Telefoniczna kopiarka kluczy

Marek

Feb 9, 2024, 10:57:19 AMFeb 9
Jak ten klucz co trzyma w ręku przesyła dane do telefonu?
https://www.instagram.com/reel/C2McmAQNOrG/

Komentarze sugeruja, że ręcznie wprowadza jakiś kod do aplikacji ale
on tylko wciska sekwencje 12345... więc to nie jest kod klucza tylko
kolejne sekwencje żłobków

--
Marek

Robert Wańkowski

Feb 9, 2024, 2:09:02 PMFeb 9
W dniu 09.02.2024 o 16:57, Marek pisze:
Wpisuje ręcznie kolejne bolce. Przecież widać. I nie wpisuje 12345.

Robert

Marek

Feb 12, 2024, 5:24:51 AMFeb 12
On Fri, 9 Feb 2024 20:08:58 +0100, Robert Wańkowski<rob...@wp.pl>
wrote:
> Wpisuje ręcznie kolejne bolce. Przecież widać. I nie wpisuje 12345.

Czepiasz się przykładu, no dobra wpisał 4-2-4-3-1 z sekwencji już
wcześniej podświetlonych czyli nie ma innego wyboru niż wybór z 1 2 3
lub 4. Przecież to śmieszne jaki niby to kod?
Każda slot powinien mieć minimum kilkanaście kombinacji a nie tylko 4.

--
Marek

Robert Wańkowski

Feb 12, 2024, 5:39:34 AMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 11:24, Marek pisze:
Zależy od typu zamka. Wysokość pinów nie jest analogowa. Pewnie 4-5
rożnych wysokości.
Widocznie ten, który dorabia ma 4 różne wysokości.

Robert

J.F

Feb 12, 2024, 6:31:32 AMFeb 12
sekwencja jest (3)42431, i to sa IMHO kolejne wysokości ząbków.

Klucz to jest IMHO klucz/wytrych nastawny, bez żadnej komunikacji z
telefonem - odczytuje się wzrokowo na skali.

IMO - w zamku niekoniecznie da się odczytac/zmierzyc wartosci kolejno,
więc powina być możliwość wprowadzania niekolejno ... a nie widzę.

Bluetootha jakiegos wsadzili ? wątpie.

J.

J.F

Feb 12, 2024, 6:51:20 AMFeb 12
Czesto ma mniej.
W koncu zakres wysokosci to jest ze 3mm, a precyzja wykonania czyni
małe róznice bezcelowe - i np 0.5mm jest jeszcze sensowne.

J.

ptoki (ptoki)

Feb 14, 2024, 4:13:18 PMFeb 14
Ta apka sama zmienia slot na kolejny po wpisaniu cyferki.

I tak, tam jest tak malo mozliwosci.
Jak sobie zobaczysz na kanalach innych "slusarzy" to zobaczysz ze te piny w zamkach to doslownie 3-4 gora 6 rodzajow jest.

I to tlumaczy jakim cudem mozna otworzyc zamek za pomoca wezyka (combing) czy mlotkiem (bump key) albo (z innego powodu) po prostu tlukac klodke mlotkiem.

Ogolnie popularne zamki yale to w sumie nie sa zamki.
Jest naprawde nieduzo takich co sie nie da otworzyc za pomoca oszlifowanej blaszki z wycieraczki samochodowej.

Nasza kulkowa gerda jest jednym z niewielu ktore sie opieraja takim atakom.

Robert Wańkowski

Feb 14, 2024, 5:26:39 PMFeb 14
W dniu 14.02.2024 o 22:13, ptoki (ptoki) pisze:
> Nasza kulkowa gerda jest jednym z niewielu ktore sie opieraja takim atakom.

Patrząc na kanał LockPickingLawyer wiele zamków tylko wytrychem mógł
pokonać.

Robert

Marek

Feb 21, 2024, 8:33:14 AMFeb 21
On Wed, 14 Feb 2024 13:13:17 -0800 (PST), "ptoki (ptoki)"
<sczy...@gmail.com> wrote:
> I tak, tam jest tak malo mozliwosci.

Kiedyś widziałem film w którym twierdzono, że w zwykłym Yale jest
miliardy kombinacji (możliwości położeń cylinderka/szlifów na kluczu
itp.) praktycznie bez metod siłowych (bump, wytrych) nie do złamania.
Więc gdzie te miliardy do tych tutaj 4 czy 6...

--
Marek

Robert Wańkowski

Feb 21, 2024, 9:03:44 AMFeb 21
W dniu 21.02.2024 o 14:33, Marek pisze:
3mm/10^-9, zbliżamy się do wielkości atomu.

Robert

Jarosław Sokołowski

Feb 21, 2024, 10:19:20 AMFeb 21
Pan Robert Wańkowski napisał:

> 3mm/10^-9, zbliżamy się do wielkości atomu.

Intel potrafi, to inni nie mogą?

--
Jarek

J.F

Feb 21, 2024, 10:45:32 AMFeb 21
wytrych to raczej nie jest metoda siłowa.

Owszem, teoretycznie niby możliwości dużo, ale w praktyce pręcik na
koncu musisz troche zaokrąglić, żeby nie haczył, i wtedy jest jakas
tolerancja na kluczu. Głupie 0.1mm powoduje, ze mozliwych pozycji jest
znacznie mniej, aczkolwiek kombinacji to ciągle duzo.

potem się elementy troche wyrobią, i bedą jeszcze większe odchyłki
możliwe.

J.

Marek

Feb 22, 2024, 12:42:44 AMFeb 22
On Wed, 21 Feb 2024 15:03:42 +0100, Robert Wańkowski<rob...@wp.pl>
wrote:
> 3mm/10^-9, zbliżamy się do wielkości atomu.

A mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

--
Marek

Robert Wańkowski

Feb 22, 2024, 4:35:22 AMFeb 22
W dniu 22.02.2024 o 06:42, Marek pisze:

> A mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

Skoro napisałeś o miliardach (10^-9) kombinacji na pinie, którego można
(szacuję) w zakresie 3 mm regulować, to dzieląc go na miliardy
otrzymujemy różnice w wysokości w okolicach średnic atomów.

Robert

ptoki (ptoki)

Feb 22, 2024, 9:02:14 AMFeb 22
Niestety stales sie ofiara owczesnej formy fake newsow. Czy moze bardziej precyzyjnie fake wiedzy.

Tez dlugo nie moglem uwierzyc ze te zamki sa tak slabe. Nadal gdzies tam sobie zakladam ze taki blaszany wezyk jednak nie dziala na kazdym zamku i te filmiki sa czesciowo ustawione ale

jak patrze na klucze i porownuje sobie ich wyciecia to czesto dla pojedynczego modelu zamka te glebokosci wciec nie sa dramatycznie roznorodne.

No i dekodery takie jak na filmiku tez nie sa jakies dramatycznie precyzyjne.

No i na koniec, masa, powtarzam MASA drzwi jest zrobiona z gowna i kartonu wiec nie ma sensu robic lepszego zamka jak starczy doslownie ciezszym klockiem drewna staranowac okolice zamka i wejsc jak do siebie.
Co zreszta widac ostatnio przy kradziezach samochodowych. Starczy odpowiedni szpikulec i nawet machac nie trzeba aby szybe wybic i zabrac co tam lezy...

Czasem mozna zobaczyc filmiki na jutubie jak to policja nie moze sie przez drzwi dostac bo sie jedne trafily sensownie zrobione i maja po prostu porzadny skobelek i same maja nieco tresci w sobie. Ale to wyjatki sa raczej.

Prawda jest taka ze znaczna czesc spoleczenstwa po prostu nie jest zlodziejami a zlodzieje sa z natury leniwi i nie wbijaja sie tam gdzie zabezpieczenia sa sensowne i nie wiadomo czy cos sie da ukrasc.

Dzis wiekszosc tego co sie da wyniesc jest warta liche pieniadze a zlodziej nie bedzie robic za minimalna krajowa.