Skladnica

Na YouTube znalazłam taki oto kanał:
https://www.youtube.com/watch?v=iMuwwmPRvjo

Na kanale dziecko opowiada o różnych sprawach i jest to fajne do oglądania
dla dzieci i rodziców.
Poszukuję podobnych kanałów bo w większości kanałów dla dzieci występują
rodzice.

microfin...@gmail.com

cześć
Udzielam krótko- i długoterminowych pożyczek prywatnych od 3000 € do 150 000 000 € poważnej osobie, która chce tej pożyczki. 2% odsetek w roku w zależności od kwoty kredytu ze względu specyficzne, nie jestem zużycie, naruszenie prawa. Możesz spłacić na okres od 3 do 40 lat, w zależności od kwoty kredytu.
Potwierdź kwotę, którą chcesz zapłacić i czas spłaty środków.

UWAGA: wyślij e-mail na adres: creditfi...@gmail.com