Najcieńszy wieżowiec świata ukończony. Inwestycja wywołuje kontrowersje Drapacz chmur "111 W. 57th St.", który ma aż 435 m wysokości, stoi na działce o szerokości zaledwie 18 m. Pisząc o wieżowcu, nie można zapomnieć o kontrowersjach związanych z pr

a a

Najcieńszy wieżowiec świata ukończony. Inwestycja wywołuje kontrowersje

Drapacz chmur "111 W. 57th St.", który ma aż 435 m wysokości, stoi na działce o szerokości zaledwie 18 m. Pisząc o wieżowcu, nie można zapomnieć o kontrowersjach związanych z pracami budowlanymi, cenami apartamentów, a także samą lokalizacją.

Mieszkanie w słomce miłe nie jest gdy wieja wiatry i słomka się ugina
jak pszenica na polu

https://www.onet.pl/styl-zycia/noizz/najcienszy-wiezowiec-swiata-ukonczony-inwestycja-wywoluje-kontrowersje/meq8qsg,3796b4dc

WM

W dniu 2022-04-05 o 22:53, a a pisze:
> [...]
>
> Mieszkanie w słomce miłe nie jest gdy wieja wiatry i słomka się ugina

Trzeba czerpać wzorce z natury.
Myszka badylarka fajnie sobie mieszka w chybotliwym wieżowcu.
https://buhamster.com/images/blog/HarvestMouse9.jpg

WM

a a

to zdjęcie to fake
na polu nie rośnie pszenica obok owsa

ktoś naciął roznych roślin, wstawił do wazonu
gnioazdko mogło być z pola pszenicy
ale te 3 kwiatki zostały wklejone
no i tło tez wklejone

no i myszka wsadzona i przykazana, co nie wylazowała

stock phoptography to patologia

WM

W dniu 2022-04-06 o 01:44, a a pisze:
Bez przesadyzmu proszę.

To jest zdjęcie wykonane przez znanego i nagradzanego fotografa.
https://buhamster.com/pl/35-uroczych-zdjec-myszy-polnych-ukazujacych-ich-zycie-w-obiektywie-deana-masona.html

WM

a a

poznalem kiedyś głównego bossa od stock photography z Danii
i to on wypromował swoją córkę z niebieskimi oczami na miliardach produktów z Chinlandii
ale to nie znaczy, że wszystkie Hinki mają niebieskie oczy

\To on wyprodukował miliony fotografii na sprzedaż do reklam internetowych
i pojawia się para z siwymi włosami miliony razy i jak dzisiaj widze na omlecie fotografie z magazynu, osób z siwymi wlosami.
to wiem, że to od niego, bo zasyfił caly świat
ale to nie znaczy, że każdy na świecie ma siwe wlosy

Stock fotography nie ma żadnej wartości to bo produkt bezwartościowy, upiększony, produkowany w milionach sztuk codziennie, aby je wklejać do reklam internetowych

Kto byl na wsi, szedł przez pole, ten wie, że pszenica nie rośnie razem z owsem i 3 róznymi kwiatkami, bo opryski randupem likwidują wszystkie chwasty, czyli kwiatki

czyli to bezwartościowa ustawka,
jak i cala fotografia ustawiana

każdy fotograf jest znany i nagradzany bo są ich miliony i każdy cyka milion smieciowych fotografii i się promuje aby coś sprzedac i coś zarobić

Ale to bezwartościowa aktywność, nie generująca wartości dodanej

Po prostu to są śmieci, gdy każdy może dziennie nacykac tysiące zdjęć

Dawniej był monopol; i tylko jeden Zenek posiadał japonczyka i
było czasopiusmo Fotografia i tam Zenki się promowały, reklamując japonskie zoomy

ale dzisiaj to są smieci, tony śmieci, bez żadnej wartości

Pracownik każdego ogrodu zoologicznego może nacykac miliony ustawek zwierząt, tylko po co to komu
gdy zainteresowanie jest zerowe

Dzisiaj wydania albumowe ze zdjęciami, lądują na smietnikach, bo tam jest ich miejsce,
gdyż świat jest realny i ma wartośc, gdy codziennie go doświadczamy na żywo, wlasnymi oczami
a nie przez pośrednika

Wystarczy wpisać do wyszukiwarki

Stock Photography i dotrzemy do katalogów z miliardami ustawianych zdjęć o zerowej wartości,
do wklejenia do reklam papieru toaletowego, śledzi, makaronu

WM

W dniu 2022-04-06 o 11:35, a a pisze:
Zakładasz, że fotografował u rolnika na zwykłym polu.
Może jednak tak nie było i zdjęcia robił na wydzielonej i odpowiednio
urządzonej działce.
Możesz się zapisać u niego na warsztaty i sprawdzić to osobiście.
https://www.windowsonwildlife.co.uk/
Pisze on wyraźnie:
„W Windows on Wildlife naszym celem jest robienie rzeczy tak naturalnie,
jak to możliwe, przy minimalnych zakłóceniach dzikiej przyrody! Nawet
nasze urocze myszy żniwne mogą robić, co chcą, nigdy nie są manipulowane
ani kuszone, robimy to po prostu dlatego, że szczęśliwa mysz jest
zabawną myszką”.

Możesz też łatwo sprawdzić gdzie badylarka urządza gniazdo.
https://www.medianauka.pl/badylarka

WM

a a

badylarka to jedno a randup to wielka trucizna i tam gdzie opryski tam myszek nie ma, ani kwiatków, uznawanych za chwasty

Owies nie rośnie przy pszenicy, jak go ktoś nie zasieje
a nikt siac nie będzie i nie będzie czekal pół roku do zdjęcia
Dlatego się idzie w pole nawycina słomek pszenicy, owsa, 3 kwiatkio, bratki, wsadza się do skrzynki
robi zdjęcie , wkleja się podklad rozmyty
i już jest kolejna stock photography

a myszkę się bierze z domu i wklada, do pustego gniazda, znalezionego na innym polu
i tak wygląda produkcja stock photography na metry, kilometry
\bo placa za te śmieci grosze od sztuki

I kolejna stock photography do śmieci, bo to zerowa wartośc dodana

J.F.

Użytkownik "a a" napisał w wiadomości grup
Pewnie mozna sie przyzwyczaic, tak jak do spania na statku.
Jeden dzien rzygania i po problemie.
Nawet zaleta, jak tesciowa nie chce przyjezdzac :-)

Przy odpowiednio sztywnej konstrukcji kiwanie mogloby byc małe, ale
pewnie byloby za drogo.
A po opisie sądząc - konstrukcja taka sobie.

Sensu w tym jakos nie widzę, ale skoro mieszkania sie sprzedały, to
widać sens jest.

J.

a a

Niepokojące jest, ze strona wieżowca, wygląda jak klepsydra,
zero radosci, zero sukcesu

https://111w57.com/history/

To, że ktoś coś kupił to nic nie znaczy, bo zazwyczaj to inwestor sam kupuje od siebie przed podstawione podmioty trzecie aby wywołac efekt reklamowy

Mieszkac się tam nie da, bo ryzyko 100%
gdy pożar, nikt sie nie uratuje
gdy trzęsienie ziemi - nikt się nie uratuje

To nie Korea Południowa, bo wtedy w każdym mieszkaniu byłaby lina ratunkowa z szelkami
ale z wysokości 300 metrów nikt sie na linie nie uratuje,
zatem pozostaje lotnia, podwieszona pod sufitem, na wszelki wypadek

The 16-story, "L"-shaped Steinway Hall fills most of the base, with frontages of 63 feet (19 m) along 57th Street and 100 feet (30 m) on 58th Street

\szukalem jaki jest przekrój tej wieży np. powyżej 200 metrów, ale nie znalazłem

Na poziomie ulicy to jest 19 m x 30 m ale w kształcie L

to wyżej będzie jakies 10 m x 20 m
cczyli ciasnota, gdy to musi pomieścićc 6 szybów windowych, 2 szyby techniczne, co najmniej 1 szyb schodowy, gdy windy sie wyłaczą

1 winda 2 m x 2m x 6 wind to 24 m2 zajęte

schody: 6 m x 4 m = 24 m2

2 szyby techniczne/ serwisowe top kolejne 2 x 2m x 2 m = 8 m2

czyli z powietrzchni mieszkalnej piętra 200 m2 odpada ok. 60 m2
a zatem pozostaje 140 m2

a to żasdne kondomium a ciasnota, bo trzeba odliczyć ścianki dzialowe, hol i zostanie 100 m2 powierzchni mieszkalnej,
czyli bambuko

Ok. Dadzą dwupietrowa ciasnotę, bo inaczej będzie nieciekawie

https://en.wikipedia.org/wiki/111_West_57th_Street

Pisza duraki, że na dole była sala koncertowa Steinwayów, tych od fortepianów
no to mogli zrobić fasade w kształcie klawiatury fortepianu z powciskanymi klawiszami

ale duraki o tym nie pomyślały

Straszne to brzydactwo

a ta klepsydra reklamowa to chyba nie jest przepowiednia, że to sie zawali

https://111w57.com/history/

Nie chciałbym tam mieszkać, nawet za dopłatą
bo w razie pożaru nie ma ratunku

a a

==Tower units

The 46 condominiums in the building's tower range from 3,873 to 7,128 square feet (359.8 to 662.2 m2).[48] The apartments start above the 17th story, numbered as floor 20,[a] because the views of Central Park from the lower floors are obstructed by neighboring buildings.[24] The units are mostly three-bedroom apartments each occupying one full floor, except for seven duplex units on floors 60–61 and 72–83, which each have between two and four bedrooms.[37][67] Many of the stories are open in plan and have 14-foot (4.3 m) ceilings.[38][44][47] As of 2018, prices ranged from $16 million for a studio apartment to over $57 million for the duplex penthouse.[37][47]

Jak p;odstawa ma 19 m x 30 m

to jak kondomy mogą mieć po 360 m2 do 662 m2 ?

19 x 30 = 570 m2
minus wszystkie szyby windowe, hole, schody
pok. 60 m2 odpada

to zostaje jakies 500 m2 na dole

ale to jest litera L a nie prostokąt
to odpadnie kolejne 100 - 150 m2

Niech kto tam jedzie i pomierzy

czy mi się wszystkie szpargały tam pomieszczą to wezmę tego kondoma

byle nie był pietrowy
bo nie będę po schodach schodził do kibla nocą

No i jak jest z nietłukącymi szybami w takim kondomie
jak jest imprezka, goście pijani i zaczna rzucac krzeslami, popielniczkami, butelkami
to czy te szyby w oknach wytrzymają ?\

Ok, muszą byc i hartowane i klejone folią jak w samochodzie przednia, aby się szkło nie wysypało na zewnątrz
i nie pozostala wielka dziura a za nią przepaśc 400 m

Zenek Kapelinder

Zdjęcia ładne. Ale
Tańczą słonie na betonie
Pieprz mielony w trąbach kręci
Na betonie szkło tłuczone
Tańczą choć nie mają chęci

WM

Możesz sprawdzić to osobiście.
https://www.windowsonwildlife.co.uk/main/harvest-mouse

WM

a a

n o i po co ten spam reklamowy
dzisiaj zdjęcia nie mają żadnej wartości
bo sa ich miliardy w telefonach

fotografowie biedę klepią bo to żaden fach, ani zawód

jeden robi zdjęcia myszy, inny pchel, a jeszcze inny słoni
ale nikt tego nie ogląda, bo to było dobre 50 lat temu

WM

W dniu 2022-04-07 o 22:38, a a pisze:
To wszystko prawda, ale czasem można łatwo zweryfikować prawdziwość
informacji.
Po to dałem link, bo jest tam adres i telefon.
Możesz zadzwonić i dopytać o szczegóły.
W razie potrzeby masz podane współrzędne, więc jest szansa sprawdzenia
jak wygląda pole do zdjęć, choćby na mapach Google.
Zapewne zadbali o ciekawy wystrój terenu, dodając malownicze rośliny.
Facet podał numer swojej licencji na prowadzenie sesji fotograficznych.
Też możesz sprawdzić jej prawdziwość w instytucji wydającej licencje.
Nie wygląda, by coś chciał ukryć.

WM

a a

On Thursday, 7 April 2022 at 23:04:45 UTC+2, WM wrote:
> W dniu 2022-04-07 o 22:38, a a pisze:
skoncz spamować mój wątek
reklamuj się na grupie pl.spam.spamerzy

nie otworzę żadnego niepotrzebnego linka, bo nie będę sobie zaśmiecał kompa

zrób zdjęcie z kotem w gnieździe mysim

Marcin Debowski

On 2022-04-07, WM <cie...@poczta.onet.pl> wrote:

> To wszystko prawda, ale czasem można łatwo zweryfikować prawdziwość
> informacji.

To tak jakby powiedzieć, że szeroka dostępność kredek i farbek
przekreśla wartość dowolnych dzieł, rysunków, obrazów; budek z
zapienkami, sens istnienia lepszych restauracji; tanich jaboli, co
lepszych win. Wzrosła konkurencja, debilizm i wrażliwość są pewnie
wartością stałą, ale nadal potrzeba pewnego wyrobienia aby niektóre
rzeczy zobaczyć, tak jak potrzeba wyrobienia, aby np. dostrzec finezję
różnych technicznych rozwiązań.

> [...]
> Facet podał numer swojej licencji na prowadzenie sesji fotograficznych.
> Też możesz sprawdzić jej prawdziwość w instytucji wydającej licencje.

Z chęcią bym się wybrał, dla samych myszy, niestety trochę daleko. I nie
sądzę, aby je męczył czy przymuszał patrząc choćby po jego stronie na FB.

--
Marcin

WM

Dziękuję.
Przy okazji zobaczę co on tam zamieszcza.

WM

a a

same śmieci

Zenek Kapelinder

Co Cie to swędzi. Masz farta bo na pendrajwie zyjesz i mieszkasz.

a a

Zenek Kapelinder

To piąta generacja, ty jesteś druga.
https://images.app.goo.gl/tnWsCnn7uDJhwa4U6

alojzy nieborak

WM napisał(a):

> Możesz sprawdzić to osobiście.
> https://www.windowsonwildlife.co.uk/main/harvest-mouse

Mniszek pospolity ma max. 30 cm.
Owies ze 3x tyle.
Toć widać zdjęcia studyjne jak nic.

Co zaś się tyczy mr. matołka1333, dalej łazi po grupach i sieje
linki niemieckich mediów dla polaków. Temat dowolny, byle link
z axela szpringera.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ringier_Axel_Springer_Polska

I jakoś leci pomalutku.

a a

odpierdziel sie nieboraku i nadal reklamuj swojego Pótina