Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Złodziej, literat, obywatel Otwocka

38 wyświetleń

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 08:29:133.05.2012
do

Obserwator

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 08:38:533.05.2012
do
mkarwan <mka...@poczta.onet.pl> napisał(a):

a ten film ogladaliscie mkarwan? To znacznie ciekawsze i o Zydach tez jest:

http://www.youtube.com/watch?v=lnB2CjJvuYk&feature=player_embedded#!

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 09:01:373.05.2012
do
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jntu8s$qc8$1...@inews.gazeta.pl...
> a ten film ogladaliscie mkarwan? To znacznie ciekawsze i o Zydach tez
> jest:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=lnB2CjJvuYk&feature=player_embedded#!

co to ma wspólnego z Fabarowiczem?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 09:18:053.05.2012
do
mkarwan napisał:
Za to wy najwidoczniej coś z nim wspólnego macie.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 09:27:213.05.2012
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <tict...@colleen.org> napisał w wiadomości
> Za to wy najwidoczniej coś z nim wspólnego macie.

Wy to znaczy kto?

Obserwator

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 09:29:053.05.2012
do
mkarwan <mka...@poczta.onet.pl> napisał(a):
sporo. Jesli potraficie myslec logicznie, to skojarzycie i zrozumiecie bez
problemu.

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 09:39:053.05.2012
wiadomości news:jnu171$3dl$1...@inews.gazeta.pl...
> sporo. Jesli potraficie myslec logicznie, to skojarzycie i zrozumiecie bez
> problemu.

Konkretnie co?

"potraficie", "skojarzycie", "zrozumiecie" - to znaczy kto konkretnie?
Do kogo się zwracasz?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 10:02:123.05.2012
do
mkarwan napisał:
Już wam kiedyś podawałem stosowny 'link' na temat tej formy grzecznościowej
w języku polskim, chcecie znowu?

Obserwator

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 10:17:363.05.2012
do
> [...]

trzeba zobaczyc fim. Nie bede Wam go streszczal, bo nie moge Wam narzucac
zadnej interpretacji,

> "potraficie", "skojarzycie", "zrozumiecie" - to znaczy kto konkretnie?
> Do kogo się zwracasz?

Do Was, bo widze, ze czujecie jednak wiekszy zwiazek z PRL-em, anizeli np.
Polska przedwojenna.

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 10:19:363.05.2012
> Już wam kiedyś podawałem stosowny 'link' na temat tej formy
> grzecznościowej
> w języku polskim, chcecie znowu?

Nie interesują mnie linki, ale konkretna twoja odpowiedź.
Piszesz świadomie czy też masz zaburzenia świadomości i nie wiesz co
piszesz.
Jeśli piszesz świadomie to oczekuję krótkiej odpowiedzi na moje pytanie
Pytam po raz kolejny.
Wy to znaczy kto?
Gdybyś maj problemy ze zrozumieniem co to znaczy grzecznościowy" i
"grzeczność" zajrzyj do słownika języka polskiego.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/grzeczno%C5%9Bciowy
http://sjp.pwn.pl/szukaj/grzeczno%C5%9B%C4%87

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 10:27:513.05.2012
wiadomości news:jnu420$9po$1...@inews.gazeta.pl...
> trzeba zobaczyc fim. Nie bede Wam go streszczal, bo nie moge Wam narzucac
> zadnej interpretacji,

Nie kłam, ten film nie ma nic wspólnego w Fabarowiczem.
Załóż sobie nowy wątek i tam zamieść ten film, jeśli uważasz, że jest ważny.

> Do Was, bo widze, ze czujecie jednak wiekszy zwiazek z PRL-em, anizeli np.
> Polska przedwojenna.

To nie ja, ale ty używasz formy wy używanej dawniej w aparacie PZPR więc to
ty masz komusze naleciałości.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy

Obserwator

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 10:53:433.05.2012
> [...]

> Nie kłam, ten film nie ma nic wspólnego w Fabarowiczem.
> Załóż sobie nowy wątek i tam zamieść ten film, jeśli uważasz, że jest ważny.

zaczynacie znowu atak ad personam? Ja NIGDY nie klamie. Taka mam
ZASADE.Widocznie sami klamiecie. Ile qurwa lat, mozna pisac w kolko Macieju
jedno i to samo, tak jak robicie WY??

O filmie juz zalozylem nowy watek i jak widac tego WAZNEGO filmu nie
obejrzelisci i nie zamierzacie obejrzec. To Wasze teksty nie sa zgodne z
tematyka tej grupy, bo sa szczujace i tendencyjne. W tym filmie tez jest mowa
o takich sowiecko- hitlerowskich taktykach. Obejrzyjcie sobie, bo moze nie
zdajecie sobie sprawy z tego, co czynicie. Ja tez pisze o Zydach, ale nie
uprawiam tendencyjnie - szczujacej propagandy takiej jak WY.

> To nie ja, ale ty używasz formy wy używanej dawniej w aparacie PZPR więc to
> ty masz komusze naleciałości.

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy

Uzywam takiej formy, bo WY zachowyjecie sie jak aparatczyk z PZPR, co widac po
Waszych sentymentach np. do sowieckiego patrioty Jaruzelskiego, na temat
ktorego juz tu duzo rozmawialismy, ale Wy nie przyjmujecie zadnych faktow do
wiadomosci. Teraz wykazujecie brak zaintersowania historia komunizmu w wydaniu
sowieckim.

Zreszta wszytkie Wasze teksty sa tendencyjne i nie wnosza nic sensownego do
poznania obecnych problemow Polski.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 10:56:563.05.2012
do
mkarwan napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Z." <tict...@colleen.org> napisał w wiadomości
>
> Nie interesują mnie linki

Nie róbcie z siebie durnia po raz kolejny.

Na początek może przeczytajcie sobie ten felieton Michalkiewicza, może wam
się rozjaśni od tego:

http://www.super-nowa.pl/art.php?i=22724

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 11:07:533.05.2012
do
mkarwan napisał:
"Dawniej używana także w zwrotach do rodziców w języku ogólnym, w wojsku, w
zwrotach do obywatela i w innych zastosowaniach."

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 12:16:323.05.2012

> Nie róbcie z siebie durnia po raz kolejny.

Czyli jak zwykle z twojej strony nieumiejętność odpowiadania na proste
pytania dotyczące tego co sam napisałeś, oraz chamstwo.

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 12:22:263.05.2012

wiadomości news:jnu65n$dne$1...@inews.gazeta.pl...

> zaczynacie znowu atak ad personam? Ja NIGDY nie klamie. Taka mam
> ZASADE.Widocznie sami klamiecie. Ile qurwa lat, mozna pisac w kolko
> Macieju
> jedno i to samo, tak jak robicie WY??

Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie co ten film ma współnego
z Fabarowiczem to znaczy, ze kłamiesz.
Gdby było inaczej napisałbyś w tej i tej części filmu jest informacja o
Fabarowiczu.
Zatem kłamiesz i nie jest to zwłykłe stwierdzenie faktu.

> [...]
> zdajecie sobie sprawy z tego, co czynicie. Ja tez pisze o Zydach, ale nie
> uprawiam tendencyjnie - szczujacej propagandy takiej jak WY.

Znowu kłamiesz albo nie zdajesz sobie sprawy co znaczy słowo polityka
http://sjp.pwn.pl/szukaj/polityka

> [...]
> wydaniu
> sowieckim.
> Zreszta wszytkie Wasze teksty sa tendencyjne i nie wnosza nic sensownego

znowu kłamiesz

mkarwan

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 12:26:213.05.2012
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <tict...@colleen.org> napisał w wiadomości
znowu robisz z siebie durnia pokazując, że nie rozumiesz co oznacza słowo
dawniej.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/dawniej
http://sjp.pwn.pl/szukaj/poprzednio
http://sjp.pwn.pl/szukaj/przedtem

znudziło mi się udowadnianie ci, ze robisz siebie durnia.
Może zechciałbyś trochę zmądrzeć?

Obserwator

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 13:40:233.05.2012
do

Ja nie klamie, a Wy zachowujecie sie jak cyborg, ktory powtarza bezmyslnie
mantre. Wy napewno jestescie CZLOWIEKIEM czy moze robotem?

Ten film ma wiele wspolnego z tym Fabarowiczem. Bo to jest kolejny wasz
tendencyjny tekst o Zydach. A napisaliscie ich kilka tysiecy.

Poslugujecie sie kolejny raz jakims przykladem Zyda - przestepcy.
Po co to robicie? Dlaczego nie wklejacie takich samych negatywnych przykladow
np.Arabow, Hindusow, Aborygenow, Cyganow lub Eskimosow?

Nowy watek juz zalozylem i w tym uprzjmie Wam zaproponowalem, abyscie sobie
obejrzeli ten film o sowieckim komunizmie, w ktorym rowniez pokazano
propagande nazistowska. To co robicie od lat, to wlasnie przyklad takiej
rasistowskiej propagandy dla celow politycznych.

Taka propaganda jest obrzydliwa i anormalna, bo zaden czlowiek nie ma wplywu
na to kim sie rodzi: Murzynem, Zydem, Cyganem, Arabem ..itp. itd.
Zaden czlowiek nie ma wpywu tez na to, czy sie urodzi slepy, gluchym czy
garbatym - a Wy chcielibyscie moze takich dyskryminowac?

Jesli chcecie pisac o Zydach, to piszczie, ale OBIEKTYWNIE, a nie tendencyjnie.

Zastanawia mnie dlaczego nigdy nie piszecie o sowietach w sposob negatywny, a
to wlasnie sowiecka Rosja i jej zwolennicy roznej narodowosci wymordowali
najwieksza liczbe Polakow i to sowiecka Rosja okupowala Polske przez ponad 50
lat i nadal trzyma Polske na swojej smyczy.

Obserwator

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 14:03:283.05.2012
do

> Znowu kłamiesz albo nie zdajesz sobie sprawy co znaczy słowo polityka
> http://sjp.pwn.pl/szukaj/polityka

to Wy mkarwan prowadzicie na tej grupie polityke? A ja uwazam, ze to jest
grupa informacyjna o polityce. O rzetelnej informacji o polityce.

Polityka ktora prowadzicie to polityka w stylu sowiecko- nazistowskim. To nie
jest polska polityka, bo Polacy nie sa i nigdy nie byli antysemitami.
Anysemitami byl bolszewicy Stalina i nazisci Hitlera.

tak, ja mam komusze nalecialosci, a Wy ich nie macie, chociaz broniliscie
sowieckiego patrioty Jaruzelskiego jak niepodleglosci, zamiesciliscie na tej
grupie kilka tysiecy roznych propagandowych tekstow o Zydach. Celem tej
propadandy jest zwalenie calej odpowiedzialnosci za zbrodnie komunizmu wlasnie
na wszystkich Zydow, aby w ten sposob wobronic sowieckich i polskich
komunistow przed kara za popelnione zbrodnie na Polakach

Nic dziwnego , ze nie chcecie obejrzec filmu do ktorego podalem link.
ZADEN czlowiek ktory czuje sie Polakiem, tak nie postepi !!

Tak samo jak diabel swieconej wody, broniliscie sie przed obejrzeniem fimow o
sowieckim patriocie : JARUZELSKIM.

Nie skomentowaliscie NIGDY zadnego tekstu np. Cenckiewicza czy innych polskich
historykow. Nie wypowiedzieliscie sie chyba NIGDY negatywnie o Komoruskim lub
Walesie.

> znowu kłamiesz

zalosni jestescie mkarwan. Na tym koncze, bo nie bede sie licytowal z kims kto
zaprzecza tak ewidentnym faktom.

Podobno jestescie wierzacy? Pomodlcie sie o zdrowie psychiczne.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 18:17:213.05.2012
do
mkarwan napisał:
Nie taka odpowiedź jakbyście chcieli i już. A teraz spierdalajcie.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
3 maj 2012, 18:18:343.05.2012
do