Uboga kolacja

Runt

https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Michal-Dworczyk-i-luksusowa-kolacja-w-Walbrzychu.-Ujawniono-rachunek.-Afera-mailowa

"Michał Dworczyk zorganizował kolację za ponad 4 tys. zł - wynika z
kolejnej ujawnionej korespondencji. Za luksusową ucztę zapłaciło Prawo i
Sprawiedliwość."

Skoro PiS stać to w czym problem? Przecież to wasze pieniądze! ;-)))

--
Runt

"Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

_Master_

Pieniądze idą z podatku na partie polityczne.
Co za różnica czy pójdą na bilbord czy zostaną spuszczone w kiblu?

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Może się spodziewasz że PO zrezygnuje z dotacji?

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
Idac tym tokiem rozumowania mozna je po prostu dac bezposrednio
politykom.
Rozumiesz, z jakiego powodu tego nie zrobiono i dlaczego mozna
kontrolować ich wydatki?

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

_Master_

W dniu niedziela-26-września-2021 o 21:59, Budzik pisze:
> Rozumiesz, z jakiego powodu tego nie zrobiono i dlaczego mozna
> kontrolowaÄ ich wydatki?

I myślisz że kolejna komisja kontrolująca dane politykom pieniądze coś
ZAŁATWI, NAPRAWI, UNORMUJE...?

Przecież można tak zachachmęcić fundacjami, fakturami funduszami,
dotacjami...

To jest zwykłe rozbuchane KORYTO a koryto normalni ludzie LIKWIDUJĄ a
nie się nim ZAJMUJĄ.

Runt

W dniu 2021-09-26 o 22:33, _Master_ pisze:
no prosze! PiS ma większość (przy wsparciu Konfederacji i Kukiza).
dlaczego nie zlikwiduja tego "rozbuchanego koryta"? odpowiesz? ;-)

Runt

W dniu 2021-09-26 o 11:01, _Master_ pisze:
> Pieniądze idą z podatku na partie polityczne.
no właśnie. dlaczego wyborcy PiS mają utrzymywać PO i Totalną? ;-))
> Co za różnica czy pójdą na bilbord czy zostaną spuszczone w kiblu?
tak łatwo rozdajesz swoje pieniądze na PO? ;-)))
> Czego jeszcze nie rozumiesz?
twojej głupoty.
> Może się spodziewasz że PO zrezygnuje z dotacji?

https://www.isp.org.pl/pl/aktualnosci/finansowanie-partii-potrzebna-reforma-a-nie-odgrzewane-pomysly

"Warto przypomnieć – blisko 4 lata temu - w końcu lutego 2008 r. Klub
Parlamentarny Platformy Obywatelskiej wniósł do laski marszałkowskiej
projekt ustawy, mającej zasadniczo zmienić system finansowania partii
politycznych (wcześniej tą samą propozycję zgłaszała Prawica
Rzeczypospolitej). Przewidywał on zlikwidowanie dotychczasowego modelu
finansowania partii politycznych - dotychczasowe subwencje z budżetu
państwa miały być zastąpione przez mechanizm dobrowolnego przekazywania
przez obywateli na rzecz wybranej partii politycznej „1%” podatku
dochodowego, obliczanego przy okazji składania corocznego sprawozdania
PIT (analogicznie do przekazywania „1%” na rzecz organizacji pożytku
publicznego)."

Czego nie rozumiesz? słowa "dobrowolnego"? ;-)))

_Master_

Bo dzięki niemu wygra kolejne wybory O WŁOS

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Konfederacja jak będzie rządzić zacznie likwidować KORYTO.

Reszta partii NIE ZROBI NIC!

Zenek Kapelinder

Znowu ci pizdziak vel runt dziura w dupie Rumuni zabrali to co w śmietnikach znalazłeś.

Zenek Kapelinder

Jedyna laska jaka pizdziak vel runt dziura w dupie znasz to laska zasłużonego nazisty klienta hansa, jak mu ją polerujesz.

_Master_

W dniu poniedziałek-27-września-2021 o 07:15, Runt pisze:

> no właśnie. dlaczego wyborcy PiS mają utrzymywać PO i Totalną? ;-))

Z tego samego powodu co wyborcy PO utrzymują PiS

> tak łatwo rozdajesz swoje pieniądze na PO? ;-)))

Tłumaczę Ci jak jest.
Gdyby rządziła Konfederacja temat by nie istniał bo dotacji by nie było

A może uważasz jak progresywne lewicowe oszołomy że to będzie źle i
złoczyńcy będą sobie kupować posłów i będzie niesprawiedliwie? ;-)

Określ się.

> "Warto przypomnieć – blisko 4 lata temu
PO miało 8 lat na przegłosowanie i co z tego? NIC

Ani PiS ani PO nie chcą zlikwidować dotacji. A teatr medialny to
zupełnie inna sprawa.

Tak jak z polexitem. Już obczaiłeś nowa kozę czy jeszcze robisz dożynki
po lextvn? ;-)

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
PiS juz nie raz potrzebował głosów konfy zeby sie utrzymac.
Trzeba było wymusic w zamian realizacje swoich postulatów TU I TERAZ a
nie na swiete nigdy.

--
Pozdrawia... Budzik

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> I myślisz że kolejna komisja kontrolująca dane politykom pieniądze
> coś ZAŁATWI, NAPRAWI, UNORMUJE...?

Załatwić mogą coś wybory.
Dlatego jak sie ludziom pokazuje jak jest to jak nie masz nic do
dodania to chociaz nie przeszkadzaj tym którzy coś takiego sprawdzaja,
kontroluja i opisuja.

Dalej juz zdecyduja ludzie.

> Przecież można tak zachachmęcić fundacjami, fakturami funduszami,
> dotacjami...
>
> To jest zwykłe rozbuchane KORYTO a koryto normalni ludzie
> LIKWIDUJĄ a nie się nim ZAJMUJĄ.

Kolejny genialny pomysł konfederacji?
Zlikwidować dotacje dla partii politycznych i liczyc na to ze pieniadze
wezma sie z nieba?

Chetnie o tym podyskutuje, ale opis prosze konkretnie jaki jest twój
postulat, zamiast przypierdalac sie do kogoś kto stara sie pokazac "jak
jest".
Z góry dziekuje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Runt

W dniu 2021-09-27 o 08:49, _Master_ pisze:

> Bo dzięki niemu wygra kolejne wybory O WŁOS
>
> Czego jeszcze nie rozumiesz?
żeś głupi.

> Konfederacja jak będzie rządzić zacznie likwidować KORYTO.

BBBHAHHAHAHAHHHHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAA!

> Reszta partii NIE ZROBI NIC!

POważnie?

Runt

W dniu 2021-09-27 o 11:26, _Master_ pisze:

> [...]

publicznego)."

Czego nie rozumiesz? słowa "dobrowolnego"? ;-)))

Buuuhahahhahahhahaaa! sobie wytłumacz.
> Gdyby rządziła Konfederacja temat by nie istniał bo dotacji by nie było
dlatego musicie spoufalać się z PiS? ;-)))
> [...]

> że to będzie źle i
> złoczyńcy będą sobie kupować posłów i będzie niesprawiedliwie? ;-)

reasumpcja czy nepotyzm? ;-)

> Określ się.

co do czego?

> [...]

publicznego)."

Czego nie rozumiesz? słowa "dobrowolnego"? ;-)))

Lemoniadowy Joe pogroził paluchem i Nowogrodzka dała tyły.

> Już obczaiłeś nowa kozę
dymanie unijnej kozy to twoja domena GŁUPKU!*

> czy jeszcze robisz dożynki po lextvn? ;-)

dozynki beda po lex-tvp ;-)))

--
Runt

* - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

Runt

W dniu 2021-09-27 o 11:21, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
W O N P S I B Ę K A R C I E ! ;-)))

--
Runt

* - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

Runt

W dniu 2021-09-27 o 11:24, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
W O N K A S T R A C I E !

_Master_

W dniu poniedziałek-27-września-2021 o 11:59, Budzik pisze:
> PiS juz nie raz potrzebował głosów konfy zeby sie utrzymac.
> Trzeba było wymusic w zamian realizacje swoich postulatów TU I TERAZ a
> nie na swiete nigdy.

Kto Ci takich głupot naopowiadał?

To nie były zasadnicze głosowania. Gra idzie o Ziobrę. Ten może wymusić.

_Master_

_Master_

W dniu poniedziałek-27-września-2021 o 12:00, Budzik pisze:
> Dlatego jak sie ludziom pokazuje jak jest to jak nie masz nic do
> dodania to chociaz nie przeszkadzaj tym którzy coś takiego sprawdzaja,
> kontroluja i opisuja.

Sugerujesz że totalna opozycja coś merytorycznie sprawdza, kontroluje i
opisuje? To jest teatr. Jak pokazały urodziny redaktorka.

Odpal sobie pierwsze lepsze wystąpienie np. Bosaka.
Merytorycznie ta cała banda może mu wiązać sznurówki.
Tak. Tamci robią więcej wiatru i głośno krzyczą.

Runt

W dniu 2021-09-27 o 13:37, _Master_ pisze:
Ziobro dobierze się kiedyś do PiS i do was ;-))))

Runt

W dniu 2021-09-27 o 13:42, _Master_ pisze:

> Odpal sobie pierwsze lepsze wystąpienie np. Bosaka.
> Merytorycznie ta cała banda może mu wiązać sznurówki.
Bosak to fantasta żyjący w latach XIX wieku.
> Tak. Tamci robią więcej wiatru i głośno krzyczą.
a Bosak co zrobił? Oprócz POdlizywania się PiS-owi oczywiście.

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Sugerujesz że totalna opozycja coś merytorycznie sprawdza,
> kontroluje i opisuje? To jest teatr. Jak pokazały urodziny
> redaktorka.

Ty po prostu nie ogarniasz o czym rozmawiamy...
Gdzie masz coś o opozycji?

> Odpal sobie pierwsze lepsze wystąpienie np. Bosaka.

Niestety za duzo szkolen o technikach manipulacji (a raczej o ich
unikaniu) miałem okazje odwiedzic aby sie łapać na bezsensowne gadki
polityków.

> Merytorycznie ta cała banda może mu wiązać sznurówki.
> Tak. Tamci robią więcej wiatru i głośno krzyczą.

:-DDD Musi wystarczyc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Kto Ci takich głupot naopowiadał?
>
> To nie były zasadnicze głosowania. Gra idzie o Ziobrę. Ten może
> wymusić.

;-DDD
Czyli twoim zdaniem nie potrzebował?
Ale jaja...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

_Master_

_Master_

W dniu poniedziałek-27-września-2021 o 22:59, Budzik pisze:
> Czyli twoim zdaniem nie potrzebował?
> Ale jaja...

Pisowcy nieudolnie improwizują. Miotają się od pożaru do pożaru.
To że Konfederacja zagłosowała tak samo nic nie znaczy.
Tyle było nagonki na lewicę.
Pis tak czy siak uzbiera większość posłów do czasu wyborów czy
przekupstwem czy persfazją czy czymś innym.

Co im zrobisz?

Ale muszą ciułać niezdecydowany elektorat.
Lewicę - łatwo
PO - NIE DA SIĘ
Zetesel - BARDZO ŁATWO
Konfederacja TRUDNO

Ale patrząc po "dokonaniach" nowego przewodniczącego PO (Bo wymieniać
jego nazwiska nie będę bo ktoś mnie posądzi o fobie ;-) )
to NIE DA SIĘ samo przylezie po upadku przez walki wewnętrzne i
rodrobnienie.
Przecież Budka mu tego nie wybaczy ;-)

_Master_

W dniu poniedziałek-27-września-2021 o 18:04, Runt pisze:
> a Bosak co zrobił? Oprócz POdlizywania się PiS-owi oczywiście.

Miał się pozwolić przerzuć przez płot czy może przyspawać do jakiegoś
ciapatego na granicy?

Ty słuchałeś, czytałeś coś Bosaka?

Robisz wrażenie niezorientowanego w temacie.

Zacytuj cokolwiek i skrytykuj merytorycznie.

POTRAFISZ?

_Master_

> [...]

> Ty po prostu nie ogarniasz o czym rozmawiamy...
> Gdzie masz coś o opozycji?

"nie przeszkadzaj tym którzy coś takiego

Doprecyzuj

> Niestety za duzo szkolen o technikach manipulacji (a raczej o ich
> unikaniu) miałem okazje odwiedzic aby sie łapać na bezsensowne gadki
> polityków.

Czyli nie wiesz o czy jest mowa ale zwyzywać i oczernić potrafisz?

Runt to Ty? ;-)

Musi wystarczyc.

Wiatr? Nie sądzę

https://ewybory.eu/sondaze/

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Pisowcy nieudolnie improwizują. Miotają się od pożaru do pożaru.
> To że Konfederacja zagłosowała tak samo nic nie znaczy.

Alez oczywiście ze znaczy.
Bo skoro tak mocno krytykujesz ten rzad to jakim cudem tak spokojnie
przyjmujesz fakt ze przetrwał dzieki konfie?

> Tyle było nagonki na lewicę.
> Pis tak czy siak uzbiera większość posłów do czasu wyborów czy
> przekupstwem czy persfazją czy czymś innym.

Moze by uzbierał, moze by nie uzbierał.
Jakos tak wyszło ze uzbierał sobie szybciutko na konfie...

> Co im zrobisz?

A coz to za pytanie?

> Ale muszą ciułać niezdecydowany elektorat.
> Lewicę - łatwo
> PO - NIE DA SIĘ
> Zetesel - BARDZO ŁATWO
> Konfederacja TRUDNO

Po co ciułac elektorat konfy skoro łatwiej jej posłów?

> [...]
> wymieniać jego nazwiska nie będę bo ktoś mnie posądzi o fobie ;-)
> ) to NIE DA SIĘ samo przylezie po upadku przez walki wewnętrzne i

Rozmowa o wkładzie konfy konczy sie rozmowa o po? No to moze
rzeczywiscie fobia ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> "nie przeszkadzaj tym którzy coś takiego
> sprawdzaja, kontroluja i opisuja."
>
> Doprecyzuj

Nie umiesz cofnac sie kilka postów i sprawdzic o czym toczy sie
dyskusja? Kto sprawdzał, konotrolował i o tym pisał?
No to przeciez mowie ze nie ogarniasz...

> Czyli nie wiesz o czy jest mowa ale zwyzywać i oczernić potrafisz?

Tylko miłosnik korwina mogłby wyciagnac taki wniosek z tego co
napisałem powyzej.

> Runt to Ty? ;-)

Zenus, to ty?

> Musi wystarczyc.
>
> Wiatr? Nie sądzę
>
> https://ewybory.eu/sondaze/

Obawiam sie ze na grupach kulinarnych czy o utrzymaniu ogrodu tez
wklejasz ten link. I tak samo jest tam nie w temacie...

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

_Master_

W dniu wtorek-28-września-2021 o 14:59, Budzik pisze:
> przyjmujesz fakt ze przetrwał dzieki konfie?

BEZEDURA! Patrz Kukiz

_Master_

W dniu wtorek-28-września-2021 o 14:59, Budzik pisze:
> Rozmowa o wkładzie konfy konczy sie rozmowa o po? No to moze
> rzeczywiscie fobia ;-DDD

Sorry. Nie wiedziałem że masz procesor jednowątkowy ;-)

_Master_

W dniu wtorek-28-września-2021 o 14:59, Budzik pisze:
> Kto sprawdzał, konotrolował i o tym pisał?

ciofaj ciofaj. Posmiejemy się ;-)

_Master_

> Obawiam sie ze na grupach kulinarnych czy o utrzymaniu ogrodu tez
> wklejasz ten link. I tak samo jest tam nie w temacie...

Wklejam dokładnie tam gdzie trzeba aby uświadomić lemingom że ich
ujadanie spływa po Pisie jak po kaczce ;-)

Tłumaczę że tfuuuudemokracja z rozbuchanym korytem ZAWSZE prowadzi do
takich wynaturzeń.

Ale Ty tego nie zrozumiesz. Żadnego pisiora nie da się nawet postawić
pod trybunał stanu. Co innego że PO nie ma jaj aby nawet taki wniosek
skierować ;-)

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Wklejam dokładnie tam gdzie trzeba aby uświadomić lemingom że ich
> ujadanie spływa po Pisie jak po kaczce ;-)

Skad ten ton?
Dyskusje o konkretach pewnych rozwiazan nazywasz ujadaniem lemingów?
Totalny brak kultury dyskusji :(

> Tłumaczę że tfuuuudemokracja z rozbuchanym korytem ZAWSZE prowadzi
> do takich wynaturzeń.

Pomijajac fakt, ze naprawde kazdy rozumie do jakich wniosków maja
prowadzic twoje manipulacje to jednak zapytam: o których wynaturzeniach
mowisz?

> Ale Ty tego nie zrozumiesz.

Dziekuje ci, ostojo rozumienia wszystkiego.

> Żadnego pisiora nie da się nawet
> postawić pod trybunał stanu. Co innego że PO nie ma jaj aby nawet
> taki wniosek skierować ;-)

A kiedys twierdziłem inaczej?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Sorry. Nie wiedziałem że masz procesor jednowątkowy ;-)

Mam wrazenie ze to jednak jest projekcja... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

_Master_

W dniu środa-29-września-2021 o 06:59, Budzik pisze:
> Mam wrazenie ze to jednak jest projekcja...;-P

Powtarzasz się z tą projekcją. Taka ucieczka w psychologię?
Nic więcej nie wymyślisz w kwestii 6,6 -> 100 ? ;-)

_Master_

W dniu środa-29-września-2021 o 06:59, Budzik pisze:

> Skad ten ton?
> Dyskusje o konkretach pewnych rozwiazan nazywasz ujadaniem lemingów?
> Totalny brak kultury dyskusji :(

Jednowątkowy i delikatny?

> Pomijajac fakt, ze naprawde kazdy rozumie do jakich wniosków maja
> prowadzic twoje manipulacje to jednak zapytam: o których wynaturzeniach
> mowisz?

Pierwsze z brzegu: dotacja na partie, stanowiska w spółkach, propaganda
sukcesu...
W takim ustroju jaką byś dotychczasową partię nie podstawił zawsze efekt
będzie ten sam. tylko oczywiście inaczej pijarowo SPRZEDANY

> A kiedys twierdziłem inaczej?

To przezywasz jakiś kryzys myślowy.
Zamiast głosować na partię która chce zmieniać system i zmniejszać
KORYTO jedziesz po jednej z partyjek a dokładnie po jej członkach i
elektoracie.
Tai jakiś miałki jesteś ;-)

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Powtarzasz się z tą projekcją. Taka ucieczka w psychologię?

Zauwazam to pisze.

> Nic więcej nie wymyślisz w kwestii 6,6 -> 100 ? ;-)

Moim zdaniem gdybys to jeszcze podzielił przez 365 i powiedzial ze to
tylko tyle DZIENNIE to w ogole byłoby super widac jak to jest mało.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

_Master_

W dniu środa-29-września-2021 o 13:59, Budzik pisze:
> Moim zdaniem gdybys to jeszcze podzielił przez 365 i powiedzial ze to
> tylko tyle DZIENNIE to w ogole byłoby super widac jak to jest mało.

Skoro musisz się aż tak wysilać to chyba znaczy że ZABOLAŁO.

I miało BOLEĆ ;-)

Dla utrwalenia:

Zysk z dotacji unijnych w 2016 roku stanowi 6,6 budżetu Polski na ten rok

Budzik

Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...

> Skoro musisz się aż tak wysilać to chyba znaczy że ZABOLAŁO.

Co zabolało? Rozmowa z toba? Odrobine.
Ale ja tylko wskazuja twoje manipulacje.
Manipulowanie liczbami poprzez kumulowanie badz rozdrabnianie,
przykładanie do wiekszych liczb to temat z pierwszych kursów sprzedazy
wiec niz odkrywczego.

> I miało BOLEĆ ;-)
>
> Dla utrwalenia:
>
> Zysk z dotacji unijnych w 2016 roku stanowi 6,6 budżetu Polski na
> ten rok

Potrafisz to zrozumiec ze nawet gdyby był na minus to nadal niewiele by
to mowiło w kontekscie opłacalnosci członkowstwa?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

_Master_

W dniu czwartek-30-września-2021 o 12:59, Budzik pisze:

> Ale ja tylko wskazuja twoje manipulacje.
> Manipulowanie liczbami poprzez kumulowanie badz rozdrabnianie,

Jak się 20 lat słuchało manipulacji o ogromnych dotacjach unijnych to to
było przedstawianie rzetelnych danych a jak się te dane pokazało w
obecności innych to jest MANIPULACJA? ;-)

> przykładanie do wiekszych liczb to temat z pierwszych kursów sprzedazy
> wiec niz odkrywczego.

To z ty większych cwaniaków? Masz jeszcze teorie i skrypty do manipulowania?

Tu nie trzeba nic manipulować

To się samo ROBI

6,6 - > 100 ;)

> Potrafisz to zrozumiec ze nawet gdyby był na minus to nadal niewiele by
> to mowiło w kontekscie opłacalnosci członkowstwa?

I to właśnie zdanie chciałem usłyszeć/przeczytać ;-)

Całe 20 lat propagandy w pizdu ;-)

BRAWO!

PS. Tak Członkowstwo w UE jest opłacalne. Tylko że trzeba MÓWIĆ PRAWDĘ a
nie że tylko Polakom I patrzeć szerzej niż tylko na 2016 rok ;-)

6,6 -> 100

Runt

W dniu 2021-09-30 o 11:52, _Master_ pisze:
a mamy rok 2021. sierpien - inflacja >5%.
bez dotacji unijnych ruski ład szlag trafi ;-)))

czy to prawda, że konfederaci dołaczyli do towarzystwa Kukiza?

_Master_

W dniu czwartek-30-września-2021 o 14:40, Runt pisze:
> a mamy rok 2021. sierpien - inflacja >5%.

To ile to będzie? z 15%Budżetu Państwa te milijony z europejskiego długu?

TFUUUUU. To DŁUG. Tego nie można tak porównywać

Zysk po odliczeniu składek z funduszy unijnych to 6,6% budżetu państwa w
2016 r.

O właśnie. I tu pora poszukać danych z nowszych lat.

Myślisz że z korzyścią dla środków unijnych pomimo inflacji?;)

Kris

czwartek, 30 września 2021 o 12:59:55 UTC+2 Budzik napisał(a):
>.
> Manipulowanie liczbami poprzez kumulowanie badz rozdrabnianie,
> przykładanie do wiekszych liczb to temat z pierwszych kursów sprzedazy
> wiec niz odkrywczego.
Kilka razy na różnych grupach pisałeś że szkolny ze "sprzedaży"jesteś.
No i ok. Ja też. Okćwierc wieku w branży;)
Ale FV dałeś Sobie wcisnąć.
Wiec są lepsi sprzedawcy;)

Budzik

Użytkownik Kris kszys...@gmail.com ...

> Kilka razy na różnych grupach pisałeś że szkolny ze
> "sprzedaży"jesteś. No i ok. Ja też. Okćwierc wieku w branży;)
> Ale FV dałeś Sobie wcisnąć.
> Wiec są lepsi sprzedawcy;)

Nic nie musieli mi wciskac.
Sam sie zglosiłem :)
Nie widze nic złego w inwestycji która ma 15% zwrotu rocznie minimum.

Ale co do jednego masz racje - co do zasady nie mam złudzen ze czlowiek
w kontakcie z reklama i sprzedawcami jest czesto bezbronny.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,