Re: Czym w uk zastąpić Enterol ?

PiteR

in <news:3dbb4b32-80fb-4d91...@googlegroups.com>
user univ...@wp.pl pisze tak:

> Będąc w Polsce zrobiłem badania USG jamy brzusznej, badania krwi i
> moczu, test kału na grzyby helicobacter i nic specjalnego nie
> stwierdzono. Do lekarza zgłosiłem się z powodu permanentnego
> wzdęcia, gazów i brak apetytu, od sierpnia 2022 zjadłem 11
> obiadów.

Co masz na myśli? "zjadłem 11 obiadów od sierpnia"?

że tak nie możesz jeść?

> Lekarz przepisał mi na koniec leki: Tribux, Xifaxan i
> Enterol. Nie wiem jak to się stało ale w uk spostrzegłem brak
> Enterol'u który jak czytam wskazania lekarza powinnem używaać 20
> dni po skończeniu kuracji antybiotykowej przy pomocy Xifaxan'u.

w UK nie ma wielu naszych leków.

> Nie mogę rozpocząć kuracji bo właśnie nie mam tego Enterol'u. Czy
> może ktoś pomóc mi w temacie ?

Uważaj bo tymi Tribuxami Xifaxanami można sobie przymaskować raka.

Powinieneś zrobić jeszcze krew utajoną kilka razy
i marker CEA albo C19-9

Szczególnie uważać na spadek hemoglobiny i poziom CRP

--
Piter

Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos