Skuteczny środek na krótkotrwały, silny stres?

Piotrek

Sep 15, 2020, 12:06:18 PM9/15/20
Pytanie jak w temacie: czy istnieje jakiś skuteczny
środek bez recepty pozwalający zwalczyć krótkotrwały,
silny stres, który w pewnych sytuacjach może okazać
się bardzo kłopotliwy? Chodzi tu o znane chyba każdemu
uczucie "podchodzenia serca do gardła" w nerwowych chwilach
(egzamin, rozmowa kwalifikacyjna itp.), czasami posunięte
do tego stopnia, że człowiekowi dosłownie odbiera rozum.
Z góry zaznaczam, że alkohol i jakiekolwiek substancje
nielegalne odpadają. Niestety melisa i jakieś ziołowe placebo
typu Positivum lub Persen nie działają. Doprecyzuję:
chodzi o coś, co działałoby jak czasowy bloker stresu,
pozwalajacy na krótko (godzinę, może dwie) przywrócić
stan równowagi, a jednocześnie nie dawałoby efektów
ubocznych w postaci otępienia i zaburzeń koncentracji.
Obawiam się, że takie cudowne środki, o ile w ogóle istnieją,
są dostępne tylko na receptę, ale nie zaszkodzi spytać.

ola.d...@gmail.com

Jan 17, 2021, 11:47:09 AM1/17/21
Krople waleriany, można dostać w aptece bez recepty. 5 kropli na szklankę wody i nic mnie nie obchodzi. Polecają dużo więcej.
Ola
Message has been deleted

Peli Kan

Feb 5, 2021, 2:12:11 PM2/5/21
Witam,

Mam podobne pytanie co autor wątku. U mnie środki apteczne za kilka złotych – nieskuteczne. Już lepiej działa czysta melisa.

Ostatnio trafiłem na reklamę Restilenu ( https://restilen.pl ) i pytanie o ten środek. Czy faktycznie działa jak zapewnia producent? Wyróżnia się ceną (jest znacznie wyższa, niż w/w produkty), więc może coś w tym jest? Ktoś stosował i może zaopiniować? Warto wydać nieco więcej?

Wiesiaczek

Apr 7, 2021, 11:24:49 AM4/7/21
W dniu 17.01.2021 o 17:47, ola.d...@gmail.com pisze:
Tylko skręt z marychy.
To na poważnie, choć u nas nielegalna to w innych krajach owszem.
Za to skuteczność 100% i to bez skutków ubocznych.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: