Nocna bójka ukraińców na ulicy w centrum Lublina

Arnold

Grupa obywateli Ukrainy zaczęła się bić między sobą. Co chwila do starcia dochodziło między kolejnymi mężczyznami. Uspokoił ich dopiero policyjny gaz. Pomimo ucieczki, wszyscy zostali zatrzymani.
https://www.lublin112.pl/nocna-bojka-na-ulicy-w-centrum-lublina-agresorow-uspokoil-dopiero-policyjny-gaz-zdjecia-wideo/

Zexon

On 01-Feb-23 14:08, Arnold wrote:
> Grupa obywateli Ukrainy zaczęła się bić między sobą. Co chwila do starcia dochodziło między kolejnymi mężczyznami. Uspokoił ich dopiero policyjny gaz. Pomimo ucieczki, wszyscy zostali zatrzymani.
> [...]

A mnie interesuje, co ci młodzi Ukraińcy w wieku poborowym robią w Polsce?
Przecież powinni walczyć o swój kraj!
Czy Polski rząd daje schronienie ukraińskim dezerterom?

Zenek Kapelinder

Raczej puttina spytaj co tutaj robią kacapy z ukraińskimi paszportami.

Runt®

W dniu 2023-02-01 o 22:08, kłochoźnik Arnold pisze:
> Grupa obywateli Ukrainy zaczęła się bić między sobą. Co chwila do starcia dochodziło między kolejnymi mężczyznami. Uspokoił ich dopiero policyjny gaz. Pomimo ucieczki, wszyscy zostali zatrzymani.
> [...]

19-11-2022 - NEWS! ;-)))

--
Runt 🇵🇱 🇬🇧

https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY