

Animka to Twoja rodzinka ? ;-)

_Master_

I ja się zgadzam.
Jedni łamiący zakaz zgromadzeń są pałowani a z drugimi obchodzą się jak
z jajkiem bo to wiatropylne siksy.

_Master_

Zgadzam się.

Tylko Ci to przypomnę jak PO za kilkanaście lat dojdzie do władzy.

Mam nadzieję że nie zmienisz zdania ;-)

_Master_

To zmieni zdanie ;-)

Tomasz Kaczanowski

Nie ma takiego zakazu. Manifestować i protestować oraz spotykac możesz
się nadal. Aby było inaczej, musiano by wprowadzić któryś ze stanów
obecnych w konstytucji.

--
http://kaczus.zrzeda.pl

A. Filip

Tomasz Kaczanowski <kac...@poczta.onet.pl> pisze:
Czyli Trzaskowski załamał prawo nie wyrażając zgody
na Marsz Niepodległości?

--
A. Filip

Tomasz Kaczanowski

W dniu 20-11-2020 o 16:04, A. Filip pisze:

> Czyli Trzaskowski załamał prawo nie wyrażając zgody
> na Marsz Niepodległości?

Moim zdaniem tak.

--
http://zrzeda.pl

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 20 Nov 2020 16:04:19 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> Czyli Trzaskowski załamał prawo nie wyrażając zgody
> na Marsz Niepodległości?

Nie, ponieważ to było zgromadzenie innego rodzaju. Poczytaj sobie o
zgromadzeniach to nie będziesz zadawał naiwnych pytań:
https://www.hfhr.pl/wp-content/uploads/2017/08/Prawo-o-zgromadzeniach-przewodnik-08-2017.pdf

Shrek

> Moim zdaniem tak.

Prawdę mówiąc to cholera wie. Z jednej stronby działał na podstawie
wątpliwych podstaw prawnych (wątpliwych to delikatnie powiedziane). Z
drugiej sąd uznał jego decyzję.

Do tego prowadzi lecenie sobie w chuja z praworządnością prawem i
sądownictwem, że w sumie każdy może powiedzieć, że tego nie łyka i
będzie miał rację. Coście skurwysyny jak spiewał pewien muzyk ostatnio
znów popularny - i co gorsza jego stare utwory również zyskują na
aktualności.

A trzaskowski... no cóż - moim zdaniem zrobił politycznie głupio. A z
punktu widzenia prawa... jak już pisałem - chuj wie - taką mamy obecnie
kulturę prawną.

--
Shrek

J.F.

W dniu 20.11.2020 o 16:12, Tomasz Kaczanowski pisze:

>Prawdę mówiąc to cholera wie. Z jednej stronby działał na podstawie
>wątpliwych podstaw prawnych (wątpliwych to delikatnie powiedziane). Z
>drugiej sąd uznał jego decyzję.

A z trzeciej - przewiduje sie kare za takie "zlamanie prawa", czy
wlasnie sie przewiduje tylko odwolanie od decyzji do sadu ?

>A trzaskowski... no cóż - moim zdaniem zrobił politycznie głupio.

Czemu ? Nigdy nie chcial tych narodowcow, a teraz mial podstawe.
A reszta to juz nie jego wina :-)

Glupio by tylko bylo potem zakazywac protestu kobiet, ale
-one i tak nie pytaja,
-mogl sad odrzucic,
-zawsze moze zmienic zdanie i powolac sie na analizy prawne legalnosci
rozporzadzen Mateusza ktore od tego czasu zrobil :-)

J.

Tomasz Kaczanowski

W dniu 20-11-2020 o 16:36, Shrek pisze:
Na wiosnę inne grupy jak protestowały ratusz też nie wydawał pozwoleń.
Więc inni przestali pytać.

Shrek

W dniu 20.11.2020 o 17:21, J.F. pisze:

> A z trzeciej - przewiduje sie kare za takie "zlamanie prawa", czy
> wlasnie sie przewiduje tylko odwolanie od decyzji do sadu ?

Pewnie nieśmiertelne przekroczenie uprawnień;)

> Czemu ? Nigdy nie chcial tych narodowcow, a teraz mial podstawe.

Ale on nie jest od chcenia czy niechcenia. Jeśli nie ma podstaw do
zakazania to trudno. Tutaj podstawa była delikatnie mówiąc wątpliwa.

A politycznie - facet aspiruje do bycia przyszłym liderem opozycji,
gdzie hasło konstytuacja ma jakieś tam jeszcze znaczenie. A powołuje się
na ograniczenie konstytucyjnego prawa do zgromadzeń ustawą. Jeszcze mu
to moim zdaniem przypomną.

> A reszta to juz nie jego wina :-)

Tak czy inaczej marsz się odbędzie i tak czy inaczej "nie jego wina" czy
to na podstawie konstytucji czy ustawy.

> [...]
> -zawsze moze zmienic zdanie i powolac sie na analizy prawne legalnosci
> rozporzadzen Mateusza ktore od tego czasu zrobil  :-)

No właśnie - zaczyna się taplać w pisowskim bagienku. I błotko się
przyklei. A mógł pozwolić - nie chcem ale muszem - konstutucja
najważniejsza i niech się policja dalej martwi.

--
Shrek

A. Filip

Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> pisze:
A wyjaśnienie jakiegoż to innego rodzaju i dlaczego ten inny rodzaj ma
niby być gorszy (może być "bez ustawowo" zakazany) ciebie aż tak
przerasta że ja mam *za darmo* argumentować w twoją stronę?
Toż to nie po kapitalistycznemu komuchu jeden! :-)

Gdzieś już do prawa spisano bezpośrednio Marsz Niepodległości "Nazioli" i
"Jedynie Słuszny" Strajk Kobiet? Prawnik nie jest bezstronny,
jak nie jest sędzią to nawet nie *musi* udawać bezstronności,
jednak potrafić dość przekonującego udawać bezstronność
(pomimo stronniczości) to oznaka prawdziwego profesjonalizmu IMHO.
IMHO Przygniatająca większość "profesorów prawników" używanych przez
strony polityczne spierdala to udawanie pokazowo i z przytupem.

--
A. Filip

J.F.

>Pewnie nieśmiertelne przekroczenie uprawnień;)

Ale to jest karalne, a zeby ukarac urzednika za bledna decyzje ... no,
jesli sad zmienil, to chyba urzednika sie nie karze.

>Ale on nie jest od chcenia czy niechcenia. Jeśli nie ma podstaw do

Nie jest, ale nie chce i musi co roku wydawac zezwolenie sprzeczne ze
swoim sumieniem :-)

A tak swoja droga - nie mozna nie wydac zezwolenia z powodu
nadmiernych utrudnien w ruchu ?

I moze jeszcze zapronowac trase dookola Sejmu, ktory w swieto nie
pracuje, to mu nie przeszkadza :-)

>zakazania to trudno. Tutaj podstawa była delikatnie mówiąc wątpliwa.

Ale jakas byla. Czarno na bialym, w dzienniku ustaw i z podpisem
premiera (?) :-)

> [...]
>gdzie hasło konstytuacja ma jakieś tam jeszcze znaczenie. A powołuje
>się na ograniczenie konstytucyjnego prawa do zgromadzeń ustawą.

To powie, ze to wina Mateusza :-)

> [...]

>przyklei. A mógł pozwolić - nie chcem ale muszem - konstutucja
>najważniejsza i niech się policja dalej martwi.

To by TVPiS mowila, ze to z jego winy, bo pozwolil.
A tak moga tylko zwalac na lewackie prowokacje :)

J.

Shrek

W dniu 20.11.2020 o 19:28, J.F. pisze:

> Ale to jest karalne, a zeby ukarac urzednika za bledna decyzje ... no,
> jesli sad zmienil, to chyba urzednika sie nie karze.

Bo nie o to wnosił pytający. Ale jakby się uprzeć i ktoś taki pozew złożył:

"Przekroczenie uprawnień i niedopełnienie obowiązków przez urzędnika –
art. 231 kk. § 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje
uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu
publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

W obowiązakach ma raczej podejmować decyzje zgodne z prawem a nie się
mylić:P

> Nie jest, ale nie chce i musi co roku wydawac zezwolenie sprzeczne ze
> swoim sumieniem :-)

Trudno...

> Ale jakas byla. Czarno na bialym, w dzienniku ustaw i z podpisem
> premiera (?) :-)

Jakaś była. Ale wątpliwa. Z drugiej strony sąd klepnął. Słabo to
wszystko wygląda...

> To powie, ze to wina Mateusza :-)

Problem w tym, że on celuje w lepiej wykształcony i bardziej myślący
elektorat. Tam niejiniecznie wystarczy "wina tuska". Zresztą nie w tym
problem. On zakazał MN, ktoś w białymstoku zakaże czegoś co naczelnik
nie lubi. I wtedy powiedzą - przecież wasz czaskowski też zakazał -
morda w kubeł...

> To by TVPiS mowila, ze to z jego winy, bo pozwolil.
> A tak moga tylko zwalac na lewackie prowokacje :)

TVPIS i tak będzie piedolił od rzeczy bo za to mu płacą. A i głupio by
wyszło jakby się okazało, że przyjacielem elementów patriotycznych jest
czaskowski a wrogiem pis:P

--
Shrek

Kviat

Masz jakieś wątpliwości prawne, że marsze faszystów powinny być zakazane?

pozdrawiam
Piotr

A. Filip

Kviat pisze:
<ad-absurdum> Nie mam wątpliwości że protesty komunistek powinny zostać
zakazane _skutecznie_ </ad-absurdum>

--
A. Filip

Kviat

W dniu 20.11.2020 o 17:49, A. Filip pisze:

> [...]
> IMHO Przygniatająca większość "profesorów prawników" używanych przez
> strony polityczne spierdala to udawanie pokazowo i z przytupem.

Jezusienazareński, czy ty potrafisz chociaż jedno zdanie sklecić w
języku polskim?
Jesteś jakimś agentem Niemieckim sponsorowanym przez Sorosa, że nie
potrafisz wysłowić się w języku polskim?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Mordoklejek Zygzakowaty

Smok Eustachy napisał(a):
> W dniu 20.11.2020 o 07:43, Shrek pisze:
> /..../

> A co Ty tam wiesz. Masz tu montaż słowno-muzyczny:
>
> https://youtu.be/W8nAWlnLUXI
>
> Patologia teleskopowa była

Ciężka dola policaja. Tak czy siak pałowanie źle wygląda, zalecam gazem po ślipiach
jak kto agresywny i tyle.

Mordoklejek Zygzakowaty

J.F. napisał(a):

> [...]
> -zawsze moze zmienic zdanie i powolac sie na analizy prawne legalnosci
> rozporzadzen Mateusza ktore od tego czasu zrobil :-)

Protesty są zgodne z prawem jak walą w pis, natomiast wszelkie inne są niezgodne z prawem.

Mordoklejek Zygzakowaty

piątek, 20 listopada 2020 o 17:40:04 UTC+1 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> Na wiosnę inne grupy jak protestowały ratusz też nie wydawał pozwoleń.
> Więc inni przestali pytać.

Przeca Trzaskoski sam łaził na te protesty.

Shrek

W dniu 21.11.2020 o 11:06, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> Protesty są zgodne z prawem jak walą w pis, natomiast wszelkie inne są niezgodne z prawem.

Często tak wychodzi ale to skutek nie przyczyna. W momencie podpalania
mieszkań, wyrywania znaków, sadzenia drzewek na opak, czy propagowania
nazizmu protesty stają się nielegalne.

--
Shrek

Kviat

W dniu 21.11.2020 o 11:06, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> Protesty są zgodne z prawem jak walą w pis,

Protesty przeciwko łamaniu prawa są zgodne z prawem.

> natomiast wszelkie inne są niezgodne z prawem.

Natomiast wszelkie inne, gdy protestujący protestują, że nie mogą
bezkarnie pluć na pedałów w autobusach i bić własnych żon, są niezgodne
z prawem.

Pozdrawiam
Piotr

Mordoklejek Zygzakowaty

Shrek napisał(a):
Nu tak, prosty nieskomplikowany model ... który pomija prowoków:)
Diduszko, TW Matka, policaj z czasów pełoskich, urodziny Hitlera, podpalenie ruskiej budki etc.
https://www.rp.pl/artykul/1011638-Policjant-skopal-uczestnika-Marszu-Niepodleglosci--Zostal-skazany.html

Co mamy dziś? Ktoś próbował zabrać policajowi pałkę i ten się odwdzięczył:)
Jaką widzę różnicę? Ano za peło policaje byli stroną aktywną i to oni robili za prowoków,
dziś są stroną pasywną i więcej obrywają.

Nu tak, trza przyznać że dziś mr.Kaczka ma spory udział w napędzaniu ruchawek ulicznych.
Za to "ż"/DE media wraz z Budkom&resztą niesamowicie napędzają sraczkę antykowidową.
Dowód:
https://biznes.wprost.pl/handel/10389687/koronawirus-polska-z-najwyzszym-na-swiecie-poziomem-niepokoju-46-proc-kupuje-na-zapas.html

Message has been deleted

Kviat

W dniu 21.11.2020 o 12:41, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> Aborcja? Kon-sty-tu-cja!

> Przeca ty nie masz żony. Za peło siedziałeś w jakiejś opuszczonej chałupie na zadupiu.
> Za pisów zostałeś ucywilizowany. Bezrobocie 5% więc brali kogo popadnie i tobie się trafiło.
> Czapkuj za peło, znów wylądujesz w budzie.

Ok... kolejny z zaburzeniami. To sporo wyjaśnia.

Shrek

W dniu 21.11.2020 o 12:37, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> Nu tak, prosty nieskomplikowany model ... który pomija prowoków:)

No trzeba przyznać, że marsze narodowców mają na tym tle wyjątkowego pecha:P

> Co mamy dziś? Ktoś próbował zabrać policajowi pałkę i ten się odwdzięczył:)

W sumie to policjanta tam nie widać.

> Jaką widzę różnicę?

Taką, że regularnie widuję to z bliska i na tych opozycyjnych generalnie
taki spokój jest, że nawet tvp ma problem ze znajezieniem opozycjonistów
sadzących drzewka od tyłu. A chyba nikt nie ma wątpliwości, że gdyby
tacy byli to by ich w tvpis przez tydzień puszczali zamiast reklam.

> Ano za peło policaje byli stroną aktywną i to oni robili za prowoków,
> dziś są stroną pasywną i więcej obrywają.

No dobra - co z tym prowokiem co podpalił mieszkanie - bo ponoć się do
holandii na magazyn wyprowadzał, tylko go koledzy policjanci zgarneli?

> Nu tak,

Nie musisz podkreślać pochodzenia;)

--
Shrek

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:

> No trzeba przyznać, że marsze narodowców mają na tym tle wyjątkowego pecha:P
> […]

Chcesz pełnego cynizmu? PO się obudziło z ręką w nocniku jak już
"w GW naziole" wyrobili solidną renomę Marszu Niepodległości.
IMHO GW nagonka na Marsze Niepodległości gdy były w "fazie rozwoju"
zrobiła za wyjątkowo skuteczną reklamę. Brawo opiniotwórcza GW! ;-)

Chcesz by coś zostało zrobione? 1. Zrób to sam 2. Zapłać by ktoś to
zrobił 3. powiedz dzieciom żeby tego nie zrobiły
GW fuchowcom gratuluje nadzwyczajnego sukcesów podejścia typu 3.
IMHO reklama podejściem typu 3 trwa dalej tyle że słabiej

--
A. Filip

nadir

W dniu 21.11.2020 o 10:57, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> Ciężka dola policaja. Tak czy siak pałowanie źle wygląda, zalecam gazem po ślipiach
> jak kto agresywny i tyle.

Albo kulturalnie, jak w Berlinie, armatki wodne.

A. Filip

nadir <no...@hell.org> pisze:
No nie mogli poczekać w Berlinie na Dziadka Mroza z chłodzeniem zapału
demonstrantów? Niemcy stać na znacznie więcej niż wodę praworządnie
zimną zaledwie listopadowo.

--
A. Filip
| Nie bądź zbyt słodki, bo cię zjedzą; nie bądź zbyt gorzki - bo cię
| wyplują. (Przysłowie arabskie)

Tomasz Kaczanowski

W dniu 21-11-2020 o 11:12, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:
Na wiosnę nie łaził na żadne protesty, teraz się pokazał w tłumie, bo
ruch zakłada i chciał PR sobie zrobić..

--
http://ppa.kaczus.pl

Tomasz Kaczanowski

W dniu 21-11-2020 o 10:57, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:
Agresywny, stojący dziennikarz i nagrywający wszystko nagle dostaje
gazem po oczach od podchodzącego z boku jednego z tajnych "policjantów".
Agresywni w tłumie byli ci z tego oddziału, bo dostali rozkaz, że mają
zrobić prowokacje. Z tego co wiem, na Marszu, też oni zrobili burdę,
która doprowadziła do słynnej juz "bitwy pod Empikiem". No ale...

--
http://kaczus.ppa.pl

A. Filip

Tomasz Kaczanowski <kac...@poczta.onet.pl> pisze:
No i zrobił nie tylko sobie, *bardzo* "skutecznie inaczej" IMHO.

--
A. Filip
| Wyrósł do nieba, a dureń jak trzeba. (Przysłowie białoruskie)

A. Filip

Tomasz Kaczanowski <kac...@poczta.onet.pl> pisze:
<ironia> Tradycja policyjnych prowokacji z czasów rządów PO/Tuska musi
być kontynuowana? </ironia>

--
A. Filip

Tomasz Kaczanowski

W dniu 23-11-2020 o 08:21, A. Filip pisze:

> No i zrobił nie tylko sobie, *bardzo* "skutecznie inaczej" IMHO.

A to już jego problem. Mnie to ani ziębi ani grzeje.

--
http://kaczus.zrzeda.pl

A. Filip

Tylko jego? Nie ma aż tak prosto. On jest pierwszą (*wschodzącą*)
twarzą pierwszej alternatywy dla (rządów) PiS. Mnie to czy on zachowa
tą pozycję też ani ziębi ani grzeje tyle że jest na takiej pozycji ze
jego działania o ile PO się od nich nie odetnie są działaniami PO.
On jest także "rządem PO na miasto Warszawa".

--
A. Filip
| Piękno postaci jest początkiem powodzenia. (Przysłowie arabskie)

Tomasz Kaczanowski

Tak tylko jego, bo jeśli straci na tym, to nie będzie pierwszą twarzą
alternatywy dla rządów PiS. Najśmieszniejsze, że dzięki tym protestom,
spada poparcie PiS-owi, ale nie rośnie PO, czy Lewicy, a Hołowni :)
Takie spostrzeżenie.

--
http://zrzeda.pl

Robert Tomasik

> [...]
> alternatywy dla rządów PiS. Najśmieszniejsze, że dzięki tym protestom,
> spada poparcie PiS-owi, ale nie rośnie PO, czy Lewicy, a Hołowni :)

Bo ja przykładowo na chwilę obecną nei widzę żadnej siły politycznej,
której zaufałbym w kolejnych wyborach. PiS niespecjalnie mi się podoba,
ale nie ma za bardzo alternatywy.

--
Robert Tomasik

A. Filip

Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> pisze:
Z jakiego przepisu prawo to wynika? :-)

Czy np. przejście na połowę posłów z okręgów jednomandatowych zrobiło by
różnice w zestawie partii do wyboru (na średnią metę)?

--
A. Filip
| Lepszy jest koniec sprawy niż jej początek. (Przysłowie biblijne)

Kviat

Lewica niespecjalnie mi się podoba, ale obecnie nie ma za bardzo
alternatywy.
Nie wiem jak bardzo trzeba udawać głuchotę i ślepotę, żeby nie widzieć i
nie słyszeć co odpierdala pis. To jakiś rodzaj wyparcia i to da się leczyć.

Shrek

W dniu 23.11.2020 o 10:41, A. Filip pisze:

> Tylko jego? Nie ma aż tak prosto. On jest pierwszą (*wschodzącą*)
> twarzą pierwszej alternatywy dla (rządów) PiS.

Tak mu zaszkodziło, że mało co dudy nie wydudał. Już się tak o niego nie
martw, bo cynicznie rzecz biorąc to kłamczuszek jesteś, że tak się o
niego martwisz:P

--
Shrek

Olin

Dnia Mon, 23 Nov 2020 12:35:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> PiS niespecjalnie mi się podoba,
> ale nie ma za bardzo alternatywy.

Nie zwieszaj głowy. Konfederacja sama potrafi dać po gębie, a nie tylko
asekuracyjnie mówić, że nie pochwala, ale rozumie.

J.F.

> [...]
>Nie wiem jak bardzo trzeba udawać głuchotę i ślepotę, żeby nie
>widzieć i nie słyszeć co odpierdala pis. To jakiś rodzaj wyparcia i

Na razie, to tak jeszcze umiarkowanie wyprawia.
Ale co bedzie w kolejnej kadencji ?

J.

Mordoklejek Zygzakowaty

J.F. napisał(a):

> Na razie, to tak jeszcze umiarkowanie wyprawia.
> Ale co bedzie w kolejnej kadencji ?

USAńczycy raczej wpływów nie oddadzą, co najwyżej przyszykują se alternatywę dla pisów
takie peło2 tyle że nie pro-niemieckie, a pro-usańskie i jakoś pisy będą musiały władzą się podzielić.

Henryk Hajdan

Tobie PiS się pewnie nie podoba z powodu jeśli komuś podoba się PiS to
jest Lewica.
Nie wiem czy dobrze rozumiem ich program, ale tak w skrócie Lewica SLD
to jest takie PiS rozdawnictwo pieniędzy, ale na zasadach
demokratycznych i sprawiedliwych.

Lewica ma ciekawy program:

Komisariat policji w każdej gminie jako element prewencji i zwiększenia
poziomu bezpieczeństwa.

Podniesienie wynagrodzeń funkcjonariuszy. Coroczna waloryzacja
wynagrodzeń we wszystkich służbach mundurowych co najmniej o wskaźnik
inflacji

Przygotowanie państwa do ochrony przed cyberatakami. Wiele państw (USA,
Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Izrael, Arabia Saudyjska) stworzyło

Racjonalna polityka pomocy uchodźcom.

Zero ZUS przez 18 miesięcy dla firm zatrudniających pierwszego i
drugiego pracownika.
Walka z umowami śmieciowymi
Wszystkie osoby wykonujące pracę zależną muszą mieć takie same prawa
pracownicze
Podwyższenie wymiaru urlopu wypoczynkowego dla pracowników. W
przypadku 8-letniego stażu pracy do 24 dni, w przypadku 10-letniego
stażu pracy do 30 dni.

Pracownicy powinni mieć prawo do przechodzenia na emeryturę po 40
latach pracy
Emerytura nie może być niższa aniżeli 60% uśrednionego wynagrodzenia z
ostatnich pięciu lat aktywności zawodowej.

Wzrost publicznych nakładów na zdrowie do 7 proc. PKB – przeciętnego
poziomu w UE.

Prawo do darmowych lekarstw powinno przysługiwać wszystkim pacjentom,
bez względu na wiek po przekroczeniu określonego kwotowo kwartalnie
limitu wydatków na leki, a w przypadku osób, które ukończyły 70 rok
życia – bez limitu

Zakaz eksmisji na bruk. Każda eksmisja powinna być powiązana z
przyznaniem lokalu zastępczego

Zwiększenie wydatków na edukację

Wyprowadzenie lekcji religii ze szkół. Zniesienie katechizacji przez
państwo. Pozwoli to zaoszczędzić ponad 1,2 mld zł rocznie.

Całodniowa opieka nad uczniami w szkołach w świetlicach szkolnych.
Pełnowartościowa szkoła to taka, która zapewnia dzieciom opiekę w
godzinach pracy rodziców.

Ochrona ogrodów działkowych. Wypoczynek w ogrodach działkowych jest
dla blisko miliona Polaków podstawową formą rekreacji. Dlatego państwo
powinno objąć je specjalną ochroną. Stawiamy interes obywateli ponad
interes deweloperów

Kwota wolna od podatku w wysokości 24 tysięcy złotych dla każdego
obywatela, czyli w wysokości odpowiadającej kwocie rocznego minimalnego
wynagrodzenia za pracę.

Ochrona miejsc pracy w górnictwie i emerytur górniczych.

Henryk Hajdan

W dniu 23.11.2020 o 15:51, J.F. pisze:
ma program pomocy ludziom, wadą ich programu jest to, że nie podali
skąd na to pieniądze.
PiS dał ludziom gotówkę i ściąga tę gotówkę od ludzi w formie VAT,
konsumpcja wzrosła, ale też i ceny wzrosły, a emerytury nie koniecznie.

Mam w swoim regionie taką państwową spółkę, jest prezes + 2 v-ce
prezesów, 3 sekretarki, 2 cieciów
Przez 3 lata każdy rządził 1 rok, każdy wziął do pracy swoje sekretarki.
Prezesi po roku mieli po 100tys oszczędności, sekretarki po 70tys a
ciecie nie przepili, tylko im po 50tys zostało.
Niby mało, a jednak wielu z nas chciałoby mieć tyle.

Mówił PiS że nie cierpi komuchów, UBeków, a 13tą emeryturę im dali. Co
za niekonsekwencja
Lewica chce oddać UBekom zabrane emerytury, wielu już umarło, więc PiS
troche na tym zaoszczędził, Lewica za dużo nie straci, ale oni nie
odłożą tych pieniędzy, a skonsumują, czyli VAT wróci do kasy państwa

J.F.

Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup

> ma program pomocy ludziom, wadą ich programu jest to, że nie podali
> skąd na to pieniądze.

Przez pare lat jakos starczalo z wplywow budzetowych. No prawie.

>PiS dał ludziom gotówkę i ściąga tę gotówkę od ludzi w formie VAT,
>konsumpcja wzrosła, ale też i ceny wzrosły, a emerytury nie
>koniecznie.

Ale VAT nie wzrosl. Ciagle te 23% ...
Emerytury ... "Duda dal" 13-tke

>Mówił PiS że nie cierpi komuchów, UBeków, a 13tą emeryturę im dali.
>Co za niekonsekwencja

A dal? Bo to chyba zwyklych emerytur dotyczy, a mundurowych ... tez ?

No i tym "ubekom" emerytury obcial, czemu bym wrecz przyklasnął, gdyby
to bylo jakoś z glową robione, a sa przyklady, ze bez glowy ...

J.

ąćęłńóśźż

No i sam widzisz, że nie można pozwolić na powrót tych durni do władzy.
Dopisz jeszcze zmniejszenie pensum nauczycieli ;-)

-----
[...]

J.F.

>Masz jakieś wątpliwości prawne, że marsze faszystów powinny być
>zakazane?

A ty ciagle to samo.
To Prawdziwi Patrioci sa, a ze faszysci, to musisz udowodnic :-)

https://youtu.be/4HVa9wJ3jZs?t=1740
stare faszystki, mlody faszysta,

https://youtu.be/4HVa9wJ3jZs?t=3760
mlodzi faszysci

J.

J.F.

Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup

> [...]
>Nie wiem czy dobrze rozumiem ich program, ale tak w skrócie Lewica
>SLD to jest takie PiS rozdawnictwo pieniędzy, ale na zasadach

Jesli chodzi o pieniadze, to PiS istotnie wychodzi na bardzo lewicową
partie, a lewica ... jak rzadzila, to wcale tak nie rozdawala.
Fakt, ze czasy byly inne.

>Lewica ma ciekawy program:
>Komisariat policji w każdej gminie jako element prewencji i
>zwiększenia poziomu bezpieczeństwa.

Ale co - PO zlikwidowala, czy SLD nie utworzyla ?

>Podniesienie wynagrodzeń funkcjonariuszy. Coroczna waloryzacja
>wynagrodzeń we wszystkich służbach mundurowych co najmniej o wskaźnik
>inflacji

A coz oni sie tak przymilaja ?

>Przygotowanie państwa do ochrony przed cyberatakami. Wiele państw
>(USA, Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Izrael, Arabia Saudyjska)
>stworzyło

Cos tam na ten temat chyba mamy ...

>Racjonalna polityka pomocy uchodźcom.

Toz przeciez PiS bardzo racjonalnnie pomaga :_)

>Zero ZUS przez 18 miesięcy dla firm zatrudniających pierwszego i
>drugiego pracownika.

A dla firm jednoosobowych ?

>Walka z umowami śmieciowymi

Sprzataczki w zwoich biurach zatrudniaja na etat ?

> Podwyższenie wymiaru urlopu wypoczynkowego dla pracowników. W
> przypadku 8-letniego stażu pracy do 24 dni, w przypadku 10-letniego
> stażu pracy do 30 dni.

A to prawde mowiac jest drobny skandal.
Moze i pracownik po 30 latach pracy wymaga pare dni dodatkowego
urlopu, ale czemu mlody nie dostaje tyle samo co taki w srednim wieku
?

Ale ... czemu nie wprowadzili jak rzadzili ?

>Pracownicy powinni mieć prawo do przechodzenia na emeryturę po 40
>latach pracy

PiS tego nie wprowadzil ?

>Emerytura nie może być niższa aniżeli 60% uśrednionego wynagrodzenia
>z ostatnich pięciu lat aktywności zawodowej.

No, to juz moze byc dyskusyjne.
Jak np ktos cale zycie nie pracuje, a przez 5 lat trafia do spolki SP
:-P

>Wzrost publicznych nakładów na zdrowie do 7 proc. PKB – przeciętnego
>poziomu w UE.

A czemu wczesniej nie wprowadzili ?
"Sluzba zdrowia" lezy. Nie naprawil PiS, ani PO, ani SLD ...

>Prawo do darmowych lekarstw powinno przysługiwać wszystkim pacjentom,
>bez względu na wiek po przekroczeniu określonego kwotowo kwartalnie
>limitu wydatków na leki,

Cos w tym jest, tylko trudno zrealizowac.
Zwrot po przedstawieniu paragonow ?

>a w przypadku osób, które ukończyły 70 rok życia – bez limitu

To wszyscy beda brali na babcie :)

>Zakaz eksmisji na bruk. Każda eksmisja powinna być powiązana z
>przyznaniem lokalu zastępczego

PiS to chyba wprowadzil ?

Tylko .. czemu tu nie widze zabezpieczenia praw wynajmujacych
mieszkania ?
Maja tak sobie czekac, az gmina znajdzie lokal zastepczy ?
Moze niech im gmina placi umowiony czynsz do czasu znalezienia lokalu

>Wyprowadzenie lekcji religii ze szkół. Zniesienie katechizacji przez
>państwo. Pozwoli to zaoszczędzić ponad 1,2 mld zł rocznie.

Wyprowadzenie to niekoniecznie dobry pomysl, biorac pod uwage
trudnosci logistyczne - dzieci maja same chodzic ze szkoly do kosciola
?

>Całodniowa opieka nad uczniami w szkołach w świetlicach szkolnych.

A nie ma ?

>Pełnowartościowa szkoła to taka, która zapewnia dzieciom opiekę w
>godzinach pracy rodziców.

Za PZPR bylo prosciej :-)

> [...]
>dla blisko miliona Polaków podstawową formą rekreacji. Dlatego
>państwo powinno objąć je specjalną ochroną. Stawiamy interes

PiS je chcial uwlaszczyc, ale mu przeszlo.
Ciekawe ile w tym troski o elekorat, a ile o "swoich" w zarzadach ...

>Kwota wolna od podatku w wysokości 24 tysięcy złotych dla każdego
>obywatela, czyli w wysokości odpowiadającej kwocie rocznego
>minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Cos w tym jest, ale dlaczego mialby sie nie skladac na panstwo ?

>Ochrona miejsc pracy w górnictwie i emerytur górniczych.

I troska o srodowisko jednoczesnie ?

PiS tez chronil, ale jakby trche przestal :-)

J.

Animka

W dniu 2020-11-23 o 15:51, J.F. pisze:
Nie będzie następnej kadencji.
Wkroczy jakiś rząd tymczasowy z innego państwa.

--
animka

Tomasz Kaczanowski

W dniu 23-11-2020 o 21:17, J.F. pisze:
> Użytkownik "Henryk Hajdan"  napisał w wiadomości grup

> Przez pare lat jakos starczalo z wplywow budzetowych. No prawie.

Nie przez parę lat ograbiono fundusze rezerwowe i ochronne, które
przydałyby się bardzo tej wiosny.

> Ale VAT nie wzrosl. Ciagle te 23% ...
> Emerytury ... "Duda dal" 13-tke

ale vat nie spadł, a inne ceny wzrosły w związku z innymi dodatkowymi
podatkami eufemistycznie zwanymi "daninami"

--
http://zrzeda.pl

J.F.

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
W dniu 23-11-2020 o 21:17, J.F. pisze:

>Nie przez parę lat ograbiono fundusze rezerwowe i ochronne, które
>przydałyby się bardzo tej wiosny.

A byly jakies fundusze? Podaj pozycje z budzetu PO.

Byc moze jest jedno - jak Tusk okradl nas z OFE, to pieniedzy
starczylo na pare lat.
Glupek jeden :)

>ale vat nie spadł, a inne ceny wzrosły w związku z innymi dodatkowymi
>podatkami eufemistycznie zwanymi "daninami"

Te daniny wprowadzano, zawieszano, odwieszano - i w koncu nie wiem,
ktore sa, a ktorych nie ma ...
Wywoz smieci w Warszawie podrozal - ale to przeciez wina HGW :-)

J.

A. Filip

"J.F." <jfox_x...@poczta.onet.pl> pisze:
> [...]
>
> A byly jakies fundusze? Podaj pozycje z budzetu PO.
>
> Byc moze jest jedno - jak Tusk okradl nas z OFE, to pieniedzy

Ale to był dobry europejczyk Tusk a nie zły polak Kaczyński!

--
A. Filip

Tomasz Kaczanowski

W dniu 24-11-2020 o 10:43, J.F. pisze:
> Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

> A byly jakies fundusze? Podaj pozycje z budzetu PO.

Choćby fundusz pracy.

> Byc moze jest jedno - jak Tusk okradl nas z OFE, to pieniedzy starczylo
> na pare lat.
> Glupek jeden :)

A to zupełnie insza inszość. PO 2 razy brało poza tym pieniądze z FRD
(PiS raz)

> Te daniny wprowadzano, zawieszano, odwieszano - i w koncu nie wiem,
> ktore sa, a ktorych nie ma ...
> Wywoz smieci w Warszawie podrozal - ale to przeciez wina HGW :-)

trochę może i HGW - nie wiem, nie jestem z Warszawy, ale z innej
miejscowości wiem, że wina wojewody, który nie pozwolił gminie na własny
zakład składowania i utylizacji odpadów i muszą wozić daleko i na
niekorzystnych umowach, bo jedyne miejsce w okolicy, więc żadnej
konkurencji. A jak konkurencji nie ma, nie można mieć własnego zakładu
zajmującego się tym, to wychodzi drogo.

--
http://zrzeda.pl

Robert Tomasik

W dniu 23.11.2020 o 13:35, Kviat pisze:
> Nie wiem jak bardzo trzeba udawać głuchotę i ślepotę, żeby nie widzieć i
> nie słyszeć co odpierdala pis. To jakiś rodzaj wyparcia i to da się leczyć.

Trzeba mieć świadomość, że przede wszystkim nie wiemy do końca, co
wyprawia, bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów. Żeby zobaczyć, jak
wygląda strajk kobiet, to muszę sam iść i obejrzeć. Jak potem widzę
relacje, to się za głowę łapię, skąd oni te rewelacje biorą, ale to
dotyczy mojego małego miasteczka.

--
Robert Tomasik

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 24 Nov 2020 12:44:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów

Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
masz zdanie odrębne :)
--
Jacek
-I hate haters-

J.F.

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

>Choćby fundusz pracy.

Tylko z tego co czytam, to w 2015 bylo w nim 7 mld, a w 2019
prognozowano 20 mld - mimo podkradania.

>A to zupełnie insza inszość. PO 2 razy brało poza tym pieniądze z FRD
>(PiS raz)

Jakby tak sie wstrzymal do konca kadencji, to moze mialaby PO jeszcze
jedna, a na pewno PiS mialby problem skad wziac na 500+.
Niby prosta sprawa - z OFE, ale wtedy bym mowil, ze Kaczynski mnie
okradl :-)

>trochę może i HGW - nie wiem, nie jestem z Warszawy, ale z innej
>miejscowości wiem, że wina wojewody, który nie pozwolił gminie na
>własny

Warszawa to IMO oglasza przetarg :-)

> [...]
>konkurencji. A jak konkurencji nie ma, nie można mieć własnego
>zakładu zajmującego się tym, to wychodzi drogo.

Hm, a co to za gmina?
Bo wydaje mi sie, ze wlasnie gminy mialy sobie organizowac, ale one
chetnie jakis miedzygminny organizowaly wspolnie ...

Zly wojewoda, czy pechowa gmina ?

J.

A. Filip

Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> pisze:

> Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
> masz zdanie odrębne :)

A to są ranking z podziałem na jaką partie "w dane media wierzący"
głosował? Rzucisz linka? :-)

--
A. Filip

Robert Tomasik

> Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
> masz zdanie odrębne :)

Mam zdanie odrębne. Już wiele razy to pisałem, ze mam wypatrzony pogląd,
bowiem wiele razy uczestniczyłem osobiście w komentowanych później
zdarzeniach, a czasem zdarzało mi się osobiście dziennikarzom udzielać
informacji, więc tu już nie mam wątpliwości co do tego, że sami
poprzekręcali po swojemu informacje.

Znam kilku lokalnych dziennikarzy, którzy potrafią dopytać, zapytać i
upewnić się. I tak potrafią coś tam przekręcić, ale w granicach
rozsądku. W pozostałym zakresie mam podstawy sądzić, ze wiarygodność
pozostałych informacji jest podobna, jak w tych przeze mnie znanych
przypadkach - czyli w praktyce żadna.

--
Robert Tomasik

A. Filip

Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> pisze:
Nawet z "poprawką na wiarygodność"? :-)

Mnie ostatnio ubawiło cyniczne doprecyzowanie pełnej wersji
"dziennikarz niezależny" => "dziennikarz niezależny od prawdy".

--
A. Filip

Tomasz Kaczanowski

W dniu 24-11-2020 o 12:55, J.F. pisze:
> Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

> Tylko z tego co czytam, to w 2015 bylo w nim 7 mld, a w 2019
> prognozowano 20 mld - mimo podkradania.

https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/1232780,rzad-sie-ga-po-pieniadze-z-fgsp.html

Wcześniej był nawis związany z kradzieżą oszczędności emerytalnych przez PO

> [...]
> jedna, a na pewno PiS mialby problem skad wziac na 500+.
> Niby prosta sprawa - z OFE, ale wtedy bym mowil, ze Kaczynski mnie

Jakby nie musieli i nie doprowadzili politykom ciepłej wody do sytuacji,
że przekroczyliby konstytucyjną wysokość zadłużenia.

> Warszawa to IMO oglasza przetarg :-)

Przetarg na wywóz, ale trzeba jeszcze miec dokąd wywozić.

> Hm, a co to za gmina?
> Bo wydaje mi sie, ze wlasnie gminy mialy sobie organizowac, ale one
> chetnie jakis miedzygminny organizowaly wspolnie ...
>
> Zly wojewoda, czy pechowa gmina ?
Kilka gmin:
https://www.parzeczew.pl/dlaczego-smieci-musza-byc-drogie/

--
http://zrzeda.pl

Tomasz Kaczanowski

> Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
> masz zdanie odrębne :)

Najprostsze, to popatrzeć sobie live'y są kręcone przez telewizje
niezależne zarówno sprzyjające jak i niesprzyjające. Zaleta, nie masz
cięć, co najwyżej czegoś kamera może nie wychwycić, bo kamerzysta nie
może się przenosić.

--
http://zrzeda.pl

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 24 Nov 2020 13:01:17 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> Mam zdanie odrębne.

W takim razie nie powinieneś pisać "nie mamy wiarygodnych mediów" tylko
"nie wierzę mediom". Na drugi raz nie mąć wody w twoim stylu.

Shrek

> [...]
> wygląda strajk kobiet, to muszę sam iść i obejrzeć. Jak potem widzę
> relacje, to się za głowę łapię, skąd oni te rewelacje biorą, ale to

Byłeś na strajku kobiet? Służbowo czy prywatnie?

--
Shrek

Kviat

W dniu 23.11.2020 o 22:43, J.F. pisze:

> Wyprowadzenie to niekoniecznie dobry pomysl, biorac pod uwage trudnosci
> logistyczne

To jest najlepszy pomysł z tych wymienionych.
Używanie argumentu w postaci "trudności logistycznych" jest słabe.
Bardzo słabe. To nawet nie jest argument.

> - dzieci maja same chodzic ze szkoly do kosciola ?

Że co? Ze szkoły?
Jak chcą, to niech chodzą sobie z domu.
Co szkołę obchodzi, że rodzić zmusza dziecko do chodzenia na religię po
szkole?
Z uwagi na to co się dzieje w tej instytucji, to takiej rodzinie która
zmusza dziecko do chodzenia do kościoła powinien zostać przydzielony
sądownie kurator, który będzie pilnował, czy dziecko jest bezpieczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kviat

W dniu 23.11.2020 o 21:02, Henryk Hajdan pisze:

> PiS dał ludziom gotówkę i ściąga tę gotówkę od ludzi w formie VAT,

Nie wiadomo z czego to wypłaca, ale z VATu to raczej na pewno nie.
VAT ściąga do kieszeni prawdziwych Polaków, a nie rozdaje ludziom. To są
za duże pieniądze, żeby lewackiej hołocie rozdawać, jeszcze by przepili
albo, co gorsza, kupili dzieciom tabletki na zmianę płci. Na prywatnych
kontach urzędników prawdziwych Polaków są bezpieczniejsze. Czekają aż w
Polsce zostaną sami prawdziwi Polacy i wtedy zaczną je wydawać. Zburzą
lewackie szkoły i zbudują patriotyczne szkoło-kościoły. Jest na co zbierać.

https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1436677,banas-ministerstwo-finansow-mafia-vat-owska.html

"Zachodniopomorski Wydział Prokuratury Krajowej w Szczecinie oraz CBŚP
od dwóch lat prowadzą wielkie śledztwo ws. wyłudzeń VAT dokonywanych
przez grupę przestępczą kierowaną prze wysokich urzędników resortu
finansów."

https://tvn24.pl/polska/mafia-vat-owska-karuzela-vat-reportaz-superwizjera-4744615

Obszerne fragmenty dla nieklikaczy.
Najciekawsze na końcu.

"Jednak tuż przed rozpoczęciem procesu sąd na wniosek prokuratury
utajnił proces. Dziennikarze nie mogą relacjonować jego przebiegu, a
opinia publiczna nie może dowiedzieć się, jak działała mafia w
ministerstwie."

"– Po raz pierwszy w mojej praktyce zawodowej spotkałam się z sytuacją,
aby proces dotyczący podatków czy karuzeli VAT-owskiej został utajniony
– mówi Julia Tarkowska-Sośnicka, która jest adwokatem jednej z osób
oskarżonych o udział w mafii VAT-owskiej. Adwokat innego oskarżonego w
tej sprawie Sylwester Redeł również uważa, że ta sprawa powinna toczyć
się jawnie. Żona oskarżonego Arkadiusza B. też ma wątpliwości. –
Pytałam, czy ja, jako rodzina, jego żona, czy mogę być. Usłyszałam, że
nie – mówi."

"(...)Po tym zdarzeniu byłem w ABW. Mówię, że było wyłudzenie, wszystko
im rozrysowałem na kartce. Jeden policjant z dziesięć godzin u mnie w
domu siedział – dodaje.

Krzysztof M. twierdzi, że do ABW zostały przekazane nagrania. – Oni to
niby sobie te nagrania skopiowali, kartki zabrali i powiedzieli, że mamy
tego w ogóle nikomu nie mówić – mówi."

"Sprawa napadu na Krzysztofa M. i rzekomego rabunku 400 tysięcy złotych
wyłudzonego podatku została umorzona, ale zeznania dotyczące mafii
VAT-owskiej zainteresowały Centralne Biuro Śledcze Policji w Szczecinie.
Ruszyło śledztwo."

"Dwa miesiące po pierwszych zatrzymaniach ludzi z mafii VAT-owskiej -
czyli w listopadzie 2018 roku - za kratki trafił naczelnik Urzędu
Skarbowego z warszawskiego Śródmieścia. Po kolejnych kilku tygodniach,
czyli już w styczniu 2019 roku, zatrzymano szefa szkoły skarbowej,
Arkadiusza B.

- Ale to są pionki – ocenia Krzysztof M. – Była jeszcze jedna osoba –
dodaje, ale nie chce wyjawić, o kogo konkretnie chodzi. – Ja się boję o
własne życie – wyjaśnia. Analityk służb skarbowych stwierdza, że "można
się zastanawiać, jak to się stało, że minister, szef KAS znał wszystkie
osoby główne, które były zaangażowane w tej karuzeli". – Czy szef KAS
Marian Banaś wiedział o tym? Pytanie, czy mógł wiedzieć. Zapewne tak –
uważa."

"Dyrektor Krzysztof B. był przekonany, że przekręt nie wyjdzie na jaw,
bo grupa ma nad sobą "parasol ochronny". Miał go w tym utwierdzać
Arkadiusz B., który w powszechnej opinii wśród urzędników ministerstwa
był zaufanym ministra Banasia."

"Prokuraturze ostatecznie nie udało się odnaleźć ani złotówki"

"4 czerwca 2019 roku Marian Banaś został powołany na stanowisko ministra
finansów. Pierwszą czynnością nowego ministra była wizyta w
prokuraturze, dokąd pojechał wprost z Pałacu Prezydenckiego, na
przesłuchanie jako świadek w sprawie karuzeli VAT-owskiej w
Ministerstwie Finansów.

Mariana Banaś ministrem finansów był niespełna trzy miesiące, ponieważ w
sierpniu 2019 roku został wybrany przez Sejm na szefa Najwyższej Izby
Kontroli."

"Krzysztof M. zwraca uwagę, że prokurator nie kontynuowała wątku tego,
gdzie znajdują się skradzione pieniądze. – W jednej rozmowie przy moim
adwokacie ona mówi: "Bo jak my doszliśmy do władzy, to wzięliśmy się za
te…". Jak prokurator może mówić "jak my doszliśmy do władzy"? – opowiada
pracownik urzędu skarbowego. – Mnie w urzędzie apolityczność obowiązuje,
a tu prokurator. Ona tego nie kryła – podkreśla mężczyzna."

"Przed rozpoczęciem procesu Zapolnik złożyła w sądzie wniosek o
wyłączenie jawności całej sprawy. Dziennikarze nie mają prawa wejść na
salę i wysłuchać wyjaśnień podejrzanych oraz zeznań świadków. – Sąd to
umotywował w ten sposób, że zachodzi ważny interes państwa, że mogłoby
dojść do ujawnienia pewnych informacji związanych z tajemnicą skarbową –
wyjaśnia Julia Tarkowska-Sośnicka, adwokat oskarżonej o udział w mafii
VAT-owskiej. – Okoliczności, które towarzyszą tej sprawie, w tym udział
urzędników państwowych, powodują, że opinia publiczna powinna wiedzieć,
co w tej sprawie się dzieje i jakie były mechanizmy w tej sprawie –
uważa adwokat."

"Jedni uważają, że protokoły nie odzwierciedlają faktycznej treści ich
zeznań, inni boją się o swoje życie. O tym wszystkim oskarżeni mogliby
opowiedzieć w trakcie wyjaśnień składanych przed sądem, w obecności
dziennikarzy. Dlatego proces dotyczący wysokich rangą urzędników
Ministerstwa Finansów z wątkami politycznymi to ryzyko dla prokuratury,
na której czele stoi polityk, Zbigniew Ziobro."

Pozdrawiam
Piotr

J.F.

> [...]

>Że co? Ze szkoły?
>Jak chcą, to niech chodzą sobie z domu.
>Co szkołę obchodzi, że rodzić zmusza dziecko do chodzenia na religię

A rodzic, w koncu tez obywatel i wyborca, zyczy sobie, zeby dziecko
chodzilo na religie bez komplikacji.
Zeby np nie musial sie zrywac z pracy, odbierac ze szkoly i
odprowadzac do kosciola.

> [...]
>która zmusza dziecko do chodzenia do kościoła powinien zostać
>przydzielony sądownie kurator, który będzie pilnował, czy dziecko

No to znow lepiej, jesli to bedzie dyrektor szkoly :-)

J.

Kviat

W dniu 23.11.2020 o 21:51, J.F. pisze:
> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

> A ty ciagle to samo.

Bo mimo konstytucyjnego zakazu ciągle się odbywają.

> To Prawdziwi Patrioci sa, a ze faszysci, to musisz udowodnic :-)

Nie muszę. Chodziłem do szkoły i nie spałem na lekcjach historii.
Tak samo jak nie muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

Przypomnienie dla nieuków, bo jak widać ciągle trzeba przypominać.
Napisz, którego fragmentu nie zrozumiałeś. Jak grzecznie poprosisz, to
ci wyjaśnię.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm

Historyk Roger Eatwell wymienia cztery aspekty istotne w ideologii faszyzmu:

1. Plan zmiany natury ludzkiej i stworzenie lepszego społeczeństwa;
2. Naród lub rasa jako siły organizujące ewolucję i postęp;
3. Krytyka kapitalizmu, liberalizmu i socjalizmu jako systemów
rozbijających lub osłabiających wspólnotę;
4. Wpajanie ludzkim umysłom faszystowskich wartości poprzez media i
propagandę[11].

Podstawowe cechy i założenia faszyzmu

- Autokratyzm w stylu wodzowskim.
- Militaryzm.
- Walka z odmiennymi ideologiami (np. demokracja, komunizm).
- Pełna kontrola partii rządzącej nad dużą częścią aspektów życia
społecznego i gospodarczego.
- Gospodarczy etatyzm oraz korporacjonizm.
- Nacjonalizm, w skrajnych przypadkach szowinizm bądź rasizm.

Tu masz trochę szerzej:
https://krytykapolityczna.pl/felietony/przemyslaw-witkowski/w-polsce-nie-ma-zadnego-faszyzmu-odcinek-1488/

Shrek

W dniu 24.11.2020 o 18:10, J.F. pisze:

> A rodzic, w koncu tez obywatel i wyborca, zyczy sobie, zeby dziecko
> chodzilo na religie bez komplikacji.

To niech średnią hawajską dorzucą? Póki co mamy przynajmniej teoretyczny
rozdział kościoła od państwa, więc jak rodzic ma jakąś sprawę do
kościoła to niech idzie z dzieckiem do kościoła.

> Zeby np nie musial sie zrywac z pracy, odbierac ze szkoly i odprowadzac
> do kosciola.

Całe szczęście, że msze są w niedziele;)

> No to znow lepiej, jesli to bedzie dyrektor szkoly :-)

Jest to jakiś argument. Niestety miał być żart, a ja odpisuję poważnie.

--
Shrek

J.F.

> [...]

>faszyzmu:
>1. Plan zmiany natury ludzkiej i stworzenie lepszego społeczeństwa;

Czyz nie jest to celem bardzo wielu .. panstw, partii, organizacji ?
Chocby LGBT sie nie dopomina lepszego spoleczenstwa ?

Ale ... a "narodowcy" maja takie plany ?

>2. Naród lub rasa jako siły organizujące ewolucję i postęp;

W jakim sensie ? Ze "prawdziwi Polacy" ?
I jak to sie ma do Wloch, gdzie w koncu ten faszyzm sie objawil ?

>3. Krytyka kapitalizmu, liberalizmu i socjalizmu jako systemów
>rozbijających lub osłabiających wspólnotę;

Ja tam nie wiem - ale narodowcy co krytykuja? Chyba zydokomune :-)

Przy czym ... minelo pare lat, ten kapitalizm w calej Europie zostal
skrytykowany ...

>4. Wpajanie ludzkim umysłom faszystowskich wartości poprzez media i
>propagandę[11].

A kto dzis nie wpaja "swoich" pogladow przez propagande ...

>Podstawowe cechy i założenia faszyzmu
>- Autokratyzm w stylu wodzowskim.

To spojrz na Polske od przewrotu majowego ...

A ten wodz "narodowcow" to kto ?

>- Militaryzm.

hm ...
Ale ... to najwiekszy faszyzm dzis w USA ?

>- Walka z odmiennymi ideologiami (np. demokracja, komunizm).

Odmiennymi ? Komunizm ktorego punktu nie spelnia ?

>- Pełna kontrola partii rządzącej nad dużą częścią aspektów życia
społecznego i gospodarczego.

I to sie znajdzie gdzies u tych "narodowcow" ?

>- Gospodarczy etatyzm oraz korporacjonizm.

Niemcy sporo kapitalizmu zachowaly, a korporacje dzis sie ladnie
rozwinely.

>- Nacjonalizm, w skrajnych przypadkach szowinizm bądź rasizm.
>Tu masz trochę szerzej:
>https://krytykapolityczna.pl/felietony/przemyslaw-witkowski/w-polsce-nie-ma-zadnego-faszyzmu-odcinek-1488/

A ja ci tu jeszcze podrzuce paru faszystow
https://youtu.be/z_IjKtdiqYA?t=50

Ciekawy fenomen ...

J.

Kviat

> Trzeba mieć świadomość, że przede wszystkim nie wiemy do końca, co
> wyprawia, bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów.

Jaja sobie robisz?
Po pierwsze, jeżeli rząd ma w dupie czy obywatele wiedzą czy nie wiedzą
co robi, to już to go dyskwalifikuje. Rząd siedzi i płacze, że nie może
poinformować obywateli o tym co robi, bo nie ma wiarygodnych mediów.
LOL :):):)
Problem w tym, że informują dokładnie i wcale się tego nie wstydzą.

Po drugie. Wiemy co wyprawia, bo istnieją jeszcze wiarygodne media.
Kłamstwa kurwizji obecnie nawet co bystrzejsze dzieci rozpoznają na
pierwszy rzut oka i nie masz obowiązku ich oglądać, ani słuchać.
Nie masz żadnych podstaw twierdzić, że niezależne media kłamią (pisząc
niezależne nie mam na myśli faszystowskich sponsorowanych przez Kreml i
kościelnych; mediów płaskoziemców też nie miałem na myśli).
Pokaż choć jeden artykuł na oko.press w którym kłamią. Masz szansę
udowodnić, że nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów.
Poza tym masz jeszcze przepisy "prawa" które produkuje pis,
niekonstytucyjny TK, Izbę Dyscyplinarną, która według Sądu Najwyższego
nie jest sądem, ministera spraw wewnętrznych i administracji z wyrokiem,
ratownika hostii, którego nazywają prezydentem (można tak długo
wymieniać...) i media nie mają z tym nic wspólnego.
Trzeba mieć niezły tupet (i poniekąd odwagę...) żeby publicznie napisać
(...publicznie poakać swoją głupotę), że nie wiadomo co pis odpierdala.
Dziecko w żłobku może nie wiedzieć.

I po trzecie... twierdzisz, że gdy niezależne od rządu media pokazują
wystąpienie (również na żywo) tzw. premiera, albo szefa szefów, albo
posłów pisu, albo ich funkcjonariuszy, albo rzecznika policji, albo to
co policja odpierdala na rozkaz pisu, to są to manipulacje i
fotomontaże? Celowo podkładają głos pod obraz Kaczyńskiego i
funkcjonariuszy pisowskich żeby ich ośmieszyć?
Nie rozumiem... dlaczego uważasz, że publiczne wystąpienia premiera,
albo szefa szefów są niewiarygodne?

Na własne oczy widzisz i na własne uszy słyszysz co pis odpierdala, ale
nadal będziesz na nich głosował, bo media są niewiarygodne...
Niesamowite.

> Żeby zobaczyć, jak
> wygląda strajk kobiet, to muszę sam iść i obejrzeć. Jak potem widzę
> relacje, to się za głowę łapię, skąd oni te rewelacje biorą, ale to
> dotyczy mojego małego miasteczka.

Czyli te relacje, to ściema? Nagrali to w studio tak jak lądowanie
człowieka na Księżycu?

Mordoklejek Zygzakowaty

J.F. napisał(a):

> A ja ci tu jeszcze podrzuce paru faszystow
> https://youtu.be/z_IjKtdiqYA?t=50
>
> Ciekawy fenomen ...
>
> J.

Nu tak, ale takie nudy ciężko sprzedać w gazetce ściennej.

Jakie obchody urodzin Hitlera w tefauenoskiej reżyserii, to je temat!

Kviat

To znaczy, że jak transmitują (albo publikują) to co mówi premier, albo
Kaczyński (itd.) to wszystko jest przekręcone przez dziennikarzy?
Kaczyński, Morawiecki, Pawłowicz, Piotrowicza, Ziobro, Kępa, Jaki... to
wszystko zmyślone przez dziennikarzy osoby? Awatary wygenerowane
komputerowo z podłożonym przez dziennikarzy głosem?

Zrób eksperyment. Obejrzyj film, gdy milicjanci w cywilu napierdalają
pałami teleskopowymi kobiety. Wyłącz głos. Nie słuchaj komentatora.
Napisz, co zobaczyłeś i napisz, co dziennikarze przekręcili.

Zrób drugi eksperyment. Obejrzyj (i posłuchaj tym razem) przemówienie
Kaczyńskiego, w którym stwierdza, że na te manifestacje chodzą szkolone
kobiety i wzywa do organizowania bojówek. Albo jakieś inne przemówienie.
Napisz co przekręcili dziennikarze.

Właściwe materiały znajdziesz w internecie samodzielnie. Są publicznie
dostępne, więc daruj sobie żarty, że nie o tym nie wiesz, bo nie
dostałeś linka, więc nie ma na to dowodów.

J.F.

>To znaczy, że jak transmitują (albo publikują) to co mówi premier,
>albo Kaczyński (itd.) to wszystko jest przekręcone przez
>dziennikarzy?

A nie zdarzaly sie "teksty wyrwane z kontekstu" ?

>Zrób eksperyment. Obejrzyj film, gdy milicjanci w cywilu napierdalają
>pałami teleskopowymi kobiety. Wyłącz głos. Nie słuchaj komentatora.
>Napisz, co zobaczyłeś i napisz, co dziennikarze przekręcili.

Tylko wiesz - przydalby sie taki z poczatkiem wydarzenia.
Jest ?

A potem przydalaby sie fonia - nie komentator, tylko oryginalne.

A potem obejrzyj z komentarzem TVN i TVPiS :-)

> [...]
>Kaczyńskiego, w którym stwierdza, że na te manifestacje chodzą
>szkolone kobiety i wzywa do organizowania bojówek. Albo jakieś inne

Ale tak luzem przemowienie obejrzec, czy posluchac o tych bojowkach
ogladajac policjantow powyzej ?

A dzis akurat nagonka na policje ... hm, jakby to zrobic, zebys
obejrzal najpierw anonimowo ... bez komentarza slownego czy tekstowego

J.

ąćęłńóśźż

Fantastyczny punkt.
Każde sqrwysyństwo się tu zmieści :-))
Najbardziej racjonalne byłoby odnalezienie kamiennych tablic, wg których cała Afryka byłaby ziemią obiecaną narodu wybranego, już
oni by sobie poradzili, a w wewnętrzne spawy nie musimy się wtrącać (no chyba, że Polska ;)).

-----
> Racjonalna polityka pomocy uchodźcom.

ąćęłńóśźż

Akurat VAT to nie od prostych ludzi, lecz bardziej od nieuczciwych "przedsiębiorców".
W PRL-bis jest niezwykle łatwo robić przestępstwa podatkowe czy celne.
Np. prawo wręcz zachęca do zakładania spółek o nieograniczonej nieodpowiedzialności.

-----

Kviat

W dniu 24.11.2020 o 18:54, J.F. pisze:

> Czyz nie jest to celem bardzo wielu .. panstw, partii, organizacji ?

No i? Jeżeli jakaś grupa oszołomów chce faszyzmu, to my też musimy chcieć?
Po pierwsze nie aż tak wielu, bo większość jednak chodziła (przynajmniej
w państwach cywilizowanych) do szkoły i nie spała na lekcjach historii.
Po drugie, co to za głupi argument, że wielu chce? Gdy "rodził się"
faszyzm, to też wielu chciało.
Masz rozum? Potrafisz wyciągać wnioski?
(nie odpowiadaj - pytania retoryczne)

> Chocby LGBT sie nie dopomina lepszego spoleczenstwa ?

A dopominają się zmiany "natury ludzkiej", czy może wręcz przeciwnie?
Chcą militaryzmu, szowinizmu, rasizmu, fundamentalizmu relijno-państwowego?

Połącz kropki. Ale wątpię, że zrozumiesz, skoro do tej pory nie
ogarnąłeś samodzielnie.

Kviat

> A rodzic, w koncu tez obywatel i wyborca, zyczy sobie, zeby dziecko
> chodzilo na religie bez komplikacji.

A ja, też obywatel i wyborca, mam to tam, gdzie pan pana majstra może w
dupę pocałować.
Ile razy trzeba dorosłym ludziom tłumaczyć oczywistości, że mogą sobie
wierzyć w jakie chcą bajki, ale za własne pieniądze?

Kviat

W dniu 24.11.2020 o 19:54, J.F. pisze:

> A dzis akurat nagonka na policje ...

Jasne...

Najpierw pozwalacie funkcjonariuszom kościelnym bezkarnie chronić
gwałcicieli i jeszcze ich bronicie, a potem płaczecie, że jest nagonka
na kościół.
Najpierw policja prześladuje pokojowo protestujących, pałuje kobiety, a
potem płaczecie, że nagonka na policję...

Was trzeba leczyć.
It is loading more messages.