Sztuczne zwierzęta

WM

To poszło bardzo do przodu.
https://youtu.be/mzS3YPLJNnE

--
WM

Zenek Kapelinder

Nie liczy się bo Chińczycy nie dadzą rady ich zjeść.

WM

Nie muszą ich jeść, wystarczy że zapakują je w balon. ;)

WM

Zenek Kapelinder

Też mogę być poprawny do piątego miejsca po przecinku. Zapakowanie w balon nic nie da bo są cięższe od powietrza.

Alojzy Gąska

WM napisał(a):
> To poszło bardzo do przodu.
> https://youtu.be/mzS3YPLJNnE

Ostatnio takie cosik trafiem. Podejrzewam przyjmie się.
https://www.youtube.com/watch?v=rpqnH51E1wo

WM

Fajne, ale traci energię na utrzymanie równowagi.
Trzecie kółko by się przydało na podpórkę.

Marcin Debowski

Konstrukcja i działanie wydają się takie, że traci MZ minimalnie, jeśli
w ogóle (w porównaniu do trójkowłowca).

--
Marcin

WM

poniedziałek, 25 września 2023 o 01:42:30 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):
Raczej myślałem o czymś w rodzaju ogona kangura, którym może się podpierać lub siadać na nim.
WM

Marcin Debowski

Tu im zdaje się m.in. chodziło, żeby to się ładnie składało.

--
Marcin

Alojzy Gąska

WM napisał(a):
> To poszło bardzo do przodu.
> https://youtu.be/mzS3YPLJNnE

W usiech testują automaty rozwożące paczki/jedzenie, wygląda to to jak skrzynka
50x50c i wysoka na ok. 1m. Ładnie jeździ, zatrzymuje się na przejściu na czerwonym,
osoby na chodniku omija.
Niestety dochodzi czynnik ludzki, biedaki polują na pojazdy, psują/okradają.
Podobne cyrki są z autonomicznymi taksówkami.

https://www.youtube.com/shorts/k4jXuPC7bUI

WM

W Rzeszowie roboty dostarczają potrawy z restauracji do klienta.
Jakoś nie widać by ktoś je przechwytywał.
https://youtu.be/qfJxR-30qgI?si=plJmCUBMPm6hEHGB

WM