In-vitro

ąćęłńóśźż

Jestem ciekaw, o ile wzrosną podatki?
Jak darmo, to darmo.

RoMan Mandziejewicz

Hello ąćęłńóśźż,

Thursday, November 30, 2023, 8:34:12 AM, you wrote:

> Jestem ciekaw, o ile wzrosną podatki?
> Jak darmo, to darmo.

Na pewno mniej, niż wzrosły po miliardach dla TVP.

--
Best regards,
RoMan

_Master_

> Na pewno mniej, niż wzrosły po miliardach dla TVP.

Przypłynie pierdyliard z KPO.
Podatki nie wzrosną tylko zmaleją przez nową ;-) kwotę WOLNĄ obiecaną
przez Tuska '_

RoMan Mandziejewicz

Hello _Master_,
Obiecaną przez Morawieckiego. Tusk chciał jedynie przyśpieszyć...

--
Best regards,
RoMan

_Master_

> Obiecaną przez Morawieckiego. Tusk chciał jedynie przyśpieszyć...

Specjalnie manipulujesz czy pomyliło Ci się z 800+?

Robert Tomasik

> Na pewno mniej, niż wzrosły po miliardach dla TVP.

Ktoś TVP finansować musi. Jeśli nie ludzie z opłat
radiowo-telewizyjnych, jeśli nie reklamy, to poniekąd sami rzuciliśmy
ich w objęcia polityków.
--
(~) Robert Tomasik

J.F

Cały czas była rzucona.
I dopóki nie sprywatyzujesz, nadal będzie.
A i prywatne będą narażone na zakusy, co PiS udowodnił.

Reklamy są, ale widać za mało, opłaty przymusowe, dotacje duże.

J.