Trumna

Robert Wańkowski

Nie ma grupy funeralia, to może tu... :-)
Bywa, że chowają w metalowych trumnach. A nawetw dwóch, jedna w drugiej.
Szczelne.
Co się dziej z ciałem? Mi to jakoś podchodzi pod profanację.
Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą reagują?
Chyba nie, a tam tej spore litry.

Robert

PiteR

in <news:6182d781$0$519$6578...@news.neostrada.pl>
user Robert Wańkowski pisze tak:
Kwas solny i woda wyżrą w końcu dziurę.
Czasu ma mnóstwo. Gorzej jakby zalewali w szkle.

A wiadomo po co to ludzie robią?
Boją się robaków?
Mają nadzieje na sklonowanie?

System operacyjny i tak przepada.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Robert Wańkowski

W dniu 2021-11-04 o 19:38, PiteR pisze:
> A wiadomo po co to ludzie robią?

Na czas transportu, to widzę tu jakieś wytłumaczenie.
No i chyba jedyny sposób, aby trumna pozostała w "miejscu publicznym".

Marcin Debowski

On 2021-11-03, Robert Wańkowski <rob...@wp.pl> wrote:
> Nie ma grupy funeralia, to może tu... :-)
> Bywa, że chowają w metalowych trumnach. A nawetw dwóch, jedna w drugiej.
> Szczelne.

Jedyny MZ racjonalny powód to zabezpieczenie na czas transportu, a potem
przecież bez sensu nowa trumna i przekładanie nieboszczyka więc się
pewnie w takiej chowa.

Reszta to różne przesądy.

> Co się dziej z ciałem? Mi to jakoś podchodzi pod profanację.
> Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą reagują?
> Chyba nie, a tam tej spore litry.

Pewnie zupa i to taka fajna pod ciśnieniem. Cynk może i reaguje, ale
myślę, że to zupełnie bez znaczenia w porównaniu z resztą procesów.

--
Marcin

ąćęłńóśźż

Spód i wieko niegdyś lutowane dziś sklejane silikonem takim najtańszym (czyli pewnie octowym) ciekawe po ilu miesiącach się
rozszczelnia.

-----