3:30 rosyjskie wojsko weszło do Donbasu.

Zenek Kapelinder

Putin oświadczył że nie naruszy granic republik separatystycznych z Ukrainą w związku z czym nie będzie okupacji Ukrainy. Poprosił ukraińskich żołnierzy żeby dali sobie spokój bo nie mają szans. Jeśli mogła się legalnie podzielić Jugosławia bo chcieli tego ludzie to może podzielić się Ukraina. To było moje zdanie. W dwóch nowych państwach poprawi się życie. Dostaną od Rosji pożyczki na rozwój. Za 5 lat to będą nowe lepsze dla ludzi państwa.

PiteR

in <news:769fba19-e9b3-4db1...@googlegroups.com>
user Zenek Kapelinder pisze tak:
Francja rozważa "pomoc" dla Quebecu

żeby zdechł ten bandzior. Im szybciej tym lepiej.

--
Piter

kto mieszkał w Polsce
w cyrku się nie śmieje

trybun

> Putin oświadczył że nie naruszy granic republik separatystycznych z Ukrainą w związku z czym nie będzie okupacji Ukrainy. Poprosił ukraińskich żołnierzy żeby dali sobie spokój bo nie mają szans. Jeśli mogła się legalnie podzielić Jugosławia bo chcieli tego ludzie to może podzielić się Ukraina. To było moje zdanie. W dwóch nowych państwach poprawi się życie. Dostaną od Rosji pożyczki na rozwój. Za 5 lat to będą nowe lepsze dla ludzi państwa.

O "legalnym" podziale Jugoslawii mogą mówić tylko ci co nie widzieli
efektu przelotu B52 nad Kragujevac. Dlaczego bawisz się w dyplomację
wobec imperialnego barbarzyństwa?

Co będzie z Donbasem w przyszłości trudno wyrokować - jedno jest pewne -
zachodek tak po prostu z niego łatwo nie zrezygnuje.

_Master_

W dniu czwartek-24-lutego-2022 o 04:33, Zenek Kapelinder pisze:
> Putin oświadczył że nie naruszy granic republik separatystycznych z Ukrainą w związku z czym nie będzie okupacji Ukrainy

Ale rakietami sobie porzuca gdzie chce?

Tak się kończy kolaboracja Niemców z Putinem

Zenek Kapelinder

Sądzisz że zachód wyśle korpus ekspedycujny w celu odbicia Doniecka i Ługańska? O jakim barbarzyństwie mówisz? Że chcą przerwać katastrofę humanitarna jaka jest na terenach Donbasu i Ługańska.

Zenek Kapelinder

Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast i wsi tylko składy broni i pasy startowe. Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne państwo. I są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka możliwość a nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji? Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.

Nemrod

> (...) Rosja ma sporo za uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.

Pytanie dlaczego UE jest tak głupia, że myśli, że jakimiś sankcjami coś
tam wskóra? Wiadomo, że teraz Rosja trzyma z Chinami, Syrią, Koreą Płn.
itd. i tam się sprzedaje a od Europy i USA nie chce nic, bo se może
kupić to samo gdzie indziej albo ukraść, a w cyberwłamach ruscy są chyba
najlepsi na świecie. Żadne sankcje nie pomogą. Można zrobić dwie rzeczy:
olać Putina i co najwyżej robić kwa kwa gdzie się da i na tym koniec,
albo zebrać armię i zająć Królewiec, jednocześnie prowadzić ofensywę
na wschodzie, żeby ustrzelić tego kutasa Łukaszenkę, a po nim Putina
w Moskwie. Wtedy sprawy będą załatwione. A tak, jak przyjadą ruscy
na czołgach pod Warszawę, to Polaczki będą im dezodorantem psikać
pod gąsienicami, żeby łaskawie odjechali wpierona.

SI VIS PACEM PARA BELLUM.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

_Master_

W dniu czwartek-24-lutego-2022 o 15:21, Zenek Kapelinder pisze:
> Nie bombardują miast i wsi tylko składy broni i pasy startowe.

Dobra weź dalej nie pierdollllll....

Zenek Kapelinder

Już się wyjaśniło. Wojna to ustawka.
https://www.wnp.pl/gazownictwo/rosja-pompuje-wiecej-gazu-w-ukrainskie-gazociagi-nord-stream-2-zbedny,544074.html
Zdajesz sobie sprawę że tych skurwysynów nikt nie rozliczy, chyba że sami się pozabijają dzieląc łupy. Uważam że jest jedno bardzo niepewne wytłumaczenie całej sytuacji. Cały świat ma już dość hegemonii USA. W tej chwili jedynym sposobem na dobicie tego bankruta faktycznie będącego zamorskim terytorium Izraela jest pozbawienie go dostaw tajwańskich półprzewodników. Czyli akcja w Europie jest przykrywką przygotowań do chińskiej inwazji na Tajwan. W takiej sytuacji należy zadać pytanie nie czy będzie przejęcie przez Chiny Tajwanu a kiedy będzie przejęcie przez Chiny Tajwanu. Czas pokaże. I jeśli mam rację będzie to niedługo.

Runt

W dniu 2022-02-25 o 12:52, Pisiorowy Escobar pisze:
> w <3112a2ec-e8f3-4f2a...@googlegroups.com>, KANALIA* Zenek Kapelinder
> <4kogu...@gmail.com> ujada cyrylicą:

> rusek, weź w końcu umyj dupę bo coraz bardziej wali od ciebie onucą

zenuś to kanalia i kacap! pfu!

--
Runt

* - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

trybun

Nie sądzę, znam historię - są zbyt  tchórzliwi aby samemu atakować
bezpośrednio silnego wroga.  Metoda podbojów zawsze ta sama od ich
początku. Napuszczamy tubylców na siebie udajemy dobrego wujka jednej ze
stron i zbieramy kolejne owoce.

O tym rzekomo "legalnym" podziale Jugosławii" podczas którego
masakrowano Serbów.

Ze strony prawa międzynarodowego nie mam uwag do rosyjskiej interwencji
na Ukrainie.