Bezplatne porady medyczne poprzez emaile

nikotyniarz

Pod nosem ministra Lapinskiego, tego samego ktory przegapil korupcje
we wlasnym szpitalu na Banacha (Jaroslawa Kosiatego, bylego dzialacza
zdrowia, obecnie poplecznika lapowkarzy Philip Morris z PZH
J.K.Ludwickiego i K.Karlowskiego, oraz W.Zatonskiego w CO Wa).

www.high-care.pl

jacek

In article <5c0b99aa.0111...@posting.google.com>,
niko...@yahoo.com says...

Czy moglbys napisac zdanie od nowa? Bo chyba skonstruowales je tak nie
popolsku ze zupelnie nie rozumiem gdzie tu dopelnienie.
Co "pod okiem ministra" sie stalo?

WALDIM

Użytkownik "nikotyniarz" <niko...@yahoo.com> napisał w wiadomości

Nie wiem o czym piszesz czlowieku ale od Jarka Kosiatego, a dla Ciebie od
Pana doktora Kosiatego to trzymaj sie z daleka bo zrobil on wiecej dla
sluzby zdrowia i pacjentow niz jestes w stanie pojac swym przezartym
nienawiscia mozdzkiem

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org
http://www.gabinety.com.pl
http://www.gabinety.info

coolnet

Użytkownik WALDIM <wal...@antykoncepcja.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ssd3h$s9n$2...@sunsite.icm.edu.pl...

> [...]
> Pana doktora Kosiatego to trzymaj sie z daleka bo zrobil on wiecej dla
> sluzby zdrowia i pacjentow niz jestes w stanie pojac swym przezartym

To prawda widziałem i dotknąłem.

Adaś

Massai

Użytkownik "coolnet" <adam...@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik WALDIM <wal...@antykoncepcja.pl>

Ciebie od

> To prawda widziałem i dotknąłem.
> Adaś

tego przeżartego nienawiścią móżdżku? ;-)))

Przyznam, WaldiM że nie bardzo rozumiem Twoje zacietrzewienie... nie
podoba Ci się co ktoś mówi? PW, potem PLONK i bajbaj...
Co takiego dr Kosiaty zrobił dla służby zdrowia i pacjentów? Nie
twierdze że nic, tylko pytam, bo zaatakowałeś jakby conajmniej
wynalazł insulinę... choć trochę za młody na to ;-)))
Więc chcialbym wiedzieć, jeśli można. Fakt, że widziałem go ostatni
raz dość dawno.

A i nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, Nikotyniarzu. Przeca to nie
żadne medyczne porady, jeno kosmetyczne.
Aha, i jakbyś chłopcze nie wiedzial, to twój post sugerujący korupcję
dr Kosiatego idealnie podpada pod zniesławienie. Według sądów polskich
grupy dyskusyjne to medium tej samej kategorii co gazety. I były tego
typu sprawy w sądach. Więc radzę uważać co piszesz. Chyba, że wierzysz
w anonimowość internetu... to chyba jesteś rzeczywiście baaaardzo
młody.
Massai

Tomasz Wawrzyniak

Bezpłatnych porad medycznych można zasięgnąć na forum dyskusyjny, https://forummedyczne.edu.pl