Ukrainiec próbował okraść sklep i ranił pracownika ochrony nożem!

Arnold

Do zdarzenia doszło kilka dni temu na terenie jednego z dyskontów w Legnicy. 47-letni ukrainiec chciał ukraść elektronarzędzia, lecz przy próbie ucieczki, został zatrzymany przez pracownika ochrony, którego ranił w rękę. Mężczyźnie nie udało się jednak daleko uciec, szybko zatrzymała go policja. Szczegóły poniżej.
https://legnica.naszemiasto.pl/legnica-obywatel-ukrainy-probowal-okrasc-sklep-i-ranil/ar/c1-9021535

A. Filip

Arnold <e...@autograf.pl> pisze:
To taki ważny news że po trzech miesiącach go zauważyłeś?

Chcesz odgrzewać stare kotlety? Masz prawo *jako wprost podasz daty* .

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Drą się jak dwa koty. (Przysłowie polskie)

Zenek Kapelinder

Ten chuj złamany to kacapska V kolumna.

Arnold

On Wednesday, February 1, 2023 at 12:36:09 PM UTC-7, 4kogu...@gmail.com wrote:

> Ten chuj złamany to kacapska V kolumna.
banderowska kultura

A. Filip

Zenek Kapelinder <4kogu...@gmail.com> pisze:

> Ten chuj złamany to kacapska V kolumna.

Azaliż *tylko* "kacapskiej piątej kolumnie" żyłka może zadrgać?
Per analogia Donek (PO) i kaczka (PiS) muszą być piątą kolumną USA w
sprawie bezkarności tortur CIA w Starych Kiejkutach za premiera
Millera (SLD)?

Chce pisać o "Ukraińcach na gościnnych występach" w Polsce?
Niech sobie pisze dopóki sprawy sprzed paru miesięcy nie przedstawia
jakby była sprzed paru dni. Problem które się nie chce dostrzec
rozwiązać trudno. Mnie w jego poście tak poważniej to oburza.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Oko za oko, ząb za ząb. (Przysłowie czeskie)

Zenek Kapelinder

Taka wasza kultura kacapski chuju złamany. Z wami kacapami właściwy sposób rozmowy jest z wykorzystaniem muszki i szczerbinki. Ostatnio specjalizują się w tym nasi bracia Ukraińcy.

Runt®

W dniu 2023-02-01 o 20:00, kołchoźnik Arnold w oparach alkoholu donosi z
"paryskiego bruku":
> Do zdarzenia doszło kilka dni temu na terenie jednego z dyskontów w Legnicy. 47-letni ukrainiec chciał ukraść elektronarzędzia, lecz przy próbie ucieczki, został zatrzymany przez pracownika ochrony, którego ranił w rękę. Mężczyźnie nie udało się jednak daleko uciec, szybko zatrzymała go policja. Szczegóły poniżej.
> [...]

news! z 2 października 2022 ;-)))

czyżby na VPN 51.158.235.103 zapasy śliny się wyczerpywały?

--
Runt 🇵🇱 🇬🇧

https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

* - Oculum pro oculo, dentem pro dente!