SOWA

Panslavista

sowa
PONS GAULI european magazine

a.. 11.12.2006 Poprad. Otwarcie Kancelarii. Former Czechoslovak Political
Prisoners
02 December, 2006 at 15:01 CET
odvlecených do býv. ZSSR –SANO.

Otvorenie kancelárie SZCPV a SANO

11. decembra 2006 bude otvorená kancelária Svetového združenia bývalých
csl. politických väznov –SZCPV a Slovenskej asociácie násilne odvlecených do
býv. ZSSR –SANO.

Novozriadená kancelária sa nachádza na prízemí administratívnej casti
budovy Obchodného domu Prior na námestí v Poprade. Vchod je zo strany múzea
cez vrátnicu. Poskytovanie poradenskej príp. právnej pomoci pre oprávnené
osoby a verejnost sú predbežné urcené na utorok a piatok, v case od 9.30
hod do 11.30 hod. Touto cestou vyslovujeme podakovanie za ústretový prístup
pri zriadení kancelárie riaditelovi OD Prior Ing. Alojzovi Gallovi.

Dalšia cinnost oboch organizácii a ich integrácia sa bude prejednávat na
mimoriadnom sneme SANO a SZCPV, ktorý sa uskutocní dna 9. decembra 2006 o
13.00 hod. vo velkej zasadacke Mestského úradu v Poprade.

Svetové združenie bývalých csl. politických väznov

Slovenská asociácia násilne odvlecených

P o z v á n k a

Dovolujeme si Vás pozvat na zasadnutie snemu SZCPV a mimoriadneho Valného
zhromaždeniaSANO, ktorý sa uskutocní dna 9. decembra 2006 od 13.00 hod. vo
velkej zasadacke Mestského úradu v Poprade. P r o g r a m
http://www.szcpv.szm.sk/ ----- Original Message ----- From: SZCPV Sent:
Saturday, December 02, 2006 10:26 AM Subject: Pozvanka objavio yes ,
2.12.2006 14:24 | link | (0) komentari

srijeda, 22.stu.2006
Kežmarok. Pamätník usmrtených na hraniciach v rokach 1948-1989

Former Czechoslovak Political Prisoners
World Associacion of Former Czechoslovak Political Prisoners - Swiatowe
Zrzeszenie Bylych Czechoslowackich Wiezniów Politycznych - Svetové združenie
bývalých ceskoslovenských politických väznov - so sídlom v Slovenskej
republike SZCPV - Registracia v Slovenskej republike: Sídlo NSE 102/14, 058
01 Poprad SR www.szcpv.szm.skcesko.blox.pl
Created by kulturzentrum on 18 Nov 2006. Updated on 21 Nov 2006.
http://kezmarok.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?81491

KEŽMAROK Svetové združenie bývalých ceskoslovenských politických väznov -
Swiatowe Zrzeszenie Bylych Czechoslowackich Wiezniów Politycznych - World
Association of Former Czechoslovak Political Prisoners Kategorie: Wszystkie
| European Court of Humen Rights | Kežmarok | Poprad | sowa RSS sroda, 22
listopada 2006
http://kulturzentrum.livedigital.com/content/1215454/

http://livedigital.com/content/album/26951

http://sowa.mojblog.com

Post Tags: news, politics
Post Comment (0) Comments
sowa
a..
a.. 11.12.2006 Poprad. Otwarcie Kancelarii. Former Czechoslovak
Political Prisoners
b.. tw ZBYSZEK 31497 pytasz marek s. mariana
c.. 23.November 2006 Köln. Polen auf dem Weg zum Euro. Was kommt auf
Polen und Deutschland zu?
d.. Podjecie prac majacych na celu ustanowienie EU-Karty Inwalidzkiej.
Warszawa, 24.10.2006
e.. Jerzy Piasecki, kandydat na Prezydenta Sieradza z listy Samoobrona
RP
f.. Prof. Henryk Pierzchala: Wyrwani ze szponów panstwa SS. Sonderakton
Krakau 1939-1941
g.. Helmut Schmidt: "Die Besserwisserei des Westens ist von Übel"
h.. Prof. František Všeticka und Stefan Kosiewski im August 2006
i.. Walesa z Kaczynskim na zjezdzie "Solidarnosci" 2006 r. - Gdansk, I.
Zjazd NSZZ "Solidarnosc" 1981 r.
j.. z Jedrzejem Dmowskim, przewodniczacym klubu Ruchu Samorzadowego w
Sejmiku Mazowieckim
k.. Prezesi Klubów Inteligencji Katolickiej w obronie migracji polskiej
oraz azeby dzien swiety swiecic
l.. Wójt Gminy Piecki z prawdziwego zdarzenia, inz. Maria Jaraczewska
m.. Kuron Santo Subito - K.S.S. KOR
n.. Miodobranie Kurpiowskie - Myszyniec 2006
o.. Antylustracja - IPN - Stefan Kosiewski
p.. Prezydent RP listem poleconym 1.07.2006 r., o zwrot majatku
zagrabionego przez rezim Jaruzelskiego
q.. 778 MILIARDOW dolarów dla BOGACZY - 2 mln wyborców Busha -
milionerów zwolnionych od podatku?
r.. Alina Perth-Grabowska - in Memoriam, von Bogdan Zurek
s.. Diethmar Brehmer, Deutsche Minderheit in Polen - ein Besuch: Stefan
Kosiewski in Radio Katowice
t.. o zadoscuczynienie dzialaczom opozycji, którzy wiele lat zycia
poswiecili walce z systemen szatana

This Blog
a.. Blog Home
b.. About sowa
c.. Email Me
europäisches magazin - magazyn europejski Frankfurt am Main - Katowice -
Poprad - Kraków sowa.patrz.pl

Send to a Friend!
Add to BlogWatch
Archives
a.. December 2006
b.. November 2006
c.. October 2006
d.. September 2006
e.. August 2006
f.. July 2006
g.. June 2006
h.. May 2006
i.. April 2006
j.. March 2006
k.. February 2006
l.. January 2006
m.. December 2005
n.. November 2005
o.. September 2005
p.. January 1970
My Blogs
a.. sowa
b.. delfin
Favorite Links
a.. Yes-POLAND
b.. KONSERWATYSTA
c.. NIEBO - PIEKLO
d.. PONS GAULI europäisches magazin SOWA
e.. Fotos - news - informacje - SOWA
f.. Gazeta Polska - Frankfurt am Main
g.. Stefan KOSIEWSKI, Journalist
h.. Impressum - O nas - KONTAKTY
i.. POEZJE - POESIE
j.. Galeria pi' eS
Tags
politics, life, news, religion, kultur, technology, diplomacy, media, work,
live ... View all tags
Subscribe To This Blog
RSS 2.0 What are these?

PONS GAULI Europäisches Magazin SOWA

Stefan KOSIEWSKI
Journalist Polnisches Kulturzentrum e.V.
Postfach 800 626

65906 Frankfurt am Main
Germany
sowa-fr...@freenet.de
http://de.360.yahoo.com/sowa_so tel:
mobile: 0049-69-332845
+491731959843

Add me to your address book... Want a signature like this?

Panslavista

Jan KOBYLAŃSKI - USOPAL - Polonia - WOLNA POLSKA
USOPAL - Unión de Sociedades y Organizaciones Polacas en America Latina -
Unia Stowarzyszeń i Organizacji Polskich Ameryki Łacińskiej - POLONIA na
intencję Odrodzenia Polski

<<

Grudzień 2006

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ostatnie notki
a.. Wy Polonia Świata pozwalacie ...
b.. zapraszani dotąd goście "z ...
c.. Senator Ryszka: z pieniędzy ...
d.. Wiesbaden
e.. jako w Kraju tak i za granicą
f..
g.. książka zawierająca dorobek ...
h.. Bogusław Maśliński: Czasami ...
i.. Marek Lubiński, Rzecznik ...
j.. “De: Union de los ...
Zakładki:
EU-Fotos
Boże Ciało - Fronleichnam
Denkmalschutz in Polen - pod ochroną prawa w Czeladzi
Dwie prędkości - zwei Geschwindigkeiten
Eine Krawattennadel - szpilka do krawatow
Erstkommunionkinder - pierwsza komunia
Gołębie - die Tauben
Jom HaSzoah 2006 Radegast
Luiza Borac - Chopin - Oberursel
OPERA SOWA
Photos - sets - działki
Slideshow - automatyczny przegląd
The light, das Licht, światło
Yes-POLAND

Freude - Przyjaciele
Bohemia - News
Cs-magazin Politikon Stranky Josefa Bilka
Česko
Djottin - Unterliederbach
Freundeskreis Frankfurt/Krakau D-PG Frankfurt am Main e.V.
Hnutí za přímou demokracii
Jan Šinágl
Josef Vaškovič
KEŽMAROK
KOZY - Milkovice - Stanislav Penc
Svetove zdruzeni byvalych ceskoslovenskych politickych veznu -
František Bednár
The first CZECH-AMERICAN TV - HERALD
Vladimír Pavlík

GAZETA POLSKA - Frankfurt
Gazeta - Frankfurt am Main
News - informacje - SOWA

IN POLEN - W POLSCE
Biała Rawska
Gmina Klucze
Gmina Piecki
Jelenia Góra
KONSERWATYSTA
Krzysztof Kononowicz
KURPIE
ŁOBEZ
OCHABY / kulisy prywatyzacji
Ogólnopolskie Nieruchomości
POZNAń / kulturalny
RODAKI
Stowarzyszenie Nasza Przyszłość Polska
Tomaszów Mazowiecki

KOSIEWSKI
Ein Journalist in Polen 1981-1982 ein Kriegsopfer - ofiara stanu
wojennego
Emigrant polityczny - Exil
Europäische Gesellschaft Pons Gauli
Instytut Pamięci Narodu Polskiego
Katolicki Tygodnik Społeczny ŁAD
KWK SOSNOWIEC 1981 - mgr Stefan Kosiewski, rzecznik Komitetu
Strajkowego
Nasze Słowo Dwutygodnik Polskiej Misji Katolickiej w Niemczech
Nauczyciel
OSWIATA - Polnische Bildung in der BRD
Panorama
Poeta
Skepsis vor dem EU-Beitritt - Frankfurter Allgemeine Zeitung am
17.4.2003
SMAR - 1977
Solidarność Jastrzębie
Sygnatatiusze Apelu do Narodu Polskiego z 3 maja 2003 r.
Tygodnik Solidarność
Urząd Ochrony Państwa

Księga - Gästebuch
MMSy przesyłaj na adres email: so...@studio.moBlog.pl
Zapraszamy do wpisów

KULTUR
ARATTA
Buchmarkt - rynek książki - magazyn literacki
CHOPIN
CHOPIN-Gesellschaft
Co dalej z książką? Czytelnik nie zapłaci - gazeta wyborcza
Fotograficy w Polsce
František Všetička
Galeria piES
Grafika czeska w Tarnowie
Jacek Cichoń in Memoriam
Jazz und mehr - künslerisch, kunstvoll
LIGON
Musikschule Frankfurt
Musikschule Frankfurt e.V.
Polnisches Kulturzentrum e.V.
Rosjanie we Frankfurcie
Wolność mediów a interes publiczny - Rzeczpospolita

LITERATUR
AKORD - Ostrava - Praha
ALTERNATIVA PLUS - Ostrava
ARCHIPELAG - West Berlin
DELFIN
DELFIN - wybór - ZWOJE - KANADA
Die TAUBEN - Międzynarodowe Targi Katowice 28.1.2006
EKSPLIKACJA - EXPLICATION - EXPLICATIO
GAUDE MATER POLONIA - Horní Suchá - CZECHY
KANALIZACJA
POEZJE - POESIE
PSI VINO
Z Listów do Leona:
ZEGARY

Narodowi socjaliści - komuniści - inne
26 lat Solidarność - BUZEK
ABW
Auschwitz - Jedwabne - Koniuchy - Korościatyn
Czas na drugą Norymbergę - tygodnik NIE
Czeladź
ČESKO
Galeria piES
KACZORY
Magdalenka
NIEBO - PIEKŁO
NORYMBERGA II.
POLSKA - G.
Rzecznik Praw Obywatelskich
SAI BABA
SLOVENSKO - Maday
Szalenie skuteczni
Unsinn
Urząd Ochrony Państwa

NASZE - UNSERE
ARBEIT - praca w Unii Europejskiej - job
Das Tagebuch der Regina Prauschke
Der PAPST
Groby polskie - starania
Instytut Pamięci Narodu Polskiego
Kriegsgräber - groby polskich ofiar wojennych w Niemczech
O język i kulturę polską na emigracji w Niemczech
O równe prawa dla inwalidów w Unii Europejskiej
O szacunek dla przeszłości
Polonia w Niemczech
Polski Komitet Narodowy

POLONIA i Polacy poza granicami RP
Polnisches Kulturzentrum e.V.
Frankfurt am Main
Głos Polski - zanim ambasador Byrt założył tzw. Konvent
Opieka nad grobami polskimi w RFN
Oświata Frankfurt - działa od 1992 r.
Piotr Zabielski z Calgary
Polacy na Litwie
Polacy na Wołyniu, Podoli i na Ukrainie
Polnischer Rat - niemieckie MSW
Polonia w Niemczech
USOPAL - Polonia - WOLNA POLSKA
Związek Polaków na Białorusi

SOWA
Impressum - Kontakt - MY
KULTURZENTRUM - FOTO - Galerie
News - Archiv - Group

PONS GAULI europäisches magazin SOWA

SOWA - Deutschland
SOWA - USA
SOWA Bloglines com
Sowa google - polska grupa
SOWA moj blog com
SOWA YU
SOWA_SO

SOWA RADIO
Kliknij, posłuchaj muzyki

SOWA VIDEO
Videos

UNIA & POLSKA
Stefan Kosiewski miał projekt, a Marek Sarjusz Wolski brata Jacka
Saryjusza Wolskiego na posadzie Ministra ds. Integracji z Unią Europejską

YES - POLAND
European Magazine

Add me to your address book

Kategorie: Wszystkie | 10 lat USOPAL w Niemczech | Andrzej Lepper |
Bogusław Maśliński | Colleccion J. Kobylanski | Dario Pabis, RSsC | Edward
Moskal | Inż. Jerzy Skoryna | Jan Kobylański | Jan Pyszko | Jerzy Tatol |
Marek Lubiński | Minister Adam Daniel Rotfeld | Polskie Stronnictwo Ludowe |
Płażyński - Borusewicz | Stefan Kosiewski - USOPAŁ | Stelmachowski &
"Wspólnota Polska" | USOPAL - pisma wychodzce | Walter Kobylański Brandhuber
| XI Walne Zebranie USOPAL | fotos | ks. Arcybiskup Janusz Bolonek |
latynoamerykańska prasa po wyborach w Polsce 2005 | ppłk rez. Edward
Makowiecki | presse RSS

poniedziałek, 04 grudnia 2006
Wy Polonia Świata pozwalacie na zamykanie gęby ludziom piszącym prawdę
z Polski

O dupę rozbić to Wasze politykowanie.
Wy Polonia Świata pozwalacie na zamykanie gęby ludziom piszącym prawdę
z Polski, a dajecie się wodzić za nos srulkom-szmulkom jacy opanowali każdą
z Waszych organizacji.
Pan Kobylański popierał super gnidy kiedy wielu nas z Polski z
narażeniem się na najgorsze wołało o odrzucenie tych gnid.
Popierał Leppera, Giertychów. O. Rydzyka teraz liżącego dupę
Kaczyńskim itd itp. To oni wszyscy razem stworzyli ten burdel jaki sopycha
Polsę i Polaków w otchłań.
Niech Pan Kobylański i Spółka odblokuje mnie na Forum Wirtualnej
Polonii to Wy będziecie wiedzieć prawde o tym co się w Polsce dzieje.
Zablokowanie mnie to dowód żydołackiego zamordyzmu.

Pozdrawiam
ppłk rez. Edward Makowiecki

13:05, reakcja , ppłk rez. Edward Makowiecki
Link Skomentuj »
http://usopal.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?293085
http://usopal.blox.pl

jung in europa
Kategorie: Wszystkie | Biała Rawska | Rawka | Suzuki | chess -
das Schachspiel | eine Welt - jeden świat | footbag - zośka | global goal |
news -zapowiedzi | prezentacje, fotos | Żory RSS

niedziela, 03 grudnia 2006
smak "państwa prawa" realizowanego w SB-eckim wydaniu

Korzystając z okazji chcieliśmy przedstawić namacalny dowód skutków
działania Struktur Zła, które w swym zbiorowym ciele i za sprawą szykan
trwających przez 6 lat, wielkopolska sitwa doprowadziła do bezdomności
wielodzietną rodzinę ze Środy Wielkopolskiej.
Działająca tam zorganizowana grupa przestępców wspierana także
regionalnie siłami wielkopolskiej policji, prokuratury i sądów wszystkich
szczebli - przez oszustów komorników i biegłych medyków sądowych -
doprowadziła do bezdomności nauczycielkę z czwórką dzieci, absolwentkę dwóch
kiernków studiów na UAM i UW, jej męża wybitnego menedżera i specjalistę od
technologii szpitalnej. Ich dzieci, które musiały przerwać studia
(najmłodsze skończyło I klasę szkoły podstawowej i nie ma nawet szans w tym
roku na zakup zaszytów do szkoły) poznały już smak "państwa prawa"
realizowanego w SB-eckim wydaniu.
02:38, kultur , footbag - zośka
Link Skomentuj »
http://nowaruda.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?222628

Kategorie: Wszystkie | "OSWIATA" już w 1994 r. uznawana była
przez rząd RFN | 1993 - Stefan Kosiewski w piśmie Polskiej Misji
Katolickiej - jak Polacy winni się organizować | Bund der Polen ZGODA und
Polnisches Kulturzentrum - 1998 | Bundesverband Polnischer Rat - 1997 -
Janusz Marchwiński i Polonia żydowska w Niemczech | Dr. Henryk Olesiak - Dr.
Leszek Wątróbski - Ing.Witold Stanski | Kontakte in Polen | Konwent Polonii
w Niemczech - 1998 - pod dyktando MSZ i Andrzeja Byrta | Lustracja Polonii w
Niemczech -Polnisches Kulturzentrum | MSZ w Warszawie, konsul w Köln i Radio
Maryja - orzeczenie sądu w RFN - propaganda na rzecz tzw. działaczy
polonijnych ZPwN | Stefan Kosiewski przeciwko tzw. Polskiej Radzie Janusza
Marchwińskiego | ambasador Byrt z radością patronuje działaniom w 1997 r. we
Frankfurcie - Polnisches Kulturzentrum e.V. | żydowska Polonia niemiecka
RSS

poniedziałek, 04 grudnia 2006
Ein Repräsentant der Exilpolen müsste eine saubere Vergangenheit
vorweisen