Na kłopoty - ZIELONI 🙈🙈🤣🤣

XL

Jan 6, 2024, 5:22:44 PMJan 6
Po czym…

“Rekord zimna w regionie Oslo. Pod Moskwą awaria ogrzewania. Ludzie palą
ogniska na balkonach.”

„31,1 st. Celsjusza - tyle wskazały termometry w okręgu Oslo w nocy z
piątku na sobotę. To najniższa zarejestrowana w tym miejscu temperatura w
historii pomiarów. Rekord mrozu padł również w sąsiedniej Szwecji - w
miejscowości Naimakka było -43,8 st. Celsjusza. Do -27 st. spadła
temperatura w obwodzie moskiewskim w Rosji. Tam też doszło do awarii
ogrzewania. Mieszkańcy, aby się ogrzać, zaczęli rozpalać ogniska na
balkonach.”

„Władze dworca centralnego w Oslo zdecydowały, że otworzą główną halę dla
osób w kryzysie bezdomności. Z powodu niskiej temperatury 2,3 tysiąca
mieszkańców okolicy lotniska Gardermoen nie miało prądu. „

„"The Moscow Times" informuje z kolei o tym, że mieszkańcy miasta w
obwodzie moskiewskim, dotknięci przerwami w dostawie prądu, wyszli na ulice
i domagali się, aby lokalne władze przywróciły ciepło w ich domach. W ciągu
dnia temperatura wynosi tam -16 stopni Celsjusza, a w nocy -27 stopni.
Rosyjski dziennik wskazuje, że co najmniej 21 tysięcy osób miało odcięty
prąd w swoich domach w czwartek rano w mieście Podolsk. W sumie braki w
dostawach prądu mogą dotyczyć nawet 65 tysięcy osób. W miejscowości
Łytkarino, w obwodzie moskiewskim, mieszkańcy zostali bez ogrzewania, a ci,
którzy nie wyjechali, rozpalają ogniska na balkonach, skwerkach i placykach
przed blokami mieszkalnymi. „

Ciekawe, jak tam u nich pompy ciepła i samochody elektryczne 🥴🥴🥴
Szczególnie przy braku prądu i przy bardzo niskich temperaturach to
bezużyteczne badziewie i kiep ten, kto to ma i na tym opiera byt rodziny i
swój. Już to widzę w Europce, opanowanej przez zielony idiotyzm, gdy i tu
przyjdzie prawdziwa zima . Ja sama pamiętam „zimę stulecia” w Polsce, gdy u
mnie skończyła się skala na termometrze, obejmująca do -36 stopni - i do
dziś nie wiemy, czy było wtedy -38, czy -45.
I nie ma co tu się oszukiwać, że to się więcej nie zdarzy. WYSTARCZY RAZ -
i koniec pieśni, leźycie i kwiczycie, wielbiciele lewackiej
jedyniesłuszności energetycznej, gdy także u nas (jak w artykule) będą
ogniska na balkonach i samochody elektryczne zawalą drogi.

Ludzie, przestańcie dawać się nabijać w te wymysły lewackie - wiatraki,
elektryki i pompy ciepła - elektryki przy -15 tracą zasięg do zera i
pokotem leżą w Szwecji porzucone przy drogach, a pompy ciepła już przy -10
zamarzają i przechodzą na elektryczne grzałki, a to wszystko razem z
wiatrakami potrzebuje PRĄDU. A gdy prądu nie ma - vide artykuł!

👇🏻👇🏻👇🏻

https://next.gazeta.pl/next/7,172392,30569952,kilkadziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zimna.html#s=BoxOpImg3

--
XL wiosenna

XL

Jan 6, 2024, 5:33:37 PMJan 6

XL

Jan 7, 2024, 4:11:31 AMJan 7
XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> Po czym…
>
> “Rekord zimna w regionie Oslo. Pod Moskwą awaria ogrzewania. Ludzie palą
> ogniska na balkonach.”

Minus
J.w.

--
XL wiosenna

Trybun

Jan 7, 2024, 7:01:25 AMJan 7
W dniu 06.01.2024 o 23:14, XL pisze:
Jednak wobec ogólnego trucia środowiska należy coś robić. Pewnie że
niektóre obecne pomysły wołają o pomstę do piekła, ale nikt przecie nie
jest nieomylny.

XL

Jan 7, 2024, 1:06:42 PMJan 7
No więc niech ten nie-nieomylny nie pcha się do decydowania.

--
XL wiosenna

Trybun

Jan 9, 2024, 3:48:35 AMJan 9
W dniu 07.01.2024 o 18:58, XL pisze:
Skoro jest źle a nikt nie ma pomysła to chyba nie mamy wyboru, nawet
brzytwa może być ratunkiem.

XL

Jan 9, 2024, 6:36:45 AMJan 9
Dosłownie. Brzytwy by trzeba.

--
XL wiosenna

Trybun

Jan 10, 2024, 5:33:31 AMJan 10
W dniu 09.01.2024 o 12:28, XL pisze:

> Dosłownie. Brzytwy by trzeba.

Problem w tym że jak na razie "brzytwa" to te straszne wehikuły nazywane
samochodami elektrycznymi..

XL

Jan 10, 2024, 9:43:36 AMJan 10
Nie rozumiemy się. Dla mnie to ODCIĘCIE się od czerwonej UE.

--
XL wiosenna

Trybun

Jan 11, 2024, 1:20:57 PMJan 11
W dniu 10.01.2024 o 15:35, XL pisze:
A dla mnie UE to czerń a nie czerwień, i całe szczęście że ona jak na
razie nie ma wpływu na wszystko w krajach wspólnoty. Tak że niektóre
kraje sprawiają jeszcze wrażeni mniej czarnych od drugich. Natomiast co
do tej "brzytwy" to idzie mi o to że jest pilna potrzeba przebudowy czy
jak to tam nazwać, całościowo środków transportu. Pojazdy elektryczne
jak najbardziej mogłyby być do tego przydatne. Tymczasem UE z jednej
skrajności wpada w drugą, zmuszanie do zakupu tych obecnie oferowanych
e-pojazdów w imię celów ekologicznych to jakiś żart.

XL

Jan 12, 2024, 2:47:29 PMJan 12
Piszę o czerwieni, bo to komunistyczny zamordyzm i totalitaryzm w masce
aniołka.
Co do e-pojazdów oczywiście, zgadzam się.

--
XL wiosenna

Trybun

Jan 13, 2024, 3:31:44 AMJan 13
W dniu 12.01.2024 o 20:39, XL pisze:
Niestety, bo prawdziwa czerwień to czysta cnota. Problem w tym że wielu,
za wielu próbuje używać tego koloru do swoich czarnych interesów, stąd
to nieporozumienie. Taki np. Kwach czy Miller za deklarowanie
lewicowości powinni dostać tylko w zakłamana czarną mordę.

XL

Jan 13, 2024, 2:56:46 PMJan 13
To stare kiejkuty są, ordynarna najczarniejsza czerwona komuna.

--
XL wiosenna

Trybun

Jan 16, 2024, 3:20:45 AMJan 16
W dniu 13.01.2024 o 20:48, XL pisze:

> To stare kiejkuty są, ordynarna najczarniejsza czerwona komuna.

Ja bym ich nazwał oszustami działającymi pod fałszywymi barwami.

Alojzy Gąska

Jan 18, 2024, 5:07:04 AMJan 18
XL napisał(a):
> Po czym…
>
> “Rekord zimna w regionie Oslo. Pod Moskwą awaria ogrzewania. Ludzie palą
> ogniska na balkonach.”

https://pbs.twimg.com/media/F_TwVf3WYAAxlzX?format=jpg&name=900x900

Alojzy Gąska

Jan 18, 2024, 5:13:47 AMJan 18
> https://pbs.twimg.com/media/F_TwVf3WYAAxlzX?format=jpg&name=900x900

1966: Ropa zniknie za dziesięć lat
1967: Groźny głód przewidziany do 1975 roku
1968: Przeludnienie rozprzestrzeni się na całym świecie
1969: Wszyscy znikną w obłoku niebieskiej pary do 1989 roku
1970: Świat wyczerpie wszystkie swoje zasoby naturalne do 2000 roku
1970: Mieszkańcy miast będą potrzebować masek przeciwgazowych do 1985 roku
1970: Nagromadzenie azotu uczyni całą ziemię niezdolną do użytku
1970: Rozkładające się zanieczyszczenia zabiją wszystkie ryby
1970: Pszczoły-łowcy!
1970: Epoka lodowcowa do 2000 roku
1970: Ameryka podlega restrykcjom wodnym do 1974 roku i restrykcjom żywnościowym do 1980 roku
1971: Nowa epoka lodowcowa nadchodzi w 2020 lub 2030 roku
1972: Nowa epoka lodowcowa do 2070 roku
1972: Ropa wyczerpie się w ciągu 20 lat
1974: Satelity kosmiczne pokazują, że nowa epoka lodowcowa nadchodzi szybko
1974: Kolejna epoka lodowcowa?
1974: Uszczuplanie ozonu to 'Wielkie niebezpieczeństwo dla życia
1976: Zgodność naukowa: planeta chłodzi się, głód jest nieuchronny
1977: Departament Energii mówi, że ropa osiągnie szczyt w latach 90.
1978: Nie ma końca dla 30-letniego trendu chłodzenia

etc.

XL

Jan 18, 2024, 7:19:01 AMJan 18
Ano właśnie 🥴

--
XL wiosenna

XL

Jan 18, 2024, 7:23:38 AMJan 18
Ekstra 🤣🤣🤣 Odkąd już jako dziewczyna zauważyłam, że ludzie to ciemne
barany, mam z tego nieustający ubaw. Nic a nic mi ich nie jest żal. Barany
to przecież barany, muszą ulegać owczemu pędowi. Fizjologia ponad rozumem.

--
XL wiosenna