13 krasnoludków na granicy

Runt

na konferencji prasowej z udziałem premiera, szefa straży granicznej i
ministra MSWiA podano, że przez granicę przeszła kobieta w ciąży z
13-tką nieletnich dzieciaków.

Potwierdza to jedyna wiarygodna stacja TVP Info.

https://www.tvp.info/55946736/zwloki-przy-granicy-z-bialorusia-fake-news-o-przeciaganiu-ciala-kobiety-przez-polskie-sluzby-dementuje-komendant-sg-gen-tomasz-praga

"Polskie służby zatrzymały w weekend kobietę w ciąży, która prowadziła
ze sobą 13 dzieci; to nie były jej dzieci. "

Pytanie: po co stawiano na granicy 2,5 metrowy płot skoro nawet kobieta
w ciąży i małoletnie dzieciaki pokonują ją z buta?

--
Runt

"Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

_Master_

W dniu środa-22-września-2021 o 08:06, Runt pisze:
> Pytanie: po co stawiano na granicy 2,5 metrowy płot skoro nawet kobieta
> w ciąży i małoletnie dzieciaki pokonują ją z buta?

Żeby propagandowo rząd pokazał że się nimi zaopiekuje a wyrostków na
kopach odstawi na zpowrotem ;-)

Czego jeszcze nie rozumiesz? ;-)

Zenek Kapelinder

Szkoda było odpowiadać bo on a raczej to mało rozumie.

A. Filip

Runt <nu...@ekumena.prv> pisze:
Granica Polski z Białorusią to ponad 400 km.
*Już* całą zadrutowali?

Litwini prawdziwy płot "nie prowizorkę" mają stawiać rok (ok. 500 km).

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Rana od słowa jest gorsza niż rana od mieczy.
| (Przysłowie arabskie)

Runt

W dniu 2021-09-22 o 21:23, psi bękart* Zenek Kapelinder pisze:
patrzcie! geniusz samorodny się znalazł!

ten co kilka "ROKÓW" studiował w podstawówce!

jesteście z głąbem* master'em dobraną parą!

mówiłem: wynoś się padalcu z p.s.p.

na pl.misc.budowanie możesz sobie brylować*. stąd - W O N !

Runt

W dniu 2021-09-22 o 21:30, A. Filip pisze:

> Granica Polski z Białorusią to ponad 400 km.
kobietę z dzieciakami zatrzymano w części "odrutowanej" woj.
podlaskiego. tak piszą w podlaskiej części GW ;-))))))
> *Już* całą zadrutowali?
trzeba było nie spać ;-)))
> Litwini prawdziwy płot "nie prowizorkę" mają stawiać rok (ok. 500 km).
prowizorkę powiadasz? o systemach elektronicznych nie słyszano? ;-)))

Runt

W dniu 2021-09-22 o 15:55, GŁAB+ _Master_ pisze:

> Żeby propagandowo rząd pokazał że się nimi zaopiekuje
o czym ty wiejski parobku bełkoczesz?
> a wyrostków na kopach
Pytanie: po co stawiano na granicy 2,5 metrowy płot skoro nawet kobieta
w ciąży i małoletnie dzieciaki pokonują ją z buta?
>odstawi na zpowrotem ;-)
GŁĄBIE! ;-))) piszemy - z powrotem.
> Czego jeszcze nie rozumiesz? ;-)
jak można być takim głąbem jak ty. *

Pytanie: po co stawiano na granicy 2,5 metrowy płot skoro nawet kobieta
w ciąży i małoletnie dzieciaki pokonują ją z buta?

Przestań bełkotać i odpowiedz na to pytanie.

_Master_

W dniu czwartek-23-września-2021 o 07:31, Runt pisze:
> o czym ty wiejski parobku bełkoczesz?

Objaśniam Ci świat. Bo nadal nie rozumiesz co się wokół Ciebie dzieje. ;-)

_Master_

W dniu czwartek-23-września-2021 o 07:31, Runt pisze:
> prowizorkę powiadasz? o systemach elektronicznych nie słyszano?

O widzisz.
Leming zauważył że coś takiego istnieje i nie potrzebny jest mur BETONOWY.
Runt się UCZY ;-)

Runt

W dniu 2021-09-23 o 08:10, GŁĄB _Master_ pisze:
> Objaśniam Ci świat.
Buhhhahahhahahhahhaaaa! ty? śmiechu warte!> Bo nadal nie rozumiesz co
się wokół Ciebie dzieje. ;-)
a co się dzieje? brakuje trawy dla twojej unijnej kozy? ;-))

--
Runt

Runt

W dniu 2021-09-23 o 08:12, GŁĄB* _Master_ pisze:
> O widzisz.
zdziwiony co? taki geniusz, a na to nie wpadłeś! ;-)))
> Leming zauważył że coś takiego istnieje
GŁĄB* master sądzi, że pastuch elektryczny wystarczy!
> i nie potrzebny jest mur BETONOWY.
ciekawy POmysł! sam na to wpadłeś? ;-))))
> Runt się UCZY ;-)
potrafisz lemingu myśleć logicznie? nie sądzę.

przestań bełkotać bez związku - odpowiedz na wcześniejsze pytanie. ;-)))

--
Runt

* - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

_Master_

Koza Lex TVN wyprowadzona. Oddychasz już pełną piersią?

Kto miał rację?

_Master_

Odpowiedź dlaczego dzieciaki "przeniknęły" granicę już dostałeś ;-)

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Runt

W dniu 2021-09-23 o 11:14, GŁĄB* _Master_ pisze:
> Odpowiedź dlaczego dzieciaki "przeniknęły" granicę już dostałeś ;-)
Bełkot a nie odpowiedź.
Przeszły przez granicę tam gdzie była odrutowana (okolice Kużnicy)

> Czego jeszcze nie rozumiesz?
jak można być takim głabem jak ty! *

_Master_

W dniu piątek-24-września-2021 o 07:46, Runt pisze:
> Przeszły przez granicę tam gdzie była odrutowana (okolice Kużnicy)

Przecie Benychile z PO i lewicy twierdzą że taki płotek to się deskami
pokonuje. To pokonały ;-)

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Runt

W dniu 2021-09-24 o 11:37, _Master_ pisze:

> Przecie Benychile z PO i lewicy twierdzą że taki płotek to się deskami
> pokonuje. To pokonały ;-)
a co twierdza geniusze z PiS? Patrz temat ;-)
> Czego jeszcze nie rozumiesz?
jak mozna byc takim upartym głąbem jak ty? ;-)

--
Runt