off-topic ; Milionerzy TVN

Patryk L. AKA labas

Czy ktos tutaj oglada ten program? Dzis wieczorem byla nauczycielka
jakiejs szkoli i doslownie tak sie kobieta zblaznila! Wygrala co prawda 4
tys zlotych, ale nie wiedziala jaka litera oznacza sie "wschod", nie umiala
wyliczyc ile kwadransow ma doba i na koncu jeszcze cos tam palnela! Boze, po
prostu dala tak kapitalny obraz polskiej edukacji i nauczycieli ze doslownie
ROTFLMAO!

Patryk L. AKA labas

Jan M. Mayer

Dnia Fri, 24 Mar 2000 21:01:51 GMT, "Patryk L. AKA labas"
<la...@go2.pl> napisał(a):

Przepraszam, jestem chyba niezbyt rozgarnięty, bo nie widzę żadnego
związku powyższego postu z tematyką tej grupy. Może mnie oświecisz?

Z wyrazami szacunku,
Jan M. Mayer
--------------
j_...@poczta.onet.pl

Paweł Olszewski

On Fri, 24 Mar 2000 21:23:36 GMT, Jan M. Mayer <j_...@poczta.onet.pl>
wrote:

>Przepraszam, jestem chyba niezbyt rozgarnięty, bo nie widzę żadnego
>związku powyższego postu z tematyką tej grupy. Może mnie oświecisz?

Subject: off-topic ; Milionerzy TVN
~~~~~~

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

Jan M. Mayer

Dnia Fri, 24 Mar 2000 22:32:10 +0100, Paweł Olszewski
<ols...@poczta.fm> napisał(a):

>Subject: off-topic ; Milionerzy TVN
> ~~~~~~

Dziękuję, sam bym na to nie wpadł. A chodziło mi o to, że post Labasa
kwalifikował się pod NTG.

Piotr Jezierski

a bodaj 2 dni temu trzeba bylo wymienic pod rzad 4 wladcow rosji: Iwana
groznego, piotra pierwszego kasie2 i mikolaja 'komuchy mnie zabily'
romanowa.. z 10 osob tylko 2 to zrobily i potrzebowala ta szybsza na to 10
sekund... wiedza historyczna przecietnego polskiego obywatela...
lekomin inc

m:o:t:a'boy ; Piotr Wydymus

"Piotr Jezierski" <lek...@complex.com.pl> napisał(a):

Taki wynik może rownie dobrze świadczyć o zdenerwowaniu, lub
niezrozumieniu pytania. Może np. pozostali ułożyli w odwrotnej
kolejności?

--
Piotr Wydymus ; ur. 3 VI 1980 ; Sosnowiec
email: pwyd...@us.edu.pl ; tel. domowy: (032)2668351

Patryk L. AKA labas

Nie, bylo to naprawde dosc oczywiste, pytanie bylo jasne. W ogole wiekszosc
tych pytan da sie w 2 sekundy rozszyfrowac, a zwyscieskie wyniki sa zawsze
kolo 10 sekund???

m:o:t:a'boy ; Piotr Wydymus <pwyd...@us.edu.pl> wrote in message

Radagajs

Użytkownik Patryk L. AKA labas <la...@go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:i_5E4.8950$a01.2...@news.tpnet.pl...

> Nie, bylo to naprawde dosc oczywiste, pytanie bylo jasne. W ogole
wiekszosc
> tych pytan da sie w 2 sekundy rozszyfrowac, a zwyscieskie wyniki sa zawsze
> kolo 10 sekund???

Wiedziec , nie znaczy bardzo szybko napisac :)

"Sredniowieczny rycerz walczyl za honor , ojczyzne i dame serca. Amerykanin
walczy za honor , ojczyzne i laski"

Konrad D

>W ogole wiekszosc
>tych pytan da sie w 2 sekundy rozszyfrowac, a zwyscieskie wyniki sa
zawsze
>kolo 10 sekund???

bo trochę czasu zjada zawodnikom stres

Konrad D