Analiza "prawna" z Onet - Prezydent sprawił że LexTVN będzie zbędne [Niemieckie media w Polsce donoszą]

A. Filip

Dec 29, 2021, 7:02:00 AM12/29/21
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/prezydent-zawetowal-lex-tvn-co-dalej-w-grze-trybunal-konstytucyjny/6dq5m52,79cfc278

--
A. Filip
| Czyje przekonania są piękne, tego życie jest dobre.
| (Przysłowie arabskie)

_Master_

Dec 29, 2021, 8:44:48 AM12/29/21
A ja sobie myślę że po fuzji Amerykanie zrobią z tym porządek i
faktycznie zarejestrują firmę w "europie" i wyprowadzą się z kibla na
lotnisku.

I całe to bicie piany wpizdu.

Ale czy na pewno nie powiódł się kolejny prostacki, bezczelny acz znowu
skuteczny plan Kaczyńskiego? ;-)

Shrek

Dec 29, 2021, 9:02:30 AM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 14:44, _Master_ pisze:
Tajest. Bo kurdupla to bolało że zarejestrowana na hamburgerów a nie że
kurduplowi się nie kłaniała:P

--
Shrek

J.F.

Dec 29, 2021, 10:31:38 AM12/29/21
Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
>A ja sobie myślę że po fuzji Amerykanie zrobią z tym porządek i
>faktycznie zarejestrują firmę w "europie" i wyprowadzą się z kibla na
>lotnisku.

Nie rozumiem ... przeciez już jest firma zarejestrowana w UE, a że na
lotnisku ... a czemu nie.

Pytanie co na to ustawa - czy sięga na samą gore struktury
włascicielskiej, bo cytowałem i to jasno napisane nie było.
No ale to bez znaczenia, skoro prezydent nie podpisze.

>I całe to bicie piany wpizdu.
>Ale czy na pewno nie powiódł się kolejny prostacki, bezczelny acz
>znowu skuteczny plan Kaczyńskiego? ;-)

No wlasnie - czy to aby nie bylo dzialanie uzgodnione ...

J.

_Master_

Dec 29, 2021, 11:19:22 AM12/29/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 15:02, Shrek pisze:
> Tajest. Bo kurdupla to bolało że zarejestrowana na hamburgerów a nie że
> kurduplowi się nie kłaniała:P

TV Trwam nie pozwalano na nadawanie z wyimaginowanych powodów
biurokratycznych.

NIE NADAWAŁA!

A tu takie strachy i bicie piany bo się redaktorki bały o posady. ;-)

Zadziwiające jest nadal to jak totalna opozycja daje sobą manipulować.
I to takimi prostackimi metodami.

Oni nigdy tych brakujących 3% nie przytulą ;)

alojzy nieborak

Dec 29, 2021, 11:20:06 AM12/29/21
J.F. napisał(a):
> Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
> Nie rozumiem ... przeciez już jest firma zarejestrowana w UE, a że na
> lotnisku ... a czemu nie.

Zagranicznych mediów dla polaków jest zwyczajnie za dużo.
Wklejka tematyczna: https://youtu.be/hqQhGYH-Pv8?t=1025

Tak samo jak za dużo jest zagranicznych sklepów dla polaków.
Paniał?

Stokrotka 644 litwa/niemce
Biedronka 3031 portugalia
Lidl 732 niemce
Kaufland 213 niemce
Tesco/Netto 350 UK->Dania
Rossmann 1395 niemce
Selgros 18 niemce
Carrefour 900 francuz
Aldi 140/132 niemce
Auchan 106 francuz
E.Leclerc 47 francuz
Makro 30 niemce
Odido 2530 niemce
ABC 8531 portugalia
Piotr Paweł 66 rpa
https://youtu.be/BgoaKww7fYA

Shrek

Dec 29, 2021, 11:28:13 AM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 17:19, _Master_ pisze:

> TV Trwam nie pozwalano na nadawanie z wyimaginowanych powodów
> biurokratycznych.

A przytoczysz szczegóły? BO coś mi świta, że był konkurs na miejsce w
multiplexie i po prostu go nei wygrała. Zresztą to nie jest odpowiedź na
pytanie co kurduplowi wadzi:P Choć pośrednio jest:P

--
Shrek

_Master_

Dec 29, 2021, 11:32:27 AM12/29/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 16:31, J.F. pisze:
> Pytanie co na to ustawa

Bo wiesz jest jeszcze coś takiego jak duch prawa.

Ustawodawca nie pomyślał że implementując unijne dyrektywy trzeba było
jeszcze przewidzieć taki bezczelny manewr z siedzibą w lotniskowym kiblu
bez zatrudniania ani jednego pracownika.

I teraz pytanie: Czy zachodnie państwa które mają takie same unijne
przepisy pozwalają na takie manewry?

Założę się że nie. A my przecież musimy naśladować zachód

Dlaczego u nas to będzie zamach na demokrację?

Niemcy zakazały nadawania RT. Tak po prostu.
Powołali się na reprezentowanie przez RT interesów państwa albo partii
politycznej.

Czyż w Polsce tvn nie jest reprezentantem PO? JEST.
Message has been deleted

_Master_

Dec 29, 2021, 11:56:04 AM12/29/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 17:28, Shrek pisze:

> A przytoczysz szczegóły?
"Pytany o szczegóły odmowy koncesji dla TV Trwam na multipleksie
cyfrowym Luft powiedział, że telewizja o. Tadeusza Rydzyka nie
gwarantuje powodzenia finansowego tego przedsięwzięcia"

https://wiadomosci.wp.pl/oto-dlaczego-tv-trwam-nie-dostala-koncesji-6036151417816193a

Psipadek ;-)

A potem jeszcze to:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/tv;trwam;nie;moze;nadawac;pomimo;oplacenia;koncesji,55,0,1397559.html

Kviat

Dec 29, 2021, 12:00:02 PM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 17:20, alojzy nieborak pisze:

> Tak samo jak za dużo jest zagranicznych sklepów dla polaków.
> Paniał?

Ale co cię to tak bardzo boli?
Jaka jest dla ciebie różnica, czy właścicielem jakiegoś sklepu, czy
fabryki jest Polak, czy ktoś tam inny?
Ten właściciel Polak zacznie się z tobą dzielić zyskiem, bo ty też
jesteś Polakiem? Pozwoli ci pojeździć swoją limuzyną - bo jesteś tej
samej narodowości co on? Francuski/holenderski/polski ser lepiej smakuje
kupiony w sklepie, którego właścicielem jest Polak?
Pietruszka kupiona w osiedlowym warzywniku, którego właścicielem jest
np.Ukrainiec, a nie Polak, ma mniejszą zawartość witamin?

Wytłumacz mi na czym polega fenomen płaczu z powodu "wyprzedawania
majątku narodowego w obce ręce".
Przecież ci najgłośniej płaczący nigdy nie byli właścicielami
stoczni/zakładu mięsnego/huty... nawet koło nich nie stali.
Bogaty Polak tak samo spieprza z kasą i zyskami do rajów podatkowych,
jak każdy inny.
Lepiej ci się śpi ze świadomością, że willę z basenem ma Polak,
kompletnie obcy dla ciebie człowiek, niż że willę ma np. Holender,
dokładnie tak samo dla ciebie obcy?

Nie ogarniam na czym polega ta różnica, a chciałbym bardzo się
dowiedzieć. Przecież nawet gdy w jakiś sposób zmusimy Portugalczyków do
porzucenia tych sklepów, to co takiego zmieni się w moim (twoim...)
życiu, gdy właścicielem tych sklepów zostanie jakiś Polak, kompletnie mi
obcy, dokładnie tak samo obcy jak ten Portugalczyk?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

alojzy nieborak

Dec 29, 2021, 12:27:51 PM12/29/21
Kviat napisał(a):

> Ale co cię to tak bardzo boli?

Niespecjalnie mnie boli. Tak się jednak sklada, że obserwuję te "boleści"
u niemca, francuza czy angola i ich z jakiegoś powodu boli.

Skoro ich boli bardzo, czemu mnie nie może bolec trochę?

> Jaka jest dla ciebie różnica, czy właścicielem jakiegoś sklepu, czy
> fabryki jest Polak, czy ktoś tam inny?

Bardziej mnie cena interesuje i tak się dziwnie składa, że po
przejęciu tego czy owego cena skacze w górę:)

> Ten właściciel Polak zacznie się z tobą dzielić zyskiem, bo ty też
> jesteś Polakiem?

Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę.

> [...]
> np.Ukrainiec, a nie Polak, ma mniejszą zawartość witamin?
>
> Wytłumacz mi na czym polega fenomen płaczu z powodu "wyprzedawania

Do majątku mam podobne podejście co do udziału mniejszości w społeczeństwie,
5% jest ok, później zaczynają się problemy.

> Przecież ci najgłośniej płaczący nigdy nie byli właścicielami
> stoczni/zakładu mięsnego/huty... nawet koło nich nie stali.

Byli konsumentami.

Shrek

Dec 29, 2021, 12:57:49 PM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 17:56, _Master_ pisze:

> [...]
> cyfrowym Luft powiedział, że telewizja o. Tadeusza Rydzyka nie
> gwarantuje powodzenia finansowego tego przedsięwzięcia"

No dobrze. Ale tam był jakiś konkurs i ktoś mniej lub lepiej go wygrał.
A tu chodzi o to, że nie po pisiemu jestet. Jednak pewna różnica jest -
prawda?
No słabo... Ale nieporównywalnie do teraz, kiedy robisz ustawę pod
eliminację jednej stacji.

--
Shrek

Kviat

Dec 29, 2021, 1:51:25 PM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 18:27, alojzy nieborak pisze:

> Niespecjalnie mnie boli. Tak się jednak sklada, że obserwuję te "boleści"
> u niemca, francuza czy angola i ich z jakiegoś powodu boli.

Ja tego nie obserwuję (może dlatego, że nie oglądam zagranicznych
prawicowych mediów...).
Mam znajomych w Niemczech, poznałem fajnych ludzi w Hiszpanii, znam też
rodowitego z krwi i kości Szkota, który jak przyjeżdża do Polski, to
paraduje po mieście w kilcie, bo jest dumny ze swojego pochodzenia (i
wzbudza niezdrową sensację, głównie wśród pań) i jakoś jest mu
serdecznie obojętne, że jakiś Polak jest właścicielem sklepu w jego
Szkockiej miejscowości. Za to był bardzo zdziwiony, że u nas na starówce
można wypić piwo w szkle przy stoliku wystawionym przed knajpą, bo u
niego tylko w plastiku podają - za duże ryzyko, że się kibice
przeciwnych drużyn piłkarskich spotkają...

> Skoro ich boli bardzo, czemu mnie nie może bolec trochę?

Ale nie o to pytałem, czy gdzieś też są tacy. To, że też tacy się
zdarzają, to ja wiem.

Czyli ciebie to boli, bo kogoś innego to boli, a nie dlatego, że
nie-Polak jest właścicielem?
Trochę to dziwne... myślałem, że przeszkadza ci to, że Polak nie jest
właścicielem i chciałem się dowiedzieć dlaczego.

> Bardziej mnie cena interesuje i tak się dziwnie składa, że po
> przejęciu tego czy owego cena skacze w górę:)

Chcesz mnie przekonać, że w takiej sieciówce jak Bomi (której już nie ma...)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bomi
albo Piotr i Paweł...
są/były niższe ceny niż np. w Biedronce?

> Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę.

Tak się jednak składa, że ja obserwuję co innego.

> Do majątku mam podobne podejście co do udziału mniejszości w społeczeństwie,
> 5% jest ok, później zaczynają się problemy.

Jakie problemy?

> Byli konsumentami.

No i?
To co im za różnica?

_Master_

Dec 29, 2021, 2:22:56 PM12/29/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 18:57, Shrek pisze:

> No dobrze. Ale tam był jakiś konkurs i ktoś mniej lub lepiej go wygrał.
> A tu chodzi o to, że nie po pisiemu jestet. Jednak pewna różnica jest -
> prawda?

Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
powodzenia. ON UWAŻAŁ. A może taki kanał z natury nie powinien zarobić a
tylko być dotowany wpłatami ludzi?
A inne gówniane programy które się dostawały na muxy wchodziły jak w
masło ;-)

> No słabo... Ale nieporównywalnie do teraz, kiedy robisz ustawę pod
> eliminację jednej stacji.

Tego formalnie/prawnie nie udowodnisz ;-)

Sęk w tym że tej ustawy nie ma i nie będzie a Trwam NIE MOGŁO NADAWAĆ

Dostrzegasz różnicę?

nie_ma...@onet.pl

Dec 29, 2021, 2:59:27 PM12/29/21
_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):

> Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
> powodzenia. ON UWAŻAŁ.

On sam decydował czy jak zwykle coś ci się uroiło?

Shrek

Dec 29, 2021, 3:30:02 PM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 20:22, _Master_ pisze:

> Konkursu nie wygrała tvtrwam bo Luft uważał że nie będzie finansowego
> powodzenia. ON UWAŻAŁ.

Można się zrzymać ale sama idea konkursu nie wynikała ze zrobienia na
złość rydzykowi a ograniczonej pojemności multiplexa. Tu mamy
doczynienia z ustawą mającą zrobić na złość jednej stacji bo jej prezes
nie lubi. Trochę inny kaliber, ale wiem o co ci chodzi - abopłeo -
sikorski wpierdolił ośmirniczki węc możemy kraść podsłuchiwać kłamać i
pałować:P
> Tego formalnie/prawnie nie udowodnisz ;-)

Nie muszę:P

> Sęk w tym że tej ustawy nie ma i nie będzie a Trwam NIE MOGŁO NADAWAĆ
>
> Dostrzegasz różnicę?

Nie nadawało, bo były ograniczenia techniczne. A obecnie chodzi o
ograniczenie wolności słowa - czaisz różnicę?
--
Shrek

nie_ma...@onet.pl

Dec 29, 2021, 4:09:29 PM12/29/21
Shrek <1...@wp.pl> napisał(-a):

> Nie nadawało, bo były ograniczenia techniczne. A obecnie chodzi o
> ograniczenie wolności słowa - czaisz różnicę?

W jego przypadku słowo "czaisz" jest nie na miejscu.

Shrek

Dec 29, 2021, 4:15:40 PM12/29/21
W dniu 29.12.2021 o 22:08, nie_ma...@onet.pl pisze:
Bez przesady - nawet p.o.rezydent ogarnął.

--
Shrek

nie_ma...@onet.pl

Dec 29, 2021, 4:34:29 PM12/29/21
Shrek <1...@wp.pl> napisał(-a):
P.O. rezydenta to się wystrachał :-)

_Master_

Dec 30, 2021, 4:39:17 AM12/30/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 20:54, nie_ma...@onet.pl pisze:
> On sam decydował czy jak zwykle coś ci się uroiło?

Nie ogarniasz skrótów myślowych. Rada zdecydowała. Coś to zmienia?

_Master_

Dec 30, 2021, 4:41:49 AM12/30/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 21:29, Shrek pisze:
> [...]
> złość rydzykowi a ograniczonej pojemności multiplexa. Tu mamy
> doczynienia z ustawą mającą zrobić na złość jednej stacji bo jej prezes

Jak do ściany. Na złość Rydzykowi uznano że ma za mało kasy a potem
kazano mu zapłacić i czekać aż tvp łaskawie zwolni multiplex nadając
jednocześnie na dwóch.

Efekt: TVTrwam NIE NADAWAŁA nawet jak ZAPŁACIŁA

Przy TVNie żadnego skutku nie było i nie będzie.

Ogarniasz różnicę? To ma być praworządne dbanie o wolność słowa?

_Master_

Dec 30, 2021, 4:42:52 AM12/30/21
W dniu środa-29-grudnia-2021 o 21:29, Shrek pisze:
> Nie nadawało, bo były ograniczenia techniczne. A obecnie chodzi o
> ograniczenie wolności słowa - czaisz różnicę?

To są jakieś ograniczenia dla tvnu czy ich nie ma.

W jakim matrixie się uchowałeś?

Olin

Dec 30, 2021, 4:55:54 AM12/30/21
Dnia Wed, 29 Dec 2021 09:27:50 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

> Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę.

To kupuj w Lewiatanie, a nie w Biedronce albo Kauflandzie, skoro tam jest
taniej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
i absolutnie prawdziwe"
Oscar Wilde

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Olin

Dec 30, 2021, 5:00:28 AM12/30/21
Dnia Wed, 29 Dec 2021 17:32:24 +0100, _Master_ napisał(a):

> Niemcy zakazały nadawania RT.

Co strasznie boli Putina i jego pachołków.

> Czyż w Polsce tvn nie jest reprezentantem PO? JEST.

Nie jest.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Olin

Dec 30, 2021, 5:08:19 AM12/30/21
Dnia Wed, 29 Dec 2021 14:44:45 +0100, _Master_ napisał(a):

> Ale czy na pewno nie powiódł się kolejny prostacki, bezczelny acz znowu
> skuteczny plan Kaczyńskiego? ;-)

To kolejna sromotna wiktoria Liliputina po pamiętnym 1:27 w Brukseli.
Taki promyk nadziei jest mu bardzo potrzebny w ciężkich czasach, kiedy
zbiera po śmietnikach kukizy, mejzy i inne odpadki, żeby nie stracić
większości sejmowej.

Kviat

Dec 30, 2021, 5:40:23 AM12/30/21
W dniu 30.12.2021 o 10:41, _Master_ pisze:

> Ogarniasz różnicę? To ma być praworządne dbanie o wolność słowa?

Czy bezczelne kłamstwa, nawoływanie do nienawiści i szczucie ludzi na
innych ludzi mieszczą się w twoim rozumieniu wolności słowa?

Czy pozwalanie na coś takiego mediom pana Rydzyka mieści się w twoim
rozumieniu praworządności?

Czy masz jakąś granicę wolności słowa (w sensie praworządności), a
jeżeli tak, to gdzie ona leży?

Shrek

Dec 30, 2021, 6:43:20 AM12/30/21

> Jak do ściany. Na złość Rydzykowi uznano że ma za mało kasy a potem
> kazano mu zapłacić i czekać aż tvp łaskawie zwolni multiplex nadając
> jednocześnie na dwóch.

Jak do ściany - był konkurs z powodów technicznych i ktoś musiał odpaść
- można dyskutować dlaczego ten a nie inny i tu się nie podejmuje
dyskusji bo po prostu nie wiem. Tu masz ustawę z powodów "bo tvn się
naczelnikowi nie podoba".

--
Shrek

J.F

Dec 30, 2021, 8:21:46 AM12/30/21
On Thu, 30 Dec 2021 10:41:40 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
> jednocześnie na dwóch.
>
> Efekt: TVTrwam NIE NADAWAŁA nawet jak ZAPŁACIŁA

I dlugo tak?

Bo mi sie wydaje, ze problem byl inny:
dawniej byl koszt koncesji, przydzialu czestotliwosci i nadajnikow.
Koncesja to oplata biurokratyczna, mozna obnizyc lub zwolnic,
czestotliwosci mozna przydzielic za darmo, a nadajniki Ojciec Dyrektor
moze sobie zorganizowac jak chce.
Za darmo nie bedą, ale za ile zorganizuje, tyle bedzie musial
zaplacic.

A w cyfrowych multipleksach tak sie nie da. Musi byc jeden nadajnik
dla calego mulipleksu, i kilku nadawcow sie musi zrzucic na ten
wspolny nadajnik. Co miesiąc, bo nadaje jeszcze ktos inny, i pobiera
miesieczne oplaty.
I nawet jak sie chce OD nieba przychylic i daje cos darmowo, to i tak
zostaja spore koszta do podzialu ..
A sytuacja, gdy jedna telewizja bedzie mowic "nie mamy pieniedzy
na oplaty" jest wysoce niepożądana.

> Przy TVNie żadnego skutku nie było i nie będzie.

Bedzie inny - zwolnia sie kanaly w multipleksach ... bedzie mozna
komus dac?
Tylko co z oplatami za nadajniki :-)

J.

J.F

Dec 30, 2021, 8:43:24 AM12/30/21
On Wed, 29 Dec 2021 08:20:04 -0800 (PST), alojzy nieborak wrote:

> Zagranicznych mediów dla polaków jest zwyczajnie za dużo.
> Wklejka tematyczna: https://youtu.be/hqQhGYH-Pv8?t=1025

Nie rozumiem. Zaczyna sie od przejmowania za grosze.
A potem jest narzekanie, ze niemieckie firmy dostaly wielkie srodki,
aby przejmowaly jak najwiecej.
No skoro sie tak Niemcy ze Szwedami bili, to chyba zaplacili za te
przejmowane firmy? I to "wielkie srodki" ?

A potem mamy o telefonach - tu akurat troche pamietam.
Gdzies tam na poczatku lat 90-tych, rzad czy rzady wymyslily,
ze prawo do zarabiania w Polsce na dostawie central dla TP,
zyskaja firmy, ktore zainwestuja w Polsce.
Wiec Siemens kupil jakies zaklady, Kapsch kupil, i dwa inne koncerny.
Troche zarobily na centralach, a potem TP sprzedano i to FT decydowal,
co i gdzie TP kupuje :-)

Fabryka telefonow ... moze i sie cieszyly w ZSRR powodzeniem,
ale lata minely, produkcja elektroniki w Europie stala sie
nieoplacalna, a japonskie, koreanskie, tajwanskie i chinskie telefony
zalaly rynek.

Taki biznes.

Moze troche za tanio wyprzedalismy wtedy majatek, co zachecalo nowych
wlascicieli do zamykania.

J.

J.F

Dec 30, 2021, 8:51:44 AM12/30/21
On Wed, 29 Dec 2021 17:32:24 +0100, _Master_ wrote:

> Bo wiesz jest jeszcze coś takiego jak duch prawa.
>
> Ustawodawca nie pomyślał że implementując unijne dyrektywy trzeba było
> jeszcze przewidzieć taki bezczelny manewr z siedzibą w lotniskowym kiblu

A jakby sobie wynajeli cale pietro w Palacu Kultury, to byloby lepiej?

> bez zatrudniania ani jednego pracownika.

Outsourcing, takie modne ostatnio slowo. I DG, i B2B itp :-)

> I teraz pytanie: Czy zachodnie państwa które mają takie same unijne
> przepisy pozwalają na takie manewry?
> Założę się że nie. A my przecież musimy naśladować zachód

No ba - cos PiS agumentuje, ze amerykanskie prawo ogranicza
zagraniczne udzialy w mediach do 20% :-)

A dokladniej
https://demagog.org.pl/wypowiedzi/co-stanowi-prawo-dotyczace-kapitalu-zagranicznego-w-mediach-usa/?cn-reloaded=1

> Dlaczego u nas to będzie zamach na demokrację?

Bo bedzie :-)
PiS chce zamknac telewizje, ktora PiS nie chwali.

> Niemcy zakazały nadawania RT. Tak po prostu.
> Powołali się na reprezentowanie przez RT interesów państwa albo partii
> politycznej.
> Czyż w Polsce tvn nie jest reprezentantem PO? JEST.

Tak bezposrednio, to chyba jednak nie.
Bo ktos zaplacil za ten TVN grube pieniadze ... PO na to nie stac :-)

J.

_Master_

Dec 30, 2021, 10:40:38 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 11:40, Kviat pisze:

> Czy bezczelne kłamstwa, nawoływanie do nienawiści i szczucie ludzi na
> innych ludzi mieszczą się w twoim rozumieniu wolności słowa?

Tobie się kurwa chyba demokracja nie podoba.

Witaj w klubie ;-)

> Czy pozwalanie na coś takiego mediom pana Rydzyka mieści się w twoim
> rozumieniu praworządności?

Ani ja ani Ty nie jesteś władny oceniać komu wolno nadawać a komu NIE.

Prawo nie zakazuje nadawania tvTrwam choćby Ci nie wiem jak nie podobało
a jaja się chowały na dźwięk "I Maryja Zawsze Dziewica"

Mi się nie podoba co gadają w tvnie. Ale nie jestem za kneblowaniem ust
a tylko zarejestrowaniem firmy gdzieś indziej niż kible na lot nisku bez
pracowników. Odkupią Niemcy i nic się nie zmieni w narracji. Mam tego
świadomość.

> Czy masz jakąś granicę wolności słowa (w sensie praworządności), a
> jeżeli tak, to gdzie ona leży?

Dokładnie tam gdzie postawił ją Tusk cytując wiersz a wieszaniu na gałęzi.

Dalej bym się nie posunął bo z mowy nienawiści przeskoczy do groźby
karalnej.

_Master_

Dec 30, 2021, 10:47:55 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 12:43, Shrek pisze:
> można dyskutować dlaczego ten a nie inny i tu się nie podejmuje
> dyskusji bo po prostu nie wiem.

Dostałeś odpowiednie linki.

(swoją drogą dziwne że nie pamiętasz. Przecież to za PO-ZETESEL było)

Skoro nadal nie wiesz to się nie wypowiadaj/nie porównuj.

Powody techniczne? Dobre sobie.

Na tej zasadzie się powtarza "polskie obozy koncentracyjne"
albo
"Polacy wywołali II wojnę światową"

_Master_

Dec 30, 2021, 10:51:06 AM12/30/21

_Master_

Dec 30, 2021, 10:53:56 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 14:21, J.F pisze:
> Bedzie inny

Spokojnie.
Niemieckie postępowe media nie pozwolą by ta narracja zaginęła.
PiS jest za malutki aby z tym walczyć.

_Master_

Dec 30, 2021, 10:57:44 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 11:00, Olin pisze:
> Nie jest.

Jakaś różnica między RT a TVN?

Konkretnie!

_Master_

Dec 30, 2021, 11:01:38 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 14:51, J.F pisze:
> A jakby sobie wynajeli cale pietro w Palacu Kultury, to byloby lepiej?

Dalej oszukiwaliby i omijali polskie i unijne prawo.

Rozumiesz słowa siedziba, kraj rejestracji, płacenie podatków...?

_Master_

Dec 30, 2021, 11:10:02 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 14:51, J.F pisze:
> Tak bezposrednio, to chyba jednak nie.
> Bo ktos zaplacil za ten TVN grube pieniadze

Wytłumacz dlaczego UE wprowadziła taki przepis?

Dla mnie to kolejny przejaw socjalistycznej biurokracji.

Ale musieliśmy to zaimplementować podobno.

Dlatego kolejny raz domagam się konsekwencji i przestrzegania prawa
które obecnie obowiązuje.

_Master_

Dec 30, 2021, 11:13:17 AM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 11:08, Olin pisze:
> [...]
> Taki promyk nadziei jest mu bardzo potrzebny w ciężkich czasach, kiedy
> zbiera po śmietnikach kukizy, mejzy i inne odpadki, żeby nie stracić

Gdyby to był odosobniony przypadek ale to jest recydywa ;-)

Kolejny raz taki "myk" pozwala PiSowi utrzymać mierną ale jednak
przewagę nad PO.

Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby przegrywać z PiSem w taki sposób?

nie_ma...@onet.pl

Dec 30, 2021, 11:46:09 AM12/30/21
_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):

> Dalej oszukiwaliby i omijali polskie i unijne prawo.

I ile dostali za te "oszustwa"?

> Rozumiesz słowa siedziba, kraj rejestracji, płacenie podatków...?

A ty?

nie_ma...@onet.pl

Dec 30, 2021, 11:46:09 AM12/30/21
_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):
Mądry wie jakie, głupi i tak nie zrozumie.

Dlaczego ci więc tłumaczyć?

A. Filip

Dec 30, 2021, 11:59:13 AM12/30/21
nie_ma...@onet.pl pisze:
Jesteś za głupi by dopuścić że on się tylko pyta za którym z kilku
wyjaśnień/"wyjaśnień" TY się opowiadasz? Czy w twojej głowie jest
miejsce tylko na jedno uzasadnienie?

Są ludzie którzy potrafią wysmażyć różnice bez zastawiania na siebie
pułapki. Czy ty (o dziwo) do nich należysz?

--
A. Filip
| Jak pies je, to nie szczeka bo mu miska ucieka.
| (Przysłowie polskie)

Shrek

Dec 30, 2021, 12:16:29 PM12/30/21
W dniu 30.12.2021 o 16:47, _Master_ pisze:

> Dostałeś odpowiednie linki.

I przyznaję że nie chce mi się sprawdzać. Być może konkurs był
rozstrzygnięty nieprawidłowo - nie wiem i nie o tym piszę - piszę o tym
że obiektywnie ilość koncesji była ograniczona i z tego wynikało że ktoś
musiał niedostać. Tu mamy zupełnie inną sytuację - nie ma żadnych
obiektywnych przyczyn technicznych tylko naczelkikowi się nie podoba.

> Powody techniczne? Dobre sobie.
>
> Na tej zasadzie się powtarza "polskie obozy koncentracyjne"
> albo
> "Polacy wywołali II wojnę światową"

Naprawdę zaskakujące jak udało ci się powiązać trwam z holokaustem;)

--
Shrek

A. Filip

Dec 30, 2021, 12:55:30 PM12/30/21
Shrek <1...@wp.pl> pisze:

> [...]
> że ktoś musiał niedostać. Tu mamy zupełnie inną sytuację - nie ma
> żadnych obiektywnych przyczyn technicznych tylko naczelkikowi się nie

Ktoś (nowy) może dostać jak nie dostanie (znowu) ktoś :-)
A naczelnikowi amerykański TVN się bardzo podoba tyle że od rana do nocy
walczy o wartości europejskie w tym europejskość telewizji ale podłe
UE i KE mu rzucają kłody pod nogi ;-)

A mówiąc praktycznie technicznie: Jak obstawiam że Netflix-owce (TV
przez internet) będą dominującą przyszłością telewizji (za góra 20+ lat).

> Naprawdę zaskakujące jak udało ci się powiązać trwam z holokaustem;)

TVN "25% uczestników obchodów urodzin kanclerza Niemiec" łatwo takich
porównań nie uniknie - "Wszystko ma swoją cenę/konsekwencje".

--
A. Filip
| Od św. Anny nie doczeka południa deszcz poranny.
| (Przysłowie polskie)

nie_ma...@onet.pl

Dec 30, 2021, 1:06:10 PM12/30/21
Shrek <1...@wp.pl> napisał(-a):

> I przyznaję że nie chce mi się sprawdzać. Być może konkurs był
> rozstrzygnięty nieprawidłowo - nie wiem i nie o tym piszę - piszę o tym
> że obiektywnie ilość koncesji była ograniczona i z tego wynikało że ktoś

Ich po prostu nie było stać, a oglądalność mieli mizerną.
Komuch Master tego nie zrozumie, widać "im się należy".

nie_ma...@onet.pl

Dec 30, 2021, 1:06:22 PM12/30/21
"A. Filip" <an...@pseudonim.pl> napisał(-a):

> Jesteś za głupi by dopuścić że on się tylko pyta za którym z kilku
> wyjaśnień/"wyjaśnień" TY się opowiadasz? Czy w twojej głowie jest
> miejsce tylko na jedno uzasadnienie?

O, przypełzł paściarz :)

Wszystkie wyjaśnienia są w zasadzie prawidłowe, dyskutować można czy jest w
nich 5% czy 50% prawdy. Itp.

Możesz już iść...

Shrek

Dec 30, 2021, 1:19:21 PM12/30/21
W dniu 30.12.2021 o 18:54, A. Filip pisze:

> Ktoś (nowy) może dostać jak nie dostanie (znowu) ktoś :-)

No ale oni... mają koncesję:P Nie o koncesję chodzi.

> A mówiąc praktycznie technicznie: Jak obstawiam że Netflix-owce (TV
> przez internet) będą dominującą przyszłością telewizji (za góra 20+ lat).

Bardzo prawdopodobne a jednocześnie nic nie wnoszące w temacie TVN.

> TVN "25% uczestników obchodów urodzin kanclerza Niemiec" łatwo takich
> porównań nie uniknie - "Wszystko ma swoją cenę/konsekwencje".

Nie przestajecie mnie zaskakiwać;) Dawaj dalej:P

--
Shrek

ąćęłńóśźż

Dec 30, 2021, 2:08:02 PM12/30/21
Co ty Szrek pie.....sz...
A co weszło w zamian? Gołodupskopolo? Chcesz mnie przekonać, że ma więcej wyznawców niż KK?

-----

Shrek

Dec 30, 2021, 2:13:52 PM12/30/21
W dniu 30.12.2021 o 20:07, ąćęłńóśźż pisze:
> Co ty Szrek pie.....sz...
> A co weszło w zamian? Gołodupskopolo? Chcesz mnie przekonać, że ma
> więcej wyznawców niż KK?

Nic nie pierdolę - pisałem że ilość miejsca w multiplexach była
fizycznie ograniczona i było więcej chętnych niż miejsca - siłą rzeczy
komuś musiało zbraknąć (do tego komu się nie odnoszę, bo po prostu nie
znam szczegółów). Tutaj natomiast mamy doczynienia z atakiem na
konkretną stację dlatego że nie puszczają rodeło a prezes lubi...

--
Shrek

_Master_

Dec 30, 2021, 3:23:10 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 17:41, nie_ma...@onet.pl pisze:

> I ile dostali za te "oszustwa"?

Ile nie zapłacili podatków?

Tyle co płaci polsat.

Czym różni się polsat od tvn?

I dalej nie dostałem odpowiedzi dlaczego UE kazała Polsce wprowadzić
przepis ograniczający własność mediów z poza Europy?

Po co to było skoro mamy mieć to w dupie bo łamie demokrację i wolność
mediów?

_Master_

Dec 30, 2021, 4:02:48 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 18:16, Shrek pisze:
> nie ma żadnych
> obiektywnych przyczyn technicznych tylko naczelkikowi się nie podoba.

A wtedy rządzącym politykom podobała się TVTrwam?

Oprzytomniej człowieku.

_Master_

Dec 30, 2021, 4:08:37 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 18:16, Shrek pisze:
> Naprawdę zaskakujące jak udało ci się powiązać trwam z holokaustem;)

Czy Ty jesteś pierdolnięty czy manipulujesz CELOWO?

Kto Ci za to płaci?

_Master_

Dec 30, 2021, 4:12:24 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 18:54, A. Filip pisze:
> A mówiąc praktycznie technicznie: Jak obstawiam że Netflix-owce (TV
> przez internet) będą dominującą przyszłością telewizji (za góra 20+ lat).

Tak samo stacje informacyjne będą odchodzić do przeszłości a na pewno w
postaci kanału telewizyjnego.

Bicie piany.

Wyborcy PO i tak znajdą sobie dostęp do takich treści a wyborcy PiSu
(twardy elektorat) nie potrzebuje tvnu.

Walka idzie o kilka procent niezdecydowanych wyborców.

Oni niekoniecznie się interesują ani oglądają kanały informacyjne.

_Master_

Dec 30, 2021, 4:14:26 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 19:19, Shrek pisze:
> Nie przestajecie mnie zaskakiwać;) Dawaj dalej:P

Shrek nie wie o co chodzi? Nie żartuj.

_Master_

Dec 30, 2021, 4:19:04 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 19:03, nie_ma...@onet.pl pisze:
> Ich po prostu nie było stać, a oglądalność mieli mizerną.
> Komuch Master tego nie zrozumie, widać "im się należy".

Komuchy z rady zdecydowały że nie pozwolą sprawdzić czy się uda.

Lepsze są kanały doscopolo czy inne gówniane sklepy i wróżki. Taka
elytalna edukacja ;-)

Oni kierując się lewackim rozumowaniem nie pozwolili na niegodną wolność
słowa.

Byłeś wtedy na demonstracji w obronie wolnych mediów?

Shrek

Dec 30, 2021, 4:33:45 PM12/30/21
W dniu 30.12.2021 o 22:02, _Master_ pisze:
Jest i pozytywny aspekt tego wątku - p.o.rezydent jaki jest taki jest,
ale wygląda na to że IQ jednak przewyższa masterka;)

--
Shrek

nie_ma...@onet.pl

Dec 30, 2021, 4:46:12 PM12/30/21
ąćęłńóśźż <a...@e.pl> napisał(-a):

> Co ty Szrek pie.....sz...
> A co weszło w zamian? Gołodupskopolo? Chcesz mnie przekonać, że ma więcej wyznawców niż KK?

Discopolo ma akurat więcej wyznawców niż TVTrwam.

Pierdolenia, że TV Trwam ma coś wspólnego z KK nie skomentuję.

nie_ma...@onet.pl

Dec 30, 2021, 4:46:12 PM12/30/21
_Master_ <Mas...@z.pl> napisał(-a):

> Komuchy z rady zdecydowały że nie pozwolą sprawdzić czy się uda.

"Sprawdzić czy się uda"? :D Te komuchy masterowe nigdy mnie nie zaskoczą :D
Trzeba mieć IQ ameby, aby sądzić że się uda.

> Lepsze są kanały doscopolo czy inne gówniane sklepy i wróżki. Taka
> elytalna edukacja ;-)

Jaki kanał disco czy wróżkowy dostał koncesję? Zapodawaj.

> Oni kierując się lewackim rozumowaniem nie pozwolili na niegodną wolność
> słowa.

Jak chce się być głupim, to się pisze o wolności słowa.

_Master_

Dec 30, 2021, 4:46:32 PM12/30/21
Zabolało?

_Master_

Dec 30, 2021, 4:52:03 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 20:07, ąćęłńóśźż pisze:
> Chcesz mnie przekonać, że ma więcej wyznawców niż KK?

Wbrew stereotypom wyznawców jest sporo i sporo na nim można zarobić.

Cholera wie ilu znajomym "rada" poszła na rękę i pomogła w biznesiku.

Ale przecież to tradycja. Pierwsza koncesja dla tvnu też była przyznana
w dziwnych okolicznościach ;-)

_Master_

Dec 30, 2021, 4:53:27 PM12/30/21
W dniu czwartek-30-grudnia-2021 o 20:13, Shrek pisze:
> dlatego że nie puszczają rodeło a prezes lubi...

Myślisz że jak powtórzysz 100 razy to stanie się prawdą?

Ładnych masz idoli ;-)

Shrek

Dec 30, 2021, 5:09:49 PM12/30/21
W dniu 30.12.2021 o 22:46, _Master_ pisze:
> Zabolało?

Nie pozbieram się:P

--
Shrek

Animka

Dec 30, 2021, 7:52:48 PM12/30/21
W dniu 2021-12-30 o 10:55, Olin pisze:

> To kupuj w Lewiatanie, a nie w Biedronce albo Kauflandzie, skoro tam jest
> taniej.

A gddzie ten Lewiatan. Pewnie nie w Warszawie, albo na jakimś zadupiu
gdzie dojazd daleki.

--
animka

Animka

Dec 30, 2021, 7:52:48 PM12/30/21
W dniu 2021-12-30 o 11:08, Olin pisze:
> [...]
> Taki promyk nadziei jest mu bardzo potrzebny w ciężkich czasach, kiedy
> zbiera po śmietnikach kukizy, mejzy i inne odpadki, żeby nie stracić

Liliputim, oko na maroko, i dydy są chronione przez kościół. Nie po to
walą im kupę niewyobrażalnej kasy,ale żeby ten kler w milionach osób
(albo i więcej) poszedł i zaglosował na nich. Powinno sie wykluczyć
kościoły od głosowania, bo to chmara ludzi od udzielania mszy, a nie od
polityki.

--
animka

Olin

Dec 31, 2021, 5:58:30 AM12/31/21
Dnia Thu, 30 Dec 2021 18:54:42 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> TVN "25% uczestników obchodów urodzin kanclerza Niemiec" łatwo takich
> porównań nie uniknie - "Wszystko ma swoją cenę/konsekwencje".

Naziole strasznie przezywają tę wtopę, bo ciągle do niej wracają. Dali się
wrobić jak konfederaści z kredytem we franciszkach, a przecie uważają się
za orły intelektu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
za ich własne pieniądze”
Alexis de Tocqueville

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Olin

Dec 31, 2021, 6:04:33 AM12/31/21
Dnia Thu, 30 Dec 2021 22:40:38 +0100, nie_ma...@onet.pl napisał(a):

> Jaki kanał disco czy wróżkowy dostał koncesję?

Polo TV dostał koncesję. Master choć raz nie skłamał, ale każdy ma chwile
słabości. Nawiasem mówiąc, Sylwester Marzeń zbliża się wielki krokami, a
tam Zenek i inne gwiazdy z Jasonem Derulo na czele.

Olin

Dec 31, 2021, 6:08:11 AM12/31/21
Dnia Thu, 30 Dec 2021 16:40:33 +0100, _Master_ napisał(a):

> Dokładnie tam gdzie postawił ją Tusk cytując wiersz a wieszaniu na gałęzi.
>
> Dalej bym się nie posunął bo z mowy nienawiści przeskoczy do groźby
> karalnej.

Kolejny Janóż Kowalski, który nie ogarnia.
https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/202111/gallery_1637750977_804451.jpg
https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/202111/gallery_1637750977_607509.jpg
https://img14.dmty.pl//uploads/202111/gallery_1637750978_957059.jpg

--