Bardzo interesujący kanał na facebook „Ukraińska przestępczość w Polsce”

Arnold

Bardzo polecam. Wszystkie zdarzenia są oparte na faktach autentycznych poparte odnośnikami do zdarzeń.
https://www.facebook.com/people/Ukrai%C5%84ska-przest%C4%99pczo%C5%9B%C4%87-w-Polsce/100070077874083/

,

JerzyK

W dniu 01.02.2023 o 20:49, Arnold pisze:
> Bardzo polecam. Wszystkie zdarzenia są oparte na faktach autentycznych poparte odnośnikami do zdarzeń.
> [...]

Kiedy czytam "autentyczne" wiem, że autor łże jak bura suka.

J.

Zenek Kapelinder

Fakty są zawsze autentyczne ruski debilu. I nie trzeba tego pisać.