Lipa ewidencyjna

cef

Właśnie się przed chwilą dowiedziałem, że niezwykłe systemy
podatki.gov czy e-pit i inne urzędowe e-urzedy skarbowe
nie dają dostępu do starych złożonych pitów - jedynie do tych
składanych przez tę platformę. A nawet te składane przez e-desktop mf
też są niedostępne do podglądu.
A jeszcze do niedawna myślałem, że to jakoś działa (bo bdo i udt okazały
się być porażkami) a tu lipa - pit złozony w tym roku, mam UPO i
wszystkie identyfikatory
skróty a dokument nie jest osiągalny.
Mam wydruk ale w domu a online dostępu nie ma.