No i po covidzie:)

Wiesiaczek

Covid zaliczony.

Terapia domowa:
bańki lekarskie
Aspiryna Bayer z wit. C
Amantix
Witamina C rozpuszczalna
Elektrolity rozpuszczalne
dużo wody mineralnej
poranna gorąca kąpiel w wannie

W rezerwie (nie korzystałem):
antybiotyk
tlen

Z ciekawości: Czy w szpitalach na podobną kurację można liczyć?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

mmar...@gmail.com

On Wednesday, April 7, 2021 at 5:35:23 PM UTC+2, Wiesiaczek wrote:
> Covid zaliczony.
>
> Terapia domowa:
> bańki lekarskie
> Aspiryna Bayer z wit. C
> Amantix
> Witamina C rozpuszczalna
> Elektrolity rozpuszczalne
> dużo wody mineralnej
> poranna gorąca kąpiel w wannie
>
> W rezerwie (nie korzystałem):
> antybiotyk
> tlen
>
> Z ciekawości: Czy w szpitalach na podobną kurację można liczyć?

Jaki antybiotyk i skąd miałeś?

Pozdrawiam

Wiesiaczek

W dniu 09.04.2021 o 23:58, mmar...@gmail.com pisze:
Augmentin, na receptę od lekarza.
Nie korzystałem, bo to tylko na wypadek infekcji bakteryjnej, a więc na
wszelki wypadek.
Dla ciekawości, na takiej Białorusi nie trzeba mieć recepty, wszystkie
(prawie) leki są dostępne w aptekach bez recept. Mają wyższą świadomość,
czy co? W każdym razie służba zdrowia jest tam na dużo wyższym poziomie
niż u nas.

t-1

W dniu 2021-04-10 o 11:13, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> (prawie) leki są dostępne w aptekach bez recept. Mają wyższą świadomość,
> czy co? W każdym razie służba zdrowia jest tam na dużo wyższym poziomie

Stare przedwojenne zwyczaje z II RP.

Arek Stefaniak