Mapy z II wojny z naniesionymi frontami?

T.

Witam.
Czy spotkaliście gdzieś w sieci mapy historyczne Europy, na których
zaznaczona byłaby linia frontu w czasie II wojny w regularnych odstępach
czasu? Np. cotygodniowych czy codziennych?
Chciałbym coś takiego obejrzeć i przeanalizować...

Tak na marginesie: swego czasu kolega pokazywał mi "łup" wojenny swego
ojca - album hitlerowski, w którym były zdjęcia (często kolorowe)
dokumentujące przebieg działań wojennych w Polsce w 1939 r. Na lewej
stronie była mapa, na prawej - zdjęcia. A na wierzchu albumu naklejona
wyrzeźbiona "gapa". Bardzo ciekawa pamiątka...

Z góry dziękuję za podpowiedzi.
T.

jerzy.n

Użytkownik "T." <kuk...@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasu? Np. cotygodniowych czy codziennych?
> Chciałbym coś takiego obejrzeć i przeanalizować...

Znasz ten link ?
http://tiny.pl/hnrpt