"Państwo" polskie państwo

Trybun

Zastanawiacie się czasem nad tym czym jest to "nasze" państwo i do czego
służy poza ukierunkowaniem na prześladowanie Obywateli?

PD

W dniu 09.11.2023 o 10:36, Trybun pisze:
> Zastanawiacie się czasem nad tym czym jest to "nasze" państwo i do czego
> służy poza ukierunkowaniem na prześladowanie Obywateli?

Zastanawiam się czasem. Mam nadzieję, że pomogłem.

PD

Trybun

W dniu 11.11.2023 o 17:59, PD pisze:
Bardzo wątpię, gdybyś się zastanawiał to poruszyłbyś temat, ale jak
widać takie coś cie przerasta.

PD

W dniu 12.11.2023 o 08:07, Trybun pisze:
Twoje pytanie dotyczyło samego faktu zastanawiania się nad czymś. I na
to pytanie odpowiedziałem wyczerpująco.

"gdybyś się zastanawiał to poruszyłbyś temat" - napisz proszę nieco
więcej na temat tej zależności.

PD

Trybun

W dniu 12.11.2023 o 21:17, PD pisze:
Jak w hyde parku mówisz, dzień dobry, ale ładna pogoda, to też jest sam
fakt i nie powinno się tego ciągnąć? Problem pojęcia 'państwo" to dobry
przykład na długą i interesująca dyskusję. Tylko że trzeba by mieć
jakieś SWOJE poglądy.

PD

W dniu 14.11.2023 o 12:35, Trybun pisze:
I czemu ta ewentualna dyskusja miała by służyć? Jakiś cel, nowa wartość
dodana? Bo ja tu widzę, że nie chcesz dyskusji tylko osoby na tle której
będziesz manifestował swoje poglądy. Choćby teza zawarta w pytaniu o tym
świadczy. Twoje dotychczasowe dokonania też o tym świadczą, gdy
dopytywany o konkrety uciekasz w jakieś "to oczywiste". Jesteś pewien,
że nie podejmowanie dyskusji z tobą, to wynik braku poglądów w omawianym
temacie?

PD

XL

Trybun <ML...@jachu.cb> wrote:
> Zastanawiacie się czasem nad tym czym jest to "nasze" państwo i do czego
> służy poza ukierunkowaniem na prześladowanie Obywateli?

Nie. Niech się zastanawia te , kto tego nie wie.

--
XL wiosenna

Trybun

W dniu 18.11.2023 o 13:25, PD pisze:
Do czego w ogóle służy dyskusja? Jak możesz  wymieniać się poglądami na
temat "państwa" skoro o tym nie masz zdania, masz tylko zdanie o mnie. I
jak widać masz mi za złe że poruszam temat o którym ty z jakichś powodów
nie chcesz dyskutować.

Trybun

W dniu 22.11.2023 o 13:45, XL pisze:
Nareszcie się dowiem! -  dlaczego tak musi być, dlaczego np to "państwo"
ściąga pod przymusem składki ubezpieczeniowoemerytalne a tylu Obywateli
ma problemy w momencie przechodzenie na emeryturę? Kto/co za tym stoi i
dlaczego zawsze musi być taki wredny/e dla obywatela/człowieka? Ciekawy
jestem czy zgłębiłaś już tego tajemnicę że cię to nie zastanawia?

XL

Zgłębiłam, więc nie zastanawia, bo odpowiedź jest prosta: zostań Niemcem i
Twoje problemy znikną - niemieccy emeryci albowiem nie mają “problemów”.
Pytanie jednak, dlaczego Polacy hurmem nie przekwalifikowują się na
Niemców. Znaczy - jeszcze Polska itd. . Pal Niemiec emerytury.
Raj jest dla mnie w Polsce, u siebie. Emeryturę też mam. Wystarczającą, aby
chcieć żyć tylko tu. Od zawsze bowiem wyznaję pogląd, że lepsza złotówka u
siebie, niż euro u obcego. Szczęście i satysfakcja to tylko kwestia
oczekiwań, nie pieniędzy. Mi tu (nomen omen) starczy.
--
XL wiosenna

PD

Bardzo dużo kwestii poruszyłeś, zatem odniosę się po kolei w punktach:
1) Dyskusja służy debilom twojego pokroju do utwierdzania się we
własnych poglądach, dla pozostałych jest to forma rozrywki.
2a) Mam poglądy na temat państwa
2b) Nie wymieniam się nimi z debilami pod pretekstem dyskusji
3) Tak mam zdanie o tobie - jesteś debilem - mogłem ująć to delikatniej,
ale potraktował byś to jako zaproszenie do dyskusji
4) Niczego nie mam ci za złe - mam cię w dupie. W całej karierze na
usenet przeczytałem może z 20 twoich postów, z czego 7 po pijaku. To za
mało na więź emocjonalną jaką sugerujesz.
5) Powody z jakich z tobą nie chcę dyskutować nie są "jakieś" tylko są
konkretne patrz pkt. 1-4 + poprzedni mój post.

PD

Trybun

W dniu 23.11.2023 o 23:34, PD pisze:
I na tym dosyć, nie dość że bezmyślny debil to jeszcze znalazł sobie
miejsce na wylewanie chamstwa.

Trybun

W dniu 23.11.2023 o 15:34, XL pisze:
Myślisz że to tak łatwo zostać kimś kim się nie jest? A co innych
krajów, to już chyba pisałem o tym jak francuski "ZUS" za pomocą
Czerwonego Krzyża szukał mieszkańca mojej wsi bo ów kiedyś przez rok czy
dwa pracował w Francji i z tego tytułu należała mu się emerytura. Z
drugiej strony woziłem po Polsce staruszka Polaka który musiał zbierać
po różnych firmach w których pracował papiery dla ZUSu bo inaczej o
emeryturze nie mogło być mowy..
Ale tu nawet nie chodzi o sam fakt że polskie państwo jest najbardziej
bandyckie dla obywatela z mi znanych, a o to dlaczego KAŻDE bez wyjątku
jest/musi być wrogo do niego nastawione, przecież to my Obywatele
tworzymy te "nasze państwa" a nie jacyś wrogo nastawieni kosmici?

XL

Łatwo zostać Niemcem - vide muzułmańscy „inżynierowie i informatycy”,
którzy po prostu sobie przyszli i już. Kein problem, c’nie?🤨
Mnie polski ZUS i KRUS nie musiał szukać, bo w trakcie pracy zadbałam o
stosowne dokumenty przy zmianie miejsc pracy.
Czyli podsumowując: nie oskarźaj “państwa” o powszechne ludzkie (urzędników
i obywateli) oraz swoje zaniedbania i bezmyślność. Czynnik ludzki nie tylko
w polskim “państwie” jest najsłabszym ogniwem. Prawo do emerytury to
obywatel ma udowodnić, bo to on składa wniosek o ŚWIADCZENIE PIENIĘŻNE OD
PAŃSTWA, jak o każde inne. Nie obciążaj “państwa” własnymi obowiązkami.
Państwo się ze swoich wywiązuje, ale zmienianie pieluchy obywatelowi do
nich nie należy.
Mnie skompletowanie dokumentów w teczce, złożenie wniosku i uzyskanie
decyzji ZUS+KRUS, zajęło góra 30 dni (tyle wynosi max czas na wydanie ww.
decyzji).

--
XL wiosenna

PD

W dniu 24.11.2023 o 11:19, Trybun pisze:

> I tym dosyć, nie dość że bezmyślny debil to jeszcze znalazł sobie
> miejsce na wylewanie chamstwa.

Ojej, liczyłem że podejmiesz dyskusję :) Już nie chcesz dyskutować o
"państwie"? Wystarczyło nazwać cie debilem? Fajnie :) To teraz zwyzywam
cię od pizd, ciekawe któremu z kretynizmów które głosisz zaprzeczysz
zachowaniem.

PD

Trybun

W dniu 24.11.2023 o 13:18, XL pisze:
Nie sądzę żeby łatwo zostać kimkolwiek nawet gdy się żyje w tym kraju.
Niby taki Turek, czy  Polak którzy osiedlili się w Niemczech zaczynają
myśleć po niemiecku? Ale czy o to chodzi, przecież nawet wśród tubylców
to co człowiek to inne oczekiwania. Weźmy takie USA, ten tygiel narodów,
a jakoś potrafią współżyć.
Powiedz mi czy zawierałaś jakieś umowy z ZUSem? Ten ewidentny przykład
wrogości państwa do obywatela - zaczyna ordynarnie wydzierać od niego
składki, a gdy on przechodzi na emeryturę to ma dla nich prywatnie
kompletować dokumentację.. Przypominam że chodzi tu o ludzi starszych,
często niedomagających. Nie mam pojęcia dlaczego stajesz w obronie tego
bajzlu..
Nie zgodzę się z tezą że tu akurat coś komuś nie wyszło, nastąpił ludzki
błąd, traktowanie Obywatela w Polsce jak śmiecia na łasce Państwa trwa
od lat, zmieniają się rządy, konstytucje a nawet ustroje a nic się w tym
zakresie nie zmienia.
No i niestety, przynajmniej z Tobą nie przedyskutuję swoich wątpliwości
bo Ty nie widzisz nic złego w takim państwie jak Polska (i nie tylko) i
takich jego stosunkach na linii Państwo-Obywatel.

Trybun

W dniu 24.11.2023 o 22:44, PD pisze:
Dyskusję?? Przecież ty tylko chcesz sobie powyzywać rozmówcę.  A wyzywaj
sobie do woli, mam nadzieję że poczujesz się lepiej.

PD

W dniu 25.11.2023 o 09:19, Trybun pisze:
O jak mi dobrze :)

PD

XL

Nie „przedyskutujesz”, bo to są TWOJE wątpliwości, których słuszność chcesz
sobie potwierdzić, a nie rzetelnie „przedyskutować” - więc sorry,
potwierdzeniem nie służę.
Zwłaszcza że ekstrapolujesz sobie mój brak zastrzeżeń do JEDNEGO zjawiska
na całość „państwa”. I wiesz co? Weź se na wstrzymanie i wyjedź do tych
Niemiec, poszukaj korzeni może, przeflancuj się. Nie takie chwyty ludzie
robią. Tam zobaczysz prawdziwy raj. Ja wolę swoje(sic!) polskie piekiełko.
Dobrze mi tu.

--
XL wiosenna

Trybun

W dniu 25.11.2023 o 12:07, XL pisze:
Nic nie chcę potwierdzać, dla mnie to nie kwestia "czy" a "dlaczego", o
tym chciałbym usłyszeć zdanie innych, a może nawet uświadomienia
dlaczego, - państwo jest i musi być takim ssynem dla ludzi/obywateli .
Jedno zjawisko?? Do wieczora mógłbym wymieniać przykłady jego wrogości
które sprowadzają Obywatela do roli śmiecia.
A tak poza tematem. - W Niemczech bywam,. I co się rzuca od razu w oczy
- zupełnie inny stosunek do obywatela/człowieka niż u nas. Szkoplandia
nie jest nakierowana tak represyjnie i roszczeniowo jak ten nasz tyran.
Ale to tak jako już napisałem wyżej, rzecz poza tematem i nie mam
zamiaru dyskutować na temat tego gdzie, i w którym kraju się lepiej żyje.

XL

Nie jest nakierowana represyjnie? Może za rzadko bywasz.

--
XL wiosenna

Kviat

W dniu 26.11.2023 o 12:54, XL pisze:

> Nie jest nakierowana represyjnie? Może za rzadko bywasz.

Przecież ty tam nie bywasz w ogóle (no chyba, że jak zwykle kłamałaś),
to co ty możesz o tym wiedzieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Trybun

W dniu 26.11.2023 o 12:54, XL pisze:
Wystarczająco aby zauważyć różnice, choćby w zachowaniu policji czy
innych służb porządkowych.

XL

Jedź do Francji lub USA.

--