RMF-FM w niedziele 7 listopada w przerwach między reklamami redaktor Piotr Jaśkowiak rozmawiać będzie ze mną o testowaniu polskiej rakiety kosmicznej przed półwiekiem

Wiktor

W niedzielę 07.11.21 w radiu RMF-FM redaktor Piotr Jaśkowiak nadawać ma fragmenty rozmowy ze mną na temat projektowania, budowania i testowania 60-50 lat temu przez Instytut Lotnictwa rakiet projektu METEOR dla badania górnych warstw atmosfery.

Nieco wspomniałem o tym w rozmowie z drem Stanisławem Bajtlikiem z Centrum Astronomicznego PAN.

https://www.youtube.com/watch?v=1VN51RzuPGE&t=0

Pozdrawiam
Wiktor

mk

W dniu 02/11/2021 o 22:35, Wiktor pisze:
> [...]
>
> Nieco wspomniałem o tym w rozmowie z drem Stanisławem Bajtlikiem z Centrum Astronomicznego PAN.

Dzięki za namiary!

pzdr
mk

Robert Wańkowski

W dniu 2021-11-02 o 22:35, Wiktor pisze:
> W niedzielę 07.11.21

A dokładniej?

Robert

WM

Trzeba było niestety trochę poszperać w Internecie.

Niedziela, w samo południe, są audycje: Usługi Kosmiczne dla Ludności.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/podcast-piotr-jaskowiak-uslugi-kosmiczne-dla-ludnosci-tok-fm

Autor traktuje je jako chwilowe zajęcie.
Pisze brzydko: "Jestem z Wielkopolski, aktualnie na wygnaniu w kongresówce."
Po co tworzyć kolejne niepotrzebne podziały?
https://audycje.tokfm.pl/prowadzacy/280,Piotr-Jaskowiak