LISTA ZYDOW W EPISKOPACIE POLSKI

boukun

Hierarchia Kosciola Katolickiego w Polsce

W odpowiedzi na liczne pytania z calego Kraju, podaje narodowosc
arcybiskupow metropolitow i biskupow ordynariuszy, stanowiacych 1/3 czesc
Episkopatu jako jego kierownictwa. Jest to kolejny material, po oswiadczeniu
z dnia 29 lipca br., ujawniajacy narodowosc osob na najwyzszych stanowiskach
koscielnych.
Niniejszy wstrzasajacy dla Polakow material jest prawdziwy. Narodowosc
wymienionych tu osob jest udokumentowana danymi tajnej kartoteki ludnosci
Polski, za ktorej udostepnienie dziekujemy odwaznym Polakom. Dziekujemy
takze ksiezom Polakom potwierdzajacym dane wyciagniete z zydowskich gmin,
tzw. kahalow.
Scislosc danych kartoteki o osobach narodowosci zydowskiej wynika z
faktu, iz od 1945 roku po dzien dzisiejszy Zydzi w Polsce, z mocy ustalen
jaltanskich, stali sie uprzywilejowana warstwa rzadzaca, majaca prawo do
wladzy i nadzwyczajnych swiadczen materialnych z tytulu strat poniesionych w
czasie okupacji niemieckiej.
Dlaczego Zydzi sa zainteresowani ujawnieniem swej narodowosci, oczywiscie w
wiekszosci przypadkow poufnie, aby udawc Polakow i miec prawo do rzadzenia
Polakami.
Poznajmy zatem narodowosc czlonkow kierowniczej czesci Episkopatu, a co
za tym idzie, dowiedzmy sie, jaki narod w rzeczywistosci reprezentuja:

Arcybiskup Metropolita Bialostocki Edward Kisiel - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Drohiczynski Wladyslaw Jedruszow - narod. ukrainska
Biskup Ordynariusz Lomzynski Juliusz Paetz - narod. zydowska
Arcybiskup Metropolita Czestochowski Stanislaw Nowak - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Radomski Edward Materski - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Sosnowiecki Adam Smigielski - narod. polska
Tadeusz Pieronek - narod. zydowska
Arcybiskup Metropolita Gdanski Tadeusz Goclowski - narod. arcy-zydowska
Biskup Ordynariusz Pelpinski Jan Szlaga - narod. niemiecka
Biskup Ordynariusz Torunski Andrzej Suski - narod. zydowska
Arcybiskup Metropolita Gnieznienski Henryk Muszynski - narod. zydowska
Szczepan Wesoly - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Wloclawski Bronislaw Debowski - narod. zydowska
Biskup Pomocniczy Wloclawski, Kierownik Duszpasterstwa Rolnikow Roman
Andrzejewski - narod. zydowska
Arcybiskup Metropolita Katowicki Damian Zimon - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Gliwicki Jan Wieczorek - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Opolski Alfons Nossol - narod. niemiecka
Kardynal Metropolita Krakowski Franciszek Macharski - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Bielsko-Zywiecki Tadeusz Rakoczy - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Kielecki Stanislaw Szymecki - narod. polska
Biskup Ordynariusz Tarnowski Jozef Zycinski - narod. arcy-zydowska
Arcybiskup Metropolita Lubelski Boleslaw Pylak - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Sandomierski Waclaw Swierzawski - narod. polska
Biskup Ordynariusz Siedlecki Jan Mazur - narod. polska
Arcybiskup Metropolita Lodzki Wladyslaw Ziolek - narod. zydowska
Arcybiskup Metropolita Poznanski Jerzy Stroba - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Kaliski Stanislaw Napierala - narod. polska
Arcybiskup Metropolita Przemyski Ignacy Tokarczuk - narod. ukrainska
Biskup Ordynariusz Rzeszowski Kazimierz Gorny - narod. ukrainska
Biskup Ordynariusz Lubaczowski Jan Srutwa - narod. ukrainska
Arcybiskup Metropolita Szczecinski Marian Przykucki - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Koszalinsko-Kolobrzeski Czeslaw Domin - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Zielonogorski Jozef Michalik - narod. zydowska
Arcybiskup Metropolita Warminski Edmund Piszcz - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Elblaski Andrzej Sliwinski - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Elcki Wojciech Zieba - narod. zydowska
Biskup Pomocniczy Elcki Edward Samsel - narod. zydowska
Arcybiskup, Prymas Polski Kardynal Jozef Glemp - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Warszawsko-Praski Kazimierz Romaniuk - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Lowicki Alojzy Orszulik - narod. zydowska
Biskup Ordynariusz Plocki Zygmunt Kaminski - narod. polska
Kardynal Metropolita Wroclawski Henryk Gulbinowicz - narod. atrcy-zydowska
Biskup Ordynariusz Legnicki Tadeusz Rybak - narod. zydowska
Biskup Polowy Wojska Polskiego General Slawoj Leszek Glodz - narod. zydowska
Arcybiskup Nuncjusz Apostolski w Polsce Jozef Kowalczyk - narod. zydowska

Zbigniew Kozlowski
Kto paktuje z diablem

boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/

Jeruzalski

boukun napisał(a):

> [...]
> Poznajmy zatem narodowosc czlonkow kierowniczej czesci Episkopatu, a co
> za tym idzie, dowiedzmy sie, jaki narod w rzeczywistosci reprezentuja:
(ciach głupoty)

Może wszyscy jesteśmy Żydami, tylko o tym nie wiemy?
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.polityka.wybory

boukun

Użytkownik Jeruzalski <mar...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BAB8FC2...@poczta.onet.pl...

Mozesz byc Zydem, ale jak sie nie jestes obrzezany, ani ty, ani twoje dzieci
nigdy do wladzy sie nie dopchacie.

Jeruzalski

boukun napisał(a):

> Mozesz byc Zydem, ale jak sie nie jestes obrzezany, ani ty, ani twoje dzieci
> nigdy do wladzy sie nie dopchacie.

A obrzezanie pomoże w dopchaniu się do władzy?
Hmmm, może to jest jakiś sposób, by Alternatywa dostała więcej niż
jeden procent głosów...

Jeruzalski
---
Polacy na Madagaskar!!!
---

Miroslaw Machulak

A moze chociaz niektorzy sie nawrocili?
Po czynach ich osadzaj, po czynach!

Poza tym lista jest mocno nieaktualna -- np. Jozef Zycinski jest abp.
lubelskim od jakichs 2 lat.

Pozdrawiam,
M.Machulak

boukun

Użytkownik Miroslaw Machulak <mach...@wp.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3BABB026...@wp.pl...

Zgadza sie, chodzilo tu o fragment oswiadczenia z dnia 12 grudnia 1992 roku.

Michal Malaczek

Użytkownik boukun <kafeint...@hotmail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Arcybiskup Metropolita Gdanski Tadeusz Goclowski - narod. arcy-zydowska
> [...]
Co to znaczy narodowosc arcyzydowska?

A sa w Episkopacie nie-Zydzi?

Pozdro...
Michal

PS. Rozumiem, ze gdybys odkryl w swej rodzinie korzenie zydowskie -
strzelilbys sobie w leb?

boukun

Użytkownik Michal Malaczek <kaba...@iem.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ohoan$9v7$1...@news.tpi.pl...

> Co to znaczy narodowosc arcyzydowska?

Arcyzydowska znaczy, syjonistyczna.

> A sa w Episkopacie nie-Zydzi?
>
> Pozdro...
> Michal
>
> PS. Rozumiem, ze gdybys odkryl w swej rodzinie korzenie zydowskie -
> strzelilbys sobie w leb?

Zydem sie jest, albo nie.

boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/

vas

Czolem!

zajadlosc wsieklego psa. Podzialy, nienawisc - po kiego to wszystko? Co z
tego ze ZYD ---> czy ZYD to ROBAK, to CHOROBA, to ZARAZA, to RAK, ktory zre
od srodka lub uosobienie czegos najgorszego? Jezeli tak to czym sobie na to
zasluzyli? (nastroje iscie z KAT_lektury Mein Kampf)

klon Boukuna

Użytkownik vas <va...@wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bb0...@news.vogel.pl...

> Czolem!
>
> zajadlosc wsieklego psa. Podzialy, nienawisc - po kiego to wszystko? Co z
> tego ze ZYD ---> czy ZYD to ROBAK, to CHOROBA, to ZARAZA, to RAK,

dokładnie - to rak złośliwy,

ktory zre
> od srodka
polską gospodarkę

lub uosobienie czegos najgorszego?
Tak jest - pycha i chciwość jest grzechem najgorszym.

Jezeli tak to czym sobie na to
> zasluzyli?

Pazernością. Lichwą. Holokaustem ekonomicznym polskiego Narodu

Malachowski Tadeusz

"klon Boukuna" <kafeint...@hotmail.com> wrote in message
*********************************
no tak-z tacy zabiera to zydowstwo pieniadze-a co ...
gonic takich-wpisywac ich na listy i trzymac to wszystko w Episkopacie...
-przeciez kosciol taki biedny a ksieza takie chudzinki...

M.T...

sleepindog

doobra. to wytlumacz mi cos takiego. rozumiem. zydzi nas okradaja i
uciemiezaja.
no to zalozmy ze ide do sekszopu po sztuczna wagine. od zarobionych
pieniedzy place ilestam 45%pod doch+zus i jak kupuje sztuczna cipe place od
reszty 22%. jakas prowizje bieze sklep reszte producent - firma
polcipeks-romania. i prosze mi powiedziec gdzie tu jest zyd???
prawdopodobienstwo wystapienia po drodze zyda, ruska, mongola, eskimosa
<20%. vat wprowadzili po wyzwoleniu spod socjalizmu polacy tacy jak hutnik
czy gurnik, ktorzy dostali sie do rzadu, albo dzieci hutnika i gurnika ktore
skonczyly studia wyzsze i jeszcze wyzsze. i prosze mi wytlumaczyc gdzie tu
jes zydek co nam podbiera pieniazki i stoi nad nami z batem? otoz jezeli
ktos spierdolil gospodarke to tylko my, polacy. swoim zadufaniem w sobie.
wiekszosc polakow to takie buraki takie ze klienta odstrasza sama morda. na
dzien dobry co 3 polak by ci chcialby cie zabic spojrzeniem. wiem to bo mam
takiego starego, ktory pierdoli takie same glupoty o zydach jak coniektorzy
tutaj na grupie. a wszyscy go ruchaja w dupe. jest zwyklym snobkiem z
przerosnietym ego. jak gdzies wychodzi to zamyka swoj pokoj na klucz.
wszyscy pierdola od zeczy jak ciezka jest dola. bo nie maja smykalki do
interesu, bardziej wola upierdalac zone, rodzine, poslow, wszystkich ludzi
wkolko na ulicy, szukac winy chuj wie czego w czym paranoja. psuja im sie
nerwy i po chuju. nie ma jajek zeby zarobic troche talarow, zyc szczesliwie
i nie przejmowac sie niczym. troche ludzi takich jednak istnieje. muwie
zastanowcie sie troche ludziska. wszyscy tylko jebia jak to zle sie dzieje
kto sie pcha do koryta kto ma kase ten zyd. chyba was pojebalo. to tak
jakbym odrabal sobie chuja i oskarzal o to dziwke 3 ulice dalej. pozdrawiam.
sleepindog

klon Boukuna

Użytkownik sleepindog <l...@sleeping.dogs.lie> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9p3t1n$a2p$1...@news.tpi.pl...