cesarka a szkola rodzenia (warszawa-gdzie?)

1 view

maciej

witam

czy ktos moglby polecic jaks szkole rodzenia w Warszawie?
Poczatkowo planowalismy te przy szpitalu sw. Zofii ale tam jakos krzywo
patrza na mamy ktore beda rodzic przez cesarke. U nas to prawie pewne,
Kasiak (moja zonka) konsultowala sie ze swoim lekarzem ktory powiedzial
ze na pewno skonczy sie cesarka.
Nasza kolezanka chciala tam rodzic i przy zapisywaniu sie do szkoly
rodzenia uslyszala ze oni niechetnie zapisuja takie osoby bo preferuja
porod silami natury. Ogolnie jakos tak mamy wrazenie ze ostatnio mamy
ktore beda rodzic przez cesarke sa "spychane" gdzies tam na bok :(
Z uwaga czekamy na wrazenia dotyczace warszawskich szkol rodzenia.

sciskam

Maciek w iminiu Kasiaka i Malenstwa (polowa listopada)

Marchewka

Jestem w posiadaniu przewodnika po szkolach rodzenia w Polsce. Jesli chcesz,
to moge dla Was skopiowac strony o szkolach rodzenia w Warszawie. Zapraszam
na priva.
Pozdrawiam!
M.

Andzia

Użytkownik "maciej" <kor...@dhi.waw.pl> napisał w wiadomości
> witam

Ogolnie jakos tak mamy wrazenie ze ostatnio mamy
> ktore beda rodzic przez cesarke sa "spychane" gdzies tam na bok :(

Hej!
Swoją córcię rodziłam poprzez cesarkę. Pośladki. W szpitalu jednak chcieli,
abym rodziła normalnie. ( dla nich bardziej sie to opłaca, płatne
znieczulenie itd.)
Nie czułam sie ani nie czuję gorsza. Uważam, że powinni mi współczuć a nie
gardzić mną. To nie mój wybór jak ułożyło mi się maleństwo i to ja muszę
teraz czekać dwa lata by zrobić braciszka Soni. To ja mam ślad na brzuchu,
który czsem będzie mi przeszkadzał. Niczego jednak nie żałuję i poważnie
zastanawiam sie czy następny raz chciałabym rodzić normalnie?
Głowa do góry! Dziecko przychodzi na świat! a jak? co to kogo obchodzi!!!
Mniej męczarni hi hi! 20 min i z głowy!
Nie czułam żadnej dyskryminacji z powodu cesarki.
Szkoła rodzenia? Ja chodziłam we Włochach bo tu mieszkam. Prowadząca super!
Najlepiej wybierzcie tam gdzie macie blisko. Mogę sie popytać swojej
położnej czy jest gdzieś w waszej dzielnicy. Dajcie znać który to zakątek
tej "pięknej" Warszawy. Służę podpowiedzią o porodzie cesarskim.
Pozdrawiam
Ania&Sonia 16 tyg.

maciej

Andzia wrote:

> [...]
> położnej czy jest gdzieś w waszej dzielnicy. Dajcie znać który to zakątek
> tej "pięknej" Warszawy. Służę podpowiedzią o porodzie cesarskim.

dzieki za tak szybki odzew. My tez sie nie czujemy gorsi a jakies gadki
personelu splywaja po nas jak woda po kaczce no ale rzeczywistosc
skrzeczy :))))))).
A zakatek cudnej wawy to praga pld. Ale z dobrym dojazdem do centrum
powisla itd

sciskam serdecznie

maciek

eKinga

> witam
>
> czy ktos moglby polecic jaks szkole rodzenia w Warszawie?
> Poczatkowo planowalismy te przy szpitalu sw. Zofii ale tam jakos krzywo
> patrza na mamy ktore beda rodzic przez cesarke.

Czesc,

ja tez rodzilam przez cc. Tak sie w zyciu ulozylo i ze wzgledu na
bezpieczenstwo Oli taki porod byl konieczny. Do szkoly rodzenia nie
chodzilismy, bo nie widzialm wobec tego potrzeby, a z dzieckem sobie
poradzilismy od pierwszych chwil.
Na jakis czas przed porodem zglosilam sie jednak do sw, Zofii (tam lezalam w
trakcie ciazy) i po rozmowie z lekarzem ucieklam gdzie pieprz rosnie.
Szanowny pan doktor powiedzial mi, ze mam sie zglosic do porodu tydzien po
terminie badz kiedy tetno bedzie zanikac. U mnie grozilo to niedotlenieniem
i fatalnymi tegoz skutkami. W kazdym razie od tamtej pory nie lubie tego
szpitala i go nikomu nie polecam.
Co do samej cesarki nie ma sie czego bac i to taki sam porod jak kazdy - w
koncu na swiat przychodzi ukochane dziecko! A i krocej jest, mama mniej
zmeczona, dziecku wiele stac sie nie moze.

Musze ci sie jednak przyznac, ze jesli zdecyduje sie na kolejne dziecko to
bede chciala urodzic je naturalnie.

Jesli masz jakies pytania na temat cc pisz.

Pozdrawiam serdecznie

--
Kinga & Aleksandra (17 kwietnia 2002)
W-wa

Marchewka

> [...]
> Szanowny pan doktor powiedzial mi, ze mam sie zglosic do porodu tydzien po
> terminie badz kiedy tetno bedzie zanikac. U mnie grozilo to

Nie moge uwierzyc w to, co tu czytam! To po prostu nieslychane, ze lakarz
mogl cos takiego powiedziec. Dobrze, ze nie polecil sie zglosic wtedy, gdy
na cesarke byloby juz za pozno. No, ale taka, niestety, mamy sluzbe zdrowia
zenujaca.
W ktorym szpitalu w koncu przyszlo na swiat Twoje malenstwo?
Pozdrawiam!
M.

Wito

"Marchewka" <iwon...@wp.pl> wrote in message

Oj na priva, na priva.... Może ja też bym chciał?
;-))
Daj to może na jakąś stronę albo co? Może babyboom?

pzdr

Michał W.

Marchewka

> Oj na priva, na priva.... Może ja też bym chciał?
> ;-))
> Daj to może na jakąś stronę albo co? Może babyboom?
>
> pzdr
>
> Michał W.

Ale tego jest cala ksiazka! Byla podlaczona jako prezent do czerwcowego n-ru
"Twoje dziecko". Tytul: "Przewodnik po szkolach rodzenia i poradniach
laktacyjnych". Zostal opracowany przez fundacje "Rodzic po ludzku" -
fund...@rodzicpoludzku.pl, tel. 22/ 635 33 36.
Moze te z grupowiczek, ktore uczestnicza w uaktualnianiu grupy (ja, niestety
nie :-( ) do nich sie zglosza.
A moze takze w samej redakcji "TD" maja ten przewodnik jeszcze. Tel. do
redakcji: 22/ 584 23 35 oraz www.twojedziecko.pl.
A nie jestem taka biegla w internetowych sztuczkach, by wrzucac ksiazki na
internetowe strony ;-)
A ja w dalszym ciagu moge zrobic dla kogos ksero wybranego miasta/regionu
:-)
Pozdrawiam!
M.

eKinga

> [...]
zdrowia
> zenujaca.
> W ktorym szpitalu w koncu przyszlo na swiat Twoje malenstwo?

Ja tez nie moglam. Mialam nawet usg ze soba gdzie dokladnie mozna bylo
wszystko zobaczyc, ale nikt nie chcial spojrzec. Ale, bylo, minelo.

Urodzilam w Iatrosie.

Pozdrowienia - upalne

Dorota

Nie jestem z Warszawy , więc nie mogę podpowiedzieć gdzie w stolicy można w
ten sposób rodzić. Ale popieram przemówczynie. Najważniejsze jest to, że na
świat przyjdzie dziecko, a w jaki sposób to jest mało ważne. Dobrze, że
wiesz od razu, że to będzie cesarka. Ja męczyłam się kilkanaście godzin, bo
miał to być poród naturalny, a w końcu wyszła cesarka. Minusem cesarki było
jedynie to, że wolno dochodziłam do siebie. Ale inne kobiety, który miały
operację mniej więcej w tym samym czasie co ja, czuły się zdecydowanie
lepiej. Na pewno wszystko będzie dobrze i nie ma najmniejszego powodu by
czuć się gorszą. Moim zdaniem sprawnie wykonana operacja jest dla dziecka
korzystniejsza, omija je cały proces trudnego "wychodzenia" na zewnątrz.
Dzieci rodzą się też śłiczne i okrąglutkie. Moja córcia była śliczna i
dostała 10 punktów.

Pozdrawiam

Dorota i "cesarkowa"Ania 4,5msc.