seks w ciąży

ania_t

Jestem w 7 miesiącu drugiej ciąży. Przed po i w trakcie zawsze miałam duży
temperament w tych sprawach. Od momentu gdy mój brzuch zaczął się coraz to
bardziej powiększać mąż kompletnie mnie olał . Mimo próśb i gróźb zupełnie
nie jest zainteresowany mną jako kobietą. Zdaję sobie sprawę, że moja figura
nie jest tak atrakcyjna jak wcześniej. Wkurza mnie fakt ,że on na groźbę ,
że poszukam sobie kogoś innego reaguije śmiechem.

Rafał Wypych

Dziwny facet, przeciez kobiety w ciazy sa najbardziej kobiece !

Baltazarr

Czesc

Proponuje przykuc kajdankami do lozka
wychlostac i posypac sola :-)

pozdrawiam
Baltazarr

Fuel

U mnie bylo odwrotnie...
Ja chcialem, moja zona nie za bardzo. Bala sie panicznie o zdrowie dziecka.
Proponuje jakis seksowny ubior...
A moze Twoj maz nie akceptuje za bardzo Waszej ciazy?

ania_t <ani...@go2.pl> wrote in message

Mała

> [...]
,
> że poszukam sobie kogoś innego reaguije śmiechem.

Nic Ci niestety nie poradze. Na szczescie moj maz ma duzy apetyt. Kochalismy
sie mniej tylko dlatego, ze maz mowil, "No jakbys sie czula jakby ktos Cie
pukal tak nachalnie po glowie. Dajmy dziecku spac" Co nie oznacza, ze nie
dawalismy sobie przyjemnosci w inny sposob.

Mała

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

Pawel Czajka

Witaj

Osobicie przyznam sie ze nie mialem problemow takich jak ma twoj maz
ale musze stanac w jego obronie (solidarnosc plemnikow) po prostu
niekiedy faceci tak maja - to jest raczej sprawa indywidualnej
psychiki osobnika :))). Sadze ze napewno sytuacja sie odwroci gdy
dziecko sie urodzi. Natomiast fakt ze straszy Cie "że poszukam sobie
kogoś innego" - to po prostu nie ladnie z jego strony. Powinien
bardziej Cie wspierac niz - dobijac. Pogadaj z nim o tym. Ja bym tak
zrobil gdybym to ja byl w ciazy :))))))

Pozdrawiam
Pawel

p.s.
Nadal jako przedstawiciel plci meskiej.

Anna Björk

> [...]
> kogoś innego" - to po prostu nie ladnie z jego strony. Powinien
> bardziej Cie wspierac niz - dobijac. Pogadaj z nim o tym. Ja bym tak

Pawel, to przeciez ona go straszy, a nie on ja!
--
Anna
sve...@hotmail.com

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Tomasz Fidecki

Pawel Czajka wrote:

> [...]
> dziecko sie urodzi. Natomiast fakt ze straszy Cie "że poszukam sobie

> kogoś innego" - to po prostu nie ladnie z jego strony. Powinien

Przecież to Ona Jego straszy. To nieładnie z _Jej_ strony ;-)

Pawel Czajka

> Pawel, to przeciez ona go straszy, a nie on ja!

Cholender nie przeczytalem za dokladnie :))))

Przepraszam

Pawel

Dorota Podlejska

ania_t napisal(a):
[...]

Może weź go 'za bety', posadź na krześle i spokojnie wytłumacz, że nie
tylko on jest ważny. Ty także się liczysz. A jeżeli _spokojna_ rozmowa
nie pomoże, to już sama nie wiem...

--
Lakshmi, która nie miała i mieć nie będzie tego problemu
Dorota Podlejska <lak...@underley.eu.org>

Redakcja Motoryzacyjna

ania_t wrote:

> [...]
> nie jest tak atrakcyjna jak wcześniej. Wkurza mnie fakt ,że on na groźbę ,
> że poszukam sobie kogoś innego reaguije śmiechem.

Sorry, ale nie wiem czy lista cos pomoze. To bardzo prywatna i osobista
sprawa. Ja tam uwazam , ze kobieta w ciazy ma mnostwo uroku. A moze
facet ma lęki, nie chce Tobie zrobuc krzywdy czy cos w tym stylu ?

Remigiusz Kozinski

Redakcja Motoryzacyjna

Baltazarr wrote:

> Czesc
>
> Proponuje przykuc kajdankami do lozka
> wychlostac i posypac sola :-)
>
> pozdrawiam
> Baltazarr

Kochany, wchodzimy tu juz na pole seksu chyba zbytr wyrafinowanego jak
na tę listę :))))

Remigiusz Kozinski

Baltazarr

Remigiuszu a czy ja napisalem chociaz slowko o seksie ;-) ? poprostu niech
da dziewczyna chlopu nauczke. Od razu przypomnial mi sie kawal:

siedzi facet u lekarza a ten pokazuje mu kolo i pyta
- co to jest
- facet na to : naga kobieta
- potem pokazuje mu trojkat
- facet : naga kobieta
- to samo z kwadratem
- a fazet znowu : naga kobieta
- lekarz wkurzony na pacjenta : panie pan jest zboczony
- tak? a kto mi te wszystkie swinstwa rysuje?

1. A tak na powaznie do kolezanki z problemem to czy probowalas wspolnej
kapieli + swierza posciel w lozeczku ?
2. Albo jesli masz okazje to zostaw dzieciaka u np babci i idzcie gdzies we
dwojke np. na pizze, do kina, na spacer ...(ale pieszo nie samochodem)
3. Albo w ostatecznosci idz do wypozyczalni video wypozycz sobie kasete
"erotyczna"
i zacznij ogladac - moze go to ruszy BTW (mnie rusza kazdy z tych trzech
sposobow) a w
polaczeniu daja mieszanine piorunujaca

Troche sie rozpisalem....

pozdrawiam
Baltazarr

Bazyl

Użytkownik Baltazarr <bal...@ruda-sl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%Cto4.9447$34.3...@news.tpnet.pl...

> [...]
kasete
> "erotyczna"
> i zacznij ogladac - moze go to ruszy BTW (mnie rusza kazdy z tych

Rozumiem, że świeżą pościel w łóżku masz tylko, jak Twoja kobieta ma
ochote na seks i jest to na tyle rzadko, że Cię to tak podnieca :-)
Ale to chyba mi szkoda Twojej kobiety, która musi wypożyczać filmy,
żeby pójść z Tobą do łóżka i chyba jej się dziwię.
A tak poważnie, to chyba nie chodziło o rady, typu - wypożycz film
erotyczny, itp. bo zaraz przejdziemy do bardziej brutalnych i
wulgarnych, ktoś powie, na co ci chłop, kup sobie wibrator, ktoś inny
powie, nie ten, to idx do łóżka z innym itd. Tu chyba chodziło o
podzielenie się problemem i uzyskanie rad, od osób, które miały
podobne problemy lub od osób, które w jakiś ciekawy sposób uniknęły
własnie takich sytuacji. A może to ja się mylę, bo mam zły dzień?
Tatiana

Pawel Czajka

> A może to ja się mylę, bo mam zły dzień?

He He nie tak ostro.
Wypowiedz Baltazarra miala przynajmniej dla mnie bardziej zartobliwy
charakter :))) a nawet jesli nie to madre rady zawsze moga sie
przydac - kazdy ma rady, ktore zazwyczaj sam spraktykowal.
Najwidoczniej Baltazarr nie korzystal w wibratora itp. akcesoriow :))

Pozdrawiam
Pawel

Baltazarr

O jejku nie to mialem na mysli

dziewczyno dlaczego z igly robisz widly
chyba mi nie powiesz ze (strzelam) co drugi - trzeci dzien zmieniasz
posciel . U mnie posciel zmienia sie okolo 1 na miesiac ale chodzi o tzw.
nastroj - bardzo milo wchodzi sie do swierzo przebranej posciel
(przynajmniej mi)
a przebrana posciel w polaczeniu ze spacerem we dwoje i wspolna kapiela
moze byc dodatkowym bodzcem.

Co do filmow to nie napisalem idz wypozycz porno , kup wibrator i pokaz
chlopu ze go nie potrzebujesz
nie tedy droga

Czy moja porada ze spacerem byla zla :-(
ogolnie chyba chodzi o oderwanie sie od codziennosci moze meza szanownej
kolezanki
przytlaczaja tzw. problemy dnia codziennego

a jesli napisalbym zeby ubrala sobie jakas ciekawa bielizne tez odebralabys
to jako nietakt
to ja Ci powiem ze w dziedzinie erotyki kazda para ma swoj nazwijmy to
kodeks to co u innych
wydaje sie niemoralne u innych jest dobrym afrodyzjakiem. Ja napisalem o
spacerze, poscieli, kapieli i filmie
ale to ty wspomnialas o wibratorze i "lewiznach" a jesli jej to pomoze niech
sobie kupi ten wibrator
co my mamy do tego? Mysle ze moja porada nie obrazila ani_t a jesli tak sie
stalo to przepraszam
MEA CULPA mysle ze sama zrobi tak jak bedzie uwazala

A tak na marginesie jaki twoim zdaniem jest inny ciekawy sposob na taki
kryzys
gra w bierki?

pozdrawiam
Baltazarr

> [...]
>podobne problemy lub od osób, które w jakiś ciekawy sposób uniknęły

>własnie takich sytuacji. A może to ja się mylę, bo mam zły dzień?

gospo...@gmail.com

ania_t Twój Mąż się boi😒. Boi się o Wasze Dziecko👶,żeby przypadkiem nie dostało,,FISIA",jak by Ci wkładał swoją-długą końcówkę.