Analiza "prawna" z Onet - Prezydent sprawił że LexTVN będzie zbędne [Niemieckie media w Polsce donoszą]

A. Filip

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/prezydent-zawetowal-lex-tvn-co-dalej-w-grze-trybunal-konstytucyjny/6dq5m52,79cfc278

--
A. Filip
| Czyje przekonania są piękne, tego życie jest dobre.
| (Przysłowie arabskie)

_Master_

A ja sobie myślę że po fuzji Amerykanie zrobią z tym porządek i
faktycznie zarejestrują firmę w "europie" i wyprowadzą się z kibla na
lotnisku.

I całe to bicie piany wpizdu.

Ale czy na pewno nie powiódł się kolejny prostacki, bezczelny acz znowu
skuteczny plan Kaczyńskiego? ;-)

Shrek

W dniu 29.12.2021 o 14:44, _Master_ pisze:
Tajest. Bo kurdupla to bolało że zarejestrowana na hamburgerów a nie że
kurduplowi się nie kłaniała:P

--
Shrek

J.F.

Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
>A ja sobie myślę że po fuzji Amerykanie zrobią z tym porządek i
>faktycznie zarejestrują firmę w "europie" i wyprowadzą się z kibla na
>lotnisku.

Nie rozumiem ... przeciez już jest firma zarejestrowana w UE, a że na
lotnisku ... a czemu nie.

Pytanie co na to ustawa - czy sięga na samą gore struktury
włascicielskiej, bo cytowałem i to jasno napisane nie było.
No ale to bez znaczenia, skoro prezydent nie podpisze.

>I całe to bicie piany wpizdu.
>Ale czy na pewno nie powiódł się kolejny prostacki, bezczelny acz
>znowu skuteczny plan Kaczyńskiego? ;-)

No wlasnie - czy to aby nie bylo dzialanie uzgodnione ...

J.

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 15:02, Shrek pisze:
> Tajest. Bo kurdupla to bolało że zarejestrowana na hamburgerów a nie że
> kurduplowi się nie kłaniała:P

TV Trwam nie pozwalano na nadawanie z wyimaginowanych powodów
biurokratycznych.

NIE NADAWAŁA!

A tu takie strachy i bicie piany bo się redaktorki bały o posady. ;-)

Zadziwiające jest nadal to jak totalna opozycja daje sobą manipulować.
I to takimi prostackimi metodami.

Oni nigdy tych brakujących 3% nie przytulą ;)

alojzy nieborak

J.F. napisał(a):
> Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
> Nie rozumiem ... przeciez już jest firma zarejestrowana w UE, a że na
> lotnisku ... a czemu nie.

Zagranicznych mediów dla polaków jest zwyczajnie za dużo.
Wklejka tematyczna: https://youtu.be/hqQhGYH-Pv8?t=1025

Tak samo jak za dużo jest zagranicznych sklepów dla polaków.
Paniał?

Stokrotka 644 litwa/niemce
Biedronka 3031 portugalia
Lidl 732 niemce
Kaufland 213 niemce
Tesco/Netto 350 UK->Dania
Rossmann 1395 niemce
Selgros 18 niemce
Carrefour 900 francuz
Aldi 140/132 niemce
Auchan 106 francuz
E.Leclerc 47 francuz
Makro 30 niemce
Odido 2530 niemce
ABC 8531 portugalia
Piotr Paweł 66 rpa
https://youtu.be/BgoaKww7fYA

Shrek

W dniu 29.12.2021 o 17:19, _Master_ pisze:

> TV Trwam nie pozwalano na nadawanie z wyimaginowanych powodów
> biurokratycznych.

A przytoczysz szczegóły? BO coś mi świta, że był konkurs na miejsce w
multiplexie i po prostu go nei wygrała. Zresztą to nie jest odpowiedź na
pytanie co kurduplowi wadzi:P Choć pośrednio jest:P

--
Shrek

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 16:31, J.F. pisze:
> Pytanie co na to ustawa

Bo wiesz jest jeszcze coś takiego jak duch prawa.

Ustawodawca nie pomyślał że implementując unijne dyrektywy trzeba było
jeszcze przewidzieć taki bezczelny manewr z siedzibą w lotniskowym kiblu
bez zatrudniania ani jednego pracownika.

I teraz pytanie: Czy zachodnie państwa które mają takie same unijne
przepisy pozwalają na takie manewry?

Założę się że nie. A my przecież musimy naśladować zachód

Dlaczego u nas to będzie zamach na demokrację?

Niemcy zakazały nadawania RT. Tak po prostu.
Powołali się na reprezentowanie przez RT interesów państwa albo partii
politycznej.

Czyż w Polsce tvn nie jest reprezentantem PO? JEST.
Message has been deleted

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 17:28, Shrek pisze:

> A przytoczysz szczegóły?
"Pytany o szczegóły odmowy koncesji dla TV Trwam na multipleksie
cyfrowym Luft powiedział, że telewizja o. Tadeusza Rydzyka nie
gwarantuje powodzenia finansowego tego przedsięwzięcia"

https://wiadomosci.wp.pl/oto-dlaczego-tv-trwam-nie-dostala-koncesji-6036151417816193a

Psipadek ;-)

A potem jeszcze to:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/tv;trwam;nie;moze;nadawac;pomimo;oplacenia;koncesji,55,0,1397559.html

Kviat

W dniu 29.12.2021 o 17:20, alojzy nieborak pisze:

> Tak samo jak za dużo jest zagranicznych sklepów dla polaków.
> Paniał?

Ale co cię to tak bardzo boli?
Jaka jest dla ciebie różnica, czy właścicielem jakiegoś sklepu, czy
fabryki jest Polak, czy ktoś tam inny?
Ten właściciel Polak zacznie się z tobą dzielić zyskiem, bo ty też
jesteś Polakiem? Pozwoli ci pojeździć swoją limuzyną - bo jesteś tej
samej narodowości co on? Francuski/holenderski/polski ser lepiej smakuje
kupiony w sklepie, którego właścicielem jest Polak?
Pietruszka kupiona w osiedlowym warzywniku, którego właścicielem jest
np.Ukrainiec, a nie Polak, ma mniejszą zawartość witamin?

Wytłumacz mi na czym polega fenomen płaczu z powodu "wyprzedawania
majątku narodowego w obce ręce".
Przecież ci najgłośniej płaczący nigdy nie byli właścicielami
stoczni/zakładu mięsnego/huty... nawet koło nich nie stali.
Bogaty Polak tak samo spieprza z kasą i zyskami do rajów podatkowych,
jak każdy inny.
Lepiej ci się śpi ze świadomością, że willę z basenem ma Polak,
kompletnie obcy dla ciebie człowiek, niż że willę ma np. Holender,
dokładnie tak samo dla ciebie obcy?

Nie ogarniam na czym polega ta różnica, a chciałbym bardzo się
dowiedzieć. Przecież nawet gdy w jakiś sposób zmusimy Portugalczyków do
porzucenia tych sklepów, to co takiego zmieni się w moim (twoim...)
życiu, gdy właścicielem tych sklepów zostanie jakiś Polak, kompletnie mi
obcy, dokładnie tak samo obcy jak ten Portugalczyk?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

alojzy nieborak

Kviat napisał(a):

> Ale co cię to tak bardzo boli?

Niespecjalnie mnie boli. Tak się jednak sklada, że obserwuję te "boleści"
u niemca, francuza czy angola i ich z jakiegoś powodu boli.

Skoro ich boli bardzo, czemu mnie nie może bolec trochę?

> Jaka jest dla ciebie różnica, czy właścicielem jakiegoś sklepu, czy
> fabryki jest Polak, czy ktoś tam inny?

Bardziej mnie cena interesuje i tak się dziwnie składa, że po
przejęciu tego czy owego cena skacze w górę:)

> Ten właściciel Polak zacznie się z tobą dzielić zyskiem, bo ty też
> jesteś Polakiem?

Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę.

> [...]
> np.Ukrainiec, a nie Polak, ma mniejszą zawartość witamin?
>
> Wytłumacz mi na czym polega fenomen płaczu z powodu "wyprzedawania

Do majątku mam podobne podejście co do udziału mniejszości w społeczeństwie,
5% jest ok, później zaczynają się problemy.

> Przecież ci najgłośniej płaczący nigdy nie byli właścicielami
> stoczni/zakładu mięsnego/huty... nawet koło nich nie stali.

Byli konsumentami.

Shrek

W dniu 29.12.2021 o 17:56, _Master_ pisze:

> [...]
> cyfrowym Luft powiedział, że telewizja o. Tadeusza Rydzyka nie
> gwarantuje powodzenia finansowego tego przedsięwzięcia"

No dobrze. Ale tam był jakiś konkurs i ktoś mniej lub lepiej go wygrał.
A tu chodzi o to, że nie po pisiemu jestet. Jednak pewna różnica jest -
prawda?
No słabo... Ale nieporównywalnie do teraz, kiedy robisz ustawę pod
eliminację jednej stacji.

--
Shrek

Kviat

W dniu 29.12.2021 o 18:27, alojzy nieborak pisze:

> Niespecjalnie mnie boli. Tak się jednak sklada, że obserwuję te "boleści"
> u niemca, francuza czy angola i ich z jakiegoś powodu boli.

Ja tego nie obserwuję (może dlatego, że nie oglądam zagranicznych
prawicowych mediów...).
Mam znajomych w Niemczech, poznałem fajnych ludzi w Hiszpanii, znam też
rodowitego z krwi i kości Szkota, który jak przyjeżdża do Polski, to
paraduje po mieście w kilcie, bo jest dumny ze swojego pochodzenia (i
wzbudza niezdrową sensację, głównie wśród pań) i jakoś jest mu
serdecznie obojętne, że jakiś Polak jest właścicielem sklepu w jego
Szkockiej miejscowości. Za to był bardzo zdziwiony, że u nas na starówce
można wypić piwo w szkle przy stoliku wystawionym przed knajpą, bo u
niego tylko w plastiku podają - za duże ryzyko, że się kibice
przeciwnych drużyn piłkarskich spotkają...

> Skoro ich boli bardzo, czemu mnie nie może bolec trochę?

Ale nie o to pytałem, czy gdzieś też są tacy. To, że też tacy się
zdarzają, to ja wiem.

Czyli ciebie to boli, bo kogoś innego to boli, a nie dlatego, że
nie-Polak jest właścicielem?
Trochę to dziwne... myślałem, że przeszkadza ci to, że Polak nie jest
właścicielem i chciałem się dowiedzieć dlaczego.

> Bardziej mnie cena interesuje i tak się dziwnie składa, że po
> przejęciu tego czy owego cena skacze w górę:)

Chcesz mnie przekonać, że w takiej sieciówce jak Bomi (której już nie ma...)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bomi
albo Piotr i Paweł...
są/były niższe ceny niż np. w Biedronce?

> Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę.

Tak się jednak składa, że ja obserwuję co innego.

> Do majątku mam podobne podejście co do udziału mniejszości w społeczeństwie,
> 5% jest ok, później zaczynają się problemy.

Jakie problemy?

> Byli konsumentami.

No i?
To co im za różnica?

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 18:57, Shrek pisze:

> No dobrze. Ale tam był jakiś konkurs i ktoś mniej lub lepiej go wygrał.
> A tu chodzi o to, że nie po pisiemu jestet. Jednak pewna różnica jest -
> prawda?

Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
powodzenia. ON UWAŻAŁ. A może taki kanał z natury nie powinien zarobić a
tylko być dotowany wpłatami ludzi?
A inne gówniane programy które się dostawały na muxy wchodziły jak w
masło ;-)

> No słabo... Ale nieporównywalnie do teraz, kiedy robisz ustawę pod
> eliminację jednej stacji.

Tego formalnie/prawnie nie udowodnisz ;-)

Sęk w tym że tej ustawy nie ma i nie będzie a Trwam NIE MOGŁO NADAWAĆ

Dostrzegasz różnicę?

nie_ma...@onet.pl

_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):

> Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
> powodzenia. ON UWAŻAŁ.

On sam decydował czy jak zwykle coś ci się uroiło?

Shrek

W dniu 29.12.2021 o 20:22, _Master_ pisze:

> Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
> powodzenia. ON UWAŻAŁ.

Można się zrzymać ale sama idea konkursu nie wynikała ze zrobienia na
złość rydzykowi a ograniczonej pojemności multiplexa. Tu mamy
doczynienia z ustawą mającą zrobić na złość jednej stacji bo jej prezes
nie lubi. Trochę inny kaliber, ale wiem o co ci chodzi - abopłeo -
sikorski wpierdolił ośmirniczki węc możemy kraść podsłuchiwać kłamać i
pałować:P
> Tego formalnie/prawnie nie udowodnisz ;-)

Nie muszę:P

> Sęk w tym że tej ustawy nie ma i nie będzie a Trwam NIE MOGŁO NADAWAĆ
>
> Dostrzegasz różnicę?

Nie nadawało, bo były ograniczenia techniczne. A obecnie chodzi o
ograniczenie wolności słowa - czaisz różnicę?
--
Shrek

nie_ma...@onet.pl

Shrek <1...@wp.pl> napisał(-a):

> Nie nadawało, bo były ograniczenia techniczne. A obecnie chodzi o
> ograniczenie wolności słowa - czaisz różnicę?

W jego przypadku słowo "czaisz" jest nie na miejscu.

Shrek

W dniu 29.12.2021 o 22:08, nie_ma...@onet.pl pisze:
Bez przesady - nawet p.o.rezydent ogarnął.

--
Shrek

nie_ma...@onet.pl

Shrek <1...@wp.pl> napisał(-a):
P.O. rezydenta to się wystrachał :-)

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 20:54, nie_ma...@onet.pl pisze:
> On sam decydował czy jak zwykle coś ci się uroiło?

Nie ogarniasz skrótów myślowych. Rada zdecydowała. Coś to zmienia?

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 21:29, Shrek pisze:
> [...]
> złość rydzykowi a ograniczonej pojemności multiplexa. Tu mamy
> doczynienia z ustawą mającą zrobić na złość jednej stacji bo jej prezes

Jak do ściany. Na złość Rydzykowi uznano że ma za mało kasy a potem
kazano mu zapłacić i czekać aż tvp łaskawie zwolni multiplex nadając
jednocześnie na dwóch.

Efekt: TVTrwam NIE NADAWAŁA nawet jak ZAPŁACIŁA

Przy TVNie żadnego skutku nie było i nie będzie.

Ogarniasz różnicę? To ma być praworządne dbanie o wolność słowa?

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 21:29, Shrek pisze:
> Nie nadawało, bo były ograniczenia techniczne. A obecnie chodzi o
> ograniczenie wolności słowa - czaisz różnicę?

To są jakieś ograniczenia dla tvnu czy ich nie ma.

W jakim matrixie się uchowałeś?

Olin

Dnia Wed, 29 Dec 2021 09:27:50 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

> Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę.

To kupuj w Lewiatanie, a nie w Biedronce albo Kauflandzie, skoro tam jest
taniej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
i absolutnie prawdziwe"
Oscar Wilde

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Olin

Dnia Wed, 29 Dec 2021 17:32:24 +0100, _Master_ napisał(a):

> Niemcy zakazały nadawania RT.

Co strasznie boli Putina i jego pachołków.

> Czyż w Polsce tvn nie jest reprezentantem PO? JEST.

Nie jest.

Olin

Dnia Wed, 29 Dec 2021 14:44:45 +0100, _Master_ napisał(a):

> Ale czy na pewno nie powiódł się kolejny prostacki, bezczelny acz znowu
> skuteczny plan Kaczyńskiego? ;-)

To kolejna sromotna wiktoria Liliputina po pamiętnym 1:27 w Brukseli.
Taki promyk nadziei jest mu bardzo potrzebny w ciężkich czasach, kiedy
zbiera po śmietnikach kukizy, mejzy i inne odpadki, żeby nie stracić
większości sejmowej.

Kviat

W dniu 30.12.2021 o 10:41, _Master_ pisze:

> Ogarniasz różnicę? To ma być praworządne dbanie o wolność słowa?

Czy bezczelne kłamstwa, nawoływanie do nienawiści i szczucie ludzi na
innych ludzi mieszczą się w twoim rozumieniu wolności słowa?

Czy pozwalanie na coś takiego mediom pana Rydzyka mieści się w twoim
rozumieniu praworządności?

Czy masz jakąś granicę wolności słowa (w sensie praworządności), a
jeżeli tak, to gdzie ona leży?

Shrek

> Jak do ściany. Na złość Rydzykowi uznano że ma za mało kasy a potem
> kazano mu zapłacić i czekać aż tvp łaskawie zwolni multiplex nadając
> jednocześnie na dwóch.

Jak do ściany - był konkurs z powodów technicznych i ktoś musiał odpaść
- można dyskutować dlaczego ten a nie inny i tu się nie podejmuje
dyskusji bo po prostu nie wiem. Tu masz ustawę z powodów "bo tvn się
naczelnikowi nie podoba".

--
Shrek

J.F

On Thu, 30 Dec 2021 10:41:40 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
> jednocześnie na dwóch.
>
> Efekt: TVTrwam NIE NADAWAŁA nawet jak ZAPŁACIŁA

I dlugo tak?

Bo mi sie wydaje, ze problem byl inny:
dawniej byl koszt koncesji, przydzialu czestotliwosci i nadajnikow.
Koncesja to oplata biurokratyczna, mozna obnizyc lub zwolnic,
czestotliwosci mozna przydzielic za darmo, a nadajniki Ojciec Dyrektor
moze sobie zorganizowac jak chce.
Za darmo nie bedą, ale za ile zorganizuje, tyle bedzie musial
zaplacic.

A w cyfrowych multipleksach tak sie nie da. Musi byc jeden nadajnik
dla calego mulipleksu, i kilku nadawcow sie musi zrzucic na ten
wspolny nadajnik. Co miesiąc, bo nadaje jeszcze ktos inny, i pobiera
miesieczne oplaty.
I nawet jak sie chce OD nieba przychylic i daje cos darmowo, to i tak
zostaja spore koszta do podzialu ..
A sytuacja, gdy jedna telewizja bedzie mowic "nie mamy pieniedzy
na oplaty" jest wysoce niepożądana.

> Przy TVNie żadnego skutku nie było i nie będzie.

Bedzie inny - zwolnia sie kanaly w multipleksach ... bedzie mozna
komus dac?
Tylko co z oplatami za nadajniki :-)

J.

J.F

On Wed, 29 Dec 2021 08:20:04 -0800 (PST), alojzy nieborak wrote:

> Zagranicznych mediów dla polaków jest zwyczajnie za dużo.
> Wklejka tematyczna: https://youtu.be/hqQhGYH-Pv8?t=1025

Nie rozumiem. Zaczyna sie od przejmowania za grosze.
A potem jest narzekanie, ze niemieckie firmy dostaly wielkie srodki,
aby przejmowaly jak najwiecej.
No skoro sie tak Niemcy ze Szwedami bili, to chyba zaplacili za te
przejmowane firmy? I to "wielkie srodki" ?

A potem mamy o telefonach - tu akurat troche pamietam.
Gdzies tam na poczatku lat 90-tych, rzad czy rzady wymyslily,
ze prawo do zarabiania w Polsce na dostawie central dla TP,
zyskaja firmy, ktore zainwestuja w Polsce.
Wiec Siemens kupil jakies zaklady, Kapsch kupil, i dwa inne koncerny.
Troche zarobily na centralach, a potem TP sprzedano i to FT decydowal,
co i gdzie TP kupuje :-)

Fabryka telefonow ... moze i sie cieszyly w ZSRR powodzeniem,
ale lata minely, produkcja elektroniki w Europie stala sie
nieoplacalna, a japonskie, koreanskie, tajwanskie i chinskie telefony
zalaly rynek.

Taki biznes.

Moze troche za tanio wyprzedalismy wtedy majatek, co zachecalo nowych
wlascicieli do zamykania.

J.

J.F

On Wed, 29 Dec 2021 17:32:24 +0100, _Master_ wrote:

> Bo wiesz jest jeszcze coś takiego jak duch prawa.
>
> Ustawodawca nie pomyślał że implementując unijne dyrektywy trzeba było
> jeszcze przewidzieć taki bezczelny manewr z siedzibą w lotniskowym kiblu

A jakby sobie wynajeli cale pietro w Palacu Kultury, to byloby lepiej?

> bez zatrudniania ani jednego pracownika.

Outsourcing, takie modne ostatnio slowo. I DG, i B2B itp :-)

> I teraz pytanie: Czy zachodnie państwa które mają takie same unijne
> przepisy pozwalają na takie manewry?
> Założę się że nie. A my przecież musimy naśladować zachód

No ba - cos PiS agumentuje, ze amerykanskie prawo ogranicza
zagraniczne udzialy w mediach do 20% :-)

A dokladniej
https://demagog.org.pl/wypowiedzi/co-stanowi-prawo-dotyczace-kapitalu-zagranicznego-w-mediach-usa/?cn-reloaded=1

> Dlaczego u nas to będzie zamach na demokrację?

Bo bedzie :-)
PiS chce zamknac telewizje, ktora PiS nie chwali.

> Niemcy zakazały nadawania RT. Tak po prostu.
> Powołali się na reprezentowanie przez RT interesów państwa albo partii
> politycznej.
> Czyż w Polsce tvn nie jest reprezentantem PO? JEST.

Tak bezposrednio, to chyba jednak nie.
Bo ktos zaplacil za ten TVN grube pieniadze ... PO na to nie stac :-)

J.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 11:40, Kviat pisze:

> Czy bezczelne kłamstwa, nawoływanie do nienawiści i szczucie ludzi na
> innych ludzi mieszczą się w twoim rozumieniu wolności słowa?

Tobie się kurwa chyba demokracja nie podoba.

Witaj w klubie ;-)

> Czy pozwalanie na coś takiego mediom pana Rydzyka mieści się w twoim
> rozumieniu praworządności?

Ani ja ani Ty nie jesteś władny oceniać komu wolno nadawać a komu NIE.

Prawo nie zakazuje nadawania tvTrwam choćby Ci nie wiem jak nie podobało
a jaja się chowały na dźwięk "I Maryja Zawsze Dziewica"

Mi się nie podoba co gadają w tvnie. Ale nie jestem za kneblowaniem ust
a tylko zarejestrowaniem firmy gdzieś indziej niż kible na lot nisku bez
pracowników. Odkupią Niemcy i nic się nie zmieni w narracji. Mam tego
świadomość.

> Czy masz jakąś granicę wolności słowa (w sensie praworządności), a
> jeżeli tak, to gdzie ona leży?

Dokładnie tam gdzie postawił ją Tusk cytując wiersz a wieszaniu na gałęzi.

Dalej bym się nie posunął bo z mowy nienawiści przeskoczy do groźby
karalnej.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 12:43, Shrek pisze:
> można dyskutować dlaczego ten a nie inny i tu się nie podejmuje
> dyskusji bo po prostu nie wiem.

Dostałeś odpowiednie linki.

(swoją drogą dziwne że nie pamiętasz. Przecież to za PO-ZETESEL było)

Skoro nadal nie wiesz to się nie wypowiadaj/nie porównuj.

Powody techniczne? Dobre sobie.

Na tej zasadzie się powtarza "polskie obozy koncentracyjne"
albo
"Polacy wywołali II wojnę światową"

_Master_

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 14:21, J.F pisze:
> Bedzie inny

Spokojnie.
Niemieckie postępowe media nie pozwolą by ta narracja zaginęła.
PiS jest za malutki aby z tym walczyć.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 11:00, Olin pisze:
> Nie jest.

Jakaś różnica między RT a TVN?

Konkretnie!

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 14:51, J.F pisze:
> A jakby sobie wynajeli cale pietro w Palacu Kultury, to byloby lepiej?

Dalej oszukiwaliby i omijali polskie i unijne prawo.

Rozumiesz słowa siedziba, kraj rejestracji, płacenie podatków...?

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 14:51, J.F pisze:
> Tak bezposrednio, to chyba jednak nie.
> Bo ktos zaplacil za ten TVN grube pieniadze

Wytłumacz dlaczego UE wprowadziła taki przepis?

Dla mnie to kolejny przejaw socjalistycznej biurokracji.

Ale musieliśmy to zaimplementować podobno.

Dlatego kolejny raz domagam się konsekwencji i przestrzegania prawa
które obecnie obowiązuje.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 11:08, Olin pisze:
> [...]
> Taki promyk nadziei jest mu bardzo potrzebny w ciężkich czasach, kiedy
> zbiera po śmietnikach kukizy, mejzy i inne odpadki, żeby nie stracić

Gdyby to był odosobniony przypadek ale to jest recydywa ;-)

Kolejny raz taki "myk" pozwala PiSowi utrzymać mierną ale jednak
przewagę nad PO.

Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby przegrywać z PiSem w taki sposób?

nie_ma...@onet.pl

_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):

> Dalej oszukiwaliby i omijali polskie i unijne prawo.

I ile dostali za te "oszustwa"?

> Rozumiesz słowa siedziba, kraj rejestracji, płacenie podatków...?

A ty?

nie_ma...@onet.pl

_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):
Mądry wie jakie, głupi i tak nie zrozumie.

Dlaczego ci więc tłumaczyć?

A. Filip

nie_ma...@onet.pl pisze:
Jesteś za głupi by dopuścić że on się tylko pyta za którym z kilku
wyjaśnień/"wyjaśnień" TY się opowiadasz? Czy w twojej głowie jest
miejsce tylko na jedno uzasadnienie?

Są ludzie którzy potrafią wysmażyć różnice bez zastawiania na siebie
pułapki. Czy ty (o dziwo) do nich należysz?

--
A. Filip

Shrek

W dniu 30.12.2021 o 16:47, _Master_ pisze:

> Dostałeś odpowiednie linki.

I przyznaję że nie chce mi się sprawdzać. Być może konkurs był
rozstrzygnięty nieprawidłowo - nie wiem i nie o tym piszę - piszę o tym
że obiektywnie ilość koncesji była ograniczona i z tego wynikało że ktoś
musiał niedostać. Tu mamy zupełnie inną sytuację - nie ma żadnych
obiektywnych przyczyn technicznych tylko naczelkikowi się nie podoba.

> Powody techniczne? Dobre sobie.
>
> Na tej zasadzie się powtarza "polskie obozy koncentracyjne"
> albo
> "Polacy wywołali II wojnę światową"

Naprawdę zaskakujące jak udało ci się powiązać trwam z holokaustem;)

--
Shrek

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:

> [...]
> że ktoś musiał niedostać. Tu mamy zupełnie inną sytuację - nie ma
> żadnych obiektywnych przyczyn technicznych tylko naczelkikowi się nie

Ktoś (nowy) może dostać jak nie dostanie (znowu) ktoś :-)
A naczelnikowi amerykański TVN się bardzo podoba tyle że od rana do nocy
walczy o wartości europejskie w tym europejskość telewizji ale podłe
UE i KE mu rzucają kłody pod nogi ;-)

A mówiąc praktycznie technicznie: Jak obstawiam że Netflix-owce (TV
przez internet) będą dominującą przyszłością telewizji (za góra 20+ lat).

> Naprawdę zaskakujące jak udało ci się powiązać trwam z holokaustem;)

TVN "25% uczestników obchodów urodzin kanclerza Niemiec" łatwo takich
porównań nie uniknie - "Wszystko ma swoją cenę/konsekwencje".

--
A. Filip

nie_ma...@onet.pl

Shrek <1...@wp.pl> napisał(-a):

> I przyznaję że nie chce mi się sprawdzać. Być może konkurs był
> rozstrzygnięty nieprawidłowo - nie wiem i nie o tym piszę - piszę o tym
> że obiektywnie ilość koncesji była ograniczona i z tego wynikało że ktoś

Ich po prostu nie było stać, a oglądalność mieli mizerną.
Komuch Master tego nie zrozumie, widać "im się należy".

nie_ma...@onet.pl

"A. Filip" <an...@pseudonim.pl> napisał(-a):

> Jesteś za głupi by dopuścić że on się tylko pyta za którym z kilku
> wyjaśnień/"wyjaśnień" TY się opowiadasz? Czy w twojej głowie jest
> miejsce tylko na jedno uzasadnienie?

O, przypełzł paściarz :)

Wszystkie wyjaśnienia są w zasadzie prawidłowe, dyskutować można czy jest w
nich 5% czy 50% prawdy. Itp.

Możesz już iść...

Shrek

W dniu 30.12.2021 o 18:54, A. Filip pisze:

> Ktoś (nowy) może dostać jak nie dostanie (znowu) ktoś :-)

No ale oni... mają koncesję:P Nie o koncesję chodzi.

> A mówiąc praktycznie technicznie: Jak obstawiam że Netflix-owce (TV
> przez internet) będą dominującą przyszłością telewizji (za góra 20+ lat).

Bardzo prawdopodobne a jednocześnie nic nie wnoszące w temacie TVN.

> TVN "25% uczestników obchodów urodzin kanclerza Niemiec" łatwo takich
> porównań nie uniknie - "Wszystko ma swoją cenę/konsekwencje".

Nie przestajecie mnie zaskakiwać;) Dawaj dalej:P

--
Shrek

ąćęłńóśźż

Co ty Szrek pie.....sz...
A co weszło w zamian? Gołodupskopolo? Chcesz mnie przekonać, że ma więcej wyznawców niż KK?

-----

Shrek

W dniu 30.12.2021 o 20:07, ąćęłńóśźż pisze:
> Co ty Szrek pie.....sz...
> A co weszło w zamian? Gołodupskopolo? Chcesz mnie przekonać, że ma
> więcej wyznawców niż KK?

Nic nie pierdolę - pisałem że ilość miejsca w multiplexach była
fizycznie ograniczona i było więcej chętnych niż miejsca - siłą rzeczy
komuś musiało zbraknąć (do tego komu się nie odnoszę, bo po prostu nie
znam szczegółów). Tutaj natomiast mamy doczynienia z atakiem na
konkretną stację dlatego że nie puszczają rodeło a prezes lubi...

--
Shrek

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 17:41, nie_ma...@onet.pl pisze:

> I ile dostali za te "oszustwa"?

Ile nie zapłacili podatków?

Tyle co płaci polsat.

Czym różni się polsat od tvn?

I dalej nie dostałem odpowiedzi dlaczego UE kazała Polsce wprowadzić
przepis ograniczający własność mediów z poza Europy?

Po co to było skoro mamy mieć to w dupie bo łamie demokrację i wolność
mediów?

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 18:16, Shrek pisze:
> nie ma żadnych
> obiektywnych przyczyn technicznych tylko naczelkikowi się nie podoba.

A wtedy rządzącym politykom podobała się TVTrwam?

Oprzytomniej człowieku.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 18:16, Shrek pisze:
> Naprawdę zaskakujące jak udało ci się powiązać trwam z holokaustem;)

Czy Ty jesteś pierdolnięty czy manipulujesz CELOWO?

Kto Ci za to płaci?

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 18:54, A. Filip pisze:
> A mówiąc praktycznie technicznie: Jak obstawiam że Netflix-owce (TV
> przez internet) będą dominującą przyszłością telewizji (za góra 20+ lat).

Tak samo stacje informacyjne będą odchodzić do przeszłości a na pewno w
postaci kanału telewizyjnego.

Bicie piany.

Wyborcy PO i tak znajdą sobie dostęp do takich treści a wyborcy PiSu
(twardy elektorat) nie potrzebuje tvnu.

Walka idzie o kilka procent niezdecydowanych wyborców.

Oni niekoniecznie się interesują ani oglądają kanały informacyjne.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 19:19, Shrek pisze:
> Nie przestajecie mnie zaskakiwać;) Dawaj dalej:P

Shrek nie wie o co chodzi? Nie żartuj.

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 19:03, nie_ma...@onet.pl pisze:
> Ich po prostu nie było stać, a oglądalność mieli mizerną.
> Komuch Master tego nie zrozumie, widać "im się należy".

Komuchy z rady zdecydowały że nie pozwolą sprawdzić czy się uda.

Lepsze są kanały doscopolo czy inne gówniane sklepy i wróżki. Taka
elytalna edukacja ;-)

Oni kierując się lewackim rozumowaniem nie pozwolili na niegodną wolność
słowa.

Byłeś wtedy na demonstracji w obronie wolnych mediów?

Shrek

W dniu 30.12.2021 o 22:02, _Master_ pisze:
Jest i pozytywny aspekt tego wątku - p.o.rezydent jaki jest taki jest,
ale wygląda na to że IQ jednak przewyższa masterka;)

--
Shrek

nie_ma...@onet.pl

ąćęłńóśźż <a...@e.pl> napisał(-a):

> Co ty Szrek pie.....sz...
> A co weszło w zamian? Gołodupskopolo? Chcesz mnie przekonać, że ma więcej wyznawców niż KK?

Discopolo ma akurat więcej wyznawców niż TVTrwam.

Pierdolenia, że TV Trwam ma coś wspólnego z KK nie skomentuję.

nie_ma...@onet.pl

_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):

> Komuchy z rady zdecydowały że nie pozwolą sprawdzić czy się uda.

"Sprawdzić czy się uda"? :D Te komuchy masterowe nigdy mnie nie zaskoczą :D
Trzeba mieć IQ ameby, aby sądzić że się uda.

> Lepsze są kanały doscopolo czy inne gówniane sklepy i wróżki. Taka
> elytalna edukacja ;-)

Jaki kanał disco czy wróżkowy dostał koncesję? Zapodawaj.

> Oni kierując się lewackim rozumowaniem nie pozwolili na niegodną wolność
> słowa.

Jak chce się być głupim, to się pisze o wolności słowa.

_Master_

Zabolało?

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 20:07, ąćęłńóśźż pisze:
> Chcesz mnie przekonać, że ma więcej wyznawców niż KK?

Wbrew stereotypom wyznawców jest sporo i sporo na nim można zarobić.

Cholera wie ilu znajomym "rada" poszła na rękę i pomogła w biznesiku.

Ale przecież to tradycja. Pierwsza koncesja dla tvnu też była przyznana
w dziwnych okolicznościach ;-)

_Master_

W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 20:13, Shrek pisze:
> dlatego że nie puszczają rodeło a prezes lubi...

Myślisz że jak powtórzysz 100 razy to stanie się prawdą?

Ładnych masz idoli ;-)

Shrek

W dniu 30.12.2021 o 22:46, _Master_ pisze:
> Zabolało?

Nie pozbieram się:P

--
Shrek

Animka

W dniu 2021-12-30 o 10:55, Olin pisze:

> To kupuj w Lewiatanie, a nie w Biedronce albo Kauflandzie, skoro tam jest
> taniej.

A gddzie ten Lewiatan. Pewnie nie w Warszawie, albo na jakimś zadupiu
gdzie dojazd daleki.

--
animka

Animka

W dniu 2021-12-30 o 11:08, Olin pisze:
> [...]
> Taki promyk nadziei jest mu bardzo potrzebny w ciężkich czasach, kiedy
> zbiera po śmietnikach kukizy, mejzy i inne odpadki, żeby nie stracić

Liliputim, oko na maroko, i dydy są chronione przez kościół. Nie po to
walą im kupę niewyobrażalnej kasy,ale żeby ten kler w milionach osób
(albo i więcej) poszedł i zaglosował na nich. Powinno sie wykluczyć
kościoły od głosowania, bo to chmara ludzi od udzielania mszy, a nie od
polityki.

--
animka

Olin

Dnia Thu, 30 Dec 2021 18:54:42 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> TVN "25% uczestników obchodów urodzin kanclerza Niemiec" łatwo takich
> porównań nie uniknie - "Wszystko ma swoją cenę/konsekwencje".

Naziole strasznie przezywają tę wtopę, bo ciągle do niej wracają. Dali się
wrobić jak konfederaści z kredytem we franciszkach, a przecie uważają się
za orły intelektu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
za ich własne pieniądze”
Alexis de Tocqueville

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Olin

Dnia Thu, 30 Dec 2021 22:40:38 +0100, nie_ma...@onet.pl napisał(a):

> Jaki kanał disco czy wróżkowy dostał koncesję?

Polo TV dostał koncesję. Master choć raz nie skłamał, ale każdy ma chwile
słabości. Nawiasem mówiąc, Sylwester Marzeń zbliża się wielki krokami, a
tam Zenek i inne gwiazdy z Jasonem Derulo na czele.

Olin

Dnia Thu, 30 Dec 2021 16:40:33 +0100, _Master_ napisał(a):

> Dokładnie tam gdzie postawił ją Tusk cytując wiersz a wieszaniu na gałęzi.
>
> Dalej bym się nie posunął bo z mowy nienawiści przeskoczy do groźby
> karalnej.

Kolejny Janóż Kowalski, który nie ogarnia.
https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/202111/gallery_1637750977_804451.jpg
https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/202111/gallery_1637750977_607509.jpg
https://img14.dmty.pl//uploads/202111/gallery_1637750978_957059.jpg

A. Filip

Olin <ku...@adres.w.stopce> pisze:

> Kolejny Janóż Kowalski, który nie ogarnia.
> [...]

Jak rozumiem ty jesteś z tych co bez obrazka nie mają szansy ogarnąć?
Niech żyje pismo obrazkowe 21 wieku! ;-)

--
A. Filip

Olin

Dnia Thu, 30 Dec 2021 16:57:32 +0100, _Master_ napisał(a):

> Jakaś różnica między RT a TVN?

TVN nie jest finansowane przez Putina.
Dlatego naziole oglądają RT, bo Vlad Truciciel daje kasę ale i wymaga
znajomości przekazu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

J.F

On Thu, 30 Dec 2021 20:13:04 +0100, Shrek wrote:

> [...]
> fizycznie ograniczona i było więcej chętnych niż miejsca - siłą rzeczy
> komuś musiało zbraknąć (do tego komu się nie odnoszę, bo po prostu nie

Wiec byl przetarg, czy konkurs niepieniężny?

A Rydzykowi miejsce poza przetargiem nie przyslugiwało ?

> Tutaj natomiast mamy doczynienia z atakiem na
> konkretną stację dlatego że nie puszczają rodeło a prezes lubi...

Ciekawe, czy Solorz powinnosc swą zrozumial, czy w Polsacie sie
obiektywizm włączył.
Bo tak jakby unika krytykowania, a czasem publikuje "po linii partii".

J.

Olin

Dnia Fri, 31 Dec 2021 01:19:48 +0100, Animka napisał(a):

> A gddzie ten Lewiatan. Pewnie nie w Warszawie, albo na jakimś zadupiu
> gdzie dojazd daleki.

Na moim zadupiu mam 3 sklepy w promieniu ~500 m.

Ponieważ lubię pomagać życiowo bezradnym, podam pomocnego linka:
https://lewiatan.pl/znajdz-sklep?search=warszawa

A. Filip

Olin <ku...@adres.w.stopce> pisze:

> TVN nie jest finansowane przez Putina.
> Dlatego naziole oglądają RT, bo Vlad Truciciel daje kasę ale i wymaga
> znajomości przekazu.

<ironia> To per analogia TVN walczy w Polsce o taką wolność i demokrację
jaka USA poddanym Królestwa Saudów przez dziesięciolecia zaniosły? <ironia>
Za duże uproszczenia walą w obie strony o zdolny przekonać idiotów.

https://en.wikiquote.org/wiki/Albert_Einstein

--
A. Filip

Olin

Dnia Fri, 31 Dec 2021 12:25:55 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> To per analogia TVN walczy w Polsce o taką wolność i demokrację
> jaka USA poddanym Królestwa Saudów przez dziesięciolecia zaniosły?

Na pewno nie o taką jak na Węgrzech i w Turcji. O Białorusi nie mówmy, bo
tam rządzi ciepły człowiek.
https://m.natemat.pl/e3653e4e772cc45a62e92bc64864b3bc,1500,0,0,0.webp
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/M8wk9kuTURBXy84Y2VhM2RhZi00ZGMwLTQ1ZGMtODEwMS0zMmYxYzhlYzYxMmUuanBlZ5GTBc0DFM0BvIGhMAU

Kviat

W dniu 30.12.2021 o 16:40, _Master_ pisze:

> Ani ja ani Ty nie jesteś władny oceniać komu wolno nadawać a komu NIE.
>
> Prawo nie zakazuje nadawania tvTrwam choćby Ci nie wiem jak nie podobało
> a jaja się chowały na dźwięk "I Maryja Zawsze Dziewica"

Jak najbardziej zakazuje. Ale nie ma prokuratora z jajami, który by się
odważył te prawa wyegzekwować. W normalnym kraju media Rydzyka już dawno
poszłyby z torbami.

Dokładnie na takiej samej zasadzie, że nie ma prokuratora z jajami,
który odważyłby się zrobić porządek z egzorcyzmami (a raczej z
egzorcystami i ich zleceniodawcami), bo niby tortury są zakazane (nawet
te salcesonem), o wcieraniu "świętych" olejków w intymne miejsca
nastoletnich dziewcząt przywiązanych do łóżka nie wspominając, a interes
nadal kwitnie, a nawet się rozwija.
https://natemat.pl/blogi/jacektabisz/160797,szolajski-pokazuje-nam-egzorcyzmy
https://www.focus.pl/artykul/polska-choruje-na-egzorcyzmy

> Mi się nie podoba co gadają w tvnie.

Niepodobanie się leży bardzo daleko od łamania prawa w postaci np.
nawoływania do nienawiści ze względu na narodowość, kolor skóry,
wyznanie (lub jego brak) itd., co w mediach Rydzyka jest normą.

O gustach się nie dyskutuje i nie o to pytałem.

> Ale nie jestem za kneblowaniem ust

Ja też nie.

> Dokładnie tam gdzie postawił ją Tusk cytując wiersz a wieszaniu na gałęzi.

Czyli nie zrozumiałeś. Co akurat mnie nie dziwi.

Ale jeżeli nawet... to nie rozumiem tej "logiki", że jeżeli ktoś
nawołuje do nienawiści czy wieszania kogoś, to komuś innemu też wolno.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

J.F

On Wed, 29 Dec 2021 19:51:20 +0100, Kviat wrote:

> Ja tego nie obserwuję (może dlatego, że nie oglądam zagranicznych
> prawicowych mediów...).

A czy musza byc prawicowe ?

> [...]
> niego tylko w plastiku podają - za duże ryzyko, że się kibice
> przeciwnych drużyn piłkarskich spotkają...

A ta Starowka to w jakim miescie?

Bo w Krakowie druzyny piłkarskie dwie, a piwo chyba tez w szkle podaja
:-)

> Jakie problemy?

Np zamykaja, a bezroboni zostaja.

Choc tak po prawdzie ... skoro zaklad byl nierentowny, to i tak by
bezrobotnymi zostali, no chyba, ze wdzieczni rodacy by doplacili ...

J.

Shrek

W dniu 31.12.2021 o 12:14, J.F pisze:

> Wiec byl przetarg, czy konkurs niepieniężny?

Przecież piszę, że nie wiem - z psem gadaj - on wie. Ja wiem tylko że
sam konkurs/przetarg wynikał z ograniczeń technicznych muxa a nie checi
ograniczenia ilosci nadawców.
--
Shrek

J.F

On Thu, 30 Dec 2021 17:01:34 +0100, _Master_ wrote:
> [...]

Cos tam rozumiem, tylko ze TVN s.a. ma siedzibe w Warszawie i placi
podatki (lub nie).

Udzialowcem TVN s.a. jest ... trudno ustalic kto dzis,
jakas spolka z Amsterdamu? Czyli tam ma siedzibe, a gdzie placi
podatki, to nie jest takie pewne.

A udzialowcem tej spolki jest ... no kto?

J.

J.F

On Thu, 30 Dec 2021 21:23:07 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
>
> I dalej nie dostałem odpowiedzi dlaczego UE kazała Polsce wprowadzić
> przepis ograniczający własność mediów z poza Europy?

A kazala? Pierwsze slysze.
Natomiast zabronila ograniczyc wlasnosc mediow do Polakow.
Wszyscy unijni Europejczycy i przedsiebiorstwa sa równe.

J.

Olin

Dnia Fri, 31 Dec 2021 12:55:31 +0100, Shrek napisał(a):

> Przecież piszę, że nie wiem - z psem gadaj - on wie.

Tu jest wszystko wyciemnione:
https://wyborcza.pl/7,75968,27445039,jak-przesladowalismy-telewizje-trwam-za-rzadow-po-psl.html

<<Po pierwsze, koncesja satelitarna Telewizji Trwam została na wniosek
nadawcy przedłużona przez KRRiT 31 lipca 2012 r. – ponad siedem miesięcy
przed końcem 10-letniego okresu jej obowiązywania. Nikomu nawet do głowy
nie przychodziło kwestionowanie ustawowej zasady prawa nadawców do
przedłużenia koncesji na kolejne 10 lat. A ponieważ chodziło o koncesję
satelitarną, przyznaną bez konkursu, bo nie wykorzystującą „dobra
rzadkiego", jakim jest częstotliwość naziemna, to tym bardziej sprawa była
banalnie prosta. Trzeba, widać, przypomnieć panu Suskiemu, że to właśnie
takiej prostej decyzji administracyjnej w stosunku do programu TVN 24,
któremu termin zakończenia aktualnej koncesji upływa za miesiąc, dzisiejsza
KRRiT nie podejmuje już od 17 miesięcy, co stało się dla PiS okazją do
zamachu na TVN i wolność mediów w Polsce.

Po drugie, twierdzenie o nieprzyznaniu koncesji TV Trwam jest równie
zakłamane w odniesieniu do koncesji naziemnej. KRRiT przyznała ją bowiem
temu nadawcy w dniu 5 lipca 2013 r., w drugim konkursie na nadawanie w I
multipleksie cyfrowym. Ta decyzja umożliwiła stacji prezesa Rydzyka
dotarcie do wszystkich bez wyjątku odbiorców w całej Polsce. KRRiT nie
miała zresztą z tą decyzją problemu, bo w przeciwieństwie do pierwszego
konkursu fundacja Lux Veritatis, nadawca TV Trwam, tym razem przedstawiła
odpowiednią dokumentację finansową wskazującą na możliwość sfinansowania
tej kosztownej inwestycji.

Być może więc pan Suski miał na myśli pierwszy konkurs na nadawanie
naziemne w technologii cyfrowej, który odbywał się rok wcześniej. Wtedy
jednak KRRiT musiała odmówić fundacji Lux Veritatis, ponieważ nadawca mimo
kilkukrotnych próśb nie dostarczył dokumentacji finansowej potwierdzającej
zdolność do realizowania inwestycji związanej z nadawaniem na multipleksie
cyfrowym. Odmowa dostarczenia tej dokumentacji podważyła wówczas
wiarygodność finansową wniosku tego nadawcy i KRRiT nie uwzględniła go,
podobnie zresztą jak 12 innych nadawców. Szczęśliwie dla TV Trwam w drugim
konkursie nadawca zastosował się do zasad obowiązujących wszystkich innych
uczestników postępowania koncesyjnego i przedstawił odpowiednią
dokumentację, co umożliwiło pozytywną decyzję KRRiT.>>

To tyle na temat kłamstw Suskiego, ochoczo powtarzanych przez grupowych
ormowców bandyckiej zmiany.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ąćęłńóśźż

Alcatel oraz AT&T.
Później u siebie z zakładach zatrudniały wierchuszkę decydentów - to jak udowodnisz łapówkarstwo?

-----

J.F

On Fri, 31 Dec 2021 14:15:50 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> Alcatel oraz AT&T.
> Później u siebie z zakładach zatrudniały wierchuszkę decydentów - to jak udowodnisz łapówkarstwo?

Ale ktorych decydentow - od zakupu central w TP, od sprzedazy tych
polskich zakladow, czy innych z rzadu ?

J.F

On Fri, 31 Dec 2021 14:08:00 +0100, Olin wrote:

> [...]
> satelitarną, przyznaną bez konkursu, bo nie wykorzystującą „dobra
> rzadkiego", jakim jest częstotliwość naziemna, to tym bardziej sprawa była

Dobro jest nadal dosc rzadkie, tyle ze nie w dyspozycji naszego rzadu.
A moze i w dyspozycji ... zabronia nadawac na Polske i co bedzie :-)

> [...]
> KRRiT nie podejmuje już od 17 miesięcy, co stało się dla PiS okazją do

I slusznie, 7 miesiecy to nie 17 :-)
Co ci nadawcy - najchetniej to pewnie by prosili o przedluzenie na
10 lat przed koncem koncesji

> zamachu na TVN i wolność mediów w Polsce.

Czy to mowa o koncesji satelitarnej dla TVN, co to chyba pozniej
zostala zastapiona holenderską ?

A nie, moze nawet nawet wczesniej
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-holenderska-koncesja

w lipcu zlozono wniosek, ile sie holenderska koncesje wydaje?
Pare tygodni pewnie .. 18 sierpnia juz niby wydana.

Ile kosztuje taka koncesja w Polsce?
Chodzi mi po glowie, ze niewiele ... to jeszcze nie zapewnia
nadawania.

> [...]
> odpowiednią dokumentację finansową wskazującą na możliwość sfinansowania

Czy dobrze rozumiem, ze pierwszy konkurs nie rozstrzygnieto?
Bo ciagle mowa o I multipleksie ..

J.F

On Fri, 31 Dec 2021 12:43:17 +0100, Kviat wrote:

> Jak najbardziej zakazuje. Ale nie ma prokuratora z jajami, który by się
> odważył te prawa wyegzekwować. W normalnym kraju media Rydzyka już dawno
> poszłyby z torbami.

W normalnym kraju moze nie ma tylu darczyncow, ale jak spojrzec na
Lichen ... bardzo wielu zagranicznych, choc polonijnych.

No i nie/normalnych krajach bywa podatek koscielny, a potem ich stac
na nadawanie.

https://www.google.com/search?q=katholische+radiosender+deutschland

strach sie bac ? :-)

> [...]
> te salcesonem), o wcieraniu "świętych" olejków w intymne miejsca
> nastoletnich dziewcząt przywiązanych do łóżka nie wspominając, a interes

I to sa jakiess powazne ilosci?

Setka egzorcystow ... chyba maja co robic.

> Niepodobanie się leży bardzo daleko od łamania prawa w postaci np.
> nawoływania do nienawiści ze względu na narodowość, kolor skóry,
> wyznanie (lub jego brak) itd., co w mediach Rydzyka jest normą.

A czy twoje pisanie nie zahacza podobnie?
Cos tam np o intymnych miejscach nastoletnich dziewczynach :-)

J.

Animka

W dniu 2021-12-31 o 12:04, Olin pisze:

> Polo TV dostał koncesję. Master choć raz nie skłamał, ale każdy ma chwile
> słabości. Nawiasem mówiąc, Sylwester Marzeń zbliża się wielki krokami, a
> tam Zenek i inne gwiazdy z Jasonem Derulo na czele.

Zenek to chyba dobry znajomy prezesa z telewizji.
Na pierwszym miejscu stawialabym na Weekend i Boys-a. Oni pięknie śpiewają.
A tu tylko Zenek, Zenek, Zenek...Flaki się przekrcają, bo co za duzo to
niezdrowo.

--
animka

Animka

W dniu 2021-12-31 o 12:19, Olin pisze:

> Na moim zadupiu mam 3 sklepy w promieniu ~500 m.

Oprócz tego Lewiatana jakie masz jeszcze sklepy?

> Ponieważ lubię pomagać życiowo bezradnym, podam pomocnego linka:
> https://lewiatan.pl/znajdz-sklep?search=warszawa

Nie wiedziałam, że sklep na Bernardyńskiej zmienił nazwę.
Tam mam tez daleko. Do autobusu daleko, (nie ma komunikacji na
Bernardyńską ode mnie) i najbliżej byłoby zasuwać po wale przy kanałku.

--
animka

Kviat

W dniu 31.12.2021 o 18:24, J.F pisze:

> A czy twoje pisanie nie zahacza podobnie?

A czy twoje dziecinne pytania kiedyś się skończą?

A. Filip

Kviat <kv...@nie.dla.spamu.pl> pisze:
Skąd się bierze ta twoja fiksacja na punkcie zdrowia?
"Głodnemu chleb na myśli"

--
A. Filip

Kviat

W dniu 01.01.2022 o 12:21, A. Filip pisze:

> Skąd się bierze ta twoja fiksacja na punkcie zdrowia?
> "Głodnemu chleb na myśli"

Bo uważam, że zaburzenia zdrowia psychicznego są niebezpieczne dla
zdrowia. Szczególnie dla zdrowia osób postronnych.
Obozy koncentracyjne same się nie wybudowały, geje sami się nie opluwają
w autobusach, a kobiety w Afganistanie same sobie nie odebrały prawa do
nauki i prawa do chodzenia po ulicy bez asysty faceta.
Tacy ludzie jak Korwin, Pawłowicz, Suski, Macierewicz, Bosak... (mam
wymieniać dalej, czy już załapałeś?) sami się do władzy nie wybierają.

Masz jeszcze jakieś pytania na które mógłbym udzielić ci wyczerpującej
odpowiedzi pomimo tego, że dla inteligentnego człowieka odpowiedź jest
oczywista i nawet nie musi takich pytań zadawać?

_Master_

W dniu piątek-31-grudnia-2021 o 12:55, Shrek pisze:
> Przecież piszę, że nie wiem - z psem gadaj - on wie. Ja wiem tylko że
> sam konkurs/przetarg wynikał z ograniczeń technicznych muxa a nie checi
> ograniczenia ilosci nadawców.

Oficjalnie tak było

A nieoficjalnie kombinowano i rzucano kłody pod nogi tvTrwam
Wskutek czego TVTrwam zaczęła nadawać PÓŹNIEJ niż mogła

Przy tvn: ofocjalnie liczy się unijne prawo zaimplementowane w Polsce.

A nieoficjalnie Kaczyński nie lubi tvn

A skutku a nadawaniu tvn żadnego nie ma i nie będzie

TAKA JEST RÓŻNICA

_Master_

W dniu piątek-31-grudnia-2021 o 14:08, Olin pisze:
> [...]
> odpowiednią dokumentację finansową wskazującą na możliwość sfinansowania

blebelelelelele

Podałem dwa linki które dokładnie tłumaczą że najpierw przypierdolono
się do być może za małego kapitału Być może bo przepisa na to nie istnieje.

A później kiedy trwam zapłaciło za koncesję nie pozwalano na nadawanie
przy dublowaniu nadajników tvp.

TAK. Być może te działania obroniłyby się w sądzie.

Ale obecna ustawa leks tvn TEŻ SIĘ BRONI W SĄDZIE

A skutki są inne. TRWAM nie mogło nadawać a TVN cały czas nadaje bez
przeszkód

Shrek

W dniu 01.01.2022 o 19:43, _Master_ pisze:

> Oficjalnie tak było
>
> A nieoficjalnie kombinowano i rzucano kłody pod nogi tvTrwam
> Wskutek czego TVTrwam zaczęła nadawać PÓŹNIEJ niż mogła

Zdjęli jeden kanał z muxa:P Tak było, nie zmyślam!

--
Shrek

_Master_

Czy Twoje życie opiera się na internetowych memach?

Won jak mawia Runt ;-)

_Master_

W dniu piątek-31-grudnia-2021 o 12:43, Kviat pisze:
> Jak najbardziej zakazuje. Ale nie ma prokuratora z jajami, który by się
> odważył te prawa wyegzekwować. W normalnym kraju media Rydzyka już dawno
> poszłyby z torbami.

A jaki kraj masz na myśli?
Marzy Ci się Rosja Putina nad Wisłą?

No właśnie. Krytykują za warczenie na unię sugerując poparcie dla
putinowskich mediów a tu się okazuje że w kwestii wolności słowa mają z
to samo zdanie.

"Jeśli ktoś w mediach chce się nam sprzeciwiać to te media trzeba ZAMKNĄĆ"

Wyborne ;)

nie_ma...@onet.pl

Olin <ku...@adres.w.stopce> napisał(-a):

> To tyle na temat kłamstw Suskiego, ochoczo powtarzanych przez grupowych
> ormowców bandyckiej zmiany.

No tak, tępy Master zaorany. A takie fajne kity wciskał.

Kviat

W dniu 01.01.2022 o 20:27, _Master_ pisze:

> A jaki kraj masz na myśli?

Normalny.

> No właśnie. Krytykują za warczenie na unię

Nie. Nie za to media rydzyka powinny być zlikwidowane.
Pisałem za co i nie będę powtarzać, bo udajesz, że nie zauważyłeś.

ąćęłńóśźż

Zapomniałem jak się zwracałeś do tow. Millera Leszka.
OIDP "Mój Ty Boże!".
Ale w sumie skoro można się śmiać z czyjegoś wzrostu to można też się śmiać z nazwiska przygłupa zrobionego po pijaku w sraczu.
Sraj Sraczu sraj, za to Ci przecież płacą.

-----

Olin

Dnia Fri, 31 Dec 2021 19:32:40 +0100, Animka napisał(a):

> Oprócz tego Lewiatana jakie masz jeszcze sklepy?

Tak, ale niemieckie i portugalskie.
Mają tę zaletę, że można nie obawiać się spotkania z prawilnymi
konfederastami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Olin

Dnia Fri, 31 Dec 2021 18:08:33 +0100, J.F napisał(a):

> Czy dobrze rozumiem, ze pierwszy konkurs nie rozstrzygnieto?
> Bo ciagle mowa o I multipleksie ..

Za pierwszym razem Ojciec Geszefciarz miał dać gwarancje, że jest w stanie
zapłacić za nadawanie na MUXie, ale olał sprawę. Dopiero za drugim razem
dotarło do niego, że tupet nie zawsze działa.

J.F

On Wed, 29 Dec 2021 20:22:52 +0100, _Master_ wrote:

> Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
> powodzenia. ON UWAŻAŁ.

Rada uwazala. Poza tym nie czytasz
"- Multipleks cyfrowy od częstotliwości analogowej różni się tym, że w
jednym paśmie częstotliwości umieszcza się do ośmiu programów. Nadawcy
tych programów muszą ponieść koszty tego przedsięwzięcia i jeżeli
chociaż jeden z nich nie daje całkowitej gwarancji, że jest w stanie
ten ciężar udźwignąć, to wówczas stwarza zagrożenie dla powodzenia
funkcjonowania całego multipleksu - tłumaczył.
- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie może podejmować ryzyka, że
się do multipleksu cyfrowego bierze nadawcę, co do którego nie ma 100%
pewności, że on jest w stanie ten wysiłek ponieść - podkreślił Luft."

Gdzies tam jeszcze mozna znalezc, ze majatek TV Trwam, to byla
pozyczka z Lux Veritatis, czyli do splaty.

> A może taki kanał z natury nie powinien zarobić a
> tylko być dotowany wpłatami ludzi?

Dobrowolnymi, czy przez budzet ? :-)

> A inne gówniane programy które się dostawały na muxy wchodziły jak w
> masło ;-)

Wtedy az 4
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pierwszy_multipleks_naziemnej_telewizji_cyfrowej_w_Polsce

Widac przedstawily dokumenty, ze je stac :-)

> Tego formalnie/prawnie nie udowodnisz ;-)
> Sęk w tym że tej ustawy nie ma i nie będzie

poczekamy, zobaczymy.
A pisowska KRRiT moze i bez ustawy
https://businessinsider.com.pl/biznes/media/polska-koncesja-tvn24-przedluzona-krrit-przyjela-dodatkowa-uchwale/6qgc37d

> a Trwam NIE MOGŁO NADAWAĆ
> Dostrzegasz różnicę?

Nie doczytales. 2011:
"- W mediach powtarzana jest całkowicie nieprawdziwa informacja, że
jak nie będzie TV Trwam na multipleksie to ona w ogóle zniknie.
Tymczasem będzie dokładnie tak samo funkcjonować jak obecnie.
A dzisiaj prawie 80% gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do
telewizji za pośrednictwem satelity lub sieci kablowych i TV Trwam
jest tam obecna - dodał."

Choc bylo i tak
https://satkurier.pl/news/46076/powrot-tv-trwam-do-upc-polska.html

A mniej oficjalnie
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=4915

"UPC chciało włączyć Telewizję Trwam do droższego pakietu i zmusić
stację do zmiany sposobu nadawania: z analogowego na cyfrowy, co
wiązałoby się z koniecznością kosztownej dla widzów wymiany dekoderów.
- Nie mogliśmy się zgadzać na droższe pakiety, szczególnie że
udostępniamy sygnał bezpłatnie. Pojawiły się propozycje, by przejść na
pakiet cyfrowy - podobno do końca roku wszystkich mają objąć takie
zmiany - ale to rozwiązanie kosztowało 65 zł, to bardzo dużo. Przecież
nie stać ludzi biednych na takie koszta - zaznacza o. Tadeusz Rydzyk,
dyrektor Radia Maryja. "

J.

alojzy nieborak

Kviat napisał(a):

> Ja tego nie obserwuję (może dlatego, że nie oglądam zagranicznych
> prawicowych mediów...).

https://img19.demotywatoryfb.pl//uploads/202112/gallery_1640898050_18080.jpg

Dumaj dalej.
It is loading more messages.