Inne cywilizacje planetarne

PioM

Witam

Każda planeta może być zasiedlona (kolejny dowód teza).
Istnienie pól siłowych znanych ze Startreka, pociąga za sobą możliwość
kamuflażu cywilizacji gęstym polem siłowym, które może doprowadzić do dużych
oszczędności czasu i zwiększenia czasu na planetach, a co za tym idzie
zwiększenia produkcji energii zasilającej to pole siłowe. Na powierzchni tej
osłony może gromadzić się pył i kurz. Może na jednym z księżyców Jowisza lub
Saturna został ślad tego lub istnieje coś takiego. Wykryto tam wode pod
powierzchnią lodową, mogło to powstać w sposób naturalny. Z biegiem czasu
takie pole siłowe może zostać pokryte bardzo grubą warstwą osadów, może
czasami jest wyłączane na czas startu budującej się masę czasu floty statków
kosmicznych, startującej niczym erupcje wulkanów...

Pozdrawiam
'Bóg może stworzyć taką skałę, której nie podniesie wystarczy, że nią wejdzie."

Stanislaw Sidor

Użytkownik "PioM" <piotr...@hotmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
> księżyców Jowisza lub Saturna został ślad tego lub istnieje coś
> takiego. Wykryto tam wode pod powierzchnią lodową, mogło to powstać w

Pardon - gdzie (na ktorym ksiezycu) wykryto wode pod powierzchnia lodowa?

--
(STS)
Matematyka nie posiada symboli na mętne myśli. [Henri Poincaré]

PioM

Na Europie czy IO, nie pamiętam dokładnie...

Stanislaw Sidor

> Na Europie czy IO, nie pamiętam dokładnie...

No to zle pamietasz, bo poki co NIE wykryto.
Obowiazuje jedynie robocza hipoteza oparta o dosc dalekie od bezposredniej
empirii fakty.

piotr...@hotmail.com

> No to zle pamietasz, bo poki co NIE wykryto.
> Obowiazuje jedynie robocza hipoteza oparta o dosc dalekie od bezposredniej
> empirii fakty.

Nie wmawiaj mi halucynacji lub prania mózgu. Chyba nawet w telewizji mówili o
tym. Błędnych wspomnień nie mam. Wykryto. Masz gorsze informacje...

BozonHE

In article <47f6.00000d...@newsgate.onet.pl>,
piotr...@hotmail.com says...

> [...]
> oslony moze gromadzic sie pyl i kurz. Moze na jednym z ksiezyców Jowisza lub
> Saturna zostal slad tego lub istnieje cos takiego. Wykryto tam wode pod
> powierzchnia lodowa, moglo to powstac w sposób naturalny. Z biegiem czasu
> takie pole silowe moze zostac pokryte bardzo gruba warstwa osadów, moze
> czasami jest wylaczane na czas startu budujacej sie mase czasu floty statków
> kosmicznych, startujacej niczym erupcje wulkanów...
>
> Pozdrawiam
> 'Bóg moze stworzyc taka skale, której nie podniesie wystarczy, ze nia wejdzie."

Mozesz wyjasnic co masz na mysli "które moze doprowadzic do duzych
oszczednosci czasu "?

Chodzi ci o zalozenie iz w okolicach silnego pola megnetycznego czas
plynie inaczej? Prosze pamietaj ze zgodnie z pewna znana teoria - czas
dla ludzi bedacych w okolicach owego pola i tak bedzie plynal
"normalnie" (dla nich). Wiec gdzie tu jakas oszczednosc?

Piotr Marasz

Podciśnienie wewnątrz może dawać złudzenie szybszego upływu czasu. Jest
mniejszy opór. Użycie energii napewno jest mniej ekonomiczne od budowy sfer
Dysonsona.