Słuchajcie najmądrzejszego człowieka na świecie

a a

Jakub A. Krzewicki
11:08 (now)
poniedziałek, 27 grudnia 2021 o 10:51:44 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców
>
> https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/

Jedna kobita - Ikselka mianowicie.
No ale właściwie to ja nie widzę ludzi, którzy by się sprzeciwiali szczepionkom, a nie mieli oprócz argumentów naukowych jakichś przekonań religijnych.
I prawie nigdy tymi przekonaniami nie są judaizm, buddyzm czy advaita (religie poszukujące wiedzy intelektualnej i uzależniające wyzwolenie od nauki i zbierania informacji - nirguna brahman) tylko odłamy religii oparte na wierze i zaufaniu (do osobowych bytów ludzkich lub wyższych - saguna brahman).

Jakub A. Krzewicki

Bez przesady, nie jestem najmądrzejszy i nikt nie musi nikogo słuchać. Sferę prywatnych obsesyjek mają sami do przepracowania.

XL

Ja za to widzę (najczęściej lewackich i/lub niewykształconych i/lub ze
starczym otępieniem) durniów, którym się szczepionki pod wpływem papki
medialnej w czambuł popierdoliły z dopuszczonym warunkowo, nieprzebadanym,
zrobionym na kolanie preparatem inżynierii genetycznej, za którego
następstwa krótko/ i długofalowe nikt, nawet sam producent, nie bierze
ŻADNEJ odpowiedzialności.

--
Xl z kompletem SZCZEPIEŃ
„Niewolnicy wszędzie i zawsze niewolnikami będą – daj im skrzydła u ramion,

XL

Było samemu „opanowywać”. Nie masz niczego do powiedzenia widać.