Pegassus

J.F

https://technologia.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8550876,europejska-afera-watergate-pegasus-komisja-sledcza-inwigilacja-polski-rzad.html

"Całkowita odmowa współpracy władzy z naszymi komisjami jest bardzo
niepokojąca; to wskazuje, że polski rząd nie chce żadnego nadzoru ani
transparentności w spawie tego skandalu" - mówili członkowie komisji
PE ds. inwigilacji Pegasusem po wizycie w Senacie. "

Sie obrazili na Unie za kolejne badanie praworzadnosci,
czy maja cos za uszami.
A moze to my tych wszystkich europejczykow u władz UE podsluchujemy ?

J.

alojzy nieborak

J.F napisał(a):

> Sie obrazili na Unie za kolejne badanie praworzadnosci,
> czy maja cos za uszami.

Ściema z tą praworządnością, taki argument można wytrzepać w dwa kwadranse.

> A moze to my tych wszystkich europejczykow u władz UE podsłuchujemy ?

Niemce dzielą się info kogo podsłuchują u siebie?
A może angole się dzielą? Zejdź na ziemię.

Marcin Debowski

Ty się lepiej martw o nadchodzące wybory, a nie jakieś-tam niszowe
pegazusy. Kurski zdaje się idzie na ministra cyfryzacji.

--
Marcin

A. Filip

"J.F" <jfox_x...@poczta.onet.pl> pisze:
Parlament Europejski zapewnia _politycznie bezstronną_ komisję w tej sprawie?
Nie miały brukselki czasu wypracować/dopracować mechanizmów
w sposób mniej oczywisty politycznie zaangażowanego sprawdzania?

Na razie wygląda że _chyba_ PiS-RP3 używało Pegasusa. Może w sposób
_formalnie_ zgodny z prawem ale raczej++ w sposób który powinien
spowodować zmiany w prawie. Tyle że jakby PiS wpuścił "politycznie
zaangażowane+ _wrogie_ siły" do sprawdzania tego to byliby bandą
_kompletnych_ idiotów IMHO. Mają prawo odmówić to odmawiają.
Niech brukselki spróbują wcisnąć komisję Parlamentu Brukseli do
następnego traktatu UE.

--
A. Filip

J.F

On Tue, 20 Sep 2022 14:34:44 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

> Ściema z tą praworządnością, taki argument można wytrzepać w dwa kwadranse.

No ale jest w polskim prawie ustalone, kto decyduje o podsluchu,
a ten pagassus ... to zgodnie z naszymi przepisami uzyty?

> Niemce dzielą się info kogo podsłuchują u siebie?
> A może angole się dzielą? Zejdź na ziemię.

Ale problem z Pegassusem taki, ze odkryje np pani Ursula, ze ma
zainstalowany, i nie wiadomo kto korzysta.
Moze Niemcy, moze Anglicy, moze Rosjanie, moze Amerykanie,
moze Volkswagen, moze prywatni hackerzy, moze Blackwater, a moze
Ziobro zbiera dowody jak to sie Unia na nas zmawia ... i to calkiem
legalnie, bo sam zlecil sledztwo :-)

J.

Andrzej Kłos

J.F pisze:
> [...]
> moze Volkswagen, moze prywatni hackerzy, moze Blackwater, a moze
> Ziobro zbiera dowody jak to sie Unia na nas zmawia ... i to calkiem

Ale i tak wszystko przechodzi przez serwery w kraju producenta, więc
pewność co do tego, kto korzysta, można zakładać na 100%.

_Master_

Masz na myśli to zebranie towarzyskie na którym Koń się tłumaczył że on
do sądu chodzi ale sobie rozprawy wybiera?

Żałosne.

_Master_

UE falandyzuje sobie paragrafy przyznając sobie prawa bez zmiany traktatów.
Kaczyński ma w dupie twoje oburzenie. Idź się gdzieś wypłacz.
Runt Ci podpowie.

alojzy nieborak

środa, 21 września 2022 o 15:52:44 UTC+2 J.F napisał(a):
alojzy nieborak wrote:

> No ale jest w polskim prawie ustalone, kto decyduje o podsluchu,
> a ten pagassus ... to zgodnie z naszymi przepisami uzyty?

Przypuszczenia/obawy/niepokoje zagranicznych pismaków nie są dowodami.

Robert Wańkowski

W dniu 2022-09-21 o 20:12, _Master_ pisze:
> Masz na myśli to zebranie towarzyskie na którym Koń się tłumaczył że on
> do sądu chodzi ale sobie rozprawy wybiera?
>
> Żałosne.

A dlaczego on wtenczas zaniemógł? Aby minęło 48h i nie można było
postawić zarzutów?
Jest tak, że po tym czasie zarzutów w tym zakresie już postawić nie można?

Robert

_Master_

W dniu czwartek-22-września-2022 o 20:31, Robert Wańkowski pisze:
> A dlaczego on wtenczas zaniemógł? Aby minęło 48h i nie można było
> postawić zarzutów?
> Jest tak, że po tym czasie zarzutów w tym zakresie już postawić nie można?

A co mnie to kurwa obchodzi. Koń nie stawia się na wezwania.
Jest zdrowy fizycznie.
Na umyśle jak widać

Krzysztof kw1618

W dniu 2022.09.21 o 19:49, Andrzej Kłos pisze:
Tu mówią,

https://tvn24.pl/go/programy,7/czarno-na-bialym-odcinki,11367/odcinek-2307,S00E2307,864649

że nie przechodzi przez serwery producenta, a gromadzi się na serwerach
użytkownika.