Kolejki do punktów krwiodawstwa

ąćęłńóśźż

Dziś widziałem kolejkę na kilkadziesiąt osób, to zapewne kilka godzin czekania, wywiadu nie robiłem, ale być może większość
stojących to sąsiedzi zza Buga, Ukraino nie daj się Rosji!

Henryk Hajdan

W dniu 2022.02.28 o 21:55, ąćęłńóśźż pisze:
> Dziś widziałem kolejkę na kilkadziesiąt osób, to zapewne kilka godzin
> czekania, wywiadu nie robiłem, ale być może większość stojących to
> sąsiedzi zza Buga, Ukraino nie daj się Rosji!

Oglądałem w TV, że krew się przeterminowywuje i nawoływali do oddawania.
Dziwne, że tyle krwi ile mają nie zostało zużyte.