Winda

Robert Wańkowski

Wygląda jak typu paternoster, ale stopnie po obu kierunkach ruchu nie są
obrócone o 180°.
Stopnie odtwo... ok, w tym momencie załapałem jak to działa.

Ona jest sztywna, a myślałem, że to w pętli działa. I tylko na potrzeby
demonstracji w tych krótkich cyklach oscyluje.
Te dwie stumetrowe listwy ma linach wykonują ruch posuwisto zwrotny, a
człowiek musi przeskakiwać, aby przemieszczać się w wybranym kierunku.

https://youtu.be/e4pziNC52JY?si=1pKCzz7HcA8dsyc-&t=375
U mnie ten film jakoś poklatkowo się odtwarza.

Robert

PeJot

Mokry sen BHPowca :)

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza

J.F

Za duzo otwartych?

Bywały podobne w wesolych miasteczkach, bo użytkowo ... BHP chyba nie
przepusci?

Wydawało mi się, ze gdzies tu widziałem
https://www.youtube.com/watch?v=GlVD-y2CAbw
https://www.youtube.com/watch?v=SEpsY44jo3E

ale nie ...

J.

P.S. Dziwne windy
https://www.youtube.com/results?search_query=strange+elevator

np
https://www.youtube.com/watch?v=ZgDBIzClmPg

Robert Wańkowski

W dniu 17.10.2023 o 17:56, J.F pisze:

> Za duzo otwartych?

Nie, w Operze się kaszani. Nie tyle co poklatkowo, ale kilkanaście
klatek do przodu i kilka do tyłu.
W Chromie ok.

> Bywały podobne w wesolych miasteczkach, bo użytkowo ... BHP chyba nie
> przepusci?

Ta moja, czy te poziome Twoje?
Cuda, ten film też się kaszani.
We Wrocławiu też macie.
https://www.youtube.com/watch?v=iX0PBsI-y-M&t=4s

Chciałem się tam wybrać, ale czy jest ogólnodostępna?

Robert

J.F

On Tue, 17 Oct 2023 18:34:55 +0200, Robert Wańkowski wrote:

> Ta moja, czy te poziome Twoje?

Ta twoja.
Toz to byle inspektor powinien zaraz zakazac uzywania :-)

> We Wrocławiu też macie.
> https://www.youtube.com/watch?v=iX0PBsI-y-M&t=4s
>
> Chciałem się tam wybrać, ale czy jest ogólnodostępna?

Nie.
Byc moze udając klienta, albo jakis pracownik móglby cie wprowadzic
... ale czy ona jeszcze jezdzi?
Toż to prawie 100 lat ... a czesci zamiennych nie ma ..

https://wroclaw.naszemiasto.pl/kurier-w-potrzasku/ar/c16-6217965

Swoją drogą - jak na tyle lat, to wypadków dziwnie mało :-)

J.

Robert Wańkowski

W dniu 17.10.2023 o 18:54, J.F pisze:

> Nie.

Rok temu chyba działała.
> [...]

> https://wroclaw.naszemiasto.pl/kurier-w-potrzasku/ar/c16-6217965
>
> Swoją drogą - jak na tyle lat, to wypadków dziwnie mało 🙂

Dodać nowoczesne czujniki i nikogo nie przyskrzyni. Podobnie jak w
drzwiach obrotowych. Ale tam chyba na przeciążenie to działa.

Robert

J.F

On Tue, 17 Oct 2023 19:02:19 +0200, Robert Wańkowski wrote:

> Rok temu chyba działała.
> https://www.youtube.com/watch?v=iX0PBsI-y-M&t=4s

To jest film sprzed 9 lat (2014).

Budynek został sprzedany, co robi nowy wlaściciel ... nie wiem
https://www.wroclaw.pl/przedsiebiorczy-wroclaw/budynek-wbk-rynek-wroclaw

> Dodać nowoczesne czujniki i nikogo nie przyskrzyni. Podobnie jak w
> drzwiach obrotowych. Ale tam chyba na przeciążenie to działa.

Ale to sie kreci od 1931, choc czujniki mogli unowoczesnic ..

J.

Robert Wańkowski

W dniu 17.10.2023 o 19:19, J.F pisze:
> To jest film sprzed 9 lat (2014).

Linki pomyliłem.
https://www.tiktok.com/@wroclaw.pl/video/7108677185803701509

Ale widzę w opisie, że tylko dla wybranych.

Robert

Marcin Debowski

On 2023-10-17, Robert Wańkowski <rob...@wp.pl> wrote:

> Cuda, ten film też się kaszani.

Odnosze wrażenie, że YT coś napaskudził w ciągu ostatniego roku bo mam
olbrzymie problemy z odtwarzaniem na 2ch osobnych laptokach z 8GB RAMu.
Kiedyś to starczało z nadmiarem. Teraz już nie starcza. Kończy się ram i
zaczyna swapować na dysk co powoduje własnie te zamrożenia w odtwarzaniu
pod YT. Jedyne co mozna zrobic to pozamykać wszystkie zbędne zakładki i
programy.

--
Marcin

Robert Wańkowski

> Odnosze wrażenie, że YT coś napaskudził w ciągu ostatniego roku bo mam
> olbrzymie problemy z odtwarzaniem na 2ch osobnych laptokach z 8GB RAMu.

To raczej nie powód, że coś zrzuca na dysk. Cały film jest w postaci
kilkanaście klatek do przodu kilka do tyłu.

Ten jest popsuty.
https://www.youtube.com/watch?v=SEpsY44jo3E

Video ID / sCPN SEpsY44jo3E / A3PR D36H J64H
Viewport / Frames 640x480*1.50 / 0 dropped of 238
Current / Optimal Res 640x480@30 / 640x480@30
Volume / Normalized 23% / 23% (content loudness -2.2dB)
Codecs avc1.4d401e (135) / opus (251)
Connection Speed 32804 Kbps
Network Activity 0 KB
Buffer Health 62.43 s
Mystery Text s:4 t:6.98 b:0.000-69.403 P L pbs:3868
Date

A ten jest dobry.
https://www.youtube.com/watch?v=GlVD-y2CAbw

[X]
Video ID / sCPN GlVD-y2CAbw / VTX4 7V5N A1TX
Viewport / Frames 640x480*1.50 / 0 dropped of 1667
Current / Optimal Res 640x480@30 / 640x480@30
Volume / Normalized 23% / 23% (content loudness -4.9dB)
Codecs vp09.00.51.08.01.01.01.01.00 (244) / opus (251)
Color bt709 / bt709
Connection Speed 61330 Kbps
Network Activity 0 KB
Buffer Health 74.43 s
Mystery Text s:4 t:165.57 b:0.000-26.693,80.080-101.434,117.451-240.001 P L
pbs:3333
Date

Wina kodeków?
W Chromie jest ok.

Robert

J.F

On Wed, 18 Oct 2023 13:16:07 +0200, Robert Wańkowski wrote:

> To raczej nie powód, że coś zrzuca na dysk. Cały film jest w postaci
> kilkanaście klatek do przodu kilka do tyłu.
>
> Ten jest popsuty.
> https://www.youtube.com/watch?v=SEpsY44jo3E

Może masz cos z kodekiem - u mnie działa (windows+firefox).

Te filmowe kompresje działaja czesto tak, ze wysyłana jest
klatka nr 1, nastepnie różnice dla klatki nr N,
a potem różnice klatek 2 do N-1 w stosunku do interpolacji miedzy
klatkami 1 i N.
W ten sposób spada znacznie ilosc informacji ..
A update przeglądarki probowałeś?

J.

Robert Wańkowski

W dniu 18.10.2023 o 15:06, J.F pisze:
> A update przeglądarki probowałeś?

Niby sama sprawdza aktualizację, ale sprawdziłem, jest najnowsza.
Opera 103.0.4928.34

Może ktoś używa Opery i zobaczy?

Grzegorz Tomczyk

> Chciałem się tam wybrać, ale czy jest ogólnodostępna?

Mnie się udało w Pradze w pałacu Lucerna:

https://youtu.be/HV0xDcEoAxY

Grzegorz Tomczyk

Robert Wańkowski

W dniu 15.11.2023 o 14:35, Grzegorz Tomczyk pisze:

> Mnie się udało w Pradze w pałacu Lucerna:
>
> https://youtu.be/HV0xDcEoAxY

Dobrze, że w piwnicy wody nie było.

Robert

Marcin Debowski

Jako, że fascynacja zagadnieniem nie ustaje, czas na teledysk Katie M:
https://youtu.be/yJxeFgOUddM

--
Marcin