Jestem lepszy od jasnowidza z Człuchowa

Zenek Kapelinder

Wczoraj napisałem że Angole sobie poradzą z brakiem pracowników. Dzisiaj czytam na niemieckim polskojęzycznym onanecie że będą wydawali wizy na trzy miesiące dla kierowców ciężarówek. Jak będą wydawali na trzy miesiące to tak jak by wydawali na stałe. Bo niby za trzy miesiące cud jakiś u nich będzie i kierowcy z nieba im spadną. Potem będą kucharze, budowlańcy ,
opiekunki itd.Obstawiamm że celują w Ukraińców. Bo Ukraińcy biali, bo potrzebują zarobić, bo będą dobrymi pracownikami. Polskich właścicieli firm transportowych czeka potworny ból głowy.

Runt

W dniu 2021-09-26 o 00:25, Zenek Kapelinder - kogut z kobiecymi
genitaliami pisze:
> [...]
> opiekunki itd.Obstawiamm że celują w Ukraińców. Bo Ukraińcy biali, bo potrzebują zarobić, bo będą dobrymi pracownikami. Polskich właścicieli firm transportowych czeka potworny ból głowy.

buhahhahahhahahhahahaaaa! nie pochlebiaj sobie pajacu.

jak możesz opierać się na tym co piszą na "niemieckim polskojęzycznym
onecie"?!!!

tylko tvp info jest wiarygodna!

albo https://smitop.ru/

polecam:

https://www.bbc.com/news/57810729

https://www.gov.uk/government/publications/hgv-driver-shortage-employment-opportunities

portale nie są w jez. niemieckim! ;-)))

a teraz

"Weź koło i jebnij się w czoło." ;=)))))

--
Runt

"Oculum pro oculo, dentem pro dente!"