jednak debil

Olin

Jan 10, 2022, 8:12:13 AMJan 10
"Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył sprawę pisarza Jakuba Żulczyka
oskarżonego o znieważenie prezydenta Andrzeja Dudy. Chodzi o wpis
zamieszczony w mediach społecznościowych w listopadzie 2020 r., w którym -
w kontekście wyborów prezydenckich w USA - Żulczyk nazwał prezydenta
"debilem"."

https://kultura.onet.pl/ksiazki/proces-jakuba-zulczyka-sad-umorzyl-sprawe-o-zniewazenie-prezydenta-andrzeja-dudy/qjwnegb

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Jacek Maciejewski

Jan 10, 2022, 8:26:21 AMJan 10
Dnia Mon, 10 Jan 2022 14:12:11 +0100, Olin napisał(a):

> "Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył sprawę

"Nie stanowi bowiem przestępstwa czyn, którego społeczna szkodliwość
jest znikoma"
Krótko mówiąc, że debil to wiedza powszechna więc powiedzenie tego
jeszcze raz nie przyczyniło się do jej powiększenia a więc i ewentualnej
szkody.
--
Jacek
I hate haters.

A. Filip

Jan 10, 2022, 8:49:07 AMJan 10
Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> pisze:
Wysoki Sąd Okręgowy tak *napisał* ?
<per-analogia> Czy według wiedzy powszechnej (zwolenników PiS) D. Tusk
jest (nieskutecznym) debilem a jeśli nie to niby dlaczego? </per-analogia>

Mi się taka logika wyroku sądu niespecjalnie podoba ale może być jak
będzie *konsekwentnie* stosowana przez sądy we wszystkie polityczne
strony także jak prezydentem będzie jakiś Hrabia 2.0.

IMHO Na >90% będzie apelacja więc do prawomocnego wyroku *daleko*.

--
A. Filip
| Troska jest jak kosztowny skarb, który pokazuje się tylko dobrym
| przyjaciołom. (Przysłowie madagaskarskie)

Jacek Maciejewski

Jan 10, 2022, 11:46:48 AMJan 10
Dnia Mon, 10 Jan 2022 14:48:18 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]
> strony także jak prezydentem będzie jakiś Hrabia 2.0.
>
> IMHO Na >90% będzie apelacja więc do prawomocnego wyroku *daleko*.

Zakładam Filipku że skoro napisałeś coś pod moim postem to spodziewasz
się odpowiedzi. No OK, ale najpierw powiedz to samo bez dziwnych
znaczków w rodzaju * czy >.

Robert Tomasik

Jan 10, 2022, 2:26:40 PMJan 10
W dniu 10.01.2022 o 14:26, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
> jest znikoma" Krótko mówiąc, że debil to wiedza powszechna więc
> powiedzenie tego jeszcze raz nie przyczyniło się do jej powiększenia

Może być jeszcze kilka innych interpretacji. Przykładowo można to
zinterpretować tak, że Jakub ŻULCZYK jest osobą tak mało opiniotwórczą,
że jego zdanie na temat Prezydenta RP ma znikome znaczenie.

--
Robert Tomasik

Shrek

Jan 10, 2022, 2:40:29 PMJan 10

> Może być jeszcze kilka innych interpretacji. Przykładowo można to
> zinterpretować tak, że Jakub ŻULCZYK jest osobą tak mało opiniotwórczą,
> że jego zdanie na temat Prezydenta RP ma znikome znaczenie.

I być może nawet masz rację. W takim razie zarzuty należałoby postawić
osobie która z nic nie znaczącej opinii pana żulczyka uczyniła kwestę
zainteresowania na poziomie ogólnokrajowym:P No ale pewnie zerokatura
umorzy:P

--
Shrek

***** *** i konfederację.

A. Filip

Jan 10, 2022, 2:49:27 PMJan 10
Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> pisze:
Mi bardzo trudno podzielić opinie Wysokiego Sądu Okręgowego w kwestii
umorzenia bez takiego bardzo znaczącego elementu :-)

--
A. Filip