Korekta deklaracji zus

cef

Widzę, że w Płatniku jest jakaś blokada na korekty
świeżo złozonych deklaracji. Program wywalił mi,
że brak w systemie deklaracji o numerze, który chcę
skorygować mimo, że dokument jest w programie,
jest wysłany i nawet ma status przetworzony i sama
deklaracja korygująca się tworzy, tylko
przy weryfikacji wywala krytyczny błąd.
Trzeba poczekać aż minie termin na te deklaracje?
Czy jak to przeskoczyć? Chodzi o grudzień 2022.
Deklaracja złożona 02.01.2022 - korektę chcę złożyć
na bazie wysłanej i przetworzonej wysyłki 01.12.2022