Wolność słowa

Wiesiaczek

Feb 21, 2024, 12:12:36 AMFeb 21
https://tvn24.pl/najnowsze/cdn-zdjecie-ho9dmy-taki-transparent-pojawil-sie-podczas-protestu-rolnikow-7783698/alternates/LANDSCAPE_840

"Szybko zareagował na to minister spraw wewnętrznych Marcin Kierwiński.
Jak napisał w serwisie X, "skandaliczny transparent, którego zdjęcie
obiegło sieć, został od razu usunięty i zabezpieczony przez polską policję".

"Policja i prokuratura prowadzą czynności wobec jego autora. Nie będzie
zgody na takie przestępcze działania" - dodał.

No to macie polaczki waszą "wolność słowa :)))

Może mi ktoś powiedzieć, jakie tam popełniono przestępstwo?

--
Wiesiaczek - dziś z DC
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

A. Filip

Feb 21, 2024, 2:05:35 AMFeb 21
https://tvn24.pl/polska/protest-rolnikow-kontrowersyjny-baner-skierowany-do-wladimira-putina-marcin-kierwinski-policja-i-prokuratura-prowadza-czynnosci-st7783694
> [...]
> udział w proteście rolników przy zjeździe z autostrady A1 w
> Gorzyczkach (Śląskie). "Skandaliczny transparent, którego zdjęcie
> obiegło sieć, został od razu usunięty i zabezpieczony" - poinformował
> Marcin Kierwiński, szef MSWiA. […]
>
> W sprawie pojawił się też komunikat policji.
> "Nie ma zgody na łamanie prawa i nawoływanie do nienawiści!!
> Natychmiastowa reakcja polskiej policji na prezentowanie skandalicznych
> haseł podczas protestu rolników na terenie powiatu
> wodzisławskiego. Policja i prokuratura wykonują czynności w kierunku

Czy nawoływanie Izraela do zrobienia porządku w Strefie koncentracji
Hamasu w Gazie "może podpadać" pod KK-256?

--
A. Filip
| Szkalujcie, szkalujcie, zawsze coś przylgnie.
| (Przysłowie francuskie)

Kviat

Feb 21, 2024, 4:45:23 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 06:12, Wiesiaczek pisze:
> [...]
>
> No to macie polaczki waszą "wolność słowa :)))
>
> Może mi ktoś powiedzieć, jakie tam popełniono przestępstwo?

Powszechnie od dawna wiadomo, że jesteś miłośnikiem fiutina, ale skoro
oddelegowano cię do obcego kraju, to chociaż powinni cię przeszkolić z
podstaw prawa obowiązującego w tym kraju. Amatorzy...

KK Art.117 § 3

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

io

Feb 21, 2024, 5:43:01 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 10:45, Kviat pisze:
"Kto publicznie nawołuje do wszczęcia wojny napastniczej lub publicznie
pochwala wszczęcie lub prowadzenie takiej wojny, podlega karze
pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5"

kontra

"Putin, zrób porządek z Ukrainą i Brukselą i z naszymi rządzącymi"

> Powrotu do zdrowia życzę.

Wzajemnie.

A. Filip

Feb 21, 2024, 6:50:38 AMFeb 21
io <i...@op.pl.invalid> pisze:
*DLACZEGO* został uchylony KK-117.2?

"§2. Kto czyni przygotowania do popełnienia przestępstwa określonego w
§1, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3."

--
A. Filip
| Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą. (Przysłowie polskie)

io

Feb 21, 2024, 7:09:58 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 12:50, A. Filip pisze:
Również bez związku.

Kamil Jońca

Feb 21, 2024, 7:18:14 AMFeb 21
Został przeniesiony do art 126c?
KJ

Kamil Jońca

Feb 21, 2024, 7:18:34 AMFeb 21
io <i...@op.pl.invalid> writes:

[...]

> [...]
>
> kontra
>
> "Putin, zrób porządek z Ukrainą i Brukselą i z naszymi rządzącymi"

Już to napisałem na polityce: ten Putin to będzie kazania głosił?
Czy może jednak inaczej?
KJ

A. Filip

Feb 21, 2024, 7:39:38 AMFeb 21
Kamil Jońca <kjo...@poczta.onet.pl> pisze:
No przecież Władimir Władimirowicz jak skończy "operacje specjalną na
Ukrainie" to będzie mówić łagodnie i przestanie trzymać gruby kij
(bardzo) na widoku.

https://pl.wikiquote.org/wiki/Theodore_Roosevelt

--
A. Filip
| Jak Bóg zagrzmi, to chłop do pacierza. (Przysłowie polskie)

Wiesiaczek

Feb 21, 2024, 7:39:41 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 13:17, Kamil Jońca pisze:
Można powiedzieć, że ma wolną rękę :)
Ważne, żeby był skuteczny :)))

P.S. W naszym parlamencie były już modlitwy o deszcz, więc może kazanie
byłoby skuteczne? :)))

Zbynek Ltd.

Feb 21, 2024, 9:03:57 AMFeb 21
Wiesiaczek napisał(a) :

> Można powiedzieć, że ma wolną rękę :)
> Ważne, żeby był skuteczny :)))

Czyli zachęcasz zbrodniarza wojennego do napaści zbrojnej na Polskę?
To się nazywa zdrada. Który to paragraf KK? Chyba, że masz inne
obywatelstwo.

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Wiesiaczek

Feb 21, 2024, 9:28:02 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 15:03, Zbynek Ltd. pisze:
Chyba masz krosty na mózgu :)))

Jacek

Feb 21, 2024, 9:36:59 AMFeb 21

> Czyli zachęcasz zbrodniarza wojennego do napaści zbrojnej na Polskę? To
> się nazywa zdrada. Który to paragraf KK? Chyba, że masz inne obywatelstwo.

Daj spokój idiocie. To hejter, który ma radochę z wypowiadania sądów
budzących powszechne oburzenie. Zauważając go, przysparzasz mu radochy.

io

Feb 21, 2024, 10:47:22 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 13:17, Kamil Jońca pisze:
Z "nawoływania" nie wynika. Pandemię zlikwidował to tu może inne cuda zrobi.