Pfizer przekazał złe wieści. Szczepionka nie działa na małe dzieci dzisiaj 12:50

a a

https://businessinsider.com.pl/gospodarka/pfizer-przekazal-zle-wiesci-szczepionka-nie-dziala-na-male-dzieci/3db1zjt

t-1

W dniu 2021-12-19 o 00:43, a a pisze:
> ==Pfizer przekazał złe wieści. Szczepionka nie działa na małe dzieci
> [...]

Cytat z artykułu:
"Koncern Pfizer poinformował w piątek, że badania laboratoryjne nad jego
szczepionką na COVID-19 dla dzieci wykazały, że nie jest ona skuteczna w
przedziale wiekowym 2-5 lat po podaniu dwóch dawek, zatem do następnych
testów wprowadzony zostanie trzeci zastrzyk".

Dlaczego tylko trzeci?
Co tydzień aż do skutku.
W końcu skutek musi wystąpić.

Poeta i biskup Ignacy Krasicki w wierszu Doktor:

Dok­tor wi­dząc, iż mu się le­kar­stwo uda­ło,
Chciał go czę­sto po­wta­rzać. Cóż się z cho­rym sta­ło?
Za dru­gim, trze­cim ra­zem bar­dzo go osła­bił,
Za czwar­tym jesz­cze bar­dziej, a za pią­tym za­bił.

Jozef Stanin

W dniu 21.12.2021 o 16:42, t-1 pisze:
Jak to nie działa?
Przecież działa zgodnie z planem
https://sport.tvp.pl/57525891/pilka-nozna-nagla-smierc-juniora-znicza-pruszkow-karola-setniewskiego-co-bylo-przyczyna

Jak umrze staruszek, to nie szokuje. Takie śmierci nie da się ukryć.
Powyżej ofiara wyszczepienia dzieci powyżej 12 lat.
Teraz chcą już szczepić dzieci pow. 5 lat.

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

(Zenon Laskowik, „Z tyłu sklepu”, 1980 r.)

a a

noworodki za tydzień
a nienarodzone noworodki po nowym roku

Potem przyjdzie kolej na szczepienia plemników

rad...@konto.pl

Tue, 21 Dec 2021 16:42:09 +0100, w <spssk3$be1$1...@gioia.aioe.org>, t-1
<t...@todlaspamu.pl> napisał(-a):

> [...]
> przedziale wiekowym 2-5 lat po podaniu dwóch dawek, zatem do następnych
> testów wprowadzony zostanie trzeci zastrzyk".

Bo za mała dawka, gałganie.

Jozef Stanin

W dniu 27.12.2021 o 00:28, rad...@konto.pl pisze:
Jak za małe masz dawki, to ja ci na razie mogę odstąpić wszystkie trzy
moje ale nie próbuj tu propagować eksperymentów medycznych na dzieciach.